X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tilmelding til SSKT8


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 16/12-11 16:28, rettet 24/02-12 09:14 
Så er endnu et træf ved at være klar på den sjællandske jord.

Adresse er som altid:
Parkvej 4 st.
4700 Næstved

Hvornår:
24.-25.-26. februar. Dørene er åbne fra fredag kl.1400 til søndag kl.1600.

Pladser:
30 mennesker med udstyr.

Pris pr. person:
50,-

Tilmelding:
Er bindende efter fristens u... Se hele indlægget
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
458 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/02-12 22:55 
Jeg tror vi alle sammen regner med at du tager din med :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 23/02-12 23:00, rettet 23/02-12 23:14 
Der er ingen grund til MVS supergun whatever det kaldes. Vi har AES med converters :-)

Men en supergun til arkade vil vi gerne have med ;D

Her er en liste over det jeg tager med:
MVS Spil
AES Spil
AES konsol
MVS Converter
1 Neo stick
1 360 stick
KOF XIII
Lidt film
Cocaine og dollars!
og måske andet..gøgl
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 23/02-12 23:08 
Jeg skal nok tage en supergun med.
Tror du din converter kan håndtere noget så awesome som Samurai Shodown Zero Special? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 23/02-12 23:14, rettet 23/02-12 23:22 
Fedt!

Ja det skulle den sagtens :-)

Er der foresten nogen som tager isopropyl eller sprit med jeg har et label som skal skiftes på mit Ninja Master's og det sidder meget godt fast :-/
Bashful Neophyte
JuggernautJuggernautSkrevet 24/02-12 06:08 
Sumez>
Juggernaut, holder du et "retro-tv" spærret for mig? :P Tror desværre kun jeg har "retro-konsoller" med denne gang.

Det er en aftale.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 24/02-12 06:10 
neros>
Er der foresten nogen som tager isopropyl eller sprit med jeg har et label som skal skiftes på mit Ninja Master's og det sidder meget godt fast :-/

Jeg har.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 24/02-12 06:11 
Sumez>
Hvor mange Neo Geo arcade sticks kommer der til at være til stede? Kan se at der både er AES, MVS og Neo CD, jo. Er ikke sikker på at jeg gider slæbe nogen med for de to arcade PCB'er jeg har med :)

Jeg har 2 joypads og 1 kidney style stick med. Desværre ingen arcade sticks.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 24/02-12 06:39 
Jeg overvejer seriøst at lade mit Neo CD konsol blive hjemme da jeg kun har ét spil til den (for at teste dens funktion). Er der nogen der er helt vilde efter at prøve den, ryger den selvfølgelig med. Ellers fokuserer jeg kun på AES til dette træf.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
nerosnerosSkrevet 24/02-12 09:11 
Juggernaut>
Jeg har.

Ok godt :-)
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/02-12 09:29 
Så er det fandeme snart!
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 24/02-12 09:35 
YEAH! :D
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 24/02-12 09:51, rettet 24/02-12 09:54 
Det er faktisk i dag.
Jeg skal ikke tale for andre, men jeg tror Fleshmangler måske er forsinket til i morgen, hvilket betyder at Bo har en ekstra plads i bilen til Næstved i dag?

Og så lige igen - ChronoSousa, husk din Duo!! :) Det er vigtigere end SNES. Jeg skal nok tage en SNES med du kan låne hvis det er. Den har 60hz switch og hele banditten.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 24/02-12 10:01 
Konsolkongen>
Så er det fandeme snart!

Hell yes! Glæder mig som en lille dreng. Har pakket mit grej og kører derned så jeg åbner kl.12. Skulle nogle mod forventning kunne komme tidligere, er I naturligvis velkomne.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/02-12 10:28 
Sumez husker du Goal Goal Goal til MVS?

Har nogen Turf Masters med?

Jeg har desværre ikke plads til at tage mine med :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
JuggernautJuggernautSkrevet 24/02-12 10:41 
Jeg afventer faktisk Goal! og Shock Troopers med posten i dag. Med lidt held kan jeg få dem med.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/02-12 10:46 
Jeg fandt sgu pladsen alligevel. Jeg tager mine med :) SumezSusan må dog gerne tage hendes Goal Goal Goal med også, så Juggernaut ikke kan bruge som undskyldning at mit spil er haxxort når han får rockertæv ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JuggernautJuggernautSkrevet 24/02-12 10:49 
Du snakker.... Handling, min ven. Nå nej, det så vi jo sidst ;)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/02-12 10:50 
Det er utroligt hvad folk kan bilde sig selv ind :O
Spiller nu: Phantasy Star IV
JuggernautJuggernautSkrevet 24/02-12 10:52 
LOL!
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ElgenElgenSkrevet 24/02-12 11:13 
Er fan'me misundelig denne gang...det tegner til et blive et brag af et træf };-S
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/02-12 11:15 
Det er fandeme også ærgeligt at du ikke kan komme :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
JuggernautJuggernautSkrevet 24/02-12 11:20 
Goal! er lige ankommet. Jeg tager det med.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/02-12 11:24 
Okay så lader jeg mit blive hjemme :)

Jeg drager afsted nu. Vi ses senere :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JuggernautJuggernautSkrevet 24/02-12 11:35 
Yæs!
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 24/02-12 11:45, rettet 24/02-12 11:46 
Så lader jeg også mit Goal blive hjemme. Pakkede i går, og tog det ikke med, da jeg tænkte at samtlige andre træfdeltagere nok havde det med.
Last Resort har jeg pakket, fordi jeg er flink og tager det med til træf.
Jeg har også valgt at tage Thunder Cross II med. Hvis man synes det er sjovt med horisontale shooters fra start-90'erne, er det et spil der er svært at komme udenom.
Elevator Action vender muligvis også tilbage.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Alf81Alf81Skrevet 24/02-12 11:51 
Ingen som tager arcadesticks med? Jeg tager mit 360 TE med... Men hvis der ikke er andre som gør det samme, så bliver det svært at spille fightere :/
Ting om dét og pis.
nerosnerosSkrevet 24/02-12 11:55 
Jeg og T.L.O har med :-)
Bashful Neophyte
AzzkikrAzzkikrSkrevet 24/02-12 11:57 
Alt hvad der kan gå galt i dag for mig går utroligt nok galt, så jeg kommer måske først imorgen, hvis jeg kommer i dag bliver det hen under aftenen.

Jeg har desværre ikke haft mulighed for at hente noget som helst i Vejle, så det eneste sfc jeg kan byde på er ninja kun, det eneste andet jeg har her på stedet er ps3 og wii og der er nok ikke noget videre interessant som folk ikke allerede har spillet.

Men i må hygge jer, jeg satser på at dukke op lige pludseligt...
Alf81Alf81Skrevet 24/02-12 12:18 
neros>
Jeg og T.L.O har med :-)

FEDT!
Ting om dét og pis.
Alf81Alf81Skrevet 24/02-12 13:31 
Shiiit... Jeg er allerede på vej mod Sjælland og har lige opdaget at jeg har glemt sovegrej :/ Noget som har noget ekstra de kan undvære? Så gi'r jeg en tår øl :)
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 24/02-12 13:55 
Azzkikr>
Alt hvad der kan gå galt i dag for mig går utroligt nok galt, så jeg kommer måske først imorgen, hvis jeg kommer i dag bliver det hen under aftenen.

Vi kører nok halvlangt ud på natten i dag, så kan anbefale at nå det hvis du har mulighed for det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Alf81Alf81Skrevet 24/02-12 14:03 
Jeg tillader mig lige at bumpe!

Alf81>
Shiiit... Jeg er allerede på vej mod Sjælland og har lige opdaget at jeg har glemt sovegrej :/ Noget som har noget ekstra de kan undvære? Så gi'r jeg en tår øl :)
Ting om dét og pis.
dRxLdRxLSkrevet 24/02-12 14:13 
Sumez>
Jeg skal ikke tale for andre, men jeg tror Fleshmangler måske er forsinket til i morgen, hvilket betyder at Bo har en ekstra plads i bilen til Næstved i dag?

Har lagt billet ind på den ekstra plads i bilen hos Bo.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dRxLdRxLSkrevet 24/02-12 14:41 
Er der nogen der har loddegrejer med?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HulleHulleSkrevet 24/02-12 21:37 
Jeg skal ikke klage, går her hjemme på barsel og nyder min datter, men må indrømme jeg misunder jer bare en lille smule.
Ha' et super træf alle sammen, jeg kigger lige forbi i morgen og hilser på.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
scavengerscavengerSkrevet 26/02-12 17:17 
Tak for, som altid, nogle rigtig hyggelige dage. Jeg synes der var lidt mere stille og roligt end der plejer at være, men det er helt OK, vi (jeg selv inklusive) bliver jo alle ældre :-)
Nemo me impune lacessit
ElgenElgenSkrevet 26/02-12 17:39 
Jeg ved hvad der har manglet: The Elgen Factor };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
DarkbeatDarkbeatSkrevet 26/02-12 17:46 
Ja tak for et hyggeligt træf. Det var som altid super rart at se folk igen :)
T.L.OT.L.OSkrevet 26/02-12 18:58 
Tak for et awesome træf! det var smadder sjovt :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/02-12 18:58 
Også tak herfra. Er først lige kommet rigtig hjem.

Særlig tak til Neros for den fantastiske tegning og selvfølgelig Brian fordi han lagde sig uden al for meget brok i Money Puzzle Exchanger :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 26/02-12 19:14, rettet 26/02-12 19:15 
Ja 1000 tak for et skide fedt træf. Jeg var lige lidt træt om lørdagen, men kom godt tilbage igen om aftenen :-)

De mest positive spil oplevelser må have været GANGAN: All in one fighter! Også rigtig fedt at få spillet Third Strike, STFAE og Martins Revenge ;-)

Gentleman Goal tourneringen var AWESOME! Der var en god bass i det tv vi brugte :D

Ellers var det bare rigtig fedt at se alle folk igen. Glæder mig allerede til det næste træf.
Bashful Neophyte
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 26/02-12 19:34 
Ja. tak for vi måtte komme.

Næste gang, bliver mig og michael 1 og 2 i goal goal. I stedefor 2 og 4 :)
Mangler bare lige spillet, så der kan blive øvet!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
GreaseballGreaseballSkrevet 26/02-12 21:07 
scavenger>
Tak for, som altid, nogle rigtig hyggelige dage. Jeg synes der var lidt mere stille og roligt end der plejer at være, men det er helt OK, vi (jeg selv inklusive) bliver jo alle ældre :-)

Kunne ikke lade hver med at smile af det her. Kom til tænker på hvordan et træf vil se ud om 30/40år ;)
dRxLdRxLSkrevet 26/02-12 23:24 
Det her var lidt uventet...

Some guys in Europe got drunk and played SSX [KOTAKU]...
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/02-12 00:06 
LOL :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 27/02-12 00:51 
Ja så var det godt man beholdt bukserne på i videoen alligevel :)
JuggernautJuggernautSkrevet 27/02-12 07:26, rettet 28/02-12 17:52 
Jeg bukker ærbødigt for det bedste træf indtil videre. Det er svært at udpege præcist hvad der gjorde udslaget her, men jeg skal prøve at nævne et par ting:

- AES'en fik _så_ meget kærlighed denne gang. Maskinen var stort set kun slukket da folk skulle sove.

- Der blev handlet godt. Fik selv fat i en Saturn og sagde farvel til en Neo CD.

- Folk er ved at blive rystet sammen og det kan mærkes. Faktisk snakkede man mere fremfor at spille og det var bl.a. én af grundende til at det var pokkers hyggeligt. Det var ikke bare en flok robotter der sad med hovedet i skærmen.

- Problemtikken omkring de to separate rum blev denne gang udnyttet. Der har været lidt tale om at der nok er for stor aktivitet i det ene, og alt for lidt i det andet rum. Daniel fandt sin lille plads i det rolige og fik dermed mulighed for at programmere lidt.

- Omkring AES, så blev jeg klar over at Money Puzzle Exchanger og Street Hoop er ret så vilde i Multiplayer. Specielt førstnævnte er bare et sindssygt intenst spil.

Goal! er iøvrigt alt for broken. Jeg nåede jo kun 3.pladsen i konkurrencen. Sikke en gang naller. Næste gang bliver der konkurrence i Money Puzzle Exchanger (jaaaggernaaaat).

Et enkelt nederen er der også plads til. Jeg måtte sige farvel til mit stick til Neogeo :(

Og så er det da for vildt at jeres lille opdagelse SSX er kommet på Kotaku :)

Tak for denne gang. Jeg glæder mig allerede til næste gang hvilket nok bliver medio/ultimo august. Der satses på at der er indkøbt puder til alle deltagere. Jeg er stadig øm i bagdelen efter at brugt adskillige timer på de møgstole.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
DarkbeatDarkbeatSkrevet 27/02-12 08:38 
Jeg vil prøve at være på udkig efter fjernsyn jeg kunne donere hvis der er plads. Folk smider ofte velfungerende CRT fjernsyn ud.
ElgenElgenSkrevet 27/02-12 08:47 
Gik dit NeoGeo-stick istykker, eller har du bare solgt det?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
JuggernautJuggernautSkrevet 27/02-12 08:51 
Darkbeat>
Jeg vil prøve at være på udkig efter fjernsyn jeg kunne donere hvis der er plads. Folk smider ofte velfungerende CRT fjernsyn ud.

Virkeligt pænt af dig :) et krav ville nok være omkring 25" og så med RGB indgang.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
458 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig