X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

SSX (reboot)


Svar
jaesjaesSkrevet 18/11-11 15:10, rettet 18/11-11 15:11 
Jeg vil vove at påstå, at der ikke er en bedre måde at åbne en SSX-tråd på, end med en video der kombinerer et af de bedste snowboard-franchises med et af de bedste hip hop-bands. Også en god tyvstart på fredag aften ;)

It's Tricky Trailer (purist-advarsel: Det er ikke den originale version):
http://gamersyde.com/stream_ssx_it_s_tricky_trailer-24963_en.html

En lidt mere traditionel gameplay-trailer:
http://gamersyde.com/stream_ssx_mac_reveal_trailer-21183_en.html

Kommer til PS3 og X360 i februar 2012.
millenniummillenniumSkrevet 18/11-11 15:21, rettet 13/01-12 11:47 
F*** hvor har jeg bare været nede af de bakker mange gange. Jeg kan næsten mærke knap-kombinationerne mellem hænderne.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 13/01-12 11:34 
Nye gameplay trailers...

Get tricky:
http://www.eurogamer.net/videos/latest-ssx-trailer-gets-tricky

Gamemodes:
http://www.eurogamer.net/videos/ssx-footage-shows-off-geo-tagging


Glæder mig :)
millenniummillenniumSkrevet 13/01-12 11:44, rettet 13/01-12 11:45 
Den perfekte måde at bruge regnekraften fra 3rd generation konsoller. Jeg bliver helt sikkert hooked igen.

Selvfølgelig skal jeg atter høre på de kritiske udsagn fra kæresten om, hvorfor jeg hele tiden vælger Elise. :)
The medium is the message.
jaesjaesSkrevet 27/01-12 23:51 
Jeg er hyper hyped efter nogle af nyeste film. Har lidt den samme kriblen i maven, som da jeg spillede det første spil.

Kan godt lide at "speed racing" er en separat mode og ikke blandet sammen med "trick mode", så der kan komme noget hed racing ud af det (fart bliver vel dog nok også en del af "trick mode"). De to modes sammen med "survival mode" og "explore mode" gør at jeg glæder mig meget.

(Har kun spillet 1'eren i længere tid, og kan heller ikke helt huske hvordan modes var i 3'eren).

De fleste navne på modes er på slum - aner ikke hvad de hedder ;)
millenniummillenniumSkrevet 25/02-12 21:14 
9/10 fra IGN.

Wuhuuuuu!!!
The medium is the message.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 26/02-12 09:44 
Fik en 3 plads, Ved at ligge kontrollen i vindues-kammen. :)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
millenniummillenniumSkrevet 26/02-12 10:30 
Den "bug" var også i de tidligere spil, men virker kun i de første par begynder-baner.

Og hvem er tilfreds med en 3. Plads? Pftt! :)
The medium is the message.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 26/02-12 11:23 
Det virker som om man ikke kam falde i spillet med mindre man aktivt gør noget og man klistre fat til rails uden at falde af før man hopper. Er det sådan i resten af spillet også?
HulleHulleSkrevet 26/02-12 11:47 
Fuldstændig samme indtryk havde jeg, Darkbeat. Man skal virkelig provokere karakteren til at falde.
Det gav ikke mig et særlig godt indtryk at man ikke skal tænke før man fyrer et über trick af, for man kan altid annulere midt i den, brøkdele af et sekund før man rammer jorden. Er spillet virkelig så fordummet?
En af de fede ting ved de gamle var at man opbyggedes sin karakter til at blive hurtigere til tricks og hvis man ikke tænkte sig om, så røg man på halen.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
jaesjaesSkrevet 26/02-12 15:09, rettet 26/02-12 15:10 
Har ikke prøvet demoen, men efter at have set yderligere et par film, er jeg desværre lidt mindre frisk på spillet (til launch-pris om ikke andet). For banerne ser da utroligt golde og sterile ud.

For mig er SSX over toppen gameplay på ditto baner, og det første SSX havde vildt fede baner, fyldt med bygninger, objekter, tilskuere osv. I SSX Re-cash er banerne tilsyneladende ikke andet end sne, bjerge, klipper og et par rails at glide på. Fint hvis nogle af banerne er sådan, men siden de ikke rigtigt har vist andet, tyder det på, at det bliver hovedfokus.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 26/02-12 17:33 
Her er vores oplevelser med SSX demoen her i weekenden

http://youtu.be/l0bTUBuimwc
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 26/02-12 17:58 
Havde helt glemt at du optog det i går. AKA idag :P
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
dpldplSkrevet 26/02-12 18:39 
Jeg havde det enlig sjovt nok, med begge baner i demoen og kunne godt lide, hvordan man kan kører imod andres spøgelser. Røg et par timer på slå Saften's(Bede-x tid var let nok :P) tider på både trick it(Score på 11 millioner) og Race it(2m12sek) banen.

Regner selv med købe spillet her på torsdag, selvom det ser begrænset ud med med folk på min friendslist jeg kan prøve at slå. :(
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/02-12 19:06 
Hehe jeg havde også helt glemt at Bo optog det. Det er nok det værste der overhovedet blev spillet til træffet :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 26/02-12 19:17 
Hahah jeg lå og prøvede på at sove på det tidspunkt. Det var ærgeligt at jeg ikke var med til at spille årets spil ;D
Bashful Neophyte
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 26/02-12 19:20 
Ja du gik under bordet klokken 2100 hehe
Hvordan har ryggen det ? :P
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
nerosnerosSkrevet 26/02-12 19:23 
ChronoSousa>
Ja du gik under bordet klokken 2100 hehe

Argh..! Det var da først kl 04:00 ? ;-)
Bashful Neophyte
GreaseballGreaseballSkrevet 26/02-12 21:16 
Darkbeat>
Her er vores oplevelser med SSX demoen her i weekenden

http://youtu.be/l0bTUBuimwc

Heh.. Har i også set hvor mange kommentarer der kommet på den, kæft det griner at se hvor meget folk kan pive over sådan en film XD
Men sjovt var det sku' se :D
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 26/02-12 21:37, rettet 26/02-12 21:37 
http://kotaku.com/5888383/this-probably-isnt-what-ea-sports-had-in-mind-for-ssx

OMG :D

Vi er kendte!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
nerosnerosSkrevet 26/02-12 22:01 

Hvad sker der :D
Bashful Neophyte
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 26/02-12 22:06 
Fuck det har gået stærk :)
sjovt at det er blivet til en historie... vi sad bare mega trætte og lavet sjovt med spillet!

Hvor er det fedt du fik filmet det darkbeat :P
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
HulleHulleSkrevet 26/02-12 22:10, rettet 26/02-12 22:34 
Heh :D Hvor er det sejt.. Vildt så mange der laver kommentarer, der ikke forstår pointen om at spillet spiller sig selv, men bruger argumenter for at retfærdiggøre det :)

Edit: Jeg har gengivet jeres eksperiment i SSX3, på begynder niveau race. Her kan det slet ikke lade sig gøre på samme måde. Man kommer ned til bunden, men begge gange faldt personen gentagende gange og blev nr. 6 af 6.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
BeanoBeanoSkrevet 26/02-12 22:49 
Hvor fulde var i da i optog den video?

Godt nok chokerende rystet og til at blive søsyg af :D
DarkbeatDarkbeatSkrevet 27/02-12 00:23 
Jeg kan sagtens følge de agument nogen folk kommer med når de siger det er mere udfordrende at blive nummer 1 eller 2, hvilket jeg heller ikke blev da jeg spillede det, men burde man i det mindste ikke falde af boardet i spillet når man kører ind i ting?
T.L.OT.L.OSkrevet 27/02-12 00:50 
Nu ved vi hvad der skal spilles til næste træf, det bliver et episk ølspil på autopilot :D
SumezSumezSkrevet 27/02-12 11:30 
Darkbeat>
Jeg kan sagtens følge de agument nogen folk kommer med når de siger det er mere udfordrende at blive nummer 1 eller 2

For at yde lidt selvkritik, så svarer vores vurdering af spillet muligvis til folk der gennemfører en Cave-shooter ved at spamme credits hele vejen for derefter at bebrejde det for at være både for let og for kort. Men sjovt er det, uanset. :)

Jeg er helt klart med på SSX-druk (og 50 Cent-druk, også) til næste træf. Vi må lige få fældet nogle regler ned på papir, og indkøbt nogle shots, så burde det køre på skinner / on rails.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 27/02-12 15:32 
Jeg ved godt at Søndag er en stille nyhedsdag, men jeg er stadig lidt imponeret over at Kotaku artiklen blev én af de mest læste inden for de sidste 24 timer. :3c

SSX (reboot)

Kilde
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/02-12 16:34 
Hold da kæft allerede over 26K views :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 29/02-12 00:13, rettet 29/02-12 00:14 
Så demoen var rimeligt skidt, men det fulde spil lyder som om det er mere udfordrende. Man kan falde ned og dø og halløj, men der er desværre ingen head-to-head multiplayer... Det hele er ghosts.

http://www.giantbomb.com/quick-look-ssx/17-5738/
millenniummillenniumSkrevet 29/02-12 08:57, rettet 29/02-12 09:01 
SSX ... they had me at hello.

Øjeblik... kan man rewinde på banen? Har de fået fat i tids-kniven fra Prince of Persia?
The medium is the message.
T.L.OT.L.OSkrevet 01/03-12 02:44 
Har aldrig været en fan af man kan spole tiden tilbage, seriøst hvor let vil de ha gamplayet skal være..
millenniummillenniumSkrevet 01/03-12 08:57 
Jeg var fan af det i Prince of Persia, men derefter skal de sgu' bruge det anstændigt. Jeg er heller ikke helt lun på rewinds på skibakken.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 01/03-12 09:02, rettet 01/03-12 09:02 
Jeg er heller ikke rewind fan og forstår ikke hvorfor det skal proppes ind i alle mulige racing spil hvor det ikke hører hjemme (GRID, Forza, F1, etc). Håber pointstaffen i SSX holder een fra at misbruge det for meget.
nerosnerosSkrevet 01/03-12 09:15 
T.L.O>
Har aldrig været en fan af man kan spole tiden tilbage, seriøst hvor let vil de ha gamplayet skal være..

Jeg synes det ville være en god ting i fighters at kunne gøre!
Bashful Neophyte
millenniummillenniumSkrevet 05/03-12 09:42 
Nu har jeg bestil SSX. Som en gammel SSX veteran (der synes at SSX On Tour og SSX Blur fejlede monstrøst) kommer jeg snarrest med en holdning til spillet. Jeg forventer noget back-to-basic, men vi må se....
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 05/03-12 10:00 
Jeg har spillet det nogle timer og må sige min skepsis mht. rewind var uberettiget. Ryger man af banen er det game-over og revind er den eneste måde at komme tilbage på banen. Rewind virker desuden kun for spilleren, dvs. modstandere forsætter ufortrødent mens man rewinder. Så man skal bruge det med omtanke. Bannerne er også betydelige mere over-the-top end de tidligere spil, så det giver mening med rewind og nedtonet crash-fysik. Om det så gør spillet bedre eller dårligere end de gamle, er jeg ikke overbevist om indtil videre.
millenniummillenniumSkrevet 11/03-12 17:45 
First impression, efter et par timer... Det er tydeligvis henvent SSX veteraner, som er klar til at starte på et avanceret niveau og gennemgå tutorials. Min kæreste spillede meget SSX tricky, men tvivler på at hun vil kaste sig over denne nye SSX. Barrieren er simpelthen for høj, og nye spillere vil nok tænke, hvorfor h... Kan man ikke vælge figur fra starten af?

Men for veteraner er det en drøm. De nye features er solide, banerne er overvældende, selvom jeg kun har kradset i overfladen. Jeg bliver helt sikkert atticted igen.
The medium is the message.
jaesjaesSkrevet 11/03-12 17:47 
Afhængig af... lofter?
millenniummillenniumSkrevet 11/03-12 17:49 
Ja ok, addicted. Jeg er stadig ikke så glad for skrive på iPad. :)
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 11/03-12 18:28 
Man kan også bare skrive "afhængig" ... på iPad :)
millenniummillenniumSkrevet 30/03-12 10:49, rettet 30/03-12 10:50 
Hvor mange har købt? Jeg har kun Bueno på min friend-list (til at slå rekorder), men det er sjovest hvis man har mange venner at konkurrere imod. (Og det giver flere XP).
The medium is the message.
millenniummillenniumSkrevet 15/08-12 07:08 
Big ass update: 3.0 tilgængelig nu.

http://www.shacknews.com/article/75169/ssx-30-update-adds-two-new-modes-bug-fixes
The medium is the message.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig