X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tilmelding til SSKT8


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 16/12-11 16:28, rettet 24/02-12 09:14 
Så er endnu et træf ved at være klar på den sjællandske jord.

Adresse er som altid:
Parkvej 4 st.
4700 Næstved

Hvornår:
24.-25.-26. februar. Dørene er åbne fra fredag kl.1400 til søndag kl.1600.

Pladser:
30 mennesker med udstyr.

Pris pr. person:
50,-

Tilmelding:
Er bindende efter fristens u... Se hele indlægget
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
458 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Svar
nerosnerosSkrevet 05/02-12 18:15 
ChronoSousa>
ja jeg har det :)

Hvis du gider at tage det med bliver neros glad :D
Bashful Neophyte
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 05/02-12 18:18 
Det er USA, Nogle der ta' en mod nes med?
Så kan jeg godt :P
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/02-12 18:19 
Jeg tar som sagt en moddet Amerikansk maskine med ;)

Kommer selvfølgelig an på om det hele når at ankomme inden, men det burde det gøre :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 05/02-12 18:27 
Captainen tager vist en med!
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/02-12 19:38 
Hvis jeg køber en Mega Drive af scavenger, er der så nogen der har lyst til at regions og 60hz modde den for mig?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/02-12 20:02 
Jeg har ikke rigtig mulighed for at tage mit værktøj med, men hvis der ikke er nogen til træffet der kan klare den kan jeg bare tage den med hjem, modde og sende tilbage til dig. Hvis det var noget?
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 05/02-12 20:45 
ChronoSousa>
Det er USA, Nogle der ta' en mod nes med?

Findes der NES'er der ikke er regionsmoddede, og i så fald hvorfor? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
scavengerscavengerSkrevet 05/02-12 22:18 
Sumez>
Findes der NES'er der ikke er regionsmoddede, og i så fald hvorfor? :P

Fordi man gerne vil beholde dem originale :-)
Nemo me impune lacessit
Captain NCaptain NSkrevet 06/02-12 20:00 
Jeg bringer også kæresten med, bare så hun også lige kommer på listen. Betaler samlet.

Og ja, jeg tager både NES og SNES med med Powerpaks.
Hvis nogen tager en N64 med har jeg også et flash cart til den.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 06/02-12 20:21 
Jeg lader min Everdrive blive hjemme. Det burde føles lige så fedt som den ægte vare, men det gør det ikke :/
AV Intelligent Terminal
Captain NCaptain NSkrevet 10/02-12 05:01 
Til gengæld er den utrolig praktisk når man skal ud til den slags og ikke vil slæbe på en rygsæk fyldt med spil kassetter ;)
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
JuggernautJuggernautSkrevet 10/02-12 06:49 
Så er det sidste chance for at melde sig til (eller fra, hvis ikke man vil hænge økonomisk på mig).

Der er 7 pladser tilbage og det kunne da være fedt hvis vi kunne fylde de sidste m2 op.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KillerBean2KillerBean2Skrevet 10/02-12 09:10 
Captain N>
Til gengæld er den utrolig praktisk når man skal ud til den slags og ikke vil slæbe på en rygsæk fyldt med spil kassetter ;)

En af frynsegoderne ved træf er netop, at man får lov til at brække ryggen :D
AV Intelligent Terminal
dRxLdRxLSkrevet 10/02-12 09:30 
Kunne måske tænke mig at sætte mig og kode lidt spil sådan en weekend, men tanken om øl og følgende dumhed lader mig kold. Hvor meget plejer I at drikke og hvor dumme tillader I jer at blive?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KillerBean2KillerBean2Skrevet 10/02-12 09:53 
Du kunne evt. give en hjælpende hånd med til mit MasterSystem-spil. Ren Assembly. Det er altid sjovt at se en voksen mand græde :D

Mht. at drikke sig i hegnet, er det vist i høj grad noget, man selv styrer. Der er i hvert fald ikke gruppepres af nogen slags :)
AV Intelligent Terminal
dRxLdRxLSkrevet 10/02-12 10:37 
Jeg betragter assembly som en "skyldig fornøjelse" det kan ikke svare sig, men er dæleme sjovt.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JuggernautJuggernautSkrevet 10/02-12 11:31 
Daniel, det er altså ikke så vildt som det måske lyder. Folk udviser en enorm respekt for hardwaren (og hinanden).

Jeg har endnu ikke oplevet en situation hvor jeg kunne tænke at det måske var lige i overkanten til et træf.

Måske kan nogle af de andre "garvede" komme med deres erfaring.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
dRxLdRxLSkrevet 10/02-12 12:21 
Fint nok, meld mig til, har spildt mere end 50dkr på xbox marketplace på noget der var mindre værd ;)

Men så vil jeg fandeme også have lov til at assemble z80!
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/02-12 12:32 
Juggernaut>
Jeg har endnu ikke oplevet en situation hvor jeg kunne tænke at det måske var lige i overkanten til et træf.

Måske kan nogle af de andre "garvede" komme med deres erfaring.

Sidst var jeg så fuld at jeg mistede en 2-3 timer af lørdagen. Ifølge Juggernaut skulle han have lamme tævet mig i Neo Turf Masters, men det skulle jo ikke være første gang han pyntede på sandheden. Men godt at høre at jeg ikke var til gene for nogen :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 10/02-12 13:26 
Kan godt være jeg kaster op, hvis nogle har en game.com med?
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
SumezSumezSkrevet 10/02-12 13:53 
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at se hvad du har i ilden dRxL, og hvilke udfordringer du står overfor med din (formoder jeg?) C-kode, og ikke mindst hvordan du løser det - udvikler du til PC-hardware, eller har du gang i noget konsol-homebrew?
Jeg kunne også godt finde på at tage min laptop med og lege med min spritnye C++ spil-engine til træffet, hvis der bliver fokus på den slags.

KB's Assembly-kode tror jeg bare jeg holder mig fra. :P

Det vil dog være en fordel for dig hvis du var interesseret i at deltage i dumheder.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 10/02-12 15:24 
Juggernaut>
Daniel, det er altså ikke så vildt som det måske lyder. Folk udviser en enorm respekt for hardwaren (og hinanden).

Jeg har endnu ikke oplevet en situation hvor jeg kunne tænke at det måske var lige i overkanten til et træf..

Jeg er helt enig. Vi opfordrer ikke til druk, men vi siger heller ikke at man ikke må. Vi tror på at folk behersker det, og indtil videre tyder alt på at det fungerer. :-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
JuggernautJuggernautSkrevet 10/02-12 15:30 
Konsolkongen>
Sidst var jeg så fuld at jeg mistede en 2-3 timer af lørdagen. Ifølge Juggernaut skulle han have lamme tævet mig i Neo Turf Masters, men det skulle jo ikke være første gang han pyntede på sandheden. Men godt at høre at jeg ikke var til gene for nogen :D

Ja, det fik du også klø i. Martin, altså... Husker du Goal Goal Goal? Der blev du gentagne gange sat på plads. Så husker du garanteret heller ikke sidste match hvor jeg spillede med ryggen til?

Seriøst.. Det var virkelig det morsomste øjeblik for mig i træffets korte historie, da dig og Sumez havde den der sorte dialog-noget.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/02-12 17:06 
Det var forrige gang, jo... :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JuggernautJuggernautSkrevet 10/02-12 17:10 
Nå ja, men derfor er jeres dialog stadig værd at nævne :) Det er egentlig synd. Tror jeg var den eneste der fik fornøjelsen af den. Ak ja, de små øjeblikke....
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
AzzkikrAzzkikrSkrevet 10/02-12 17:19 
Jeg skal med tog/bus fra Lyngby. Hvad er nemmest fra Næstved St.? Bare hvilken som helst bus rejseplanen foreslår mod Parkvej 4 eller hvor langt tager det at gå?
JuggernautJuggernautSkrevet 10/02-12 17:24, rettet 10/02-12 17:25 
Nu ved jeg ikke hvornår du har tænkt dig at komme, men Konsolkongen og Neros er begge med futteren. De bliver hentet på stationen. Hvis du kan koordinere din ankomst med deres, kan du suse med.

Edit: Det tager en lille halv time at gå.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
scavengerscavengerSkrevet 10/02-12 18:45 
Du må gerne skrive +3 på mig. Jeg har fået overtalt en kollega til, at det lige måtte være noget for hendes teenage drenge at deltage i. Så det er Iben, Daniel og Patrick. De vil meget gerne låne et TV hvis der er flere.
Nemo me impune lacessit
JuggernautJuggernautSkrevet 10/02-12 18:48 
Det burde være muligt med tv. Jeg skriver dem på, Nanny;-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
scavengerscavengerSkrevet 10/02-12 18:54 
Nanny ??!??
Nemo me impune lacessit
JuggernautJuggernautSkrevet 10/02-12 18:54 
Hehe... Du ved, barnepige:-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
scavengerscavengerSkrevet 10/02-12 18:59 
Nåh på den måde. Nej, hun spiller faktisk også en del selv, bl.a. er hun en haj til Guitar Hero :-)
Nemo me impune lacessit
SumezSumezSkrevet 11/02-12 12:24 
Juggernaut>
Det var virkelig det morsomste øjeblik for mig i træffets korte historie, da dig og Sumez havde den der sorte dialog-noget.

Hvad snakkede vi om? :o
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 11/02-12 13:28 
Det nåede jeg aldrig at fatte. Kan bare huske at det virkede så sort. Meeen jeg var ikke 100% sober, så om det havde en indflydelse må være i det uvisse.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/02-12 13:30 
Det var der hvor Sumez var en hest.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 11/02-12 15:35 
Det er sket et par gange.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KeenKeenSkrevet 12/02-12 23:23 
Bliver endnu engang nød til at melde fra igen desværre :(
Captain NCaptain NSkrevet 13/02-12 01:03 
Hvornår ville vi modtage PMs med konto oplysninger?
Mere fordi jeg alligevel kommer forbi banken på Tirsdag.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
JuggernautJuggernautSkrevet 13/02-12 06:41 
De kommer ud senere i dag.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 13/02-12 12:37 
Keen>
Bliver endnu engang nød til at melde fra igen desværre :(

Nu igen, too bad!
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
SumezSumezSkrevet 14/02-12 09:54 
Jeg tror jeg medbringer et af verdens vildeste (og mest realistiske) sidescrollere nogensinde, og stifter første bekendtskab med det til træffet:

http://www.youtube.com/watch?v=eDL7bzKBc64]Burn: Cycle[/LINK]" target="">Burn: Cycle
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 14/02-12 12:19 
Har det selv, svært ikke at falde i søvn Zzzz et langsom spil :D


Har lige set, at man skal overføre penge, jeg får det gjort imorgen :)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
nerosnerosSkrevet 15/02-12 16:33 
Er der en som ejer en PC-Engine Turbo Duo? Sådan en kunne jeg rigtig godt tænke mig at røre ved..
Bashful Neophyte
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 15/02-12 16:52 
Jeg har en pc engine duo.
Du kan røre mig :D
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/02-12 17:09 
Er det evt. noget du kunne tænke dig at tage med? Jeg vil også meget gerne se sådan en :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 15/02-12 17:36, rettet 15/02-12 17:37 
Hvorfor en duo? En RIGTIG PC Engine har interface unit, som min. ;)
Tilmelding til SSKT8

Hvis Sousa tager sin Duo med, skal jeg nok tage en masse superfede spil med (man kan ikke rigtig holde træf uden Cho Aniki)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 15/02-12 17:42, rettet 15/02-12 17:58 
Den ser sådan ud her:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/77/PC_Engine_Duo.jpg

Eller sådan her:
http://media.photobucket.com/image/PC%20engine%20turbo%20duo/smokehouse/other/Duo-R.jpg

Men det er sikkert nok den samme som du har Sumex jeg vil nok bare gerne se en af de andre der :-)

Grimme er de også:
http://www.multimods.com/HardwareSale/SGXsetup.JPG
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 15/02-12 19:00 
Jeg har skam set masser af Duo'er :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 15/02-12 20:26 
Jeg er ikke sikker i ud og jeg kan få duo med.
Da jeg er med toget :P
Lover ikke noget!

Jeg har den mørke blå/sort. (på første billedet)
Den anden er en RX.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
nerosnerosSkrevet 15/02-12 21:29 
Er RX ikke bare jap udgaven?

Ok men kan Sumez så ikke tage sin med i stedet?
Bashful Neophyte
458 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig