X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hardcore 101


Svar
OkottaOkottaSkrevet 18/07-03 12:52 
Man ved at man er lidt hardcore, når man :

1. Gennemfører Nightmare bossen i Metroid Fusion, TO gange lige efter hinanden, fordi ens GBA SP løb tør for strøm den første gang, og man derfor er nødt til at banke ham forfra, én gang til.

2. Dagen efter gennemfører resten af Metroid Fusion :-)

3. Den efterfølgende dag gennemfører Naglfar's Pit banen, i Gun Valky... Se hele indlægget
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
105 emne(r).
1 2 3 > »

Svar
OkottaOkottaSkrevet 18/07-03 12:52 
Man ved at man er lidt hardcore, når man :

1. Gennemfører Nightmare bossen i Metroid Fusion, TO gange lige efter hinanden, fordi ens GBA SP løb tør for strøm den første gang, og man derfor er nødt til at banke ham forfra, én gang til.

2. Dagen efter gennemfører resten af Metroid Fusion :-)

3. Den efterfølgende dag gennemfører Naglfar's Pit banen, i Gun Valkyrie (Xbox) - jeg har sjældent svedt så meget over et spil :-)

Grund nummer 3 *alene* er nok til at man kan kvalificere sig som en lidt (meget) hardcore gamer, skulle jeg mene.

Hvad er de sværeste spil I har spillet og gennemført? Hvilke spil styrer I med hård hånd, og tør kalde jer selv hardcore i?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
NaieraNaieraSkrevet 18/07-03 12:55 
Øhh, Final Fantasy VII... :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RitesRitesSkrevet 18/07-03 12:58 
Ultima Online til begge.

På konsol er MGS nok det jeg er mest hardcore til.
» a winner is you «
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 18/07-03 13:02 
Jeg elsker Zelda. Jeg er ikke hardcore pga. mad skillz - men mere fordi jeg simpelthen ikke kan blive træt af serien.

Jeg kan gennemføre dem igen og igen og igen...
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
enfenenfenSkrevet 18/07-03 13:07 
Halo, gennemført alene på Legendary, burde være grund nok :)
What is the Matrix?
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 18/07-03 13:08 
Halo på legendary er hot ;)
I win, you loose
HulleHulleSkrevet 18/07-03 13:12, rettet 18/07-03 13:19 
Halo gennemført på alle sværhedsgrader synlige ;)
Lå nummer 448 på den ugentlige rangliste for Unreal Championship, ved ikke om kvalificerer.

I tidernes morgen måtte jeg gå igennem Final Fantasy VII to gange, første gang jeg kom til slut bossen måtte jeg gi op :/ Det var bare et dejligt spil.
Skal dog lige indrømme at jeg at jeg snød mig til en guld chokobo (staves det sådan?) blev simpelthen nød til at opgive at parre de stædige væsner..
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
RaGeRaGeSkrevet 18/07-03 13:17, rettet 18/07-03 13:18 
Så skal du da lige have klø af mig i UC inden du tror nr. 448 er noget specielt ;)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
HulleHulleSkrevet 18/07-03 13:20, rettet 18/07-03 13:22 
Det tager jeg som en udfordring :) Vi må ta' en 1 on 1 en dag..
Må for god ordens skyld lige tilføje at jeg er ny i spillet, derfor er jeg lidt stolt ;)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 18/07-03 13:22, rettet 18/07-03 13:34 
<-----------Chocobo--------

Edit: Denne post giver nu mening - yay!

Hulle >
Skal dog lige indrømme at jeg at jeg snød mig til en guld chokobo (staves det sådan?) blev simpelthen nød til at opgive at parre de stædige væsner..
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
ValkyrieValkyrieSkrevet 18/07-03 13:26 
Når jeg går på Jagt efter bugs i Halo og prøver at splitte Zonerne ad! Halos leveldesign er bygget op sådan at der kommer små loading times imellem Zoner af banen, og nogen af zonerne lukker.. Så jeg prøver at se hvad der sker... F.eks. at tage en bashee og føre den hen til et sted hvor den ikke må være.... Har et par gange resulteret i crash... Eller måske snyde de scriptede sekvenser der er, så det hele bliver frosset!

Fun....:)

-Val
Well crucify the insincere tonight...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 18/07-03 13:30 
Val - Det er meningen, at du skal fortælle os, hvor hardcore du er. Ikke gøre os bange :-D
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
APHAPHSkrevet 18/07-03 13:32 
Mine største præstationer

1: Vinder af VM 2002 med Costa rica på ***** i Winning Eleven 6:FE

2: Nr 3 på opjective weekly ranglisten i RtCW

3: Højste overall placering på MotoGP2 ranglisten: NR 216

4: Halo gennemført på legendary (alene)

Stik det:)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
RitesRitesSkrevet 18/07-03 13:34 
Nr. 21 på MGS2 demo world ranking i 1½ dag, or so.
» a winner is you «
AmbyAmbySkrevet 18/07-03 13:38, rettet 18/07-03 13:39 
Thy Mester i Doom i ~ '95.
Jeg føler mig gammel...

Generelt stinker jeg. At jeg nogensinde en kommet igennem et spil er ud over min egen fatte-evne.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
dRxLdRxLSkrevet 18/07-03 13:57 
Der findes i min bog kun 1 definition på hardcore. Der er en af Gunvalkyrie banerne (kan ikke huske hvilken, men 3of19 kan lige sparke ind) hvor det er stort set umuligt at få en S ranking fordi man næsten ikke kan undgå at blive ramt.

Gunvalkyrie er det perfekte hardcore definerende spil. Det er lavet af Sega (smilebit) der er et forholdsvist dybt gameplay og ranking system og kontrollen er umiddelbart meget utilgængelig men genial når man vender sig til den.
Faktisk er spillet så hardcore orienteret at jeg ikke kan li' at spille det ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 18/07-03 14:20, rettet 18/07-03 14:22 
Pro Evolution Soccer 2
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
enfenenfenSkrevet 18/07-03 14:20, rettet 26/07-03 11:31 
Paasch >
Mine største præstationer

1: Vinder af VM 2002 med Costa rica på ***** i Winning Eleven 6:FE

2: Nr 3 på opjective weekly ranglisten i RtCW

3: Højste overall placering på MotoGP2 ranglisten: NR 216

4: Halo gennemført på legendary (alene)
Stik det:)

Ikke så svært i RTCW, hvis man bare spiller nok. Nu er det langt tid siden, at jeg sidst spillede RTCW, men i starten var det lidt for nemt at få en god ranking, da man kunne "snyde" sig til det.

Angående MotoGP2, så var din placering i top 300 kun da der var omkring 10'000 spillere på xbl. Der er sket en masse siden.

Udover Halo på Legendary, så er mine største præstationer nok nr. 2 Europa i Quake(QW) og nr. 4 ved DM i Quake3 efter kun at have spillet spillet intensivt i 14 dage - begge i online. Var meget meget tæt på nr. 1 pladsen, men jeg blev altid så skide nervøs, når kampene blev officielle :)
What is the Matrix?
millenniummillenniumSkrevet 18/07-03 14:26 
Mine GTA3 rankings, so far:

Criminal rating: Right-hand man 2602
54% gennemført
Mission passed: 69 af 73
Rampage: 11 af 20
Skjulte pakker: 70 af 100
Unique jumps: 8 af 20

(ALT uden snydekoder selvfølgelig) :-)
Er det hardcore, eller er der nogen der kan slå det?
The medium is the message.
APHAPHSkrevet 18/07-03 14:41, rettet 18/07-03 14:41 
Enfen >
Ikke så svært i RTCW, hvis man bare spiller nok. Nu er det langt tid siden, at jeg sidst spillede RTCW, men i starten var det lidt for nemt at få en god ranking, da man kunne "snyde" sig til det.

Du har ret, det er nemt at snyde sig til en høj placering på RTCW ranglisten, men det er hovedsagligt i Checkpoint folk gør det. Jeg lå nr 3 i opjective, ved at spille omkring 30-40 spil beach invation sammen med Deluxscan

Angående MotoGP2, så var din placering i top 300 kun da der var omkring 10'000 spillere på xbl. Der er sket en masse siden.

Folk forbedre sig hele tiden. Hvis jeg stadigvæk havde spillet, vil jeg helt sikker også forbedre mine tider;)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
RebelheartRebelheartSkrevet 18/07-03 15:07 
Paasch >
Folk forbedre sig hele tiden. Hvis jeg stadigvæk havde spillet, vil jeg helt sikker også forbedre mine tider;)

Det tror jeg ikke. ;-)
RaGeRaGeSkrevet 18/07-03 15:35 
Hulle >
Det tager jeg som en udfordring :) Vi må ta' en 1 on 1 en dag..
Må for god ordens skyld lige tilføje at jeg er ny i spillet, derfor er jeg lidt stolt ;)

Du siger bare til! Jeg er uovervindelig i UC 1on1 aa off >:)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
holmenkolmenholmenkolmenSkrevet 18/07-03 15:37, rettet 18/07-03 15:41 
Tekken 3 i en arkadehal, så skal jeg nok smadre jer!

- Spiller med Lei

er på vej til at være hård i DOA3
Spiller nu: FIFA 11, Crysis 2 [Limited Editi..., Beyond Good & Evil HD
NaieraNaieraSkrevet 18/07-03 16:02 
Det er ikke svært at være hård i DOA3... Prøv hellere VF4E!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 18/07-03 16:11 
DOA handler vel grundlæggende bare om grab/throw moves?
(Jeg kender INTET til fighting games).
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RitesRitesSkrevet 18/07-03 16:12 
DOA er faktisk halv svært at blive god til.
Samtidig er det ikke så goddamn stift som VFE...
» a winner is you «
la0sla0sSkrevet 18/07-03 18:41 
man ved man er hardcore når man skal fortælle andre at man er det?
Hvad sker der?
enfenenfenSkrevet 18/07-03 19:00, rettet 18/07-03 19:01 
Paasch >
Folk forbedre sig hele tiden. Hvis jeg stadigvæk havde spillet, vil jeg helt sikker også forbedre mine tider;)

Selvfølgelig ville du kunne forbedre dine tider. Men nu tror jeg, at alle er begyndt at benytte sig af NSR setup'et, så det er blevet meget sværere, at kravle op af ranglisten. Jeg ligger selv - sidst jeg kiggede efter - nr. 477. Det er nu også ved at være noget tid siden, at jeg sidst spillede MotoGP2.

Jeg håber stadig på, at Climax laver et MotoGP3, som er rettet for alle glitches, bugs m.m.
What is the Matrix?
enfenenfenSkrevet 18/07-03 19:02 
Born2Play >
DOA handler vel grundlæggende bare om grab/throw moves?
(Jeg kender INTET til fighting games).

Ja det handler i høj grad om Counter Attacks, hvilket godt kan være svært. Dog mestrer jeg det spil, næsten til perfection :)
What is the Matrix?
fuzionfuzionSkrevet 18/07-03 19:16 
Så længe det foregår bag et rat, er jeg champ...så er det sagt.....!
quadquadSkrevet 18/07-03 19:19 
Jeg tror jeg ligger sådan et godt stykke over middel i alt jeg spiller, nok fordi jeg spiller så mange forskellige genre af spil. Jeg bliver bare aldrig rigtig hardcore til noget som helst, udover fps med mus og keyboard combo :)
holmenkolmenholmenkolmenSkrevet 18/07-03 23:54 
Hvilke spil er rigtig hårde at gennemføre?
Spiller nu: FIFA 11, Crysis 2 [Limited Editi..., Beyond Good & Evil HD
quadquadSkrevet 18/07-03 23:58 
Hmm..Få A i alle sangene i Euromix på hårdeste sværhedsgrad. Så vil jeg gerne kalde dig gud =)
fuzionfuzionSkrevet 19/07-03 00:13 
Euromix?
quadquadSkrevet 19/07-03 00:15 
DDR: Euromix

Dansespil.
ValkyrieValkyrieSkrevet 19/07-03 00:22 
dRxL >
Der findes i min bog kun 1 definition på hardcore. Der er en af Gunvalkyrie banerne (kan ikke huske hvilken, men 3of19 kan lige sparke ind) hvor det er stort set umuligt at få en S ranking fordi man næsten ikke kan undgå at blive ramt.

Gunvalkyrie er det perfekte hardcore definerende spil. Det er lavet af Sega (smilebit) der er et forholdsvist dybt gameplay og ranking system og kontrollen er umiddelbart meget utilgængelig men genial når man vender sig til den.
Faktisk er spillet så hardcore orienteret at jeg ikke kan li' at spille det ;-)

*For tåre i øjene*

..... Havde jeg virkelig ikke troet om dig DrXL... Ikke dig!O_o .... This can't be true!! Der er ingen der er mere hardcore end dig DrXL... Du lavede dit eget DC spil! Måske når RJK tæt på(Det er altså hardcore at ens yndslingsspil er et Gameboy Color spil der hedder Bobble Bobble)! Hmm...

Men Gunvalkyrie er sejt:P Jeg elsker art designet i det spil! Samme med JSRF og Gunvalkyrie...

Lad os bare håbe at Otogi bliver ligeså fedt...

*Tisser i bukserne af glæde*

weeeeeee.....

B2P- Den sad:( Det er altså helt normalt at lede efter bugs! Jeg har faktisk en log om det, hvor jeg har studeret framerate drops per 100 meter(målt i et X10 målestoksforhold) Og jeg må sige jeg er imponeret! Jeg har snart lavet mit Halo bug site færdigt, hvor jeg også vil vise min første guide: "100 måder at køre en warthog fast ind i et træ"! Glæd jer....:)

-Val
Well crucify the insincere tonight...
SumezSumezSkrevet 19/07-03 00:49 
Wagner >
Hmm..Få A i alle sangene i Euromix på hårdeste sværhedsgrad. Så vil jeg gerne kalde dig gud =)

Det har du måske gjort? (Husk, hårdeste er maniac (grøn), ikke trick (rød))
Så får jeg i hvert fald seriøst tæv til næste KT. Jeg har endnu ikke fået bedre end C på Maniac :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 19/07-03 00:51, rettet 19/07-03 00:52 
Det er altså hardcore at ens yndslingsspil er et Gameboy Color spil der hedder Bobble Bobble)! Hmm...

RJK har jo også et Gameboy Color museum i Sporup. :)


Men for at holde mig til emnet... Gun Valkyrie lyder virkelig sejt, i forhold til hvor kedeligt det ser ud. Måske endnu en tilføjelse til Xbox-ønskelisten.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
quadquadSkrevet 19/07-03 00:52 
Nej nej nej nej...roooooliiiiig :D

Jeg er glad når jeg får A på gul på de middelsvære sange :)

Det hjalp lidt med at bruge controlleren idag, men kan stadig ikke følge med alle de pile ;)
millenniummillenniumSkrevet 19/07-03 11:18 
fu:zion >
Så længe det foregår bag et rat, er jeg champ...så er det sagt.....!

Hvordan klare du dig i Burnout? Jeg har aldrig været ude for et racerspil der er SÅ svært. Man skal næsten udvikle Jedi-kræfter for at mestre det.
The medium is the message.
millenniummillenniumSkrevet 19/07-03 11:52 
holmenkolmen >
Hvilke spil er rigtig hårde at gennemføre?

Angivelig skulle det gamle Amiga-spil Xenon2 (som trods alt var et kæmpe hit) ikke have nogen slutnings-sekvens, fordi programmørene ikke mente det var muligt at gennemføre. That's bold!
The medium is the message.
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 19/07-03 22:16, rettet 19/07-03 22:26 
Enfen >
Halo, gennemført alene på Legendary, burde være grund nok :)

Øhh Halo på legendary er da ikke ligefrem svært, jeg har da tit gennemført Halo alene på legendary. Jeg har også klaret: Pilar of Atumn, AOTC og The Maw kun med at slå. Jeg har også fået en Ghost ind i en ellevator, landet på bunden at ellevator skakten, fået Ghosten til at gå igennem ellevatoren, stoppede en lille Flood bakterie i et af de store plasma skjold(For at undersøge den) og fået en sentinel igennem et vindu så den sad fast... pyhh det var vist alt eller var det.



Og det der med at få en Golden Chocobo er da ikke særlig svært. Jeg spillede FFVII som 8 årig(Kunne kun lide chocobo'erne og The Golden Saucer) og der havde jeg en at hver chocobo så man kan godt sige jeg er hardcore gamer
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
dRxLdRxLSkrevet 19/07-03 22:31 
Hvor gammel er du nu? 9?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 19/07-03 22:32 
mig er 13 år gammel
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
quadquadSkrevet 19/07-03 22:35 
Jeg kalder ingen hardcore før de har bevidst noget som helst i et DDR-spil.
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 19/07-03 22:36, rettet 19/07-03 22:49 
hvad er et DDR spil
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
quadquadSkrevet 19/07-03 22:41, rettet 19/07-03 22:41 
Dance Dance revolution.

Medmindre jeg er en hat :p
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 19/07-03 22:43 
Så er du en hat... :P

DDR
yokanabsteryokanabsterSkrevet 19/07-03 22:51, rettet 20/07-03 00:28 
Gennemført i halo:

Alle nivuer visible

Alle baner gennemført på legendary alene på 3 timer 20min

Assault on the control room gennemført på 8min (cirka (alene

The silent catographer på 4 min, easy (cirka (alene

Gennemført spillet på normal uden at løsne et skud (alene

The library gennemført, legendary uden brug af shotgun(alene

Keyes gennemført på hardcore på 12min (cirka (alene

Gennemført på easy uden at slå sparke eller bruge granater

Beder til the forerunners 6 gange i døgnet ;)
soon the world will be one big computer
quadquadSkrevet 19/07-03 22:56 
Hardcore gamere har ikke noget med Halo at gøre..
105 emne(r).
1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig