X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Famitsu strikes again!


Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 18/07-03 19:23 
Fra MSN games:

"Det meget ventede F-Zero GX fra Sega og Nintendo er lige på trapperne i Japan og det respekterede japanske magasin Famitsu har den første anmeldelse.


Famitsu har i deres nyeste nummer, anmeldt en række af de mere spændende titler til Nintendos platforme, nemlig F-Zero GX, Kirby's Air Ride begge til Gamecube samt Boktai og Super Mario Advance 4 til Game Boy Advance - og hvem havde troet, at F-Zero GX skulle få den laveste score ud af disse titler?

Hos Famitsu anmelder fire anmeldere spillet og de kan hver give en score fra 0-10, det vil altså sige, at et spil kan få maksimalt 40 points. F-Zero GX endte med at få 32/40, Super Mario Advance 4 og Kirby's Air Ride fik begge 34/40 mens Boktai til GBA fra Konami fik imponerende 36/40.

Flotte scores til alle spillene, men alligevel lidt overraskende, at F-Zero GX, som vi i hvert fald har store forventninger til, ikke klarede sig bedre."


Jeg mindes at folk gjorde grin med mig fordi jeg troede mere på Kirby end F-Zero...:( Men jeg satsede ihvert fald rigtigt hvad angår Famitsus karakter^_^

Men det er da nogen fine karaktere... GC er gået på alvorlig fremgang i Japan når det kommer til software?:)

-Val

MSN games!
Well crucify the insincere tonight...
RaGeRaGeSkrevet 18/07-03 19:59, rettet 18/07-03 20:03 
F-Zero har faktisk fået rosende omtale hvad angår de fleste ting som grafik (et stort spring fremad hvad F-Zero angår), gameplay (genial hastigheds fornemmelse) og en fed sound! Det eneste der der bliver nævnt negativ om spillet er faktisk, at sværhedsgraden er temmelig høj i forhold til de andre titler i serien, da der ikke er så mange power-ups at nakke sine modstander med, så man skal forholde sig taktisk i spillet for at op nå succes og at styringen ikke er identisk med arkade versionen, så helt tåbeligt er spillet vel ikke :) Kirby's Air Ride er jeg stortset ligeglad med....

Ang. software omsætningen, så er afsætningen af hardware på et pænt højt niveau flere uger i træk efter GBA playeren til GC'en er blevet udgivet i Japan (ikke så underligt).
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
quadquadSkrevet 18/07-03 20:01 
Power-ups i F-zero?! :S
RaGeRaGeSkrevet 18/07-03 20:01 
Våben, shields osv.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
quadquadSkrevet 18/07-03 20:02 
Hvorfor kan jeg slet ikke huske våben i F-zero? :S
RaGeRaGeSkrevet 18/07-03 20:03 
Nå ja, man kunne smadre ind i dem - my mistake ;)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
quadquadSkrevet 18/07-03 20:04 
Haha, mente jeg også nok :D
SumezSumezSkrevet 18/07-03 20:04 
F-Zero er nok det eneste kommende racerspil der interesserer mig bare en lille smule for tiden, men alt i alt synes jeg, som sagt før, det ser ret kedeligt og Wip3out agtigt ud.

Kirby's Air Ride ser til gengæld ganske underholdende ud..

*host*
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
mostwantedmostwantedSkrevet 18/07-03 20:16 
Jeg synes F-zero ser overordentlig fedt ud på det ene bemærkelsesværdige punkt, at farten i forhold til f.eks. Wipeout er ca. 3-4 gange hurtigere vist??

Desuden er det (meget) flot og banerne er veldesignede efter hvad jeg har set i videoer.
... men det kan godt være jeg lyver! :D
ValkyrieValkyrieSkrevet 18/07-03 20:22 
Enig med Sumez...

Jeg har spillet alle de andre F-Zero spil, og det er bare det samme og det samme... Det der techno musik og fart over feltet..... Bliver lidt kedeligt i længden IMO!

Ja, Kirby ser genialt ud..... Anderledes og nyskabende!

Sætter også mine penge på at Kirby i sidste ende bliver federe end Mario Kart(ser slet ikke fedt ud)!:)

-Val
Well crucify the insincere tonight...
RaGeRaGeSkrevet 18/07-03 20:30, rettet 18/07-03 20:30 
Techno har nu aldrig været en del af F-Zero, men mere typisk guitar agtig musik *YUK*.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
One1One1Skrevet 18/07-03 20:45 
Det lyder ellers ikke til du har prøvet dem.
For det første er der ingen Techno og for det andet er det anden F-Zero i serien (F-Zero X) helt anderledes end det første, at de så laver en enkelt efterfølger til GBA betyder jo ikke at det lige pludselig er det samme om & om igen.
ValkyrieValkyrieSkrevet 18/07-03 21:00 
Hvordan helt præsist? Det minede da om det samme:/ Art designet på de små legetøjs agtige biler og banerne rundt i de space cities var pænt meget det samme.... Nu vil jeg ikke kalde loops og 4 player funktion for et helt andet gameplay og med lidt flere baner ovs....

Og jo jeg mindes at SNES og GBA versionen hvade tekno musik.... Eller måske var det bare den dårlige lydkvalitet der gav det hele en meget ensformige elektronisk tone?

Nej det gør det ikke, men ud af de 3 spil er de jo ikke kommet så langt, og GC versionen ser heller ikke uhyggelig inovativ ud!

-Val
Well crucify the insincere tonight...
kimmerkimmerSkrevet 18/07-03 23:30 
Kan så sige, at Kirby's Air Ride ikke er noget at juble over. Har lige modtaget det.
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
ValkyrieValkyrieSkrevet 19/07-03 00:23 
WHy not mate?:(

Giv lidt feedback:D??
Well crucify the insincere tonight...
FanboyFanboySkrevet 19/07-03 00:27 
Kimmer >
Kan så sige, at Kirby's Air Ride ikke er noget at juble over. Har lige modtaget det.

Fortæl, fortæl !!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig