X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Bytte bytte købmand!


Svar
HulleHulleSkrevet 09/11-11 18:05 
Er der stemning for en bytte tråd? Har du noget du lige står og gerne vil bytte noget specifikt; et gennemført spil, for et et nyt fix osv
Det gode ved en tråd, kontra en handelsannonce, er at man af og til kan bytte på tværs af hinanden.

Jeg lægger ud:
Haves: Batman: Arkham City (Joker steelbook edition, PS3)
Ønskes: Dark Souls (PS3)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
854 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 > »

Svar
amnesiaamnesiaSkrevet 21/02-14 11:51 
Jeg er desværre ikke leveringsdygtig i nævnte titler, så medmindre at NES/SNES/MVS/Arcade kunne have interesse, så er der frit slag :-)
Græsset ER grønnere på den anden side!
AmbyAmbySkrevet 28/02-14 10:22 
Har Killzone til PS4, byttes med andet PS4 spil. Gerne Knack.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 28/02-14 11:32 
Leder efter en AC power til N64 pal.
Nogle der har en ekstra ? Byt/køb
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
amnesiaamnesiaSkrevet 28/02-14 11:35 
Det kan du tro - hvad vil du afhænde for en sådan?
Græsset ER grønnere på den anden side!
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 28/02-14 11:38, rettet 28/02-14 11:38 
Ligger ikke inde med så meget.
Har kommet af med det meste.

final fantasy 9 CIB black box
Castelvania 2 pal NES C
Castelvania adventure gameboy C
Shinobi 3 jap/asian mega drive CIB mint

eller penge
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
amnesiaamnesiaSkrevet 28/02-14 11:45 
Jeg har smidt dig en besked.
Græsset ER grønnere på den anden side!
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 01/03-14 01:38 
Shinobi 3 USA CIB byt til: PAL CIB af spillet
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
--Skrevet 01/03-14 08:04, rettet 01/03-14 20:53 
Er på udkig efter et Taito F3 spil - alt har interesse.

Har bl.a. et CoD Ghost (Wii U) stadig forseglet + et Donkey Kong Country 2 PAL, C (SNES)

Kan dette ikke bruges, kan jeg evt bytte med noget fra min samling, hvis det er noget jeg vil undvære :)

Samling
Spiller nu: Animal Soccer World
Martin1988Martin1988Skrevet 03/03-14 11:43 
Prozel>
Prozel>
Mega Drive 1 med RGB Kabel og spil, alle med kasse og manual:

Batman Returns
Sonic 2
Zool
Chuck Rock

Kunne godt tænke mig at prøve en SNES eller N64.

Bumper lige, da jeg gerne vil have fingerne i en Wii U. Penge din vej naturligvis.

Jeg har basic wii u(er det ikke det den hvide hedder?) med zombie u og darksiders 2.
Ved ikke om det evt kunne være noget?
Jeg er ikke sikker på jeg vil af med den endnu, men vi kan evt diskutere det :)
Smid en PM hvis det har interesse :)
slk486slk486Skrevet 04/03-14 21:11 
Nogen der er interesseret i en gammel Compaq PIII desktop til gamle PC spil? Kan tage den med til træf i weekenden. I trade ønsker jeg - ingenting!
j/k
amnesiaamnesiaSkrevet 06/03-14 09:51 
Jeg har også lidt computerrelateret grej, hvis der var nogen der stod og manglede en lille server.

Der er tale om følgende:

2 stk. WD Red WD30EFRX 3 TB fra Maj 2013 http://www.edbpriser.dk/harddisk/wd-red-wd30efrx-3-tb-id-6876631.aspx

1 stk. HP ProLiant MicroServer N40l fra Januar 2013 http://www.edbpriser.dk/server/hp-proliant-microserver-id-5469969.aspx

Delene er kun pakket ud, diskene sat i serveren og denne er blevet installeret med Windows 7, hvorefter der ikke er sket videre. Den har udelukkende været tændt under installationen af operativsystemet og ellers stået i slukket tilstand.

Jeg kunne være interesseret i bytte, delvist bytte eller hvad der nu måtte være grundlag for - hvis nogen kunne være interesseret i ovenstående.
Græsset ER grønnere på den anden side!
--Skrevet 07/03-14 09:48, rettet 07/03-14 09:49 
Nogle som har noget af følgende, og som kunne være interesseret i en byttehandel med Little Samson NES:

Zelda: Link to the Past (pal) SNES
Metal Gear Solid: The Twin Snakes (pal) GameCube
Paper Mario: thousand Year Door (pal) GameCube
Pikmin 2 (pal) GameCube
Namco arcade stick til Playstation 1
Hori Real Arcade Pro 2 Arcade stick til Playstation 2

Grunden til jeg spørger, er fordi 1up fra spillemaskiner har en MVS pakke som jeg godt kunne tænke mig. Dog har jeg ikke lige 1000 kr at knalde af på sjov lige p.t., men overvejer at gå af med mit Little Samson til NES. 1up er ikke interesseret i Little Samson, men hvis man kunne lave en fræk trekant, hvor jeg får MVS pakken, 1up får nogle af de ting han er på jagt efter og en 3 part får Little Samson, så kunne det måske lade sig gøre?

Bytte bytte købmand!

Alternativt, er jeg også p.t. på udkig efter F3 spil, så dette kunne også have interesse.

Anden tråd
Spiller nu: Animal Soccer World
ElgenElgenSkrevet 07/03-14 10:12 
Breaking New:
m1chelsen forsøger ihærdigt at genindføre 3-kantshandelspricippet i Danmark!
};-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
ProzelProzelSkrevet 07/03-14 21:58 
Jeg har fået Tomb Raider ind af døren til XBO. Sagen er den, det er en digipack udgave, hvilket jeg ikke tænkte mere over, da jeg købte den (private).

Hvis nogle med den almindelige udgave er intra i at bytte, så sig til. Mit OCD gør, at spillet skal være i en alm. game case :P
amnesiaamnesiaSkrevet 12/03-14 08:26 
Jeg har et Namco Playstation arcade stick som jeg kunne være interesseret i at bytte til et arcade stick til Dreamcast.
Græsset ER grønnere på den anden side!
spectrespectreSkrevet 27/03-14 08:28 
Kunne du tænke dig at bytte det namco stick til dansk valuta?

Jeg har stadig en Paper Mario: thousand Year Door (GC) i meget god stand jeg gerne vil bytte.

Jeg leder efter følgende:
Pikmin 2 (GC)
Gradius V (PS2)
Metal Slug Anthology (PS2)
We Love Katamari (PS2)
Ghostbusters: The Videogame (x360)
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
amnesiaamnesiaSkrevet 27/03-14 08:45 
Udelukkende hvis dette giver nok midler til at erhverve mig nævnte stick - ellers må jeg takke nej :-)
Græsset ER grønnere på den anden side!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/03-14 10:11 
1up>
Kunne du tænke dig at bytte det namco stick til dansk valuta?

Jeg har stadig en Paper Mario: thousand Year Door (GC) i meget god stand jeg gerne vil bytte.

Jeg leder efter følgende:
Pikmin 2 (GC)
Gradius V (PS2)
Metal Slug Anthology (PS2)
We Love Katamari (PS2)
Ghostbusters: The Videogame (x360)

Var Paper Mario i US? Jeg har We Love Katamari i EU hvis det er.
Spiller nu: Phantasy Star IV
spectrespectreSkrevet 27/03-14 10:21 
Ja, det er US. sender lige en besked
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
slk486slk486Skrevet 27/03-14 10:40, rettet 27/03-14 10:43 
Har både Pikmin 2 og Ghostbusters.
j/k
--Skrevet 27/03-14 11:48 
Nogle som ligger inde med Guitar Hero Metallica til PS3 (kun spillet), og vil bytte med det?

Har Teddy Boy (SMS, C)
Rainbow Six Lone Wolf (PS, CIB)
Tony Hawk´s Pro Skater 2 (PS, CIB)
Turok: Evolution (PS2, CIB)

Mener også jeg har en Wii Speak CIB liggende.
Spiller nu: Animal Soccer World
dchangdchangSkrevet 27/03-14 12:36 
Hvis nogen har en skrantende Wii, så har jeg en tilovers. Umiddelbart maskinen men der kan godt følge en strømforsyning med. Byttes gerne til noget 8-16 bit Nintendo.

Og har også en Wii DJ Hero controller hvis nogen kan bruge den, uden spil dog. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
slk486slk486Skrevet 27/03-14 12:43 
Prøv at poke Konsolkongen - han er vist ude efter en Wiii.
j/k
dchangdchangSkrevet 27/03-14 12:48 
Will do, fanx. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
CoreCoreSkrevet 30/03-14 15:24, rettet 20/04-14 13:44 
Jeg har et:

Unlimited Saga (PS2)

Det er lidt træt i pappet, og billeder heraf kan fremsendes.

Hvis nogen har interesse heri, søger jeg selv:
Resident Evil DC (PS1), Resident Evil: Code Veronica (GCN), Resident Evil 5 Steelcase-version (PS3), Final Fantasy IV Complete (PSP), Metal Gear rising (PS3), Lego: Pirates of the Caribbean (X360), samt random Final Fantasy og Resident evil-relateret grej og merchandise.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
DanerenDanerenSkrevet 01/04-14 10:24 
Jeg har:
PSP 1000 med spillene Metal Gear Solid: Portable Ops+ og Tekken: Dark Resurrection
Nintendo DS
Wii med 2 wiimotes og nunchucks

Jeg er interesseret i følgende spil:

PS4:
Assassin's Creed IV: Black Flag
Call Of Duty: Ghosts
FIFA 14
InFamous: Second Son
Thief
Tomb Raider: Definitive Edition

PS3:
Beyond: Two Souls
The Last Of Us
Metal Gear Solid: The Legacy Collection
Spiller nu: Super Mario 3D Land, Kabuki: Quantum Fighter
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/04-14 17:58 
Hvad farve har din Wii?
Spiller nu: Phantasy Star IV
DanerenDanerenSkrevet 02/04-14 09:11 
Den er hvid.
Spiller nu: Super Mario 3D Land, Kabuki: Quantum Fighter
slk486slk486Skrevet 05/04-14 14:10 
En del Saturn titler tilføjet min tradelist.

https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AidPUcuqiVqVdDBsNWI1UE40bGVRQ1hfcmtuX1hSTHc&usp=sharing
j/k
slk486slk486Skrevet 10/04-14 22:06 
Et par SMS maskiner og nogle spil kommet på listen.
j/k
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 10/04-14 22:11 
Slk skal vi mødes i påsken med die hard byt?
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
slk486slk486Skrevet 10/04-14 22:13, rettet 10/04-14 22:14 
Ja, lad os prøve :) Jeg har ingen umiddelbare planer om at køre til kbh, men jeg kunne måske lokke kæresten i biffen.
j/k
amnesiaamnesiaSkrevet 10/04-14 23:13 
Nogen der går og drømmer om at bytte noget konsol-/arcade-/elektronikunderholdning væk for en cabaret udgave af en Atari Klax? Ganske få spil på begge tællere og en maskine i rigtig fornuftig stand inkl. monitoren som står uden indbrændinger eller andre ubehageligheder.

http://www.kaedebycafeen.dk/atari_klax.jpg
Græsset ER grønnere på den anden side!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/04-14 23:29 
Daneren>
Den er hvid.

Sorry jeg ikke har svaret tidligere. Jeg er desværre kun ude efter en sort :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KillerBean2KillerBean2Skrevet 11/04-14 07:49 
amnesia>
Nogen der går og drømmer om at bytte noget konsol-/arcade-/elektronikunderholdning væk for en cabaret udgave af en Atari Klax? Ganske få spil på begge tællere og en maskine i rigtig fornuftig stand inkl. monitoren som står uden indbrændinger eller andre ubehageligheder.

http://www.kaedebycafeen.dk/atari_klax.jpg

Det er måske ikke noget, jeg har gået og drømt om, men jeg kunne godt være interesseret :)

Ved bare ikke, om jeg har noget nævneværdigt at bytte med :/
AV Intelligent Terminal
amnesiaamnesiaSkrevet 11/04-14 12:25 
Det er også en ganske fornuftig og solid maskine i god stand, hvor der er grundlag for at få lavet andre paneler til, så den kan dække det behov man måtte have - samt det er en fysisk lille maskine, der kan passes ind over det meste.

Ved seriøs interesse kan jeg muligvis være behjælpelig med at få lavet et blankt panel eller to til maskinen, dette skal jeg dog undersøge nærmere, såfremt det måtte have interesse.

Bytte er bestemt at foretrække, da jeg så ikke får penge mellem hænderne der potentielt bare kommer til at indgå i den daglige drift herhjemme. Man er dog selvfølgelig velkommen til at komme med et bud på nævnte maskine :-)
Græsset ER grønnere på den anden side!
KillerBean2KillerBean2Skrevet 11/04-14 14:39 
PM sendt :)
AV Intelligent Terminal
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 11/04-14 15:28 
Hvis nogle vil byt et aes cib co-op til et af mine aes cib spil. Så skriv en pm om hvad du vil byt med. Der er ingen af mine aes spil som jeg ikke ville bytte væk. Bare det er ca. værdi til værdi.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
CoreCoreSkrevet 20/04-14 13:43 
Jeg har et 'Jeff Waynes War Of The World' PC-spil, som byttes (hvis det overhovedet har nogen værdi).

Det er i en af de her jewelcases med sorte kanter, som nogle få PS1-spil også udkom i (Twisted Metal: WT, Wipeout, Die Hard m.fl.), og er i rigtig god stand på alle områder pånær fronten, som har en flænge. Her er manual og begge disce, samt registreingskort, så det ser komplet ud, men jeg skal ikke kunne sige, om der oprindeligt har været pap- sleeve eller æske herudover.

Søger det samme som i indlægget længere oppe, og har også stadig det nævnte Unlimited Saga liggende.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
slk486slk486Skrevet 24/04-14 10:28 
ER der ikke snart nogen, der har en 32x til bytte for noget på min liste? :)

Jeg har den bedste cart version af MKII på vej, så man kan nok se at det nu gælder liv eller død :)
j/k
CoreCoreSkrevet 29/04-14 17:12 
Man Of Tai Chi (BD).

Ny actionfilm af Keanu Reeves, m. bl.a. Iko Uwais (The Raid).
DK release, stadig i folie. Udkom i Torsdags.

Byttes til et eller andet tilsvarende (meget gerne asiatisk action o.l.).

Spiller derudover: Vita, PS4, WiiU, 3DS.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
NaieraNaieraSkrevet 29/04-14 18:57 
Den vil jeg i hvert fald gerne bytte til, men jeg ved ikke hvad det skal være fra min side.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
CoreCoreSkrevet 30/04-14 12:33, rettet 30/04-14 12:34 
F. Eks. Noget nyere BD-action, eller noget Hong-Kong-Woo-The raid-agtigt sjov der er spilbart på danske PS3'ere.
Evt. 3D-film.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
NaieraNaieraSkrevet 30/04-14 13:39 
Jeg har ikke noget af den art jeg vil af med ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 03/05-14 09:04 
Er der nogen der ligger inde med en funktionel Intel Quad Core E8400 eller noget lignende, og vil bytte med konsolrelateret eller eventuelt kontanter?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KillerBean2KillerBean2Skrevet 03/05-14 11:02 
Når du skriver "eller noget lignende", mener du så til samme sokkel?
AV Intelligent Terminal
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 03/05-14 11:11 
Som udgangspunkt samme sokkel, men også i samme område rent kraftmæssigt: Jeg har en Core2Duo E4600 siddende i min maskine i øjeblikket, og den har kæmpet bragt i en del år efterhånden, men det er simpelthen ved at være lidt for lidt når jeg arbejder grafisk.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KillerBean2KillerBean2Skrevet 03/05-14 11:28 
Findes der overhovedet en Quad Core E8400? Så vidt jeg kan se, er E8400 også en dual core.

Jeg har en Phenom II X4 910e, som jeg gerne vil af med, men det kræver så en større udskiftning :)
AV Intelligent Terminal
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 03/05-14 11:37 
Jeg havde byttet rundt på "Q" og "E" modelnavnene: Der findes en Quad Q8400 og en Duo E8400. Begge har interesse.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/05-14 12:23, rettet 03/05-14 12:23 
Jeg har i hvert fald en Intel QuadCore CPU liggende jeg ikke bruger. Jeg tjekker lige senere hvad for en det præcis er :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
854 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig