X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Divinity II: The Dragon Knight Saga


Svar
WehnerWehnerSkrevet 14/12-11 00:50, rettet 14/12-11 11:50 
Inspireret af Skyrim, har jeg lige købt den forbedrede udgave af Divinity II. Det ser ud til at være halvsjældent til Xbox 360, så jeg vil lægge ud med at tipse om, at det kun koster 153,- på www.gamebits.dk pt. Og jeg kan se, at der ikke er andre end mig, der har det i deres samling her på P:R...

Sumez har skrevet nogle... Se hele indlægget
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
52 emne(r).
1 2 > »

Svar
WehnerWehnerSkrevet 14/12-11 00:50, rettet 14/12-11 11:50 
Inspireret af Skyrim, har jeg lige købt den forbedrede udgave af Divinity II. Det ser ud til at være halvsjældent til Xbox 360, så jeg vil lægge ud med at tipse om, at det kun koster 153,- på www.gamebits.dk pt. Og jeg kan se, at der ikke er andre end mig, der har det i deres samling her på P:R...

Sumez har skrevet nogle ganske pæne ord om første udgivelse af Divinity II: Ego Draconis her: http://www.playright.dk/forumemne.php?id=32380#477587

Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal forvente af Divinity II: The Dragon Knight Saga. Men det skulle dreje sig om:

"Divinity II - The Dragon Knight Saga includes the original adventure "Ego Draconis", and "Flames of Vengeance", the Dragon Knight's new adventure that continues the epic story and adds dozens of hours of additional gameplay. Ego Draconis appears here as an entirely new and re-mastered edition with improved graphics and content that make the game even more beautiful and more impressive than ever before."

Vi får se... Jeg planlægger, at det skal være juleferiespil. Nogen der har prøvet det?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dpldplSkrevet 14/12-11 07:41 
Jeg spillet PC udgaven en smule(18 timer), men kom noget i vejen, så spillet røg i glemmebogen.

Jeg nød det, jeg har prøvet og faktisk haft lyst til spil det på det sidste. (bare ikke haft mulighed, da alle netværks porte er lukket på skolehjemmet, så kan ikke engang starte steam :/)


Nå må heller smutte nu, tid til skriftlige prøve ><
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
KillerBean2KillerBean2Skrevet 14/12-11 09:15 
Wehner>
Sumez har skrevet nogle ganske pæne ord om første udgivelse af Divinity II: Ego Draconis her: http://www.playright.dk/v5/forum/emne/32380-divine-divinity-2-ego-draconis#477587

Almindelige dødelige P:R-brugere kan ikke bruge v5-link til noget :(
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 14/12-11 09:45 
Dragon Knight Saga forbedrer en række småting fra den oprindelige udgave, og det er helt klart til det bedre, men en komplet overhaling er det ikke.
Udvidelsen, som i virkeligheden er del 2 af spillet, der oprindeligt slutter temmelig brat, er en noget anerledes oplevelse centreret om en enkelt stor by (lidt som Dragon Age 1 vs. 2), og området omkring det, og man tilbringer utroligt meget tid som drage.
Charmen er stadig i den første halvdel af spillet, men der er ingen grund til ikke at købe Dragon Knight Saga-udgaven fremfor den oprindelige udgivelse. Jeg brugte virkelig lang tid på at opspore den (i en engelsksproget udgave!) til min kæreste dengang den kom.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 14/12-11 11:51 
Ja, det er mit indtryk, at spillet er svært at få fat i. Jeg slog i hvert fald til straks, jeg så det på gamebits.

Har rettet mit elitære link :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 14/12-11 12:06, rettet 14/12-11 12:07 
Tror Amazon har haft det i al den tid det har været ude, så sværere har det ikke været at finde :P

Demoen var i øvrigt enormt ringe, men jeg har alligevel selv overvejet at anskaffe mig det flere gange.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 14/12-11 12:16 
Jojo bevares, på den måde er der jo ikke noget, der er rigtig svært at få i dag, men det ser nu ud til, at oplaget har været lidt mindre, end det har for så mange andre titler. Hvilket nok har sin naturlige årsag :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 14/12-11 13:55 
Bede-x>
Tror Amazon har haft det i al den tid det har været ude, så sværere har det ikke været at finde :P

Hvis de har det, har det i hvert fald ikke været til nogen håndterbar pris, det er jeg ret sikker på. Jeg ledte virkelig alle steder i flere måneder.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SeventhSunSeventhSunSkrevet 14/12-11 20:38 
Jeg synes det var 7/10 da jeg anmeldte PC versionen for Eurogamer sidste år.

Jeg må indrømme at jeg slet ikke har været tilbage siden jeg skrev den anmeldelse.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
WehnerWehnerSkrevet 14/12-11 21:20 
Så er det nu, du har chancen, hvis du vil have nogen at snakke med om det :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 14/12-11 22:41 
7/10 lyder meget realistisk i mine ører. Gør intet særligt, men er meget charmerende i sin egen ret. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 03/06-14 21:41 
Så er det sat til install, nu Two Worlds II er gennemført. Sidst jeg gik i gang med det, kom jeg ikke mere end et par timer ind, men det var også lige efter noget Skyrim, og kontrasten i kvalitet var derfor simpelthen for stor. Forvent små updates, hvis det går bedre denne gang.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
jaesjaesSkrevet 03/06-14 21:57 
Kan være jeg joiner dig - skal dog lige overveje om jeg skal genoptage Skyrim.

Lavede en del research for nylig mht. RPG'er med "action-kampe", og DII lyder som et af de eneste spil med et kampsystem som er nogenlunde komplekst, modsat de typisk 2-4 angreb man ellers ser. Altså et system med komboer osv. som i hack and slash. Dog får systemet også kritik...
WehnerWehnerSkrevet 03/06-14 21:59 
Jeg skal nok give en en lille melding, når jeg er kommet ud af startområdet og rigtigt i gang.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 03/06-14 23:45, rettet 03/06-14 23:49 
Jeg vil også godt være med. Forsøgte for ikke så længe siden at komme i gang med det, men nåede ikke længere end startområdet og med det næste kapitel på trapperne, føles en gennemførsel af de ældre spil som en oplagt mulighed for at øge mit begrænsede kendskab til serien, så man kan springe ind i det nye uden alt for mange dikkedarer.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 04/06-14 00:08 
Fedt. Jeg fik gennemført startområdet, men er ikke kommet rigtigt i gang endnu.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 04/06-14 10:00 
jaes>
Lavede en del research for nylig mht. RPG'er med "action-kampe", og DII lyder som et af de eneste spil med et kampsystem som er nogenlunde komplekst, modsat de typisk 2-4 angreb man ellers ser. Altså et system med komboer osv. som i hack and slash. Dog får systemet også kritik...

Kampsystemet er mere "Diablo" agtigt. Det er ren hack'n'slash. Men det fungerer væsentlig bedre end Skyrim, det er selvsagt. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 04/06-14 10:51, rettet 04/06-14 10:53 
Wehner>
Jeg skal nok give en en lille melding, når jeg er kommet ud af startområdet og rigtigt i gang.

Det bliver ikke nødvendigt, "kom til" at købe det ;)

Sumez>
Kampsystemet er mere "Diablo" agtigt. Det er ren hack'n'slash. Men det fungerer væsentlig bedre end Skyrim, det er selvsagt. :)

Ok, må se hvordan det går. Allerede efter ca. 30 min. har jeg vist tre aktive skills, det er mere end i hele Fable 1 og 3 ;) Så er positivt stemt indtil nu. Har ikke spillet konsolversioner af Diablo. Også rart at der er aktivt dodge (eller hvad det kaldes - har ikke brugt det endnu).

EDIT: Justering i sidste afsnit.
slk486slk486Skrevet 04/06-14 11:29 
Bør det spilles på PC eller er 360 udgaven fin nok?
j/k
SumezSumezSkrevet 04/06-14 11:30, rettet 04/06-14 11:31 
Så længe man ikke forventer noget af spillet som det ikke prøver at være, synes jeg Divinity 2 er et yderst fornøjeligt "old school" hack'n'slash spil, med fantastisk plat humor hele vejen igennem. Det europæiske feel er meget tydeligt.

360 udgaven spiller fint, virker som om det er designet til controller-styring.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 04/06-14 11:47 
Ok, det har vækket min interesse en smule.
j/k
jaesjaesSkrevet 05/06-14 00:10 
Pc-versionen understøtter tilsyneladende ikke gamepad. Af samme grund valgte jeg selv X360-versionen. Pc-udgaven koster ellers kun 50 kr. hos Gamebits inkl. porto. Sværere (umuligt?) at finde billigt til X360.

Ikke noget voldsomt kønt spil teknisk (indtil nu), men frame raten er hæderlig IMO.
Bede-xBede-xSkrevet 05/06-14 01:00, rettet 05/06-14 01:01 
Wehner>
Fedt. Jeg fik gennemført startområdet, men er ikke kommet rigtigt i gang endnu.

Det er også der, jeg er nu. Det skriger euro jank, men det er ikke nok til at få mig til at miste modet, nok mest fordi vi er flere, der er startet på det :)

jaes>
Pc-versionen understøtter tilsyneladende ikke gamepad.

Det er korrekt. Den er desværre fra lige der omkring, hvor det begyndte at blive mere almindeligt at have det, men fik det aldrig :(
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 05/06-14 08:25 
jaes>
Sværere (umuligt?) at finde billigt til X360.

http://www.amazon.co.uk/gp/offer-listing/B0049B3OZE/ref=sr_1_1_olp?ie=UTF8&qid=1401949494&sr=8-1&keywords=divinity+2+dragon+knight&condition=used
?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 05/06-14 18:33, rettet 05/06-14 18:34 
Ca. 150 kr. for en brugt udgave vil jeg ikke betegne som billigt :)

Men skal så ses ud fra hvad 2-3 år gamle spil til X360 typisk koster som ubrugte - prisen er muligvis fair hvis det er svært at få fat i som nyt...
slk486slk486Skrevet 05/06-14 18:49 
Divinity II i sig selv, kan fås for en slik. Det er kun den forholdsvis nyere saga, der holder lidt på prisen.
j/k
jaesjaesSkrevet 05/06-14 18:53 
...og det er den man skal vælge, da den er forbedret i forhold til den originale ;)

(Directors Cut til pc indeholder samme forbedringer).
slk486slk486Skrevet 05/06-14 18:54 
Ah, jeg troede bare det var DLC, der var ekstra.
j/k
SumezSumezSkrevet 06/06-14 10:07 
slk486>
Divinity II i sig selv, kan fås for en slik. Det er kun den forholdsvis nyere saga, der holder lidt på prisen.

Det er ikke kun inkl. expansion, hele spillet er finpudset på en måde der gør det af med de værste irritationskilder.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 06/06-14 10:09 
Ok, så det er den definitive udgave af original spillet.
j/k
Bede-xBede-xSkrevet 12/06-14 12:17 
Efter at være blevet distraheret af E3, er jeg ved at være klar til at gå ind i tårnet, der er i den første dal. Der er et par sidequests jeg stadig ikke har løst og som jeg er i tvivl om overhovedet kan løses på nuværende tidspunkt. Godt vil jeg stadig ikke kalde det, men det er begyndt at blive hyggeligt på den måde mindre vestlige rollespil kan være, til trods for der ikke er andet at investere sig i end opgradering af ens karakter og udforskning af verdenen. Sværhedsgraden op til nu virker ekstrem lav, fordi AI'en på den ene side er pivringe og samtidigt er monstrene zonelåst, hvilket gør at min troldmand - som bemærkes altid kan hoppe hurtigere baglæns end monstrene kan løbe - bare trækker sig tilbage, indtil de vælger at vende om og gå tilbage til deres plads.

SPOILER-TEKST:
Den ene dragesekvens der har været, gav indtrykket af noget man ikke håber, der kommer for meget af..

Spillet virker lidt hovedløst i sine referencer, der er taget fra vidt forskellige kilder og nok mest er der for humorens skyld. Man kan fx møde Brave Sir Robin, der har hørt om dræber kaniner eller lige pludselig støde på tallene fra Lost i en bog der opgør, hvem, af en lille gruppe, der har dræbt flest. Jeg ved i den forbindelse ikke om den humoristiske kirkegård skal ses som en kærlig reference til tidligere rollespil, der har inkluderet lignende (Fx Warriors of the Eternal Sun) eller bare er der tilfældigt.

Hvor langt er i andre nået?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 12/06-14 12:43, rettet 12/06-14 12:50 
Efter at være blevet distraheret af E3, er jeg ved at være klar til at gå ind i tårnet, der er i den første dal. Der er et par sidequests jeg stadig ikke har løst og som jeg er i tvivl om overhovedet kan løses på nuværende tidspunkt.

Det er sådan set først efter det tårn at spille rigtigt "begynder". Iøvrigt mener jeg ikke du kan løse nogen sidequests i den dal efter tårnet er overstået. Der er i hvert fald et sted i spillet der er "point of no return" for lige det sted. (men det er vist også det eneste af slagsen i spillet)

SPOILER-TEKST:
Bede-x>
Den ene dragesekvens der har været, gav indtrykket af noget man ikke håber, der kommer for meget af..

Drage-elementet er ret central i størstedelen af udvidelsen. Heldigvis er det kun få af de "panzer dragoon" agtige sekvenser (og kun den sidste af dem er reelt frustrerende).
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 12/06-14 13:11 
Jeg har faktisk slet ikke spillet noget den sidste uge af forskellige årsager.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
jaesjaesSkrevet 12/06-14 16:30, rettet 12/06-14 16:37 
Det er lidt strange, på en måde så jeg bliver nødt til at støve det gode, gamle danske ord pudseløjerlig af, for det er ca. midtimellem pudseløjerligt og kuriøst. Midtvejs fuldt RPG og Diablo-agtig hack and slash. Og ikke seriøst men sjældent direkte sjovt. Og action-baseret med strategisk pause (wtf), og et sigte der ikke rigtigt kan bruges i svære kampe (hurra for log-on for en gangs skyld), så heller ikke dét er specielt action-agtigt.

Men jeg er blevet ganske glad for det, og har lagt ca. 12 timer i spillet. Er lige ved punktet hvor man får sit tårn og permanente drage-evner. Kan godt lide blandingen af kamp, puzzles, udforskning og historie, selvom intet er virkelig godt *. Der er også et godt flow, hvor side-quests man "tilfældigt" har fyldt sin log med, og næsten glemt, pludselig får mere dybde flere timer senere, fordi man møder personer/monstre, der er med i questen. Indtil nu en solid 6'er i min bog.

Bede: Efter tårnet bliver det pludselig 5-10 gange så svært (dog måske ikke for dig fordi du tilsyneladende har taget en del side-quests). Men generelt er det lidt ubalanceret, og selv efter en del timer skifter det mellem en sværhedsgrad på lidt under middel til lidt over middel. Amdusias gør nas :/

* Historien går tilsyneladende mest ud på, at de karakterer man møder bruger de mest "episke" og fantasy-agtige navne de kan finde på for personer, steder og genstande.
SumezSumezSkrevet 12/06-14 17:24 
Sært, jeg husker det faktisk som om at stort set samtlige NPC'er man møder virkelig har de mest mundane, almindelige engelske og europæiske navne man kan tænke på. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 12/06-14 17:40 
Kun nobodies :) De "vigtige" hedder ting som Lovis, Amdusias, Maxos og Ygerna.

I sig selv ok, men når det blandes med resten (som er værre) ophøjes det samlet set til klichéer og kvalme:

Slayer
Dragon Knights
New Order
The Divine
Soul Stone
The Vial of Blood
Etc.

Specielt når historien er ret middelmådig - dog ikke værre end så mange andre spilhistorier. Hvis det havde været en bog ville det ikke holde ret mange meter, men når det er interaktivt bliver det som regel lidt mere interessant :)
SumezSumezSkrevet 12/06-14 19:35 
Well, som du selv siger er spillet jo generelt mest Diablo-agtig hack'n'slash. Du skal ikke hænge dig i historien :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 13/06-14 01:18 
Nej, jeg sagde det lå midtimellem ;)
Bede-xBede-xSkrevet 13/06-14 10:21, rettet 13/06-14 10:25 
Sumez>
Iøvrigt mener jeg ikke du kan løse nogen sidequests i den dal efter tårnet er overstået.

Så snupper jeg lige en rundtur mere, inden jeg går ind. Tak for heads-up.

jaes>
Bede: Efter tårnet bliver det pludselig 5-10 gange så svært (dog måske ikke for dig fordi du tilsyneladende har taget en del side-quests).

Fedt. Dog har jeg svært ved at se, hvad fjenderne skal gøre, hvis ikke der kommer en løsning på zonelåsningen :)

jaes>
Og action-baseret med strategisk pause (wtf), og et sigte der ikke rigtigt kan bruges i svære kampe (hurra for log-on for en gangs skyld), så heller ikke dét er specielt action-agtigt.

Jeg benytter pause funktionen meget, når der er flere fjender og det er vigtigt at ramme den rigtige. Måske det er bedst til afstandskampe?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 13/06-14 10:40, rettet 13/06-14 10:42 
Hvad er zonelåsning?

edit: Ah, det er forklaret i tidligere tråd.
Beholder fjenderne den skade du har givet dem, når de når enden af deres leash? Jeg mindes ikke at man bare kan løbe fra fjendernes angreb, men måske det er fordi de bliver hurtigere senerehen, eller får flere ranged angreb.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 13/06-14 10:56 
Fjenderne beholder den skade de har fået, med mindre der er en healer blandt dem og det er så der, man benytter pause funktionen til at skyde ham som den første :)

Det skal siges, at man sagtens kan trække fjenderne uden for deres designerede opholdsområde, men så snart man gør det, vender de om hvis afstanden mellem dem og dig bliver over en vis distance. Deres afstandsangreb er heller ikke specielt effektive, så længe de kun kan benytte dem på samme afstand som spilleren, da de fanges i samme tilbagetrækningsmønster, som kan benyttes mod andre fjender. Introduceres der længere rækkevidde til fjenderne kommer det naturligvis til at ændre sig.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 13/06-14 10:58 
Jeg tror ikke jeg har været vidnet til andet end melee combat, hvis jeg skal være helt ærlig. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 13/06-14 11:02 
Jeg kan sagtens forstille mig melee er svært, for så kan fjenderne jo ramme dig og de har ret mange hitpoints.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
jaesjaesSkrevet 13/06-14 11:25 
Bede-x>
Fedt. Dog har jeg svært ved at se, hvad fjenderne skal gøre, hvis ikke der kommer en løsning på zonelåsningen :)

Jeg har ikke rigtigt oplevet problemer med zoner. Måske en kombination af, at min karakter ikke er hurtig nok og områderne ikke er vanvittigt store, så jeg har vist maks. én gang kunnet flygte fra dem. Har dog ikke prøvet at hoppe så meget baglæns, mere bare løbet tilbage, men mon ikke det er nogenlunde lige hurtigt for min klasse (warrior). Sådan fornemmer og husker jeg det, men må lige teste det.

Jeg benytter pause funktionen meget, når der er flere fjender og det er vigtigt at ramme den rigtige. Måske det er bedst til afstandskampe?

Bruger den stort ser kun til når jeg har problemer i kamp - mest for at bruge potions og skills.

Har måttet sænke sværhedsgrad til easy i en periode, men håber at kunne sætte den op snart. Har også lagt mærke til, at fjender konsekvent er ca. to levels over mig - måske fordi jeg ikke har lavet så meget udover historien.
slk486slk486Skrevet 17/06-14 23:42 
Doh! Fandt lige Saga på hylden :D
j/k
WehnerWehnerSkrevet 23/06-14 01:22 
Så fik jeg lagt et par tømmermandstimer eller tre i spillet. Hyggeligt og corny, som det allerede er nævnt.

Selvom jeg spiller ranger, har jeg indtil videre kæmpet mest med et ret godt sværd, jeg fandt i kroen. Nu har jeg dog endelig fået en bedre bue i en quest, så næste session skulle helst blive ranged. Jeg gætter på, at jeg er færdig med dalen ganske snart og kommer ud i verden for alvor.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 25/06-14 23:25 
Så kom det første Panzer Dragoon moment. Jeg blev ikke _blæst_ væk. Derudover synes jeg så småt, det begynder at fænge nu, hvor man begynder at få udstyr og stiger nogle levels - og ikke mindst har fået et større område at boltre sig på.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 08/07-14 01:25 
Sumez>
Bede-x>Efter at være blevet distraheret af E3, er jeg ved at være klar til at gå ind i tårnet, der er i den første dal. Der er et par sidequests jeg stadig ikke har løst og som jeg er i tvivl om overhovedet kan løses på nuværende tidspunkt.

Det er sådan set først efter det tårn at spille rigtigt "begynder". Iøvrigt mener jeg ikke du kan løse nogen sidequests i den dal efter tårnet er overstået. Der er i hvert fald et sted i spillet der er "point of no return" for lige det sted. (men det er vist også det eneste af slagsen i spillet)

Skal man også udforske de fjorde, det ligger længst mod syd (første område, man kan komme til fra Broken Valley), inden man tager tårnet? Hvis du husker spillet så detaljeret :)

Jeg er nemlig også ved at være igennem Broken Valley, completionist style.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 08/07-14 10:41 
Er det Orobas Fjord? Nej der behøver man ikke gå hen før tårnet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 08/07-14 10:44 
Præcis. Takker.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
52 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig