X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

V: Chrono Trigger


Svar
McBrainMcBrainSkrevet 06/11-11 19:01 
Hvad er et nær-mint komplet Chrono Trigger værd i dag?

Det eneste der er, er at boksen er en lille smule presset i det ene hjørne - meget lidt.
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 06/11-11 19:55 
800 - 1000 kr vil jeg tro.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
AzzkikrAzzkikrSkrevet 06/11-11 20:10 
6-700 er nok tættere på en realistisk pris.

Der er masser af dyre eksemplarer på ebay, men de bliver næppe solgt ret tit.
McBrainMcBrainSkrevet 06/11-11 20:16 
Alright. Det var alligevel mindre end jeg troede. :/
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
AzzkikrAzzkikrSkrevet 06/11-11 20:50 
Det er da stadig en pæn sjat :), men spillet er jo ikke specielt sjældent så i den helt syre ende kommer det ikke.

Hvad version er det forresten? Hvis det er Jap version er den cirka en halvtredser værd :P
McBrainMcBrainSkrevet 06/11-11 21:28 
Ikke jap ;)
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 06/11-11 21:31, rettet 06/11-11 21:35 
ja sælger du på ebay er det omkring 800.

Men i danmark kan du få lidt mere for det... kender en del som ikke gider bruge ebay? hvorfor ved jeg ikke... da det er et godt sted for retro spil... så sælger du her til folk der ikke vil ebay... har jeg lært at de også betaler lidt mere for tingene ... :)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
Danny SallingDanny SallingSkrevet 07/11-11 03:14 
Det er vel også faldet i værdi eftersom det er som download til Wii?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
McBrainMcBrainSkrevet 08/11-11 16:15 
Det kunne jeg ikke forestille mig havde indflydelse. Det har jo også været ude til GB længe - har det ikke?
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 08/11-11 16:40 
nej, NDS :)
Men nej chrono trigger falder ikke meget i pris.
Man sagde det samme da PS1 kom med CT, og prisen blev kun højrer... da der kom flere retro spiller ind på marked. :)
Spillet er SLET ikke rare. Folk vil bare ha' fat i snes spillet ,da det er der folk spillet det for første gang. Og har mange gode minder om spillet tilbage i 90'erne!
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig