X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Spørgsmål om Pavilion A6438?


Svar
nerosnerosSkrevet 04/11-11 10:43 
Det er lykkedes mig at få fat på en Pavilion A6438 PC. Jeg ved næsten ingenting om PC computere, men regner med at den sagtens kan bruges til at spille lidt på.

Hvor kraftfuld er maskinen og hvad kan jeg bruge den til angående spil osv?

Tænker på at lege lidt med Dawn Of War II så håber det er noget den kan klare rent grafikmæssigt.
Bashful Neophyte
KillerBean2KillerBean2Skrevet 04/11-11 11:35 
Så vidt jeg kan se, kan man få den model med enten integreret GeForce 6150SE eller et GeForce 8500GT -kort installeret. Hvis det er udgaven uden grafikkort, du har fået fat i, tror jeg Dawn Of War II vil tvinge den i knæ. Udgaven med "rigtigt" grafikkort burde kunne trække spillet, men jeg tror ikke det blive med ret høje settings. Hvis du kyler en tudse efter et nogenlunde ordentligt grafikkort, som ikke bruger voldsomt meget strøm (PSU'en er kun på 300W), og propper det i maskinen, burde den være okay til lidt afslappet gaming :)
AV Intelligent Terminal
nerosnerosSkrevet 04/11-11 12:46 
Fedt henter den først om et par dage eller måske imorgen, så jeg kan ikke lige se hvad der ligger af grafik kort i den endnu, men en 1000 for et nyt grafikkort er da til at leve med :-)

Får den fra en skole hvor den bare skal smides ud.
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 10/11-11 21:58, rettet 10/11-11 21:59 
Killer Bean 2>
Hvis du kyler en tudse efter et nogenlunde ordentligt grafikkort, som ikke bruger voldsomt meget strøm (PSU'en er kun på 300W), og propper det i maskinen, burde den være okay til lidt afslappet gaming :)

Hvad vil du anbefalde jeg kunne købe af Grafikkort så? Har ikke en pind forstand på den slags?

Den har iøvrigt et GeForce 8500GT installeret, men synes ikke rigtigt det er nok.
Bashful Neophyte
KillerBean2KillerBean2Skrevet 10/11-11 22:24 
Jeg har selv et Radeon HD 5770 i min maskine, som jeg byggede for et halvt års tid siden. Det er et okay mellemklassekort og det bruger "kun" 100W så det passer godt til en 300W PSU. Jeg kan se at det i mellemtiden er blevet genlanceret som HD 6770, så det er nok sådan et dyr, du skal have fat i, hvis det skal være :)
AV Intelligent Terminal
nerosnerosSkrevet 11/11-11 00:19 
Sejt mange tak for info. Det vil jeg lige se nærmere på imorgen.
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig