X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

The Last Of Us fra Naughty Dog


Svar
BeanoBeanoSkrevet 11/12-11 09:26 
Naughty Dog har på VGA 2011 annonceret deres kommende PS3 spil: The Last Of Us

Info: http://blog.eu.playstation.com/2011/12/11/the-last-of-us-unveiled-at-vgas

Trailer: Se hele indlægget
540 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Svar
BeanoBeanoSkrevet 16/07-14 16:56, rettet 16/07-14 16:57 
Øh. Jeg har set mange der har ønsket det, så nej. Jeg tror mange (inkl. mig selv) godt ved at det ikke ville blive 60fps 100% låst, og gerne ville have muligheden for låst 30fps. Trods alt ikke det første spil med den mulighed.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/07-14 17:01 
Ja hvis det dykker hele tiden så er 30 fps klart at foretrække. Men de har da aldrig sagt andet end 1080p60, og så går jeg ud fra at det vil køre flydende 60.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 16/07-14 17:20 
Har de? De nævnte ikke om framerate ved annoncering og syntes kun ND har sagt de sigtede efter 60fps, også hvad tidligere indlæg fra os i tråden siger.

Kommer forøvrigt også photo mode, vist nok som patch.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/07-14 17:23 
Jeg mindes kun at jeg har læst "1080p60", men måske jeg tager fejl :)

Jeg køber det nok uanset. Og hvis tripplebuffering er væk (som jeg virkelig håber) så kan det endda være jeg giver multiplayer en chance denne gang :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 16/07-14 17:28 
Jeg prøvede kort MP på PS3, svært syntes jeg :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/07-14 17:30 
Ja primært pga laggen i sigtet. Når fjenderne kom tæt på kunne jeg slet ikke ramme dem som jeg ville kunne i ethvert andet spil. Ellers virkede det ret interessant :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 16/07-14 17:43 
For mit vedkommende var det vist mere fejlplaceret Rambo-strategi ;)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/07-14 17:45 
Så langt kom jeg aldrig :) Prøvede kun et par kampe og konstaterende at det ikke var spilbart ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SonicSonicSkrevet 16/07-14 17:57 
Enig, det lugter af en jumpy framerate over 30. Doubledipper ikke, men det bliver da spændende at se alligevel.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 16/07-14 18:47 
Jeg dypper igen fordi jeg er stor fan af spillet og fik den til 290,- hos zavvi ;)
SonicSonicSkrevet 16/07-14 19:24 
200 ville måske friste til at dybbe :) Er skam også fan af spillet.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 16/07-14 22:25 
"Naughty Dog Star Coder Promises Stable Frame Rate for The Last of Us Remastered on PS4"

http://www.dualshockers.com/2014/07/16/naughty-dog-star-coder-promises-stable-frame-rate-for-the-last-of-us-remastered-on-ps4/

Skal naturligvis tages med et gran salt, men lovende alligevel.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/07-14 22:26 
Fedt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 16/07-14 22:27 
Og...

http://www.dualshockers.com/2014/07/16/the-last-of-us-on-ps4-yoshida-can-i-dream-of-60-fps-druckmann-solidly-cutscene-fps-clarified/
LarsGLLarsGLSkrevet 16/07-14 22:29, rettet 16/07-14 22:29 
Druckmann giver mig håb.

The Last Of Us fra Naughty Dog

Edit: For sent. :-)
Spiller nu: Call Of Duty: WWII, What Remains Of Edith F..., FIFA 18
SonicSonicSkrevet 16/07-14 22:42 
Well, hvad er meningen med at kunne locke til 30 FPS? Honestly?
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 16/07-14 22:44 
Bortset fra at undgå evt. stuttering/juddering/frame-drops, at spille det mere som originalt.
SonicSonicSkrevet 16/07-14 22:57 
Solid 60 FPS = no stutter, right?
Parental Advisory: Explicit Lyrics
enfenenfenSkrevet 16/07-14 22:58 
Hvis det kan køre 100% stabilt med 60 fps = no stutter.
What is the Matrix?
DunwichDunwichSkrevet 16/07-14 23:43 
Det kører 60 Fps.
JmogJmogSkrevet 17/07-14 11:01 
Lyder jo lovende. Sakset fra Eurogamer:

"Naughty Dog's decision to include an optional 30fps lock in The Last of Us Remastered is due to requests by PS3 "purists" - not because the game would otherwise experience tearing.

That's according to the developer's co-president Evan Wells, who wrote on Twitter last night that the feature was implemented simply due to fan demand.

"Does the inclusion of a 30fps lock mean the 60fps fluctuates quite regularly?" a user asked.

"Not at all," Wells replied. "We included it at the request of the purists who wanted the experience as close to the original (PS3) as possible.""
SumezSumezSkrevet 17/07-14 11:05, rettet 17/07-14 11:05 
Super retro med 30fps
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 29/07-14 12:22 
DF's analyse...

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-vs-the-last-of-us-remastered

Ikke solid (locked) 60 fps men for det meste i det område med nogle 5 frame dyk (ca), og ca 48 fps i meget sjældne og ekstreme tilfælde i campaign.

Gameplay video analyse (campaign):
https://www.youtube.com/watch?v=IVplf_K1kSw
JmogJmogSkrevet 31/07-14 23:08 
Så lige i Gamestops nyhedsbrev at de kører TLOU-Remaster til 99kr, hvis man indbytter et spil fra deres liste.

Selvfølgelig ikke et ord eller link i mailen om hvilke spil det gælder, men hvis det er deres generelle "99'er"-liste, så er det en rigtig fin deal. Burde nok kunne finde noget der, som jeg ikke har tænkt mig at genspille.

99'er listen
DunwichDunwichSkrevet 01/08-14 00:16 
Jeg har spillet det i nogle timer og kan ikke gå tilbage til 30 fps igen. Det er ikke en "simpel" hd remaster det her. Det er en gedign genskabelse af et af de bedste og flotteste spil fra sidste generation. Vil ikke skrive for meget, men blot sige, at med 60 fps, så tillader styringen nu, at jeg popper headshots ligeså sikkert og overbevisende som da jeg første gang spillede Modern Warfare. Spillet føles bare rigtigt nu. Ikke at det ikke føltes rigtigt på PS 3, for det gjorde det. Men sært nok, så oplevede jeg, at når jeg skiftede frem og tilbage mellem 30 og 60 fps på PS 4, at det virkede underligt langsomt og upræcist nu, i 30 fps.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/08-14 00:18 
Jeg tror da jeg skal studere den liste Jmog har linket til :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
3of193of19Skrevet 01/08-14 00:29, rettet 01/08-14 00:29 
Damn. Hvorfor købte jeg Sonic Lost World som download. Aaargh. ;)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/08-14 00:48, rettet 01/08-14 00:49 
Fordi du godt kan lide tanken om at flashram ikke holder evigt og at du med meget hyppigt brug af din Wii U har en reel risiko for at miste alle dine spil om 4-5 år? :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 01/08-14 12:23 
Jmog>
Så lige i Gamestops nyhedsbrev at de kører TLOU-Remaster til 99kr, hvis man indbytter et spil fra deres liste.

Selvfølgelig ikke et ord eller link i mailen om hvilke spil det gælder, men hvis det er deres generelle "99'er"-liste, så er det en rigtig fin deal. Burde nok kunne finde noget der, som jeg ikke har tænkt mig at genspille.

Ok, det var ikke den liste men en meget kortere en. Fik det lige over telefonen, så jeg kan ikke huske dem alle, men mener det var dem her:

Xbone/PS4: BF4, Watch Dogs, Forza 5, Murdered Soul Suspect, Infamous SS, Wolfenstein, AC4.
PS3/Xbox 360: Watch Dogs, Murdered SS. Muligvis også AC4, men er ikke helt sikker.
Wii U: Mario Kart 8 og et til jeg ikke kan huske. Det var jo primært nye spil, så sikkert Pikmin 3.

Hmm, ved ikke helt hvad jeg vil af med her. BF4 havde været et nemt valg hvis jeg ikke havde det digitalt. Watch Dogs.... giver mening. Det vil falde ret godt i værdi de næste par måneder, så det vil være billigt i januar-udsalget.
slk486slk486Skrevet 01/08-14 12:37, rettet 01/08-14 12:37 
Grid Autosport er også på den meget korte PS360 liste.
j/k
JmogJmogSkrevet 01/08-14 12:48 
Rigtigt, den glemte jeg.

Eneste spil på listen som jeg har fysisk er Watch Dogs, Mario Kart 8, Wolfenstein og Infamous.

Infamous er det eneste jeg har spillet færdig, men hvis nu First Light viser sig at være godt....

Hov forresten, er der ikke noget med at det kan spilles uden hovedspillet?
DunwichDunwichSkrevet 01/08-14 13:09 
Jmog>
Ok, det var ikke den liste men en meget kortere en. Fik det lige over telefonen, så jeg kan ikke huske dem alle, men mener det var dem her:

Xbone/PS4: BF4, Watch Dogs, Forza 5, Murdered Soul Suspect, Infamous SS, Wolfenstein, AC4.
PS3/Xbox 360: Watch Dogs, Murdered SS. Muligvis også AC4, men er ikke helt sikker.
Wii U: Mario Kart 8 og et til jeg ikke kan huske. Det var jo primært nye spil, så sikkert Pikmin 3.

Hmm, ved ikke helt hvad jeg vil af med her. BF4 havde været et nemt valg hvis jeg ikke havde det digitalt. Watch Dogs.... giver mening. Det vil falde ret godt i værdi de næste par måneder, så det vil være billigt i januar-udsalget.

GS's tilbud er da blevet noget ringere end sidst jeg brugte dem. Hvor man før kunne give dem to halvgamle spil og få et nyt til 99 kr, skal man nu aflevere en næsten ny titel, og så får man stadig lige lov til at stikke dem 99 kr oveni, for fornøjelsen for at få et nyt spil. De nærmest nye titler man giver dem, sætter de så til en Preowned pris af 549 kr. Oveni hatten er de minimum 50 kr dyrere - det har hændt det sågar har været 80 og 100 kr - end alle andre butikker i byen. Jeg køber mine spil i Fona eller på Amazon. Fona er - hvor utroligt det end lyder - blevet væsentligt billigere med deres spil, inkl. nye titler. 289 kr for Rayman Legends til PS4 på dag 1. 399 kr i GS på dag 1. På Facebook fortalte GS mig, at det er pga. den bedre service i deres butikker, samt at de kun sælger Nordic udgaver (det samme gør Fona iøvrigt osse), som gør, at de har højere priser på spillene end konkurrenterne.

Jeg forstod aldrig den med servicen.

/GameStop rant slut.
slk486slk486Skrevet 01/08-14 13:32 
Jmog>
Rigtigt, den glemte jeg.

Eneste spil på listen som jeg har fysisk er Watch Dogs, Mario Kart 8, Wolfenstein og Infamous.

Infamous er det eneste jeg har spillet færdig, men hvis nu First Light viser sig at være godt....

Hov forresten, er der ikke noget med at det kan spilles uden hovedspillet?

Jo, First Light skulle være standalone.
j/k
BeanoBeanoSkrevet 01/08-14 13:40 
Jeps, lille stand-alone spil som Festival Of Blood.
JmogJmogSkrevet 01/08-14 14:09 
Super. Så får de Infamous. Der går nok mindst et år, hvis ikke mere, før det skal spilles igen, og til den tid vil det være dødbilligt.
RJKRJKSkrevet 01/08-14 14:24 
Tilbage til emnet.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Bede-xBede-xSkrevet 02/08-14 02:59, rettet 02/08-14 03:01 
Billedet er fuldstændigt washed out når man kommer lidt ind i det, specifikt der omkring hvor man kommer til højhusene og i kloakkerne før. Er det kun hos mig?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
NaieraNaieraSkrevet 02/08-14 03:51 
Har du sørget for at dine HDMI-indstillinger ikke har ændret sig? Det synes jeg i hvert fald mine har gjort, efter opdatering engang...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Bede-xBede-xSkrevet 02/08-14 04:03 
Det kan være det. Har i hvertfald lige slået rpg-område til fuld og der ser det fint ud. Bare underligt at det skiftede så meget i det specifikke område, når den stod på automatisk (hvilket jeg ikke erindrer at have sat den på).

Ellers et utroligt opslugende spil og jeg er ellers ikke typisk til de cinematiske oplevelser, da de ofte har for mange illusionsødelæggende regelbrud, men med Last of Us er jeg næsten ked af jeg får gæster i morgen/dag, da jeg gerne vil videre i fortællingen :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/08-14 04:08 
Husk at dit TV skal understøtte full range RGB, ellers får du black crush ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Bede-xBede-xSkrevet 02/08-14 04:15, rettet 02/08-14 04:17 
Yep, men det ville faktisk være at fortrække frem for det kraftige hvide lagen man ellers skal se alting i gennem i det område :)

EDIT: Hov, Jmogs indlæg forsvandt så jeg sletter mit svar til det.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JmogJmogSkrevet 02/08-14 10:37 
Sorry. Nåede lige at poste det, men så at det ikke stemte overens med at du satte den til Full og fik et ordentligt billede, så jeg slettede det igen.
JmogJmogSkrevet 02/08-14 13:40 
Så fik jeg hentet TLOU: Remastered i Gamestop. 89kr blev det til, da man som medlem får 10% rabat. Fik endda også alle preorder bonusserne, fordi de stadig havde nogle af de koder tilovers.

Der skal hygges i aften!
JmogJmogSkrevet 02/08-14 23:05 
Har spillet et par timer. Det var et pænt spil i forvejen, men remasterbehandlingen er udsøgt.
JmogJmogSkrevet 02/08-14 23:54 
Bede-x>
Billedet er fuldstændigt washed out når man kommer lidt ind i det, specifikt der omkring hvor man kommer til højhusene og i kloakkerne før. Er det kun hos mig?

Meget underligt. Sådan er det hos mig uanset om jeg kører limited eller full. Jeg kører altid mit tv med THX Cinema presettet, men skifter jeg til Game mode, så er sortniveauet perfekt.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/08-14 00:08 
Dit TV understøtter måske ikke full-range RGB i THX-mode. Den er jo lavet til film.
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 03/08-14 02:03 
Det gør det.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/08-14 02:31 
Men THX mode til spil?

Jeg ved godt at THX med sikkerhed ligger langt tættere på D65-standarden, men nogle TV lagger stygt hvis ikke man har dem i game mode :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 03/08-14 03:45 
Hvis ikke lag er ens uanset hvilken billed-mode man bruger, så er der da noget galt. Så må der foregå noget processering som ikke burde finde sted.

Eneste løsning er at købe nogle ordentlige tv.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/08-14 04:28, rettet 03/08-14 04:36 
Jeg synes altid du fyrer det ene ævl af efter det andet når der snakkes TV. Hvis man kunne opnå det samme resultat ved manuelt slå al processing fra, var der ingen grund til at bruge Game Mode, og ingen seriøse review-sites ville anbefale brugen af game mode til spil, da farver og grayscale næsten altid afviger i denne.

Jeg er sikker på at der er enkelte TV hvor der ikke er forskel i lag, men det er bestemt ikke normalen og ej heller en indikation af hvor godt eller ringe et TV er. De Panasonic jeg har haft har alle haft betydeligt mindre lag i Game mode.

EDIT: Derudover er det heller ikke unormalt at mange TV laver color-subsampling i Cinema mode (for den er beregnet til film alligevel), og kun har fuld 444 RGB i netop Game mode og måske Graphics, PC, Text eller hvad de nu kalder den slags. I disse tilfælde vil Game Mode se betydeligt skarpere ud.
Det er dog ikke alle TV der kan vise full 444. Mange Panasonic plasma'er kan f.eks. ikke...
Spiller nu: Phantasy Star IV
540 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig