X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fortnite, ny IP fra Epic


Svar
SumezSumezSkrevet 12/12-11 13:54, rettet 12/12-11 13:55 
Efter 13 år med stereotype space marines, kaster Epic (Mega)games sig nu over noget langt mere originalt: Zombier.

http://www.youtube.com/watch?v=2GSfjeYVpkQ

Oplægget lyder dog ganske interessant, synes jeg. Minecraft-inspirationen er tydelig, men det lyd... Se hele indlægget
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
69 emne(r).
« < 1 2

Svar
spectrespectreSkrevet 14/10-17 18:02 
Synes også at det er fint nok med bulletspread men det giver ikke mening at første skud ikke er præcis. Sad med en guld/legendary scar på medium afstand og ramte ikke...
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
JmogJmogSkrevet 15/10-17 00:10 
Crouchede du? Det giver øget præcision.
JmogJmogSkrevet 16/10-17 23:45 
Wohoo, stats er live. 51 timer spillet, 311 kampe, 11 førstepladser :-D
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/10-17 23:48 
Barskt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 16/10-17 23:52, rettet 16/10-17 23:55 
Og 0 kr givet :-D

511 kills. Og 60 pladser i top 10. Det er hver femte, hvilket jeg absolut ikke er ked af.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/10-17 00:02 
Hvor meget kender du til Battlegrounds? Jeg har kun set andre spille det, men selvom jeg synes Fortnite var fint, så kan jeg ikke lade være med at tænke hvor meget hellere jeg ville spille Battlegrounds. Fortnite virker utrolig skrabet i forhold, men det er selvfølgelig stadig enormt imponerende at de har fået tweaket spillet til at kunne supportere en Battle Royale mode, især på konsol.
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 17/10-17 01:57, rettet 17/10-17 02:01 
Har spillet det en smule og set et hav af videoer fra det. Grundlæggende det samme spil men med større kort, biler og en del mere mikromanagement. Sidstnævnte savner jeg ikke. Byggedelen fra Fortnite ville jeg savne enormt. Battlegrounds er et meget mere fladt spil, da man kun kan komme højere op hvis der er en trappe eller bakke.

Da kortet er større kan der gå meget lang tid hvor man aldrig ser nogen. Det synes jeg gør loot-delen/mikromanagement mere irriterende, da man samler et arsenal af våben og attachments, hvorefter man skydes i nakken og det hele var spildt. Det sker også i Fortnite, men efter meget kortere tid, så det er ikke så bittert.
JmogJmogSkrevet 17/10-17 02:04 
Det lyder måske som om jeg synes Battlegrounds er dårligt, det gør jeg ikke. På trods af at det mangler en del polish, så er det fremragende. Jeg stoppede kun med at spille, da jeg ikke kan spille shooters med mus/keyboard.
spectrespectreSkrevet 17/10-17 13:28 
Har spillet 8 timer og 17 minutter på PS4
Solo:
1 win
11 top 10
37 kampe og 54 kills
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
spectrespectreSkrevet 17/10-17 13:31 
Jeg glæder mig til at prøve Battlegrounds. Min PC kan ikke trække det så jeg har også kun set video, men det skulle komme senere i år på Xbox, hvis de kan nå at få det færdigt.

Jmog: hvilken platform spiller du på? Det kan være vi skal køre noget Duo?
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
JmogJmogSkrevet 17/10-17 14:48 
@spectre

Gerne, jeg er også på PS4. Der går dog nok lige en tre ugers tid inden jeg kan, da jeg rejser til Tokyo i morgen.
spectrespectreSkrevet 17/10-17 23:14, rettet 17/10-17 23:16 
god tur. Vi må finde et tidspunkt når du kommer tilbage igen.

Solo kamp #38 og endnu et win. Cirklen endte ved Loot Lake.
Fortnite, ny IP fra Epic

Jeg landede i nærheden af truckstop hvor jeg fik en kiste og en M16. Løb lidt rundt og så en komme svævende med sin glider over til et smadret hus øst for mig. Rendte derover og nakkede ham. Løb tilbage til truck stop hvor 2 kæmpede mod hinanden. Da den ene var dræbt skød jeg ham den anden lol garanteret at de bandede helt vildt.

Løb længere mod øst og så 2 battle med hakkerne :D skød dem begge to på afstand. De må have landet virkeligt sent hvis de 3-4 minutter inde i spillet ikke havde nogen våben?

Sidste cirkel var på halvdelen af øen ved Loot Lake. Ham den sidste gemte sig inde i hulen. Må have overrasket ham, mens han fumlede med sine våben for han nåede ikke at affyre et eneste skud :D
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
JmogJmogSkrevet 18/10-17 00:41, rettet 11/11-17 19:01 
Havde også selv lige en ganske underholdende kamp.

Rendte ind i tunellen og mødte en anden spiller. Vi var kommet fra hver sin ende, og der var ingen våben. Et øjeblik stirrede vi på hinanden og overvejede hvad vi ville gøre. Løbe væk eller tage en usikker tvekamp på økser, hvor vinderen ville ende med næsten ingen health.

Så trykkede jeg på emoteknappen og begyndte at danse. Han gjorde det samme. Hyggeligt.

Hvad nu? Ingen af os ville forlade tunellen og så gik det op for os begge, at den anden også kendte til det skjulte rum med de to kister bag en nedbrydelig stenvæg. Jeg annerkendte dilemmaet med et enkelt økseslag mod væggen. “Det her er hvad jeg er her for og jeg overlader det ikke til dig”. Han tog et par sekunder efter et enkelt slag mod samme væg. “Ditto”.

Derefter brugte vi langt længere end nødvendigt på at bryde muren ned. Et slag af gangen som vi skiftedes til at tage. Vi vidste begge, at efter det sidste slag ville startfløjten lyde og vi begge ville spurte mod kisterne. Hvis de altså var der begge to, for det er randomised.

Muren brød ned og vi løb ind. To kister! Vi tog hver sin og hamrede på firkant så hurtigt vi kunne for at samle indholdet op. Der var våben i begge - shotgun i hans og semi-automatisk riffel i min. En duel brød ud og jeg overlevede uden at være blevet ramt en eneste gang.

Jeg endte som nummer to i dette spil og det var kun råddent uheld, der forhindrede mig i at få førstepladsen. Duel mellem to forts. Jeg smadrede hans med min SA-riffel. Han sneg sig ind på mit fort og jeg hoppede med bag ham, uset. Og opdagede jeg kun havde ammo til min bolt-action sniper. Den er godt nok ikke nem at ramme med på tre meters afstand, så han fik mig.
JmogJmogSkrevet 11/11-17 19:04, rettet 11/11-17 19:14 
Sjoveste sejr jeg endnu har haft:
https://youtu.be/U7PDWqu1bT4

Starter med at jeg bygger en trappe op til en bakketop. Derefter opdager jeg at cirklen er placeret væk fra min bakketop. Men jeg har oceaner af ressourcer, så jeg bygger et tag henover hele det resterende område. Jeg er umulig at se nede fra og de andre slår hinanden ihjel indtil vi kun er mig og min modstander på jorden.
JmogJmogSkrevet 19/11-17 22:50 
Jeg spiller vist for meget Fortnite. Leaderboards kører i et rul, hvor det resetter én gang om ugen. Vi er 4 dage inde i den nuværende periode.

Placeringer måles i tre kategorier:
Antal gange i top 25
Antal gange i top 10
Antal førstepladser

På de europæiske servere er jeg pt nummer 1 i alle tre kategorier i solo (dvs ikke teams) :-). I førstepladser er de lige i hælene på mig. I de to andre kategorier er der ingen som helst chance for jeg bliver slået, selv hvis jeg stopper med at spille i resten af perioden.
Bede-xBede-xSkrevet 26/09-18 16:51, rettet 26/09-18 16:53 
Så støtter PS4 også cross-play med andre konsoller fremadrettet:

Following a comprehensive evaluation process, SIE has identified a path toward supporting cross-platform features for select third party content. We recognize that PS4 players have been eagerly awaiting an update, and we appreciate the community’s continued patience as we have navigated through this issue to find a solution.
The first step will be an open beta beginning today for Fortnite that will allow for cross platform gameplay, progression and commerce across PlayStation 4, Android, iOS, Nintendo Switch, Xbox One, Microsoft Windows, and Mac operating systems.

https://blog.us.playstation.com/2018/09/26/extended-fortnite-cross-play-beta-launches-on-ps4-starting-today/
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
scavengerscavengerSkrevet 07/02-19 12:00 
Fortnite is crushing the rest of the gaming business

CNN Business
Nemo me impune lacessit
millenniummillenniumSkrevet 07/02-19 13:44 
Det er virkelig svært at argumentere overfor Epic Games, at de burde holde op med at lave så vellykket et spil af hensyn til resten af industrien. Fortnites er succes er jo ikke kun fordi det er gratis, men fordi de spiller på så mange andre tangenter der giver vækst. Jeg både hader og beundrer den slags spil.
The medium is the message.
DarkenDarkenSkrevet 07/02-19 14:50 
Jeg har det lidt på samme måde, jeg er glad for at det er et spil der ikke har en udnyttende betalings model, EA fortjener alle de problemer de selv har sat sig selv i.

Men samtidigt tænker man World of Warcraft, League of Legends, Dota osv og hvorledes de gang på gang har vist sig så stærke at det ikke bare er et spørgsmål om at de sidder på tronen, men at nye spil har svært ved at skabe en sund nok spilbase til at overleve i længere tid.

Jeg er lidt spændt på hvad der sker med de isometriske "diablo" spil, hvor der er en del nye på vej, med Path of Exile så store som de er blevet, er der så plads til dem?.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
69 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig