X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Kinect Sports: Season Two


Svar
King ChaosKing ChaosSkrevet 02/12-11 21:40 
Jeg er sikker på at flere af jer har spillet det,ja måske spiller I det lige nu... hvorom alting er, så er vores anmelder noget forbenet over at spillet taler til ham... på dansk! Og han kan åbenbart ikke skifte. Når man spørger Microsoft, så er svaret "ja, ja, det er på dansk". Men det ville jo betyde at de skulle lave en version til hvert sprog, og det lyder underligt. Sprogene burde vel være på disken. Med mindre at spillet downloader sproget, når det opdager hvilket land maskinen er registreret til? Nogen bud?
BeanoBeanoSkrevet 02/12-11 21:49, rettet 02/12-11 21:49 
Kan man ikke sætte konsollen til UK som land?
JAAJAASkrevet 02/12-11 21:56 
Det lyder umiddelbart ulækkert.
King ChaosKing ChaosSkrevet 03/12-11 08:44 
Sidst jeg prøvede at skifte land var det meget besværligt.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/12-11 09:52, rettet 03/12-11 09:53 
At skifte land er rimeligt lige til. Under settings på konsollen ændrer du blot "locale" til UK og så burde det være på Engelsk.

Jeg blev selv nødt til det samme da jeg spillede Saints Row 2 da det var pisse forvirrende at undertekster og tekster i spillet var på Dansk og de havde prøvet at lave det "street" uden at bruge Engelske slang ord, hvilke resulterede i at det var ligesom at se en Dansk ungdoms film fra 70'erne.

Det tog mig voldsomt lang tid at finde ud af at det var éns crib de snakkede om, når de snakkede om at man kunne "dekorere sin bule" og mini-spillene så som "Ho-out" var blevet oversat til sådan noget som "Prostitutions udfordring".
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/12-11 10:08 
rofl
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig