X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Rayman Origins


Svar
BeanoBeanoSkrevet 28/10-11 09:56, rettet 28/10-11 10:36 
Havde helt glemt at der er et nyt 2D Rayman spil på vej. Det ser i hvert fald yndigt ud :)

Udkommer d. 24. november på PS3, 360 og Wii.

Ny gameplay video (EG's nye video player er buggy så man skal trykke play to gange)
134 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Svar
RJKRJKSkrevet 07/01-12 14:46, rettet 07/01-12 14:48 
Lidt sjovt at du nævner DKC, hvis banedesign jeg modsat Rayman Origins ikke har meget til overs for, men jeg kan alligevel godt se lighederne. Der er bare enorm stor forskel, i hvert fald for mig, på graden af morskab i de to.

Nogen der har spillet det i to player coop? Jeg kunne forestille mig det ville være en meget god oplevelse. Jeg har spillet det i fire player coop og singleplayer, og det er en relativt meget anderledes oplevelse. I modsætning til NSMB Wii så synes jeg Rayman Origins er sjovt med mange spillere, og alle er meget mere involveret pga. de mange ting der kan samles op og samarbejdes omkring. Men det er også meget let, når man er fire, da det nærmest er umuligt at dø i de fleste baner. Når man spiller alene er det helt anderledes udfordrende, og i enkelte af de mest lineære og udenadslære-krævende baner føler man sig hensat til arcadespil fra 80'erne. Ikke at dét er en dårlig ting, selvfølgelig.

Og jeg er derudover enig. Et virkelig godt spil og genremæssigt af en størrelse og produktionskvalitet, som man ikke troede nogen kunne finde på at lave mere. Respekt for Ancel, endnu engang, og Ubisoft for at give ham lov. Så er det Beyond Good & Evil 2 næste gang :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 07/01-12 14:57, rettet 07/01-12 14:58 
Jeg tror du skal give DKC-spillene en ekstra chance ;) Men spring den kedelige 1'er over og gå direkte til 2'eren og 3'eren. Rayman bliver konstant ved med at minde mig om de spil, og den eneste reelle forskel, er at Rayman Origins er et hurtigere og mere actionorienteret spil.
DKC-spillene var efter min mening også vejviser for mange af de små, næsten usynlige, men meget vigtige, detaljer der kan gøre forskellen mod godt level design og elendigt, og Rayman bruger især denne vejledning på den måde spillet nærmest underbevidst hinter omkring hvad man skal gøre for at komme videre eller finde hemmeligheder. F.eks. "ved man bare" når det er sikkert at hoppe ned i et hul og finde en skjult mønt eller bur, pga. den måde banen er struktureret. Jeg er stor fan af den slags "subtiliteter".
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 07/01-12 15:05 
Kritik af DKC kun baseret på 1'eren herfra :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 07/01-12 15:14 
Sumez>
den måde spillet nærmest underbevidst hinter omkring hvad man skal gøre for at komme videre eller finde hemmeligheder.

Deraf også synd, at de alligevel har valgt at lave den der lyd, når man er nærheden af et hemmeligt rum. Banedesignet i sig selv hinter fint.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 07/01-12 16:59, rettet 07/01-12 17:00 
RJK>
Kritik af DKC kun baseret på 1'eren herfra :)

Så synes jeg det er fair. 1'eren lejede jeg og spillede gennem på en weekend, det havde ikke rigtig mere at byde på. 2'eren og 3'eren byder på langt mere variation og spændende baner.

RJK>
Deraf også synd, at de alligevel har valgt at lave den der lyd, når man er nærheden af et hemmeligt rum. Banedesignet i sig selv hinter fint.

Ok, den har jeg overhovedet ikke lagt mærke til? Hvilket måske er til mit eget held, kan jeg så høre. :P
Det eneste jeg har bemærket er "Ooooh!" lyden når man -har- fundet det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 07/01-12 17:17 
2:49-2:50 i denne video.

Link...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 07/01-12 17:39 
Ja ok, genkender lyden, men havde ikke tænkt videre over det. Virkelig ærgerligt, gælder det hele spillet igennem?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 07/01-12 17:42 
Det tror jeg da nok. Jeg opdagede det godt nok også selv kun i den sidste tredjedel, men...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 07/01-12 20:18 
@RJK: youtube pro-trick man kan angive hvor i filmen et link skal starte sådan her:

http://www.youtube.com/watch?v=kWIsevjGIvs#t=2m49s
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HeroldHeroldSkrevet 07/01-12 21:55 
Jeg fangede den hurtigt. Måske er det fordi hun råber HELP ME? :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RJKRJKSkrevet 07/01-12 23:06, rettet 07/01-12 23:06 
Er al tale i spillet ikke fjollesnak (med genkendelige vendinger her og der)?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HeroldHeroldSkrevet 07/01-12 23:48 
Jo, jeg tror det er det eneste, der jeg husker som nogenlunde genkendeligt. Jeg lagde heller ikke mærke til det først, og har måtte påpege det over for dem jeg spillede med - jeg tror jeg har været (u)heldig med at lave koblingen.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RJKRJKSkrevet 07/01-12 23:49 
Jeg synes jo helt bestemt at de siger "poppy!" :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BeanoBeanoSkrevet 07/01-12 23:58 
De siger både "poppy" og "help"... som jeg hører det :)
RJKRJKSkrevet 08/01-12 00:23 
Arh, dét havde jeg så aldrig lagt mærke til ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BeanoBeanoSkrevet 08/01-12 00:32 
Det er fordi du ikke har spillet det nok :D
SumezSumezSkrevet 08/01-12 00:46 
??
Er der nogen der har slettet deres indlæg? Forstår intet af den retning snakken har taget nu?

Mht. stemmerne ( hvis det er det i snakker om? ) så snakker i hvert fald nymferne jo bare "pig latin", gjort så utydeligt at man ikke umiddelbart lige fanger det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 08/01-12 10:11 
Ja det er volapyk, bortset fra "Help" og måske et par ord mere.
WikzoWikzoSkrevet 09/01-12 10:48 
Jeg har spillet hele Origins igennem med min bror i 2-player co-op. Jeg tror, at dette er den optimale måde at spille det på. Alene er det måske lidt for svært/irriterende, og hvis man er tre eller fire bliver det nok nemt kaotisk. To spillere synes perfekt og giver en tilpas udfordring hele vejen igennem.

Jeg synes dog, det er ærgerligt, at der kun er tre forskellige spilbare figurer, samt alt for mange ligegyldige skins.
dRxLdRxLSkrevet 09/01-12 11:13 
Er der reel forskel på hvordan de 3 figurer spiller når man ser bort fra udseendet?
Var til stede (fik desværre ikke selv deltaget så meget) da 3 tosser (ingen nævnt ingen glemt :-p) kæmpede om at samle flest lums i hver bane når de da ikke diskuterede hvem der havde retten til at spille med en bestemt figur.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 09/01-12 11:50, rettet 09/01-12 11:52 
Jeg har nu kæmpet mig gennem hele spillet, og har bevaret begejstringen hele vejen igennem!
Når der åbnes for ekstra baner+bosser i hver "verden", giver overworld-kortet pludselig mening, da man nu kan vælge mellem flere baner i stedet for at fortsætte lineært frem. Udfordringen får også her en velkommen ekstra tak opad uden nogensinde at blive decideret svært. I det hele taget virker det som om at alle spillets udfordringer udelukkende er nogen man, som "stolt spiller", tillægger sig selv, da man ikke er tilfreds med at forbigå muligheden for at opsamle det maksimalt mulige antal lums. Jeg kunne forestille mig at spillet, samtidig med at det er sjovt og udfordrende for perfektionister, stadig er spilbart for yngre og mindre erfarne spillere der blot ønsker at komme gennem banerne, men har dog ikke selv forsøgt at spille det sådan. :)
I samme ombæring bør nok også nævnes at nok 90% eller flere af mine "dødsfald" i spillet har været "selvmord" med det mål at prøve en udfordring forfra for at klare det bedre, altså ryge tilbage til forrige checkpoint for at prøve igen, med de lums man have i behold. Det virker lidt som en "misforståelse" af spillets system og en "retry from last checkpoint" funktion ville have været mere fornuftig.

Jeg synes dermed også at fordelingen af checkpoints er ganske fair (med en sjov detalje at det at finde en skjult kiste også åbner for et checkpoint), omend temmelig gavmild i forhold til at spillet på den måde misser nogle potentielt virkelig hårde udfordringer. Som før nævnt ville det nok også få spillet til at virke unfair, da mange af de fejltrin man begår i spillet, ikke virker selvforskyldt, men kan tilskrives besværlig styring eller uforudsigeligt banedesign. Små irritationsmomenter der i størstedelen af spillet heldigvis overskygges fuldstændig af direkte genialt spildesign.
"Kiste-banerne" skal også have credit for netop at udgøre checkpoint-løse baner som før nævnt der skal løses med et nær-perfekt "run".

Hvis 2-player co-op virkelig er den "optimale" måde at spille på kan jeg godt se at jeg har noget vildt til gode, for jeg synes selv at spille spiller absolut fantastisk i single-player.

Wikzo>
Jeg synes dog, det er ærgerligt, at der kun er tre forskellige spilbare figurer, samt alt for mange ligegyldige skins.

Helt enig. Ikke at spilbare figurer er noget jeg synes har nogensomhelst betydning (ligesom "historien", der også bare beder om at man lukker øjnene for den), men det virker lidt formålsløst at en af de primære udfordringer i spillet er at unlocke spilbare figurer, når det bare er 30 varianter af den samme grimme lille mand med den store næse (*SPOILERADVARSELLOL* som endda også udgør "slutboss"?!)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WikzoWikzoSkrevet 09/01-12 11:51, rettet 09/01-12 11:58 
Jeg er fuldstændig enig med din beskrivelse af spillet. Det er oplagt for perfektionister, men mindst lige så sjovt for folk, som bare spiller for at opleve. Jeg er lidt en mellemting, men alligevel har min bror og jeg kæmpet for at samle alle items op. Vi mangler kun at klare tre baner fuldstændig for at have gennemført det 100% - noget, som jeg sjældent gider i spil, men her er udførelsen sjov i sig selv (som du nævner, er belønningerne lidt noget hø ...). Der er dog en ok belønning, når man samler alle de røde tænder (gennemføre de 10 Treasure Hunt-baner).

Jeg er dog ikke helt enig mht. styringen. Jeg synes netop, at det er meningen, at den skal føles lidt løs og fri. Det giver spillet charme og passer godt til miljøet.

Jeg er derudover mægtig glad for, at spillet ikke tæller liv, eller hvor mange gange man er død. Det er utrolig dejligt at se, at udviklerne tør at lægge så gammel en konvention fra arkadetiden bag sig, og når man tænker over det, virker det jo fuldstændig ligegyldigt i dag.

En sidste ting, som ikke er blevet pointeret nok: Musikken i dette spil er fantastisk! Intet mindre. Hør/læs lidt mere her: http://kotaku.com/5871220/the-best-game-music-of-2011-rayman-origins


@dRxL:
Nej, figurerene er gameplay-mæssigt ens, mens deres animationer er tilpas forskellige og charmerende til, at de føles forskellige, selvom de ikke er.

Det er faktisk ret vildt, hvor meget der er gjort ud af deres move sets, set i lyset af at kamp reelt ikke er obligatorisk i spillet. De fleste fjender kan man forbigå eller hoppe på. Er lidt ked af, at der ikke er nogen form for Arena Mode á la Castle Crashers.

Rayman og co. kunne passe perfekt ind i et Super Smash Bros.-spil.
SumezSumezSkrevet 09/01-12 11:57, rettet 09/01-12 11:57 
Beano>
Nogen som har gennemført "Getaway!" banen (den sidste boss?)

Damn den er svær... controller-ødelæggende svær :(

Har brugt ca 100 forsøg men timingen og præcisionen skal være latterlig perfekt.

Går ud fra at du har klaret den nu, eller? Er der noget særligt sted på banen du havde særlige problemer?
Der er et par timing-tricks som virker lidt tilfældige, hvilket er irriterende, men de fleste af dem kan man godt kontrollere nogenlunde når man finder finten. Banen er ret kort, og selvom jeg også brugte en hel del forsøg, vil jeg mene at der var flere af kiste-banerne, som jo er 100% samme koncept, der gav mig større problemer. :)

I det hele taget er den "bane" der udgør sidstebossen, på trods af at den er fordelt på tre baner, samlet set stadig temmelig kort i forhold til resten af spillets baner, det er lidt et antiklimaks. Men også kun lidt :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 09/01-12 11:59 
Wikzo>
Vi mangler kun at klare tre baner fuldstændig for at have gennemført det 100% - noget, som jeg sjældent gider i spil, men her er udførelsen sjov i sig selv (som du nævner, er belønningerne lidt noget hø ...).

Ja, det er ikke belønningen man spiller for, men fordi det virkelig er sjovt at overkomme spillets udfordringer. Med 100% mener du så både tids-pokalen og 350-lum-medaljen?
Det kræver at man spiller samtlige baner mindst én ekstra gang (da tidsudfordringen kun findes på baner man har klaret, og ofte kræver mindst to hele forsøg for at tackle perfekt), så der er godt nok noget at gå til! Men jeg må så også indrømme at jeg, selvom jeg lige nu sidder og er opslugt af Deus Ex 3, nogen gange har meget mere lyst til bare at gå tilbage til Rayman Origins og spille alle banerne igen! :) Det må da være et kvalitetstegn om noget.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WikzoWikzoSkrevet 09/01-12 12:06, rettet 09/01-12 12:08 
Sumez>
100% mener du så både tids-pokalen og 350-lum-medaljen?

Jeps. I juleferien skulle min bror hen at besøge en ven i nogle dage, og jeg havde lovet ikke at fortsætte uden ham. Derfor brugte jeg nogle timer på at genspille mange af banerne igen.

Faktisk er det ikke så svært at klare Time Trials. De fleste kan klares på et eller to forsøg. At finde alle burene er også rimelig ligetil og ganske sjovt. Som beskrevet før er level designet godt skruet sammen, og man føler aldrig at være på pixel hunt, når man leder efter spillets mange hemmeligheder (jeg lagde heller ikke mærke til den der "Ooh"-lyd).

Lums-fordelingen på banerne er også rimelig god. Man skal bestemt tænke sig om (fx når man bruger den der sovende konge, der får alle til blive røde og synge = 2x), men kun få baner har krævet mange gennemspilninger for at overgå kravet på 350.

Jeg har aldrig været den store Rayman-fan, men jeg finder det pudsigt, at der er så lidt historie i et spil, hvis titel rummer ordet "Origins". Jeg gætter på, at meget har ændret sig undervejs i udviklingen, især da spillet gik fra download til retail. Ikke at jeg har lyst til mere historie; faktisk slet ikke. Plottet er så simpelt, at det er genialt: Rayman og co. ligger og snorker i et træ, hvilket får alle underverdenens fæle monstre til at blive sure. Bum, slut. Det var det. Og så et eller andet med nogle letpåklædte nymfer og en hippie-gut, hvis drømme bliver til virkelighed ... :P
SumezSumezSkrevet 09/01-12 13:47, rettet 09/01-12 13:48 
Jeg må indrømme at jeg nærmere hellere ville være fri for spillets "historie". Spillet er generelt utroligt flot, især områderne er virkelig gennemførte og besidder en "eventyrlig" stemning, men selve animationerne især dem i introen er til gengæld forfærdelige uanset hvor godt håndværkert er. Stilen er overfladisk og unødigt fjollet, uden på nogen tidspunkt at være "sjov", hvilket den lægger op til at den skal være. Introen giver ingen mening, fire tilfældige figurer sidder og snorker i et tre, de kommer op og slås med en gammel dame, derefter er man i et bur som man flygter fra med et tryk på hopknappen, og herefter berøres dette aldrig igen (udover at gamle damer som hende vender tilbage som fjender i "Land of the Livid Dead")?
Rayman begiver sig ud på en rejse for at frigøre nogle nymfer og forheksede konger for at kunne begive sig op på en bjergtop, hvor en tilfældig unavngiven figur, der har fulgt Rayman hele vejen viser sig at være "slutboss" uden formål?
Jeg ved ikke om det skulle forestille at være en parodi på noget, men hvis spillet absolut skulle have en intro og små mellemsekvenser hist og pist, kunne de så ikke bare have smidt en ligegyldig red-princessen historie ind, i stedet for det der rod der ikke giver nogen mening? Det virker som om den del er blevet glemt fuldstændig i løbet af udviklingen, og efterladt ved en fejl, akkurat som "Origins"-delen i titlen, som du også nævner.

Heldigvis har alt dette ingensomhelst inflydelse på alt det der gør spillet godt. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 23/04-12 15:30 
Opfølger på vej?... yes please!

Rygte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/04-12 15:40 
Nu med musik, tak.
Spiller nu: Phantasy Star IV
CoreCoreSkrevet 23/04-12 19:50 
NO WAY! Lydsporet i Origins er da genialt. Jeg er vild med de syngende electoons, og spillets bizarre lydbillede. Jeg købte mig en coll. edition bare for soundtrackets skyld.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
SumezSumezSkrevet 23/04-12 19:57 
Jeg håber mest bare på et spil der udviser en form for indsigt i hvad der gjorde Origins rigtig godt, og ikke bare fokuserer på hvad der kan forbedre deres salg. Soundtracket er jeg ligeglad med. Dele af soundtracket i Origins var supersløjt, mens andre dele var en mindre genistreg, IMO. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 24/04-12 15:27, rettet 24/04-12 15:27 
Core>
NO WAY! Lydsporet i Origins er da genialt. Jeg er vild med de syngende electoons, og spillets bizarre lydbillede. Jeg købte mig en coll. edition bare for soundtrackets skyld.

Ovenstående er et godt eksempelt på hvorfor jeg godt kunne tænke mig en "like" funktion på P:R. Så jeg kan markere at jeg sætter pris på et udsagn. Nu bliver det så manuelt =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/04-12 18:04 
Jeg er ikke helt med om i joker eller rent faktisk finder musik som det her godt?
http://www.youtube.com/watch?v=PcnGHqp-jUI

Det er efter min mening noget af det mest forfærdelige jeg nogensinde har hørt :(

Meget af musikken er fin, ingen tvivl om det, men bras som det her trækker hele lydsportet ned på et meget lavt niveau.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 24/04-12 18:08 
Jeg synes det nummer er ret genialt. Til formålet.
Jeg synes også det her er fantastisk velgjort. Til formålet.
http://www.youtube.com/watch?v=4Kk5p-lUPzw
Samme med det her: http://www.youtube.com/watch?v=enlZdKqZOFc

Alle ovenstående numre skaber en perfekt stemning til spillet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/04-12 18:15 
Ja, især den med kisten er ret god. Som sagt er meget af musikken fin.

Jeg har det lidt på samme måde med soundtracket til Ristar. Noget af musikken er fremragende, men der er lige en 2-3 numre der er så forfærdelige at det ødelægger rigtig meget for mig :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
WikzoWikzoSkrevet 24/04-12 20:24 
Musikken i Origins rummer utrolig meget charme og personlighed efter min mening. Jeg kan godt lide undervandsmusikken, som er gakket og minder om noget fra en tegnefilm.

Skattekiste-musikken har jeg som vækkeurs-ringetone. Den får mig op hver morgen :P

http://kotaku.com/5871220/the-best-game-music-of-2011-rayman-origins
SumezSumezSkrevet 24/04-12 20:30 
Jeg synes den artikel beskriver det rigtig godt. Jeg var skuffet over musikken i demoen, men det heler spiller bare sammen når man oplever spillet i sin helhed, og de små genistreger i soundtracker sniger sig langsomt op bag på en.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 24/04-12 20:55 
Jeg var også helt vild med musikken. Specielt musikken i undervandsbanerne var i top. Ved ikke lige om musikken kan stå alene, men passede helt perfekt til resten af spillet imo.
SumezSumezSkrevet 27/04-12 11:59, rettet 27/04-12 12:04 
Det gik hurtigt

http://link.brightcove.com/services/player/bcpid1315535132001?bckey=AQ~~,AAABEtzhozE~,7Q2Hfko9SQVZ6qGyOt_8TkjwnBPxca0G&bctid=1598033651001

Ser ud til at de har taget et skridt tilbage og gået over til 3D-grafik, men gameplayet lader til at holde fast i det samme fornuftige 2D platf..sidescroller koncept.

edit: Hybrid mellem 3D og 2D. Ser overraskende godt ud. Dog stadig samme små-anstrengende tegnestil på figurerne.

edit2: Lader til at udfylde lidt af blanketten udfra hvad jeg nævnte i et par indlæg ovenfor, mht. fokus på hvad der kan forbedre deres salg, med inkluderingen af "skylanders-figurer"...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 27/04-12 12:06, rettet 27/04-12 12:32 
Interessant... går Ubisoft i Skylanders-mode nu mht. fysiske figurer som unlocker figurer inde i spillet på Wii U ?

Edit: Det vil i hvert fald betyde at Wii U har det som en standard feature.

Edit 2: Pokemon overload...
dRxLdRxLSkrevet 27/04-12 13:42 
Beano>
Edit: Det vil i hvert fald betyde at Wii U har det som en standard feature.

Har været kendt længe at WII U havde Near Field Communication: http://en.wikipedia.org/wiki/Near_Field_Communication
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HulleHulleSkrevet 27/04-12 13:50 
Fed trailer, det ser ud til at de kan komme til at overgå forgængeren i kreative indslag.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KTCKTCSkrevet 27/04-12 15:12 
Sumez>
Ser ud til at de har taget et skridt tilbage og gået over til 3D-grafik, men gameplayet lader til at holde fast i det samme fornuftige 2D platf..sidescroller koncept.

edit: Hybrid mellem 3D og 2D. Ser overraskende godt ud. Dog stadig samme små-anstrengende tegnestil på figurerne.
Ud fra filmen synes jeg ikke det ser ud til at være 3D, lige på nær den drage, der flyver rundt i baggrunden i starten?
Er du sikker på de har lavet det om til 3D hybrid, udover omtalte drage?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
BeanoBeanoSkrevet 27/04-12 17:28 
dRxL>
Har været kendt længe at WII U havde Near Field Communication: http://en.wikipedia.org/wiki/Near_Field_Communication

Helt umuligt for jeg vidste det ikke ;)
WikzoWikzoSkrevet 27/04-12 18:30 
Interessant, men den visuelle stil er en smule mindre charmerende end den i Origins, efter min mening. Wii U-delen virker dog ikke særlig spændende, hvis det eneste man kan er at flytte lidt frem og tilbage på objekter.

Sjovt - Ubisoft var også de første, som rigtig viste noget Wii-agtigt frem med deres Red Steel-annoncering.
dRxLdRxLSkrevet 27/04-12 19:24 
Beano>
dRxL>
Har været kendt længe at WII U havde Near Field Communication: http://en.wikipedia.org/wiki/Near_Field_Communication

Helt umuligt for jeg vidste det ikke ;)

Ser smileyen men du får alligevel, så denne bonusinfo : i følge Wikipedia har det været kendt siden 26 januar i år:
http://en.wikipedia.org/wiki/Wii_U#Post-announcement
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 27/04-12 20:56 
Ok så, jeg tror på dig :D
3of193of19Skrevet 09/07-12 19:09 
Hvilken oploesning haelder PS3 versionen ud? 720 eller 1080p? Staar og overvejer mellem PS3 og Xbox 360 udgaven, men plejer at holde mig fra 720p PS3 spil da de ser ret gnidrede ud paa mit TV.
BeanoBeanoSkrevet 09/07-12 19:17 
1080p
3of193of19Skrevet 09/07-12 19:21 
nice. saa smider jeg lige en ordre ud til coolshop, de har det til 149kr,
BeanoBeanoSkrevet 09/07-12 19:26 
Det kan du roligt gøre - ser fantastisk ud i native 1080p/60hz... og spiller endnu bedre ;)
134 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig