X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

S: BlackBerry Bold 9000


Svar
NaieraNaieraSkrevet 25/10-11 21:10, rettet 25/10-11 21:14 
Grundet opgradering skal jeg af med min elskede BlackBerry Bold 9000 fra canadiske Research In Motion. Det er en smartphone med alle moderne fornødenheder, inklusive et fantastisk, fysisk tastatur, som er intet mindre end vidunderligt at skrive sms-beskeder og e-mails med.

Telefonen er fra januar 2009, og den blev købt i en dansk webbutik. Den er selvfølgelig godt brugt, men udover et par småskader (hvoraf den største kan ses på billedet nedenunder), er den i rigtig god stand, og virker 100% som den skal. Trackbolden er blevet skiftet ud med en ny, så den nu er sort i stedet for hvid/klar, som det kan ses på billederne jeg har taget. Skærmen har ingen ridser, og den har ingen frontglas, så der er ikke kommet støv ind under den. Telefonen er ikke simlåst.

Udover hvad der normalt følger med i æsken, sender jeg også en oplader-dock med, så man slipper for at nørkle med at smide stikket i siden af telefonen, hver gang den skal oplades. En ekstra ny trackball og det gamle batteri, som stadig sagtens kan bruges, eventuelt i en snæver vending, følger også med. Den originale, og rigtig fine indpakning følger ligeledes med.

S: BlackBerry Bold 9000

S: BlackBerry Bold 9000

S: BlackBerry Bold 9000

S: BlackBerry Bold 9000

Pris: 1000 kroner, inklusive forsendelse indenfor landets grænser.

Klik her for flere oplysninger om telefonen
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 31/10-11 16:25 
Jeg har i øvrigt gendannet AutoText-databasen efter jeg slettede alt på telefonen, så man ikke starter forfra med at skrive ordene med nordiske bogstaver ind :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig