X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Godt lydredigeringsprgram?


Svar Sortering
tue hazukitue hazukiSkrevet 07/03-03 16:35 
Heh... god overskrift 8-)

Nogen der kender et godt lyd-redigeringsprogram? Jeg tænker på et hvor man kan copy/paste og sådan noget...

Det skal være til *host* mp3 *host* :-D
»You'll never walk alone«
tue hazukitue hazukiSkrevet 07/03-03 18:33 
Nu har jeg (selv) fundet et program... Så nu ændrer jeg lige topic....

Er der nogen der har kendskab til: "Multisession og underbibliotker" med hensyn til mp3 discman's.

Underbibliotker sir næsten sig selv... Det er hvor man deler cd'en op i albums. Men hvorn gør jeg der? Skal jeg bare oprette forskellige mapper eller hvad?

Multisessions??? hvad pokker er det?

Help
»You'll never walk alone«
dchangdchangSkrevet 07/03-03 18:41 
Hvis du brænder i ISO9660-format kan du se mp3'erne i de forskellige mapper i stedet for at de står i en lind strøm. Gør det nemlig selv til min dvd. Bare brænd dem som en almindelig datacd i ISO9660-format. Så får du en mappe med en masse undermapper.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
tue hazukitue hazukiSkrevet 07/03-03 18:51 
Det der ISO9660-format, er det det normale format som den brænder i når man brænder data-cd?

Ok. dvs at jeg skal ta mine mp3 og fordele i forskellige mapper - brænde mapperne over på en cd i data-format - og så er det det?
»You'll never walk alone«
dchangdchangSkrevet 07/03-03 18:54 
Ja du tager mapperne som du siger. Så går du op under fil-indstillingerne oppe i toppen. Kan ikke lige huske hvad det hedder. Men i mit Nero står det vist til ISO9660 automatisk.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 08/03-03 01:18 
Jeps, ISO9660 er standard og det bruger Nero automatisk, det behøver du ikke bekumre dig om!

Mht. multisession, så betyder det at du brænder en session på en cd uden at "finalize". Derefter kan du brænde videre på cd'en flere gange indtil du vælger at "finalize". Du kan selvfølgelig også bare lade være med at "finalize", så er cd'en altid åben, og den kan stadig læses af andre cd-drev!
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig