X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

****BLÆR****


Svar
BlossomBlossomSkrevet 07/03-03 16:27, rettet 08/03-03 09:15 
Min dag startede af lort til..
RJK Har dog lige givet mig et lyspunkt, så i må meget undskylde.... Men jeg er lige nødt til at blære mig.

Er der nogen SNES fans der er interreseret i US spillet
CHRONO TRIGGER ??

Buuh for jer. Jeg har lige købt det for ca. 40-50 kr.

Så, nu må det være nok. Nu har jeg det også lidt bedre...
;-D
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
dchangdchangSkrevet 07/03-03 16:33 
Ok hvor vildt. Både mht til katten og spillet. Lyder flink din kæreste. ;-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
3of193of19Skrevet 07/03-03 16:33 
Kun en ting: Tillykke! (Det med CT altså, det med katten er jeg ked af at høre, elsker katte.)
BlossomBlossomSkrevet 07/03-03 16:36 
dchang >

Ok hvor vildt. Både mht til katten og spillet. Lyder flink din kæreste. ;-)

Han er en rigtig idiot nogen gange.
Katten var syg og havde pisset på gulvet. Så blev den gasset. Syge Hitler - stodder. Har ikke talt til ham hele dagen.
Ang. spillet. Ja lidt vildt.
Hvis ikke RJK havde skrevet at det var et temmelig eftertragtet spil, så havde jeg sg nok skudt det af til en 50-75 kr. ;-)
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
RJKRJKSkrevet 07/03-03 16:39 
Endnu en potentiel god handel spoleret af mit ærlighedssyndrom...

;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BlossomBlossomSkrevet 07/03-03 16:40 
RJK >
Endnu en potentiel god handel spoleret af mit ærlighedssyndrom...

;p

Yes!
Og jeg takker..
Men se lyst på det. Du vidste jo ikke at jeg havde erobret det, da du skrev at det var værdifuldt
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
RJKRJKSkrevet 07/03-03 16:46 
Det er i orden. Modsat visse andre (ingen nævnt... *host* MIKA-L *host*) så har jeg ikke behov for at have flere versioner af samme værdifulde spil... ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ViolatorViolatorSkrevet 07/03-03 16:57, rettet 07/03-03 17:24 
Blossom >



Han er en rigtig idiot nogen gange.
Katten var syg og havde pisset på gulvet. Så blev den gasset. Syge Hitler - stodder. Har ikke talt til ham hele dagen.
Ang. spillet. Ja lidt vildt.
Hvis ikke RJK havde skrevet at det var et temmelig eftertragtet spil, så havde jeg sg nok skudt det af til en 50-75 kr. ;-)


Din kæreste lyder til at være rigtig "normal"...
TLTLSkrevet 07/03-03 17:06 
Blossom >

Katten var syg og havde pisset på gulvet. Så blev den gasset. Syge Hitler - stodder. Har ikke talt til ham hele dagen.

Hvor har du fundet ham henne?? Han er hvis ikke vild med dyr :/
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
BlossomBlossomSkrevet 07/03-03 17:12 
TL >
Blossom >

Katten var syg og havde pisset på gulvet. Så blev den gasset. Syge Hitler - stodder. Har ikke talt til ham hele dagen.

Hvor har du fundet ham henne?? Han er hvis ikke vild med dyr :/

Nej det er han heller ikke. Hans 10 år gamle hund blev kørt over for 4 mdr. siden. Han trak bare på skuldrene og bandede over at han skulle ud og grave i den kulde...
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
TLTLSkrevet 07/03-03 17:15, rettet 07/03-03 17:27 
Så skal han ikke i nærheden af min Hund

Min hund
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
BlossomBlossomSkrevet 07/03-03 17:16 
øhhh. linket virker vist ikke.
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
NaieraNaieraSkrevet 07/03-03 17:18 
Blossom >
Buuh for jer. Jeg har lige købt det for ca. 40-50 kr.

Med kasse, manual, dust-cover og maps?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
TLTLSkrevet 07/03-03 17:19, rettet 07/03-03 17:21 
Blossom >
øhhh. linket virker vist ikke.

Har du messenger
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
SumezSumezSkrevet 07/03-03 17:19 
40-50 kr.? Nu stopper du fandeme. Hvor meget er inkluderet udover kassetten??
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
TLTLSkrevet 07/03-03 17:22 
TL >
Blossom >
øhhh. linket virker vist ikke.

Har du messenger

Ja du har. Jeg har lige addet dig. Sign lige ind, gider du??
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
BlossomBlossomSkrevet 07/03-03 17:26 
TL >
TL >
Blossom >
øhhh. linket virker vist ikke.

Har du messenger

Ja du har. Jeg har lige addet dig. Sign lige ind, gider du??

Har jeg MSN?
Aner ikke hvordan..
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
TLTLSkrevet 07/03-03 17:27 
Kan du ikke logge på??
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
BlossomBlossomSkrevet 07/03-03 17:28 
Desværre ikke.
Kun spillet.
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
BlossomBlossomSkrevet 07/03-03 17:29 
Jeg aner ikke hvordan man gør.
Flere år siden jeg fik en MSN og jeg har aldrig brugt den.
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
TLTLSkrevet 07/03-03 17:29 
Ok så check din mailbox. Jeg har lige sendt en E-mail
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
RJKRJKSkrevet 07/03-03 17:54 
Løs venligst den slags privat via besked eller mail en anden gang.

Tak.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RegnRegnSkrevet 07/03-03 19:22 
Ang katten: Hvis man skal tage livet af en kat, så er gas da en rimelig fornuftig (læs: smertefri stressfri) måde at gøre det på (kommer selvfølgelig an på gassen, og måden gassen bliver påtvunget katten). Min point er, det kunne ha været værre!
.regnen.
ViolatorViolatorSkrevet 07/03-03 21:38 
Hvis man har råd til at anskaffe sig et dyr, så har man også råd til dyrlæge-regninger, herunder aflivning! Det er jo decideret bizart at gasse sit kæledyr, det mener jeg i hvert fald...
LWSLWSSkrevet 07/03-03 22:03 
Det er nok mere det faktum, at han fratog hende et lille væsen som hun elsker, uden hun fik chancen for at sige farvel. Selvom det "bare" er en kat, ville det være rart... en trøst, så at sige, hvis hun kunne have været der, da katten blev kørt til dyrelægen. Og selvfølgelig tager man forbi dyrelægen - alt andet ville være for barbarisk.

Tillykke med spillet. Nu har jeg igennem flere år hørt massevis af gode ting om det, men aldrig fået prøvet det. Heldige dig. :)
RegnRegnSkrevet 07/03-03 22:05, rettet 07/03-03 22:07 
til Violator:

Jeg vil give dig fuldstændigt ret. Det er noget mærkeligt noget at begynde på in the first place.
.regnen.
dRxLdRxLSkrevet 08/03-03 08:06 
Kan I ikke flytte diskussionen over i off-forum? Upåagtet at jeg er helt vild med katte, så kvalmer det mig hvor travlt optagede I er blevet af at diskutere den lille døde mis og én brugers privat forhold.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BlossomBlossomSkrevet 08/03-03 09:17 
OK!
Folk begynder at brokke sig, så lad venligst være med at svare mere på denne tråd.
Tror jeg tager et par dage uden Playright, da jeg åbenbart har fået folk op af stolene med de kun 2 indlæg.
Hyg jer til vi ses.

P.S. Det er egentlig en utrolig vigtig opgave Moderatorerne har. Det er sg hurtigt tingene udvikler sig til noget andet end det startede med..
;-)
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig