X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hjælp til Bjørn Borg taske?


Svar
WonderboyWonderboySkrevet 29/11-11 20:09, rettet 29/11-11 20:33 
Leder efter denne Bjørn Borg Taske som i link, nogle der ved hvor jeg kan købe den henne?.
Jeg bruge den til Julegave nemlig :-)

Bjørn Borg Taske
I love monster land
KillerBean2KillerBean2Skrevet 29/11-11 20:51 
...Jeg forstår det ikke helt.

Du spørger til, hvor man kan købe en taske og giver derefter et link, som besvarer dit eget spørgsmål :D
AV Intelligent Terminal
WonderboyWonderboySkrevet 29/11-11 20:58 
Nej ikke helt, for den i mit link er udsolgt desværre, så leder efter et andet sted hvor de har den?.
I love monster land
KillerBean2KillerBean2Skrevet 29/11-11 21:00 
Ahhh, på den måde.

Du kunne prøve at ringe til dem og høre, om de får den på lager igen inden jul.
AV Intelligent Terminal
WonderboyWonderboySkrevet 29/11-11 21:16 
Har prvøet at sende en mail, så må jeg se hvad de svare, men hvis der er nogle der ved hvor man ellers kan finde den henne må i gerne sige til?.
I love monster land
millenniummillenniumSkrevet 29/11-11 22:58 
Neye, Sportsmaster, Stadium ... og ca. 200 andre forretninger i København og omegn. :)
The medium is the message.
WonderboyWonderboySkrevet 30/11-11 19:21 
Fandt den i dag, Så det er bare Super Dejligt, så er en Julegave hjemme :-D.
I love monster land
KillerBean2KillerBean2Skrevet 30/11-11 19:44 
Jeg har kun fået købt en enkelt. Min mor ønsker sig en serveringsbakke, så jeg vadede ind i den nærmeste I Mer' Ko og fandt en Trip Trap bakke. Men den kostede spidsen af en jetjager, så jeg spurgte ekspedienten, om hun havde noget, der var billigere. "Jo da, vi har også en fra Weber". "Nice!" tænker jeg og får den hevet med op til disken. "Hvad koster den så?", spørger jeg. "En halv bondegård!", svarer hun og smiler (det var i hvert fald det beløb, jeg hørte). *udstøder lyden af et blowjob, der er gået grueligt galt*. "F€€k it!", tænker jeg så og køber den alligevel.

Julen er bare een lang vanvittig forbrugsfest.
AV Intelligent Terminal
WonderboyWonderboySkrevet 30/11-11 19:50, rettet 30/11-11 20:38 
Ja det kan godt komme til at løbe op :-), Tasken er til min Nice, som bliver forkælet lidt, svært at lade være når man holder af dem jo, plus hun skal have noget mere :-). og så er der også min Nevø som skal have gaver, og det skal være Star Wars ting, som også koster En halv bondegård :-), plus min Mor og Bror, Puha.
Men det er også Hyggeligt synes jeg, Elsker Julen :-D
Der skulle vel ikke være en som kommer forbi Toysrus i Tåstrup?
I love monster land
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/11-11 20:19 
"Bror Puha"

Awsum :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
WonderboyWonderboySkrevet 30/11-11 20:37 
Bror, Puha
I love monster land
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig