X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Saints Row: The Third


Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/11-11 00:27, rettet 05/11-11 00:28 
Saints Row 3 er lige om hjørnet og her er en fin ny live action trailer lavet af Tim & Eric

http://www.youtube.com/watch?v=b3tXNjL1Wis

Spillet ser også rigtig sjovt ud.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 05/11-11 00:54, rettet 05/11-11 01:03 
Jeg får bare en grøn skærm :(

Okay.. det gør jeg så pludselig på alle YouTube-videoer. WTF?! Der er et eller andet galt med min browser :(

...og så skulle jeg åbenbart slå "hardware acceleration" fra under settings i Flash. Seriøst mystisk.
AV Intelligent Terminal
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/11-11 23:52 
Destructoid anmelder "the biggest consumer product this holiday season"

http://www.destructoid.com/review-saints-row-the-third-dildo-baseball-bat-215241.phtml
SumezSumezSkrevet 09/11-11 21:32 
Utroligt frustrerende intro til den demo/character creator dér...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/11-11 00:33 
Ja at den skal spille hver gang er lidt træls. Mange fine muligheder i den til gengæld.
SumezSumezSkrevet 10/11-11 01:02 
Du kan vel bare skippe den? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 12/06-13 00:11 
Det er sgu da et ret godt sandkassespil det her. Det er i hvert fald langt sjovere end både Just Cause 2 og GTA-et-eller-andet. Minder mig en hel del om GTA 2. Det fremstår næsten fuldstændig som det spil, jeg håbede på, da jeg (kortvarrigt) gik igang med San Andreas. Det lader til, at Volition stadig fatter meget af det, som Rockstar for længst har glemt.
AV Intelligent Terminal
FancyPantsFancyPantsSkrevet 12/06-13 00:16 
Det bliver kun endnu bedre når man spiller to sammen :D
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 12/06-13 00:19 
Helt enig: Saints Row er fantastisk hjernedød underholdning. Det er glimrende arvtager for de gamle GTA-spil.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
millenniummillenniumSkrevet 12/06-13 14:16 
Får man MEGET mere sjov for pengene, hvis man går efter Full Pakage edition...?
The medium is the message.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 12/06-13 14:58 
Foruden de ekstra - og passende langt ude - missioner man får fra online pass, så er det mest ting til sjov og spas man får i full package.
Shark gun er f.eks sjov, men alt andet end effektiv i en mission, sammenlignet med de almindelige shotguns :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
millenniummillenniumSkrevet 16/01-15 08:59 
Virkelig funny shit. GTA er muligvis en parodi på virkeligheden, men Saints Row er en parodi på GTA. Mere hjernedødt skyderi og mindre begrænset af realismens love.

Fysikken kan være lidt fucked, men det giver spilleren lov til at gøre alt det, man utroligt nok ikke får lov til i GTA. Så som at skyde i sit eget safehouse. :-D
The medium is the message.
GoodtimesGoodtimesSkrevet 16/01-15 10:42 
Saints Row The Third er fantastisk! Både fordi det som spil er sjovt, og fordi alt det, der sker, er så vanvittigt, og oven i købet på en sjov måde. Utroligt meget anderledes end GTA, vel især fordi det ikke forsøger at være "sejt", men bare skægt.
millenniummillenniumSkrevet 16/01-15 11:14 
Hvor tit kan man vælge en avatar med DD bryster iført pink g-streng og læderjakke som løber rundt på gaden og skyder helikoptere ned...? Det sælger sig selv. :D
The medium is the message.
JmogJmogSkrevet 16/01-15 12:03 
Jeg synes også mange af missionerne har sjove sekvenser. Jeg grinede i hvert fald, da jeg havde "biljagt" med rickshaws og hvor ethvert skud med en pistol på dem der forfulgte mig fik dem til at eksplodere. Og min egen blev hevet af en fyr iført gimpmaske, mandingo-outfit og med konstant autotuned stemme.

Det var gyldent.
SumezSumezSkrevet 16/01-15 13:52 
Goodtimes>
Saints Row The Third er fantastisk! Både fordi det som spil er sjovt, og fordi alt det, der sker, er så vanvittigt, og oven i købet på en sjov måde. Utroligt meget anderledes end GTA, vel især fordi det ikke forsøger at være "sejt", men bare skægt.

Jeg synes det er præcis det samme. Ensformig og uoriginalt gameplay, super plat humor, der ikke helt forstår hvad ordet "parodi" betyder. Det er lidt bedre end GTA, men stadig usmageligt på mange områder, og bliver gammelt inden man når slutningen. Det er ikke et forfærdeligt spil, ligesom nogle af GTA spillene også er helt udmærkede, Men jeg forstår slet den store mængde kærlighed til spillet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 16/01-15 14:02 
Jeg er helt sikker på at man aldrig kommer til at føle det mindste for sine generiske karakterer (i modsætning til GTA), fordi det hele er vold og pop med pop på. Der skal virkelig meget til, før jeg synes noget er (for) vulgært. :D Be warned.

Men Siants Row III, og dets mange elementer, virker tænkt efter en fælles, kontrolleret målsætning, som GTA har glemt i nyere tid:

Is it fun? Yes/no.

Er det sjovt at sidde i en helikopter, flyve over storbyen og plaffe 10 andre helikoptere ned med en maskinkanon? Ja.

Er det sjovet at styre en helikopter så man kan tage picture perfect fotografier der skal bruges i et heist? Nej.
The medium is the message.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 16/01-15 14:06, rettet 16/01-15 14:14 
Saints Row The Third er et af de spil, jeg har det fint med at have limet fast til min Steam-konto.

Masser af super plat prutte-humor og konstante referencer til ting under bæltestedet. Det lader til, at mange rynker på næsen af det, og betragter det som leflen for laveste fællesnævner. Det ville jeg nok også gøre, hvis det ikke var fordi, spillet ret ofte giver udtryk for, at det udmærket godt er klar over, hvor åndsvagt det fremstår.

Set i det lys, ser jeg mere Saints Row The Third som en slags fuckfinger til den politiske korrekthed, der er begyndt at præge spilindustrien, efterhånden som den er blevet big business.

Desuden har spillet også givet mig den bedste GTA-oplevelse siden Vice City.

EDIT:

millennium>
Men Siants Row III, og dets mange elementer, virker tænkt efter en fælles, kontrolleret målsætning, som GTA har glemt i nyere tid:

Is it fun? Yes/no.

Er det sjovt at sidde i en helikopter, flyve over storbyen og plaffe 10 andre helikoptere ned med en maskinkanon? Ja.

Er det sjovet at styre en helikopter så man kan tage picture perfect fotografier der skal bruges i et heist? Nej.

Ja, det er lige det. Siants Row III føles som et spil, hvor der er lagt langt mere vægt på er-det-sjovt-testen, end på hvad én eller anden fokusgruppe tuder over. Det er ret forfriskende.
AV Intelligent Terminal
FancyPantsFancyPantsSkrevet 16/01-15 14:26 
millennium>
Hvor tit kan man vælge en avatar med DD bryster iført pink g-streng og læderjakke som løber rundt på gaden og skyder helikoptere ned...?

Og med en dejlig dyb britisk mandestemme!
Min blå-krom farvede, skaldede bobybuilder avatar fik udskiftet ovenstående med en slavisk lydende kvindestemme efter et besøg hos Image As Designed... Det skulle jo matche det lak, læder og stripperstøvler jeg havde købt til ham. :)

- Og så er det også pisse sjovt i co-op!
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
jaesjaesSkrevet 16/01-15 21:10 
Tråden får mig til at tænke på, at et nyt Bully ikke ville gøre det mindste ondt.

SR 2-4 er i øvrigt gratis i weekenden på Steam, eller kan købes med 75% rabat.
millenniummillenniumSkrevet 16/01-15 21:19 
Bully var gudeskønt. Et levende bevis på at kvalitet er bedre end kvantitet.
The medium is the message.
millenniummillenniumSkrevet 02/02-15 12:32, rettet 02/02-15 12:33 
The Penetrator! Sjoveste våben jeg længe har set. Sjældent har det været så sjovt at være så modbydelig i et spil :D

Min avatar var i går hos plastik kirugen og i tøjbutikken. Nu er det Agent 47.
The medium is the message.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig