X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

The Last Of Us fra Naughty Dog


Svar
BeanoBeanoSkrevet 11/12-11 09:26 
Naughty Dog har på VGA 2011 annonceret deres kommende PS3 spil: The Last Of Us

Info: http://blog.eu.playstation.com/2011/12/11/the-last-of-us-unveiled-at-vgas

Trailer: Se hele indlægget
540 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Svar
BeanoBeanoSkrevet 11/12-11 09:26 
Naughty Dog har på VGA 2011 annonceret deres kommende PS3 spil: The Last Of Us

Info: http://blog.eu.playstation.com/2011/12/11/the-last-of-us-unveiled-at-vgas

Trailer: http://www.gametrailers.com/video/vga-2011-the-last-of/724687

Det ser lovende ud og bliver sikkert fedt, men kunne de dog ikke finde på noget mere originalt end endnu et post-apokalyptisk zombie spil??
millenniummillenniumSkrevet 11/12-11 09:31 
I am Legend - the video game :)

Ligner noget hvor deres kompetencer i effektive spilhistorier kommer til sin ret.
The medium is the message.
KalicolaKalicolaSkrevet 11/12-11 09:41 
Post apocalypse zombie spil har ikke været gjort ordentligt endnu.. Så det er fint med et forsøg fra naughty dog.
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 11/12-11 10:06 
Gad vide om ND snart bliver kontaktet af Ellen Page's advokat? :)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 11/12-11 11:57, rettet 11/12-11 12:02 
Kalicola>
Post apocalypse zombie spil har ikke været gjort ordentligt endnu.. Så det er fint med et forsøg fra naughty dog.

Dead Rising 1+2, Dead Island, Left 4 Dead?

Jeg synes det ser håbløst uoriginalt ud. Dermed ikke sagt at det ikke kan blive et godt spil, men jeg havde forventet at Naughty Dog ville være mere inspirerede og originale.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
millenniummillenniumSkrevet 11/12-11 13:36 
På den anden side... Uncharted har aldrig været originalt. Det er blot aldrig blevet eksekveret bedre.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 11/12-11 14:03 
"a leap forward in cinematic gaming and storytelling". Jeg vil hellere have et nyt Jak & Daxter :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 11/12-11 14:24 
Ja tak!
TheDukeTheDukeSkrevet 11/12-11 14:33 
Wow, Nathan Drake ser virkelig hærget ud i den trailer :P

Har de virkelig ikke fantasi nok til at skabe en ny karakter, eller tager Uncharted serien en uventet drejning?
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 11/12-11 15:38 
chronosousa meget glad!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
KilroyKilroySkrevet 11/12-11 18:53 
Sumez>
"a leap forward in cinematic gaming and storytelling". Jeg vil hellere have et nyt Jak & Daxter :!

My word, et nyt Jak & Daxter ville være fantastisk. Samme stil som de gamle, men med samme Pixar-agtige udnyttelse af PS3en som Insomniac kan med Ratchet & Clank. Men det er en derail.

Personligt synes jeg at det indtil videre mest interessante er brugen af cordyceps som årsagen til "zombierne" da det muligvis er en af de mest interessante og originale idéer jeg har set på området.
Kilroy Was Here
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 11/12-11 19:05, rettet 11/12-11 19:06 
Var Cordyceps (eller en pendant hertil) ikke en del af forklaringen i både Resident Evil 4/5 og Dead Rising?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KilroyKilroySkrevet 11/12-11 20:40 
Begge serier har ganske rigtigt parasitter, men i form af en larve eller lignende.

Cordyceps, svampen, har så vidt jeg ved ikke rigtigt været brugt, selvom jeg finder konceptet direkte skræmmende.

Generelt er idéen med parasitter som årsag til sådan et sygdomsudbrud langt mere interessant end en simpel virus, synes jeg.
Kilroy Was Here
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 11/12-11 20:44 
Det er hvert fald spændende med et udgangspunkt som ikke bare er fri fantasi. Det er nok bare parasit-delen jeg husker så :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
jaesjaesSkrevet 11/12-11 21:13, rettet 11/12-11 21:37 
Virus, svampeinfektion, eller verdens største hær af teenagere der er sure på Clearasil fordi deres betændte bumser ikke er gået væk - jeg er ligeglad så længe fjenderne ikke ligner zombier. Det må stoppe nu :/

Håber desuden de tager overlevelses-konceptet seriøst, så vi ikke bare skal nakke fjender i 10 timer.
SumezSumezSkrevet 11/12-11 21:32 
TheDuke>
Wow, Nathan Drake ser virkelig hærget ud i den trailer :P

Er det ikke Viggo Mortensen? :P
Og, som allerede nævnt, Ellen Page...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 12/12-11 03:14, rettet 12/12-11 03:14 
Ja det ligner godt nok Ellen Page og Viggo Mortensen meget, men det er nu ikke så underligt at prøve at lave karaktere ud fra noget som folk kender i forvejen for at drage et publikum ind. Billederne af byen og den måde fjenderne bevæger sig på leder da også tankerne hen på I Am Legend, og det er nok også en meget bevidst handling fra udviklernes side.
King ChaosKing ChaosSkrevet 12/12-11 12:34 
Nu kunne det jo være at de to skuespillere lagde stemmer til personerne ;)
BeanoBeanoSkrevet 12/12-11 13:32 
Det er der ikke noget der tyder på :)
SumezSumezSkrevet 12/12-11 13:49 
Nopes
http://playstationlifestyle.net/2011/12/12/the-last-of-us-voice-actors-revealed-ellen-page-nolan-north-not-included/
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
enfenenfenSkrevet 12/12-11 20:49 
Ud fra traileren at dømme, ser det ret fedt ud. Håber de leverer varen.
What is the Matrix?
HulleHulleSkrevet 12/12-11 21:25 
Selvom zombier efterhånden dukker op i alle spil, så ser jeg massere af uudnyttet potentiale i zombie spil. Jeg ønsker mig meget et spil hvor zombierne rent faktisk er frygtindgydende og farlige, og hvor det gælder om at tænke sig om, mere end at meje dem ned på stribe. En overlevelses stemning ala The Road ville passe perfekt til sådan et spil.

Det ser ud til at det kommende download spil I Am Alive vil prøve at levere dette. Håber dette spil bevæger sig i samme retning.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
SumezSumezSkrevet 12/12-11 21:54 
Der er i hvert fald meget The Road over spillets setting (pigen der er vokset op i post-miljøet, og aldrig set verden som den var), men det virker ikke som om de går efter helt den samme fornemmelse af håbløshed, så ægte frygtindgydende og farlige zombier får du nok ikke.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 12/12-11 22:05 
Hulle>
Jeg ønsker mig meget et spil hvor zombierne rent faktisk er frygtindgydende og farlige, og hvor det gælder om at tænke sig om, mere end at meje dem ned på stribe.

Meget tyder på, at det kommende Amy bliver noget i den retning. Det er Paul Cuisset (Flashback), som står bag spillet.
http://playright.dk/forumemne.php?id=33076#507560
HulleHulleSkrevet 13/12-11 00:29 
@Sumez
Bare de går lidt væk fra det vante koncept og lidt over i den anden grøft, så er det på vej i den rigtige retning for mig. De bliver sgu nød til at distancere sig fra mængden af nærmest identiske zombie spilkoncepter, før spillet kan berettiges.
Tjek i øvrigt mit meget sene svar på dit indlæg i 'Hvad syntes du om filmen' tråden..

@Jaes
Det spil havde jeg overset. Tak for tippet :) Det kommer på min liste over spil der skal holdes øje med.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
TheDukeTheDukeSkrevet 13/12-11 11:09 
Et lille klip om Cordyceps fra et af BBC's naturprogrammer, især den afsluttende bemærkning er lidt foruroligende:

The more numerous a species becomes, the more likely it will be attacked by its nemesis, a Cordyceps fungus.

http://www.youtube.com/watch?v=XuKjBIBBAL8
jaesjaesSkrevet 13/12-11 15:37 
De har da i hvert fald drive, selvtillid og motivation i forhold til at lave noget anderledes:

Naughty Dog wants to "change the f***ing industry" with The Last of Us.
BeanoBeanoSkrevet 13/12-11 15:40 
"Vi vil ændre spilindstrien... her er nogle flere zombies!"

:D
TheDukeTheDukeSkrevet 13/12-11 15:59 
Måske skulle de overveje at lave film i stedet for spil så.
Hvis de selv mener at Uncharted-serien er den ultimative symbiose mellem story og gameplay indenfor mediet, så tror jeg ikke vi skal forvente de store omvæltninger.
SumezSumezSkrevet 13/12-11 17:18 
Umiddelbart virker det som om de fortsætter ned ad den vej de asfalterede med Uncharted - det er vist ikke ligefrem vejen at gå hvis man vil ÆNDRE spilindustrien :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 03/02-12 22:54 
Første screens og lidt ny gameplay-info:
http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2012/02/02/exclusive-first-in-game-screenshots-of-the-last-of-us.aspx
AzzkikrAzzkikrSkrevet 03/02-12 23:37 
Lyder spændende, faktisk det første jeg høre om det nu.

Forhåbentligt bliver det ikke bare "uncharted med zombier" med run&gun zombier i den ellers nok så fine setting.
millenniummillenniumSkrevet 04/02-12 00:07 
På den anden side... Naughty Dog tog alt velkendt fra Indiana Jones og Tomb Raider - og forfinede det på grænsen til det utrolige. Hvis de kan tage zombiegenren, og gøre det samme.. what hell. Lad dem.
The medium is the message.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 04/02-12 00:27 
Ja nu må vi se, det lyder lovende i hvert fald og ideen er god.

Og hvor de dog ret i at andre udviklere bør tage sig gevaldigt sammen hvad angår historie fortælling, acting osv.
enfenenfenSkrevet 04/02-12 06:40 
Azzkikr>Forhåbentligt bliver det ikke bare "uncharted med zombier" med run&gun zombier i den ellers nok så fine setting.

De kunne i det mindste have lavet hovedpersonen anderledes, så han ikke bare er Drake med fuldskæg.
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 16/05-12 09:41, rettet 16/05-12 09:49 
Ny video... med "tweaked" Ellie.

The Last Of Us - The Sky Has Turned Grey
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/05-12 11:08 
Jeg syntes ikke rigtig jeg kan se forskel på Ellie. Er hendes øjne lavet en smule større i det færdige design eller hvad er det?
BeanoBeanoSkrevet 16/05-12 11:11 
Lidt om det her:
http://www.eurogamer.net/articles/2012-05-16-the-last-of-us-trailer-reveals-ellie-redesign
SumezSumezSkrevet 16/05-12 11:14 
Ifølge artiklen var Ellie bevidst modelleret efter Ellen Page. Det er jeg som sådan heller ikke i tvivl om, men var det også gjort "officielt" og i overensstemmelse med Ellen selv? Eller er det Eurogamer selv der har puttet de ord på, og er der i virkeligheden talen om en diskret affejning af det virkelige issue fra Naughty Dog's side?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 16/05-12 11:23 
Min stemme er også på det sidste - at de måske har fået kolde fødder og ikke vil sagsøges.
SumezSumezSkrevet 16/05-12 11:54, rettet 16/05-12 11:54 
Iøvrigt, hvornår begyndte spil-FMV'er på at gøre brug af "håndholdt" kameraføring? Jeg bemærkede det samme i Diablo III, og synes virkelig det gør meget for video-sekvenserne, der kommer til at virke mere naturlige, selvom man tydeligt kan se at det hele er animeret.
Det er sikkert noget der skete for mange år siden, jeg har bare ikke bidt mærke i det før nu.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 21/05-12 11:23 
Det er helt sikkert en inspiration fra filmmediet, og blev gjort mere og mere alment og mainstream i kølvandet efter Saving Private Ryan (1998). Hvornår begyndte spilbranchen at adoptere ideen? Godt spørgsmål. Jeg kan ikke lige huske det første spil, hvor jeg bemærkede det, men Kane & Lynch 2 forsøgte da, at gå hele vejen.

Jeg kan huske SWII: Attack of the Clones simulerede håndholdte kamerateknikker i nogle kampscener, og jeg synes det var en spøjs effekt, fordi det hele var så tydeligt CGI. Det var så i 2002.
The medium is the message.
jaesjaesSkrevet 06/06-12 16:29 
I Gamespots E3 Stage Demo fortæller Naughty Dog, at frihed i gameplayet er en vigtig del af The Last Of Us. Fx kan man bruge ting man finder til både at crafte defensive ting som med-kits, og våben som molotovcocktails . Og den scene man så i E3-præsentationen har de vist bag lukkede døre med fokus på stealth i stedet for action.

Lyder godt, Uncharted 2 var lidt for restriktivt IMO.

Stage Demo (mere info, men ikke nyt gameplay).
BeanoBeanoSkrevet 10/12-12 08:53 
Ny trailer:

http://www.youtube.com/watch?v=oMRmuNcr6iU

Udgives d. 7 maj i Europa.

Coverart og pre-order info:
http://blog.eu.playstation.com/2012/12/10/the-last-of-us-new-trailer-release-date-and-pre-order-content-revealed
TLTLSkrevet 12/12-12 11:05 
Sumez>
Ifølge artiklen var Ellie bevidst modelleret efter Ellen Page. Det er jeg som sådan heller ikke i tvivl om, men var det også gjort "officielt" og i overensstemmelse med Ellen selv? Eller er det Eurogamer selv der har puttet de ord på, og er der i virkeligheden talen om en diskret affejning af det virkelige issue fra Naughty Dog's side?

Ej det er sku ærgeligt at de blev nød til at lave hende om. Hun virker ikke ret naturlig mere efter "redesign". Forhåbentlig ændrer de hende noget mere, eller får lov til at bruge Ellen igen.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
SonicSonicSkrevet 20/05-13 10:31 
Nu kommer spillet da snart på gaden kan jeg se. Er i hyped? Jeg ved ikke hvordan jeg har det med spillet, efter Uncharted 3. Nu er det dog noget nyt, jeg er bare så bange for, at det "bare" er mere Uncharted i nye klæder. Ikke at jeg har noget som helst imod Uncharted, jeg syntes bare serien blev lidt for mættet med 3'eren.

Nogen der har prøvet en demo?
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 20/05-13 11:06, rettet 20/05-13 11:26 
Jeg ser meget frem til det og syntes ikke det ligner en Uncharted klon da der f.eks. er mere fokus på survival elementer og lavere tempo udfra hvad jeg kan se.

Demoen med GoWA låses vist op i morgen.

Et par video previews der er dukket op...

IGN
http://youtu.be/GKxljEIVRIg

Eurogamer
http://youtu.be/klXm_3okyaw
millenniummillenniumSkrevet 20/05-13 11:51 
Jeg synes også det ser meget lovende ud. Én ting håber jeg dog: at man ikke skal passe på sin kvindelige makker. Det var en enorm byrde der blev lettet fra mine skuldre i Bioshock Infinte: "Don't worry about Elizabeth during combat. She can handle herself."

Åh tak gud skæbne for det. Det sidste jeg ønsker mig er en eller anden tøs der ustandseligt skal reddes fra fjenderne.
The medium is the message.
silverstarsilverstarSkrevet 20/05-13 12:23 
Damn, det ser lækkert ud. Looking forward to it...
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
BeanoBeanoSkrevet 20/05-13 13:39, rettet 20/05-13 15:00 
Mere dybdegående video preview fra CVG:
http://youtu.be/rdYl4-SZhRU

Edit: Elgiganten har forøvrigt stadig Ellie Edition til forudbestilling for 550,-.

Edit 2: Mere om crafting...
http://youtu.be/TbO7D9YkP-c
540 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig