X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvem har flest spil på Playright?


Svar
Captain NCaptain NSkrevet 09/11-11 16:02, rettet 09/11-11 17:37 
Jeg syntes det kunne være interessant at se hvor mange spil og konsoller brugerne herinde egentlig har i deres samling

Regler:
-Digitale download spil tæller også
-Ingen dubletter med mindre det er til forskellige konsoller. (Gælder også konsollerne selv)
F.eks Soul Caliber til GC,Xbox eller PS2 men ikke 3 gange til f.eks PS2 (Man kan dog notere dubletter. Skal nok sætte dem op)
-Ca tal er ok da jeg tvivler på de fleste har helt præcise tal. Men prøv at være så nøjagtige som i kan


-Liste-

CAPTAIN N
1.075

Beano
820
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
Captain NCaptain NSkrevet 09/11-11 16:02, rettet 09/11-11 16:18 
Game & Watch: 2
NES: 175
SNES: 25
Virtual Boy: 0
N64: 50
Gamecube: 100
Wii: 50
Gameboy/Color: 50
Gameboy Advance: 50
Nintendo DS/3DS: 75

Sega Master System: 20
Sega Mega Drive/Nomad: 30
Sega Saturn: 5
Sega Dreamcast: 10
Game Gear: 20


Atari 2600: 25
Atari 7800: 5
Lynx: 5
Atari Jaguar: 0

Intellevision: 30

Magnavox Odyssey: 0

Neo Geo AES: 2

Wonderswan: 3

Gizmondo: 1

N-Gage: 5

TurboGrafx 16: 2

Vectrex: 0

Playstation/PSone: 30
Playstation 2/PStwo: 50
Playstation 3/Slim: 50
PSP: 10

Xbox: 5
Xbox 360: 50

Steam/PSN/Xbox Live/VC, Diverse downloads: 150
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 09/11-11 16:05 
Du ved godt, at der er en hel afdeling til den slags her på siden, ikke? :D

http://playright.dk/samlerstats9.php
AV Intelligent Terminal
Captain NCaptain NSkrevet 09/11-11 16:17 
I know men det vil tage rimelig lang tid at skulle adde alle de spil ^^;
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
AzzkikrAzzkikrSkrevet 09/11-11 16:19, rettet 09/11-11 16:19 
Men i den sektion kan du jo netop se hvor mange/hvilke spil folk har?

Gør det ikke dit topic en smule overflødigt :P?
Captain NCaptain NSkrevet 09/11-11 16:22, rettet 09/11-11 16:23 
Man kan da f.eks ikke se hvor mange spil jeg har fordi jeg ikke har tid til manuelt at huske, finde og tilføje alle mine spil. Det her er trods alt en hel del hurtigere.

Så nej, syntes ikke det er en overflødig tråd. Bare en tidsbesparende en.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
AzzkikrAzzkikrSkrevet 09/11-11 16:46 
Men de fleste aktive brugere herinde har jo netop tilføjet (og tilføjer jævnligt) deres samling.

Du tilhører et klart mindretal i det du ikke gider/har tid til at tilføje din samling (så stort et projekt er det vel heller ikke?).

Det er med henblik på det at jeg ikke helt forstår ideen :P.
nerosnerosSkrevet 09/11-11 16:48 
Det har jeg!
Bashful Neophyte
KillerBean2KillerBean2Skrevet 09/11-11 17:09 
Captain N>
I know men det vil tage rimelig lang tid at skulle adde alle de spil ^^;

Du behøver jo heller ikke at add'e det hele på een gang. Gør det i bunker på en 50-100 ting ad gangen med nogle dages mellemrum, så er det hurtigt overstået :)
AV Intelligent Terminal
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 09/11-11 17:13 
Det virker altså vildt fjollet at skulle til at tælle det hele manuelt, når nu Play:Right gør det for en med lister pr. Platform etc., når man har tilføjet sin samling.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 09/11-11 17:14, rettet 09/11-11 17:14 
Min Collectorz database (jeg bruger ikke PR's) siger 820 titler fordelt på 15 platforme. Damn :P
WonderboyWonderboySkrevet 09/11-11 17:18, rettet 09/11-11 17:20 
Min samling er helt opdateret, mangler dog at få godkendt en del, men det kommer nok på et tispunkt?.
Og tror nok det er Rune/Rjk der suvrænt har den største Samling her på Playright.dk.
I love monster land
Captain NCaptain NSkrevet 09/11-11 17:32, rettet 09/11-11 17:36 
Azzkikr>
Du tilhører et klart mindretal i det du ikke gider/har tid til at tilføje din samling (så stort et projekt er det vel heller ikke?).

Det er med henblik på det at jeg ikke helt forstår ideen :P.

Jamen så må jeg jo bare tilhøre mindretallet :P

Personligt har jeg et ret godt overblik over hvor mange spil jeg har men at skulle tælle dem manuelt op enkeltvis og så finde dem i PR databasen er noget der ville blive en meget besværlig proces:P
Så håber du forstår nu.

Wonderboy>
Min samling er helt opdateret, mangler dog at få godkendt en del, men det kommer nok på et tispunkt?.
Og tror nok det er Rune/Rjk der suvrænt har den største Samling her på Playright.dk.

Hvor mange spil har du hvis man ikke tæller dubletter?
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 09/11-11 17:38, rettet 09/11-11 17:42 
Du skal jo heller ikke tælle dem? :D

Du opretter bare titlerne enkeltvis en efter en. Vælge platform -> Vælge titel på en liste -> vælge stand på de enkelte dele. Og det er det. Easy peasy.

Klik: Privat -> Samler -> Jeg vil gerne -> Tilføje en titel til min samling

Og så kan du se, hvor nemt det er ;)
AV Intelligent Terminal
Captain NCaptain NSkrevet 09/11-11 17:49 
Selvfølgelig er det nemt. Men Det tager en fandens masse tid hvis man skal gøre det 1000 og har svært ved at huske hvad man har og ikke har :P
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
CoreCoreSkrevet 09/11-11 17:55 
Hvorfor skulle jeg gide at optælle mine 1500 spil til din leg, når du ikke engang gider at optælle dine 1075 til den leg, der i forvejen er tilgængelig, endda med alverdens lækre statistikker.

Du får sjældent noget særlig fedt, ud af at bede folk om at lave ting to gange, hvis man ikke engang kan vise sig villig til selv at gøre det én gang.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
CoreCoreSkrevet 09/11-11 17:56 
Beano>
Min Collectorz database (jeg bruger ikke PR's) siger 820 titler fordelt på 15 platforme.

Hvorfor ikke?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KillerBean2KillerBean2Skrevet 09/11-11 17:58 
Det med 1000 kan jeg forstå, men det "huske hvad man har og ikke har" fatter jeg slet ikke. Jeg plejer bare at lave to bunker. Den ene opstår og den anden forsvinder mens man opretter. Det er jo ikke raketvidenskab! :D

Men du har måske ikke adgang til dine egne spil?
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 09/11-11 18:40, rettet 09/11-11 18:42 
Captain N>
I know men det vil tage rimelig lang tid at skulle adde alle de spil ^^;

Til gengæld skal det kun gøres én gang. :) Hvis du holder den opdateret, behøver du ikke tælle alle dine spil hver gang du laver en tråd som den her ;)

Min samling her - dejligt overskueligt, og når V5 kommer, bliver det endnu mere overskueligt (og knap så håbløst langsomt):
http://www.playright.dk/samleroversigt.php?id=22

Lige knap 1000 spil, og sikkert lige over hvis man tager forbehold for at jeg nok har glemt at tilføje et par stykker hen ad vejen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Captain NCaptain NSkrevet 09/11-11 19:00, rettet 09/11-11 19:04 
Hold da op som folk ellers kan brokke sig over ingenting -_-;

Hvis man ikke gider så er der jo ingen der tvinger en vel?


Core>

Du får sjældent noget særlig fedt, ud af at bede folk om at lave ting to gange, hvis man ikke engang kan vise sig villig til selv at gøre det én gang.

Jamen nu har jeg jo så gjort det én gang og det tog ca 10 minutter i modsætning til flere dage som det andet ville have taget.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 09/11-11 19:11, rettet 09/11-11 19:12 
Captain N>
Jamen nu har jeg jo så gjort det én gang og det tog ca 10 minutter i modsætning til flere dage som det andet ville have taget.

Men hvor sjov er legen når vi skal sammenligne 10 minutters estimeringer med læssevis af runde tal, i stedet for hvad der rent faktisk er i vores samlinger?

Jeg tror ikke du skal tolke det så meget som at folk er negative over for ideen, men mere som at et bedre system allerede eksisterer her på siden, som bruges af de fleste.

Du burde tage dig tiden til at være med - det er virkelig en lækker funktion ved Play:Right.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
CoreCoreSkrevet 09/11-11 19:28 
Captain N>
Jamen nu har jeg jo så gjort det én gang og det tog ca 10 minutter i modsætning til flere dage som det andet ville have taget.

Og det har vi andre også, vi har bare gjort det ordentligt fra start af. Og her behøver vi ikke at prøve at være nøjagtige, her er vi det.

I øvrigt, falder det lidt igennem at tælle DLC-spil med, hvis det er samlermanien, man gerne vil tale til. Da DLC-spil i denne sammenhæng ingen værdi har.

Harald Blixen: Hvis man vil gøre noget, så skal man gøre det ordentligt, ellers kan man lige så godt lade vær'.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KillerBean2KillerBean2Skrevet 09/11-11 20:18 
Captain N>
Hold da op som folk ellers kan brokke sig over ingenting -_-;

Hvis man ikke gider så er der jo ingen der tvinger en vel?

Nej, men vi prøver jo også bare på at hjælpe dig.

Det svarer til, at du står og banker et søm i med en pakke smør. Så kommer vi hen og siger: "Køb en hammer. Det kan anbefales". Du siger: "Naaarrj, så skal jeg gå helt ned til byggemarkedet og tilbage igen. Det er SÅ besværligt!" Os: "Jammen, når du så skal slå søm i igen er det pisse nemt. Tænk over det." Dig: "Mm-mm, VIL_BRUGE_SMØR!!!" :D
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 09/11-11 20:32 
Captain N>
Hvis man ikke gider så er der jo ingen der tvinger en vel?

Gider hvad? Jeg er ikke med.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 09/11-11 20:35 
Bruge en database i stedet for et dokument.
AV Intelligent Terminal
AzzkikrAzzkikrSkrevet 09/11-11 20:38 
Captain N>
Jamen nu har jeg jo så gjort det én gang og det tog ca 10 minutter i modsætning til flere dage som det andet ville have taget.

Flere dage? Du kan snildt tilføje 3-4 spil i minuttet.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 09/11-11 20:41 
Hvis man har drukket 4 liter kaffe og spist en hel pose feriepiller.
AV Intelligent Terminal
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 09/11-11 21:30, rettet 09/11-11 21:31 
Jeg har ikke så stor en samling :)
Men den er lækker og god :)

Samler nemlig kun på det jeg gider ha/spille, resten sælger jeg - til at købe mer ind xD

Min er update her uden 2 af det samme... sætter ikke spillet på. hvis jeg har 2 af samme spil?

Men ligger på snart 500 spil og 25 konsoler
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
JuggernautJuggernautSkrevet 09/11-11 21:45 
Killer Bean 2>

Nej, men vi prøver jo også bare på at hjælpe dig.

Det svarer til, at du står og banker et søm i med en pakke smør. Så kommer vi hen og siger: "Køb en hammer. Det kan anbefales". Du siger: "Naaarrj, så skal jeg gå helt ned til byggemarkedet og tilbage igen. Det er SÅ besværligt!" Os: "Jammen, når du så skal slå søm i igen er det pisse nemt. Tænk over det." Dig: "Mm-mm, VIL_BRUGE_SMØR!!!" :D


Nice one!;-)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 09/11-11 21:52 
Killer Bean 2>
Det svarer til, at du står og banker et søm i med en pakke smør. Så kommer vi hen og siger: "Køb en hammer. Det kan anbefales". Du siger: "Naaarrj, så skal jeg gå helt ned til byggemarkedet og tilbage igen. Det er SÅ besværligt!" Os: "Jammen, når du så skal slå søm i igen er det pisse nemt. Tænk over det." Dig: "Mm-mm, VIL_BRUGE_SMØR!!!" :D

Man fristes til at håbe at der kommer en Facebook-agtig like-knap i den næste version af PR, med en så herlig kommentar :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
DarkbeatDarkbeatSkrevet 09/11-11 22:06 
Jeg tror jeg har fået det hele registreret herinde efterhånden. Alfabetiserede det hele for et par måneder siden og fik tilføjet en masse manglende titler.
NaieraNaieraSkrevet 09/11-11 22:24 
Killer Bean 2>
add'e

Tilføje... Jeg ved ikke hvem der har fundet på "add'e", men han burde have en ordentlig omgang tæsk.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 09/11-11 22:30 
Han skrev "adde" og jeg svarede med "add'e" for at danskificere (det er vist heller ikke et rigtigt ord) det lidt. Selvfølgelig er "tilføje" korrekt dansk, men nu skal det jo heller ikke gå hen og blive Tower Heist -> Svindel På Højt Plan -tilstande :D
AV Intelligent Terminal
BeanoBeanoSkrevet 09/11-11 22:33, rettet 09/11-11 22:33 
Ja, skriv ordenlig dansk på Spil:Rigtigt :D
KillerBean2KillerBean2Skrevet 09/11-11 22:41, rettet 09/11-11 22:44 
leg:Højre :D

...eller Skuespil:Rettighed :)
AV Intelligent Terminal
Captain NCaptain NSkrevet 10/11-11 05:22, rettet 10/11-11 05:26 
Den er ihvertfald ikke meget længere end man kan skrive hvor mange spil man har og hvis man ikke gider det er det jo bare sådan det er.

Når jeg taler Digitale downloads taler jeg desuden om hele spil og ikke DLC.

Og det kan godt være jeg kan tage 50% af min egen samling med 3-4 spil i minuttet hvis jeg virkelig fokuserer på det men har også flere kasser fyldt med spil hvor jeg ikke engang er sikker på hvad der er i.
Måske laver jeg selv en præcis liste på et tidspunkt men ligenu foretrækker jeg hellere at lave mig en hurtig oversig. Sådan er det bare:P


Killer Bean 2>
Det svarer til, at du står og banker et søm i med en pakke smør. Så kommer vi hen og siger: "Køb en hammer. Det kan anbefales". Du siger: "Naaarrj, så skal jeg gå helt ned til byggemarkedet og tilbage igen. Det er SÅ besværligt!" Os: "Jammen, når du så skal slå søm i igen er det pisse nemt. Tænk over det." Dig: "Mm-mm, VIL_BRUGE_SMØR!!!" :D

Jeg vil prøve at undgå at banke søm med smørbakker for fremtiden. Tror jeg prøver en liter mælk istedet...
Når man taler om at spilde tid er det faktisk sjovt at se hvor mange der gerne gider at skrive i tråden men ikke gider deltage xD.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
BeanoBeanoSkrevet 10/11-11 08:47 
Vil lige linke til det produkt jeg anvender som jeg er meget tilfreds med. Hurtigt at bruge hvis man har en stregkodescanner.
Det koster en smule men er prisen værd imo. Der en kompatibel iPad/iPhone klient også.

Collectorz.com Game Collector
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig