X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Rayman Origins


Svar
BeanoBeanoSkrevet 28/10-11 09:56, rettet 28/10-11 10:36 
Havde helt glemt at der er et nyt 2D Rayman spil på vej. Det ser i hvert fald yndigt ud :)

Udkommer d. 24. november på PS3, 360 og Wii.

Ny gameplay video (EG's nye video player er buggy så man skal trykke play to gange)
134 emne(r).
« < 1 2 3

Svar
Bede-xBede-xSkrevet 26/07-12 02:16 
Demonstration af Rayman Legends der viser sammenhængen mellem skærm og tablet:

http://www.youtube.com/watch?v=ifUrYosNmTc&feature=youtube_gdata_player
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
millenniummillenniumSkrevet 26/07-12 08:11 
Ja. De har det gjort et ihærdigt forsøg, men må indrømme: sådan gider jeg ikke spille platformspil. Det ligner en omgang "touch-screen bashing".
The medium is the message.
Bede-xBede-xSkrevet 26/07-12 10:53 
Det ser i hvert fald ikke ud til at egne sig lige så godt til singleplayer som det sidste.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
3of193of19Skrevet 26/07-12 23:58 
Fik gennemfoert Origins (har ikke alle Lums, men alle krystaltaender og klaret Land of the Livid Dead), sidste weekend.
Forrygende spil og jeg skammer mig over ikke at have koebt det tidligere. Origins er en stor kandidat for bedste platform spil i denne generation vil jeg sige. I 2D platform i hvert fald, tager man 3d med ved jeg ikke helt om det kan holde med Galaxy (specielt 2).
Sonic Generations er jeg ellers ogsaa rigtig glad for, men det er nok lidt for ujaevnt til helt at maale sig med Rayman Origins.
SumezSumezSkrevet 27/07-12 16:33 
Bede-x>
Demonstration af Rayman Legends der viser sammenhængen mellem skærm og tablet:

http://www.youtube.com/watch?v=ifUrYosNmTc&feature=youtube_gdata_player

Det ser virkelig ubehageligt ud. -_-
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 07/02-13 19:31, rettet 07/02-13 19:32 
Legends er udsat til september og udkommer nu også på 360/PS3:

http://www.joystiq.com/2013/02/07/rayman-legends-delayed-to-september-also-coming-to-xbox-360-and/
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SonicSonicSkrevet 07/02-13 19:51 
Passer mig fint, så kan jeg klemme Metal Gear ned først, i mit pt. stramme spilbudget. Dog syntes jeg det er grotesk at udsætte det helt til september, når det åbenlyst er pga. en fælleslaunch til alle konsoller de vil vente på. Jeg forstår det godt fra deres side, de sparer penge på reklamer, og de får solgt flere spil på en gang. Men ikke desto mindre er det røv over for de WiiU ejere, der havde glædet sig til det, mig inklusiv. Nu gå tiden gudskelov med Ni No Kuni, og MGS når det kommer, så det går nok :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
dRxLdRxLSkrevet 07/02-13 20:57 
Det kunne da godt være jeg skulle bruge lidt tid på dette spil også.
Er kvalitetsforskellen mellem Wii og HD konsollerne stor nok til at man bør gå efter x360 versionen? Har PC versionen nogle fortrin der er værd at nævne?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SonicSonicSkrevet 07/02-13 21:02 
Jeg vil mene du bør gå efter HD, grafikken er super sprød og farverig.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
Captain NCaptain NSkrevet 07/02-13 21:19 
Det er virkelig skuffende syntes jeg.
Undrer mig at de har ventet helt op til nu, 3 uger før spillet skulle udkomme, hvilket jo betyder at selve Wii U udgaven nok er meget meget tæt på at være færdig. Kan ikke se hvorfor spillet ikke bare bliver udgivet efter planen og så kan de arbejde på multiplatform bagefter.

Jeg havde allerede købt og betalt for min forudbestilling.
Syntes det er rådent at annoncere det så sent. Rayman Legends var en af de helst store trækplastre til Wii Uen. Købte selve monstrumet delvist på grund af det her spil.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
SonicSonicSkrevet 07/02-13 21:38 
Jeg syntes det var ligeledes skuffende med den Alien annoncering, eller manglen på samme til WiiU :/
Men igen, for dem handler det nok mere om at lave spillet helt færdigt til WiiU, hvorimod Ubi bare vil spare/tjene mere på én gang imo.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
millenniummillenniumSkrevet 08/02-13 12:19 
Synes også der er rigeligt at gå i gang med pt, og mangler desuden ca. 30% af Origins (De svære 30%).
The medium is the message.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/02-13 12:37 
@Sonic Fist of the North Star: Ken's Rage 2 udkommer også kun digitalt på Wii U i Europa. Da det er et 18+ spil kan man så kun downloade det imellem 23 og 03 og natten. Jeg havde ikke planer om at købe det til den platform, men alligevel....
Captain NCaptain NSkrevet 08/02-13 20:30 
Vil foreslå at man lige sætter sit navn på den her underskrift indsamling om at få Rayman: Legends udgivet til tiden.
Gør nok ikke den store forskel men syntes stadig det er vigtigt at udtale sig.

Det forlyder jo også at udviklerne er rimelig sure på Ubisoft over at de har presset holdet til at arbejde så hårdt på spillet for at møde en deadline og så en uges tid før spillet står til produktion udskyder de det med over et halv år.

Anyways, her er linket.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
SonicSonicSkrevet 08/02-13 21:50 
Signed :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
Bede-xBede-xSkrevet 12/02-13 16:29 
Sjældent man ser den her slags:

http://www.eurogamer.net/articles/2013-02-12-michel-ancel-and-rayman-dev-team-appear-in-protest-at-ubisofts-decision-to-delay-rayman-legends
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 12/02-13 16:42 
Den slags luner!
SonicSonicSkrevet 12/02-13 16:43 
Ja for dælen. Det gør det også lettere at forstå, at det er slipsedrengene i Ubi, der tænker i tal på bundlinjen, fremfor at respektere deres fans.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BeanoBeanoSkrevet 25/02-13 14:39 
Har Michel Ancel fået nok?

Rygte...

Michel Ancel to leave publisher after Rayman Legends is released?

Ubisoft's decision to hold back the Wii U version of Rayman Legends to facilitate a multi-platform launch has caused quite a bit of ill-feeling, but if this latest rumour is to be believed, it could end up costing the French publisher one of its most talented staffers.

French site GameKult has reported that Rayman creator Michel Ancel and a handful of other staff members are considering the idea of leaving Ubisoft once Rayman Legends is finished. The reason appears to be a desire for more creative freedom.

Of course, if this rumour is true, there's nothing to suggest that the delay of Legends is the cause — Ancel might genuinely want to strike out on his own. According to GameKult, Ubisoft has denied the report.


Kilde
millenniummillenniumSkrevet 25/02-13 14:43 
Men, men, men..... hvad med Beyond Good and Evil 2....???
Det virker lidt op af bakke.
The medium is the message.
dRxLdRxLSkrevet 26/02-13 21:36 
Mon ikke Ancel bliver?

Her annoncerer han i hvert fald at Wii U ejere får en gratis online mode i starten af april:
https://www.facebook.com/photo.php?v=10151460128936211
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 01/04-13 15:11 
Det var ikke lige gået op for mig at der fandtes en demo af spillet.

Det virker jo rigtig sjovt og meget som Origins, og -hold da op- hvor er det flot! Det eneste negative er bare, som ventet, de der touch-screen dele, hvad er dog formålet med dem? Det lader heldigvis til kun at være enkelte tildelte sektioner med det system, og altså ikke noget der har indflydelse på spillets traditionelle gameplay, gudskelov.

Kunne ikke lade være med at grine over Castle Rock banen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 02/05-13 21:42 
Legends' version af Eye Of The Tiger... jeg vil ha'!

http://www.joystiq.com/2013/05/02/rayman-legends-mariachi-version-of-eye-of-the-tiger
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/05-13 21:45 
Black Betty var nu sejere :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 02/05-13 21:51 
Ja den er svær at slå :D
slk486slk486Skrevet 02/05-13 21:52 
Men læg mærke til at spilleren kommer bagefter :D

Glæder mig til det fulde spil.
j/k
SumezSumezSkrevet 02/05-13 22:25 
Jeg synes lidt de to "Harmoknight baner" jeg har set fra spillet indtil videre virkelig savner sværhedsgraden og intensiteten fra de der tilsvarende kiste-baner i Origins. Må håber at de skruer op for gassen længere inde i spillet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 02/05-13 22:30 
De første i Origins var heller ikke særlig svære, men enig.
j/k
3of193of19Skrevet 03/05-13 10:47 
Harmoknight styrer. De fleste baner klarede jeg godtnok i første forsøg, men senere bliver det rimelig svært. Især den hemmelige ekstraverden. Final Trial brugte jeg i hvert fald 50 forsøg på.
BeanoBeanoSkrevet 03/05-13 12:43 
Sumez>
Jeg synes lidt de to "Harmoknight baner" jeg har set fra spillet indtil videre virkelig savner sværhedsgraden og intensiteten fra de der tilsvarende kiste-baner i Origins. Må håber at de skruer op for gassen længere inde i spillet.

Måske men tilgengæld er musikken og stilen i Legends langt federe end Harmoknight imo :)
3of193of19Skrevet 03/05-13 13:16 
Men man skal jo også huske at Harmoknight virkelig er et rytme spil i stil med Rhythm Heaven eller Space Channel 5 præsenteret SOM et jump'n run (ligesom Space Channel 5 ikke er en shooter).
SumezSumezSkrevet 03/05-13 16:19 
Beano>
Måske men tilgengæld er musikken og stilen i Legends langt federe end Harmoknight imo :)

Mit sammenligningsgrundlag var Rayman Origins :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 03/05-13 19:59 
Note to self: Læs mere end bare de sidste to indlæg :)
BeanoBeanoSkrevet 03/05-13 20:04 
Sumez>
Mit sammenligningsgrundlag var Rayman Origins :)

Hvornår lærer du at skrive det jeg læser????

;)
134 emne(r).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig