X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

The Last Of Us fra Naughty Dog


Svar
BeanoBeanoSkrevet 11/12-11 09:26 
Naughty Dog har på VGA 2011 annonceret deres kommende PS3 spil: The Last Of Us

Info: http://blog.eu.playstation.com/2011/12/11/the-last-of-us-unveiled-at-vgas

Trailer: Se hele indlægget
540 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Svar
NaieraNaieraSkrevet 03/08-14 04:48 
Jeg behøvede ingen game mode på mit Pioneer og heller ikke på min projektor... Hvis man hele tiden skal lege med indstillingerne, så er de ikke lavet rigtigt.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
enfenenfenSkrevet 03/08-14 07:43, rettet 03/08-14 07:53 
Så må det jo være lov Naiera…Ævl. Gamemode findes på mange nyere tv - og det er der sjovt nok en grund til.

Nu er det vel ikke så svært at trykke på en "Game Mode" eller "Cinema" knap. Og for mit vedkommende er der stor forskel på, hvordan jeg ønsker mit billede, når jeg spiller og når jeg ser film.
What is the Matrix?
NaieraNaieraSkrevet 03/08-14 09:45 
Ævl.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
enfenenfenSkrevet 03/08-14 10:04 
ok :)
What is the Matrix?
JmogJmogSkrevet 03/08-14 11:15 
Jeg har aldrig bemærket noget lag i THX Cinema mode. Jeg har den også sat på 1080p Direct, hvor den slår alle filtre fra, så det giver jo god mening. Jeg tror kun det er brightness, contrast og farvebalance som den roder ved, og det burde jo ikke påvirke lag.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/08-14 13:36, rettet 03/08-14 13:41 
Men det gør det i de fleste tilfælde alligevel :) Og color/chroma-subsampling har også en rimelig indflydelse på billedkvaliteten i spil. Især når opløsningen er 1:1. Så hvis displayet kun kan vise 444 i game mode så er det alene grund nok til at vælge det :)

Naiera>
Jeg behøvede ingen game mode på mit Pioneer og heller ikke på min projektor... Hvis man hele tiden skal lege med indstillingerne, så er de ikke lavet rigtigt.

Det ville klæde dig gevaldigt at du satte dig lidt ind i tingene når du konstant føler at du skal blande dig.
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 03/08-14 13:42, rettet 03/08-14 13:43 
Jeg tvivler på det er displayet der er problemet her. Jeg er ekstremt følsom overfor black crush/whitewash og det her er det eneste spil, hvor jeg nogensinde har oplevet det.

Det er også påfaldende at der er så mange mennesker, med styr på display-indstillinger, som oplever det samme.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/08-14 13:44 
Er det muligt at fange på et billede? Det lyder ret slemt :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 03/08-14 13:49 
Jmog>
Jeg tvivler på det er displayet der er problemet her. Jeg er ekstremt følsom overfor black crush/whitewash og det her er det eneste spil, hvor jeg nogensinde har oplevet det.

Det er også påfaldende at der er så mange mennesker, med styr på display-indstillinger, som oplever det samme.

Det lyder skidt :(

Du har problemet i game mode også?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/08-14 13:54 
Hvis displayet er indstillet rigtigt, og konsollens RGB-range er sat til at matche, så er det helt sikkert en fejl i spillet. Det vil vises uanset Cinema eller game mode :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 03/08-14 14:06, rettet 03/08-14 14:09 
Ok, har ikke modtaget mit eksemplar så kommer i tvivl om jeg bare skal returnere det når det kommer :(

Undrer mig bare det ikke er nævnt andre steder, i hvert fald ikke hvad jeg har set.
NaieraNaieraSkrevet 03/08-14 14:23 
Konsolkongen>
Det ville klæde dig gevaldigt at du satte dig lidt ind i tingene når du konstant føler at du skal blande dig.

Uanset hvordan du vender og drejer det, så er det jeg skriver rigtigt. Et display har én indstilling, der så godt som muligt lader det gengive det korrekte billede. Ved kalibrering forsøger man selvsagt at komme så tæt som muligt på denne indstilling. Hvis man sidder og skifter mellem to indstillinger, så er de højst sandsynligt begge forkerte.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JmogJmogSkrevet 03/08-14 14:26 
Beano>
Jmog>
Jeg tvivler på det er displayet der er problemet her. Jeg er ekstremt følsom overfor black crush/whitewash og det her er det eneste spil, hvor jeg nogensinde har oplevet det.

Det er også påfaldende at der er så mange mennesker, med styr på display-indstillinger, som oplever det samme.

Det lyder skidt :(

Du har problemet i game mode også?

Nej nej, det ser umiddelbart fint ud i Game mode. Det er det der ikke giver mening. Mørke scener giver whitewash i THX Cinema på mit tv i Remastered, hvilket ikke sker i andre spil.

Jeg har desværre ikke længere PS3-versionen, så jeg kan sammenligne, men jeg lagde ikke mærke til noget a la det her dengang.

Lad det ikke afholde jer fra at købe spillet. De fleste oplever det åbenbart ikke. Underligt nok, når jeg tjekker farveskalaen inde i spillets settings, så ser det fint ud uden whitewash. Det er kun i selve spillet det sker.

Må prøve det på projektoren i aften og se om det samme sker der.
BeanoBeanoSkrevet 03/08-14 14:38 
Ok tak, så beholder jeg spillet når det kommer ;)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/08-14 15:03, rettet 03/08-14 15:11 
Naiera>
Konsolkongen>
Det ville klæde dig gevaldigt at du satte dig lidt ind i tingene når du konstant føler at du skal blande dig.

Uanset hvordan du vender og drejer det, så er det jeg skriver rigtigt. Et display har én indstilling, der så godt som muligt lader det gengive det korrekte billede. Ved kalibrering forsøger man selvsagt at komme så tæt som muligt på denne indstilling. Hvis man sidder og skifter mellem to indstillinger, så er de højst sandsynligt begge forkerte.

Der er intet der forhindrer at Game mode kan indstilles til at følge D65-standarden heller, på mange TV. Et TV der har en THX-mode er måske mere præcist out of the box, men det er stadig ikke nær så godt som en kalibrering.

Cinema kalibreret på mit TV:
The Last Of Us fra Naughty Dog

Game mode kalibreret:
The Last Of Us fra Naughty Dog

Som du sikkert ved når du så skråsikkert udtaler dig om det, så regnes delta errors (dE) under 3 som perfekt og hvad afvigelser der er kan ikke ses med det menneskelige øje. Den nederste graf viser dE og som du kan se er de langt under 3 i begge modes.

TV'et er kalibreret med en i1 Display Pro. Og nej, det er ikke noget billigt upræcist lort. Vincent, som er anmelder på HDTVtest.co.uk og selv bruger et eller andet Calman vanvids-helvede til uhyggelige summer, skriver:

I suggest getting a new i1 Display Pro which is really affordable for the accuracy it delivers.

Til sammenligning er her resultatet af standard Cinema på TV'et:
The Last Of Us fra Naughty Dog

EDIT: Jeg har ikke billeder af nogen CIE resultater fra TV'et. Sony har ikke noget Color Management System på deres TV, hvilket er retarderet nok i sig selv. Men heldigvis var målingerne her også under 3dE i alle tilfælde, i begge modes, så der havde ikke været noget at indstille alligevel ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 03/08-14 16:52, rettet 03/08-14 16:53 
Hvis du kalibrerer både THX (whatever den hedder på det enkelte tv) og game mode, og de stadig ser (meget) forskellige ud, så er der jo noget "i vejen" med en eller begge.

Så må der vel være noget processering på film mode, som ikke finder sted i game mode. At man ikke kan slå det fra, er så problemet.

Konsolkongen>
Et TV der har en THX-mode er måske mere præcist out of the box, men det er stadig ikke nær så godt som en kalibrering.

Nej, det er vi jo på ingen måde uenige om.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/08-14 23:48, rettet 03/08-14 23:50 
Hvis du kalibrerer både THX (whatever den hedder på det enkelte tv) og game mode, og de stadig ser (meget) forskellige ud, så er der jo noget "i vejen" med en eller begge.

Snakker du 444 nu? Mange TV kun understøtter 444 i game mode, PC eller whatever og ikke i Cinema. Blu-Ray ligger i 422 hvor farverne (kan ikke huske om det er dem alle, eller kun rød og blå) ligger i den halve opløsning i forhold til luminancen. Så det er sikkert derfor at 444 ikke virker i Cinema på mange TV, for det bruges ikke til film.

Så må der vel være noget processering på film mode, som ikke finder sted i game mode. At man ikke kan slå det fra, er så problemet.

Lige præcis. Men der må stadig finde noget processing sted i cinema, selvom man slår alt fra i menuerne, ellers ville der ikke være forskel i lag :)
Et eksempel på processing der ikke kan fjernes var Panasonic's 50-serie, hvor i hvert fald VT50 havde noget edge enhancement der altid var slået til. Ikke noget der sprang i øjnene og ringing er i forvejen i den høje ende på Panasonics scaler, så lidt fra eller til opdager ingen. Men i 1080p var det synligt hvis man stod meget tæt på. Hvorfor var det der? Fordi de gerne ville have at teksten stod skarpere i den indbyggede web-browser :D

Jeg ved ikke om de senere rettede det med en firmware opdatering. Det håber jeg, for det er fandeme en retarderet beslutning. Dumt, men selvfølgelig ikke nok til at ødelægge billedet :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 03/08-14 23:58, rettet 04/08-14 00:00 
Blu-ray er lagret i 4:2:0. Chroma-upsampling er næsten det eneste sted hvor en afspiller kan gøre noget forkert; resten skal bare løftes direkte fra skiven.

Så vidt jeg ved har alle Panasonics tv falsk skarphed, også selvom man skruede det ned til nul. Deres plasma tv gjorde heldigvis en masse andre ting rigtigt.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/08-14 00:02, rettet 04/08-14 00:02 
Nå så huskede jeg forkert. Men ved at der er mange displays der ikke kan vise 444 og sub-sampler til 422. Ret lige gyldigt for film, men til spil er det ærgerligt. Men det er desværre ret typisk at TV fabrikanter er hamrende ligeglade med spil og lag. Utroligt at Sony har fattet at gøre det rigtigt to år i træk nu. Spændende at se hvor længe den holder... :)

EDIT: Ja der er ikke rigtig noget i vejen med billedet på Panasonics plasma TV. Hamrende flotte farver :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 11/08-14 10:42, rettet 11/08-14 11:45 
Bede-x>
Billedet er fuldstændigt washed out når man kommer lidt ind i det, specifikt der omkring hvor man kommer til højhusene og i kloakkerne før. Er det kun hos mig?

Nu har jeg endeligt selv fået spillet og kommet ca 2/3 igennem. Du har helt ret i at den sektion du nævner er meget udvasket og for lyst - mørket er helt væk. Det er klart en bug i lyssætningen i det område for PS3 udgaven havde det ikke. Åbner man backpack eller lign er stort niveauerne i menu elementerne helt ok. Det forsvandt for mig da jeg kom ud af området med butikkerne lige bagefter. Oplevede også et kort sektion senere (en oversvømmet undergrundsstation med spores) hvor der er skruet for meget op for effekterne som gør det ekstra svært at se noget sammenlignet med PS3 udgaven. Efter det har jeg ikke oplevet flere problemer, men heller ikke gennemført det endnu så krydser fingre.
Bede-xBede-xSkrevet 11/08-14 11:36 
Ja, der er nogen steder hvor det ikke ser for heldigt ud. Kvaliteten i spillet skinner heldigvis i gennem alligevel, så jeg vil ikke bruge tid på det i min vurdering. Håber dog de retter det.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 11/08-14 12:19, rettet 11/08-14 12:20 
Så kom det fra wowhh.... Damn de er slow!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
slk486slk486Skrevet 11/08-14 12:28 
Yay, så må det også snart ligge i min postkasse!
j/k
JmogJmogSkrevet 05/12-16 22:28 
Det her er pænt tåbeligt. The Last of Us remastered på PS4 Pro gjorde 1080p tv ejere i stand til at rendere spillet i 4k og så outputte i 1080p. Dvs de fik fordelene af supersampling. I seneste patch 1.08 er supersampling slået fra. Det vil sige spillet renderer i hvad end du har valgt af opløsning i PS4 systemmenuen. 4k TV-ejere kan vælge mellem 4k og 1080p, hvilket spillet så renderer i.

1080p TV-ejere (med Pro) får nu bedre performance end før, da spillet i 60fps mode af og til havde dyk, og kvaliteten af skygger er forbedret. Jeg nåede dog at spille næsten halvdelen af spillet på min Pro uden patch og på et 1080p TV og syntes det kørte fint, så det er ekstremt fjollet. 30fps mode supersampler heller ikke længere.

Virkelig dårlig beslutning fra Naughty Dog. Giv dog folk mulighed for at vælge ligesom i Tomb Raider.
BeanoBeanoSkrevet 06/12-16 09:09 
Æv. PS4 Pro har indtil videre ikke gjort det nemmere at være konsolgamer :P
slk486slk486Skrevet 07/12-16 09:22 
Nej, det bliver vel aldrig nemmere med flere konsoller - men det har gjort det bedre :p
j/k
BeanoBeanoSkrevet 07/12-16 10:14, rettet 07/12-16 10:15 
Det er blevet ende mere rodet på den måde situationen er på Pro nu - at spillere yder så forskellige, ikke bare på tværs af konsoller som forventet men alt efter tilsluttet TV, dashboard indstillinger og updates der forringer situationen for nogle kombinationer. Men jeg ikke overrasket.
slk486slk486Skrevet 07/12-16 10:41 
De fleste af de titler er så blevet patchet efterfølgende, så det retter op på det.
j/k
BeanoBeanoSkrevet 07/12-16 10:56 
Hvis du ser lidt op, kan du se det ikke altid er en forbedring.
slk486slk486Skrevet 07/12-16 10:59 
Arh, de har fjernet supersampling (som så formentlig er en bug), men framerates er locked til 60. Det er stadig en forbedring over base PS4.
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/12-16 13:45 
Og skyggerne er bedre.
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 07/12-16 13:55 
Det er dog sandsynligvis ikke en bug. Den blog post på PS bloggen som annoncerede Pro patchen er efter patch 1.08 blevet redigeret så der ikke længere står noget om supersampling.
slk486slk486Skrevet 07/12-16 13:56 
Mærkeligt de har fjernet det så, men pointen er den samme - Pro udgaven er stadig bedre :)
j/k
JmogJmogSkrevet 07/12-16 14:05 
Jamen ingen tvivl om at spillet er bedre på Pro end PS4 Classic. Spillet var bare flottere for 1080p-ejere før patchen. De få performance dips det havde var slet ikke store nok til at det kan retfærdiggøres at fjerne supersampling.

Jeg har et 4k tv og en 1080p projektor. Supersampling vil i høj grad være savnet på projektoren.
slk486slk486Skrevet 07/12-16 14:08 
Men i mellemtiden har de jo fixet 4k mode, så det kører locked 60. Dermed SLET ingen grund til at fjerne supersampling.
j/k
JmogJmogSkrevet 07/12-16 14:49 
Er 4k mode låst 60fps nu? Det mener jeg da ikke - hvor har du læst det?
slk486slk486Skrevet 07/12-16 15:04 
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-the-last-of-us-remastered-patch-108-for-ps4-pro-analysed

Sludder ikke låst i 4k, bare bedre end base PS4 i 1080p.

1080p er tilgengæld 60 locked.
j/k
Bede-xBede-xSkrevet 09/06-22 18:03, rettet 09/06-22 18:03 
Playstation Direct har lækket remaken, som udkommer på PS5 i september og også er på vej til PC:

The Last Of Us fra Naughty Dog

Trailer: https://media.direct.playstation.com/is/content/sierialto/ps5-the-last-of-us-part-1-game-announcement-trailer
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
FancyPantsFancyPantsSkrevet 10/06-22 00:48 
Godt at jeg endnu ikke har fået købt PS4 udgaven af det første spil, selvom det flere gange har kriblet i fingrene for at spille det igen (men ikke nok til at spille min PS3 version igen!)

Jeg er glad for at Sony efterhånden også er ved at være godt med på PC-vognen med flere af deres titler. :D
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
BeanoBeanoSkrevet 10/06-22 06:19, rettet 10/06-22 06:47 
Det er da rigtigt pænt men også en kreativ falliterklæring at remake et 9 år gammelt spil så kort tid efter en remaster som stadig holder 100%. Er det hvad ND skal spilde krudtet på nu? Lederskabet hos Sony er lige til lokummet efterhånden.
Soren47Soren47Skrevet 10/06-22 07:37 
Havde ikke ps3 da det udkom.
Har så siden købt remaster til ps4 for at spille på PS5.
Og nu annoncerer de fandeme en ny version til PS5 inden jeg har fået spillet første remaster :D

... Andre der er frustrerede over at være blevet voksne og ikke have tid og overskud til at spille særligt mange spil længere? :b
BeanoBeanoSkrevet 10/06-22 09:30 
Der er nok kommet en remaster af deres PS5 remake når du endeligt får tid :)
Bede-xBede-xSkrevet 10/06-22 09:47, rettet 10/06-22 09:48 
Beano> Er det hvad ND skal spilde krudtet på nu? Lederskabet hos Sony er lige til lokummet efterhånden.

Selv om jeg er enig i, at det er et fuldstændig unødvendig remake, kan jeg godt forstå, hvorfor de gør det. Det er lette penge, de lærer fra projektet, skal alligevel have portet serien til PC og der er en tv serie lige om hjørnet. The Witcher 3 fik et kæmpe boost på salgslisterne, da serien kom på Netflix.

Det er sikkert også et mindre team, der står for det. I går præsenterede Naughty Dog deres længe rygtede Last of Us multiplayer service spil med concept art, som nok er der det meste af krudtet går til.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 10/06-22 11:11 
Derfor jeg skrev "kreativ falliterklæring" - er fint klar over der nok er hurtige penge at tjene, specielt hvis det vil have det på PC lidt senere :)
Også ekstra trist , set med mine øjne, at de fokuserer så meget på TLoU multiplayer "service" spillet for tiden - det er ikke deres styrke eller det som appellerer til mig :/ Nyt IP og spændende single player oplevelser, tak...
silverstarsilverstarSkrevet 10/06-22 12:03 
Jeg synes det mest ærgerlige er hvis Naughty Dog bruger en stor mængde ressourcer på et TLoU multiplayer spil: jeg er fuldstændig enig i, at det ikke er der Naughty Dog's styrke ligger, og jeg ser også personligt langt hellere at de bruger tiden på singleplayer oplevelser med lækre historier.

Jeg er interesseret i at se hvad et TLoU remake kan bringe til bordet, jeg håber det ikke kun er et low-effort copy-paste projekt, men at man kan tilføje/udbygge historie og gameplay uden at kompromitere det oprindelige oplæg. Hvis det lykkedes at bringe nyt og spændende til med respekt for originalen, så er jeg med. I min bog er det klart et af nyere tids top-spil, så noget nyt der komplementerer og forstærker den oprindelige oplevelse ville være interessant at se.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
Bede-xBede-xSkrevet 12/06-22 09:57, rettet 14/06-22 08:57 
Beano>Derfor jeg skrev "kreativ falliterklæring" - er fint klar over der nok er hurtige penge at tjene, specielt hvis det vil have det på PC lidt senere :)
Også ekstra trist , set med mine øjne, at de fokuserer så meget på TLoU multiplayer "service" spillet for tiden - det er ikke deres styrke eller det som appellerer til mig :/ Nyt IP og spændende single player oplevelser, tak...

Jeg forstår godt, hvad du mener, synes bare ikke det er så slemt med et enkelt remake og de snakkede jo også om deres kommende spil samtidigt, hvilket igen giver indtrykket af, at remaket er et mindre lærings projekt, der giver mening ift. hvad jeg skrev tidligere.

Er enig med dig med service spillet. Det er meget værre, for den slags projekter suger udvikling ud af andre projekter, hvis de bliver store. De skal have content hele tiden :(
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
DunwichDunwichSkrevet 23/07-22 12:53 
Hvis man har lyst til at høre en talentfuld udvikler, tale dårligt om sine sidste projekter, og i stedet fremhæve en højttaler i en controller, som kan afspille en lydfil, når du lader en shotgun, og nogle mellemsekvenser, så er det denne video man skal se.

Noget af det mest sigende ved videoen var også, at når de viser små klip fra spillet, afviklet på en PS4 Pro, så er der stort set ingen væsentlige grafiske forskelle, så når de laver wipes mellem PS4 og PS5 spillet, sidder man lidt og tænker “Øh jo, altså jeg synes nu nok at lyset fra solen, spillede lidt anderledes gennem de der træer, og teksturene på jorden, kan også godt have set lidt anderledes ud”. Men for fanden, det er jo ikke Commodore 64 Vs Amiga grafik det her. Overhovedet. Som det burde være, med den kraft PS5 har.

Jo jo, men du vil jo som spiller, mærke en ny og forøget emotionel tiltrækning ved spillet, når du lægger planken på taget, for at skabe en bro, henover den næste bygning, når du træder ud i sollyset og ser hvordan lyset på ny, spiller henover tagene og viser lidt mere af verden, derude i horisonten.

Og hov hov, vi har også 3D lyd i vores PS5 udgave, som omslutter dig, så du kan høre angreb bag fra! Ja, og vi har haft lossless 5.1 lyd i PS4 udgaven i mange år, som gør det samme.

Så mange ting er blevet rebuilt for PS5 udgaven. Selv prisen har fået en opgradering.

https://www.youtube.com/watch?v=uRKIWQUucj0
BeanoBeanoSkrevet 23/07-22 20:36 
LOL... mine tæer skulle også rettes ud med en fladtang, efter den omgang marketing BS :D Trist at se ND falde til dette niveau.
Ellers syntes jeg der er et tydeligt grafisk løft over PS4 remaster'en, og AI fra 2'erens niveau, kan kun gavne spillet. Prisniveauet er ikke passende imo, Sony er ret "friske" her :!
silverstarsilverstarSkrevet 25/07-22 09:35 
Jeg har skruet forventningerne ned efter at have set diverse klip fra spillet. Det ligner et løft på grafik- og lydside, og noget haptisk feedback på controlleren... og det er det. Hvis vi får en bedre AI på fjenderne, så virker det til at være den største ændring de har lavet.
Men der er så vidt jeg kan se intet der udbygger/tilføjer til historien, så hvis man har spillet på PS3 ell PS4, så virker det ikke til at der er det store nye at komme efter. Så virker prisen også alt for høj, til 549 kr vil jeg forvente væsentlig mere nyt.
Jeg håber jeg tager fejl, vi må se når reviews tikker ind. Som det ser ud er det ihvertfald ikke en titel jeg køber på release, jeg kan fint vente til prisen sænkes væsentligt.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
BeanoBeanoSkrevet 25/07-22 14:40 
Forvent intet nyt eller markant ændret i historien - heldigvis - ellers havde de nok allerede hypet det ;)
540 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig