X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Contra-forum


Reply
SideshowSideshowSkrevet 07/03-03 17:56, rettet 07/03-03 17:56 
Jeg var lige inde for, at tjekke hvad der var sluppet ind på det "onde" konsolforum. -> konsolforum.com

Jeg må sige, at jeg finder det ret heldigt, at stort set alle de små irreterende personer fra det gamle DKF, alle er endt op på det "onde" forum. Men det virker lidt som om, at de gamle moderatore har ondt i røven over, at vi har det "gode" forum. Se her en udtalelse fra Millemor. Og jeg citerer:

"Vi fortsætter da bare her istedet. Dog et andet design, men forummet kører - mere end vi kunne sig om konsolforum, som jo havde ret mange tekniske problemer pga. langsom kode med fejl."

Forummet på konsolforum.com sutter max! Jeg er fandme glad for, at RJK har genskabt ånden her.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
RitesRitesSkrevet 07/03-03 23:22 
Det var også noget jeg undrede mig over.

Det viser sig dog bare, at de finder det morsomt at opfinde løgnhistorier om koden istedet for at tage sig sammen og begynde at fatte det.
» a winner is you «
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 08/03-03 00:08 
Restless Eyes >
Forummet på konsolforum.com sutter max! Jeg er fandme glad for, at RJK har genskabt ånden her.

Det er ikke blot ånden. Dette her forum er simpelthen også bedre, synes jeg, end konsolforum.com, men nok om det. Lad os nu bare glæde os over at vi har fået det "gode" forum tilbage igen.
I win, you loose
3of193of19Skrevet 08/03-03 05:48 
Rites >
Det var også noget jeg undrede mig over.

Det viser sig dog bare, at de finder det morsomt at opfinde løgnhistorier om koden istedet for at tage sig sammen og begynde at fatte det.

Jeg tror nu også at der faktisk var problemer med koden. Det skete ret ofte i den senere tid at man ikke kunne komme ind på forummet, så mon ikke det var den sidste dråbe?
RJKRJKSkrevet 08/03-03 11:08 
Ingen grund til at spekulere.

Der var ingen "problemer med koden", ej heller var den decideret "langsom" og bestemt ikke "fejlfyldt".

Hvis man portede Halo direkte til en Commodore 64, så ville det også være langsomt. Det gør ikke koden dårlig i sig selv.

Fakta var at serveren var vildt overbelastet og ikke gearet til den slags. Det er sådanne delte webservere ikke og Windows-fastlåsningen hjalp sikkert heller ikke. I perioder kunne det tage sekunder at foretage ét simpelt database-kald...

Hvis nogen siger noget ofte nok, så bliver det til sandhed, eller...?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
3of193of19Skrevet 08/03-03 12:15 
I stand corrected :)
Login for at besvare
Username
Password
Remember me