X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Grand Theft Auto V


Svar
BeanoBeanoSkrevet 25/10-11 14:27, rettet 25/10-11 14:43 
Grand Theft Auto V er på vej (duh!) og trailer annonceret til d. 2. november - det bliver spændende!

Kilde
90 emne(r).
1 2 > »

Svar
BeanoBeanoSkrevet 25/10-11 14:27, rettet 25/10-11 14:43 
Grand Theft Auto V er på vej (duh!) og trailer annonceret til d. 2. november - det bliver spændende!

Kilde
GreaseballGreaseballSkrevet 25/10-11 17:06 
Skal nok blive intr. Havde meget sjovt med GTA IV, syns bare der var mange områder i byen som aldrig blev brugt, hvilke var lidt synd.
Nogen flere muligheder som i SA med fly og lign. Det var sku' sjovt nok.

Men glæder mig til at se traileren. Se hvad de har fundet på.
KroeboCopKroeboCopSkrevet 25/10-11 17:44 
Håber der er co-op og jeg er klar.
Hoid to colony C05 where the computer is...
KalicolaKalicolaSkrevet 25/10-11 19:16 
Man kunne håbe at de prøvede noget nyt. Kunne være fedt hvis man var politi, eller noget i den retning for en gangs skyld. Havde meget sjov ud af true crime i tidernes morgen..

Men igen, så længe at der stadig vil være en replay editor, så er jeg glad. Men lad os nu se.
For The Love Of The Game
DarkbeatDarkbeatSkrevet 25/10-11 19:50 
Sejt! Jeg var faktisk meget glad for GTAIV og håber på mere og vildere i den dur.
SumezSumezSkrevet 25/10-11 19:52 
Helt enig med Kalicola lige her, det ville være dejligt hvis de prøvede noget nyt med GTA-serien. Red Dead Redemption viste jo at de sagtens kan :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 25/10-11 20:02 
Altså, hvis det nu var en tur tilbage til Vice City og man var Miami Vice-stil betjente ville jeg heller ikke have noget imod det :D
nerosnerosSkrevet 25/10-11 20:26, rettet 25/10-11 20:29 
Miami Vice-stil betjente og lidt palmer med noget pink neon-lys så er jeg også klar :D
Bashful Neophyte
CoreCoreSkrevet 25/10-11 20:32 
Kalicola>
Kunne være fedt hvis man var politi, eller noget i den retning for en gangs skyld. Havde meget sjov ud af true crime i tidernes morgen.

Det kan du sagtens få igen. SquareEnix har samlet Activisions tabte bold op, så det får du chancen igen, denne gang i Hong Kong ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
AzzkikrAzzkikrSkrevet 25/10-11 20:50 
Taget i betragtning af hvor meget GTA4 solgte og hvor gode anmeldelser det fik (berettiget eller ej), skal i nok ikke forvente nogen radikale ændringer 5'eren.

Det behøves der heller ikke efter min mening, der skal bare være mere varierede missioner og mindre meningsløs renden rundt så jeg ikke går død i spillet 60% inde efter at have udført mission nr.200 hvor jeg kører 10 minutter fra A -> B, skyder en eller anden klovn med minimal story relation og så kører/flygter fra B -> A og så køre helt over i den anden side af kortet for at gøre præcis det samme for at få en eller anden ligegyldig story/character scene der varer ½ minut.

Det er ligesom den uanede mængde tidsspild der er i AC spillene, omend ikke helt så slemt i GTA.

Færre, men længere og mere indholdsrige missioner ville være et stort plus. I stedet for 400 missioner der tager 5 minutter at udfører (+ 10 minutters transport hver vej), så kom med 50 gennemførte missioner af over en halv times varighed med noget reelt indhold og historie så det rent faktisk følelses som om man kommer nogen steder i spillet.
nerosnerosSkrevet 25/10-11 20:59, rettet 25/10-11 21:55 
Fuldstændig enig her med Azzkikr! Jeg gik også helt kold i spillet af samme grund, og det skete iøvrigt også med AC ;-)
Bashful Neophyte
LarsGLLarsGLSkrevet 25/10-11 21:20 
50 x missioner af samme kvalitet som bankheist-missionen, og jeg er tilfreds.
Spiller nu: Call Of Duty: WWII, What Remains Of Edith F..., FIFA 18
AzzkikrAzzkikrSkrevet 25/10-11 21:30, rettet 25/10-11 21:30 
Ja det var en af de fede missioner der med det samme ledte tankerne hen på HEAT, det er den kvalitet af missioner vi skal op i.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/10-11 21:55 
De skal godt nok tage sig sammen hvis de skal lave noget der er værre makværk end GTAIV...
Spiller nu: Phantasy Star IV
GreaseballGreaseballSkrevet 25/10-11 21:55, rettet 25/10-11 21:57 
Azzkikr>
Ja det var en af de fede missioner der med det samme ledte tankerne hen på HEAT, det er den kvalitet af missioner vi skal op i.

Ja! Så lige efterfulgt af nogen intense biljagter bag efter :D

Konsolkongen>
De skal godt nok tage sig sammen hvis de skal lave noget der er værre makværk end GTAIV...

Tror ikke det bliver 2D :p
SumezSumezSkrevet 25/10-11 22:05, rettet 25/10-11 22:06 
Azzkikr>
Det behøves der heller ikke efter min mening, der skal bare være mere varierede missioner og mindre meningsløs renden rundt så jeg ikke går død i spillet 60% inde efter at have udført mission nr.200 hvor jeg kører 10 minutter fra A -> B, skyder en eller anden klovn med minimal story relation og så kører/flygter fra B -> A og så køre helt over i den anden side af kortet for at gøre præcis det samme for at få en eller anden ligegyldig story/character scene der varer ½ minut.

Det ville også være noget drastisk nyt, i forhold til GTA serien :P


LarsGL>
50 x missioner af samme kvalitet som bankheist-missionen, og jeg er tilfreds.

Ja, bare med mere variation, så er jeg også frisk :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/10-11 22:07 
Greaseball>
Tror ikke det bliver 2D :p

Det er heller ikke det jeg mener :) Azzkikr forklarer meget godt hvad der gjorde GTAIV tørt og kedeligt. Kontrollen over biler er værre end nogensinde og spillet er en teknisk katastrofe på konsollerne.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 25/10-11 22:10, rettet 25/10-11 22:10 
@sumez: Det kan være det som pengeseddel V'et antyder - fokus på bankrøverier :)
SumezSumezSkrevet 25/10-11 22:12 
Jeg tror bare det betyder at det er ordentlig gangster.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 25/10-11 22:29 
Jeg håber der bliver mere fokus på at lege, da det nok er det aspekt der fanger mig mest ved sandkassespillene. Prøv at se det her klip fra Saints Row 3:

http://www.ign.com/videos/2011/09/23/saints-row-the-third-fed-up-fridays

Det er sådan noget, der giver mig lyst til at spille det, selv om jeg ikke rigtigt bryder mig om hverken stil eller missionsopbygning i SR spillene.GTA virker lidt tørt, missionerne lidt for fetchquest-agtige og det virtuelle livsaspekt føles gimmick præget og trækker tiden. Der skal nok ske en del før jeg falder for GTA 5, nu jeg tænker over det :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KalicolaKalicolaSkrevet 26/10-11 04:33 
Core. Det glæder mig at høre at true crime hong kong kører igen :-)
For The Love Of The Game
HulleHulleSkrevet 26/10-11 09:01 
Bede-x -> Har du prøvet Just Cause 2? Hvis ikke, så giv det en chance, det har præcis det du efterspørger. Det er en stor sjov legeplads at hygge sig på.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
GreaseballGreaseballSkrevet 26/10-11 12:10 
Konsolkongen>
Det er heller ikke det jeg mener :) Azzkikr forklarer meget godt hvad der gjorde GTAIV tørt og kedeligt. Kontrollen over biler er værre end nogensinde og spillet er en teknisk katastrofe på konsollerne.

Hmm.. sjovt. For syns faktisk bilerne var nemmere at styre i GTA4 end i SA. Vice City havde dog bedre. Men ikke noget der gav mig problemer.
Teknisk katastrofe.. arh! Er det nu ikke lig' at overdrive lidt meget der.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/10-11 14:33 
Det er omkring det grimmeste spil jeg har set på de nuværende konsoller og det kører ad H til samtidig.
Spiller nu: Phantasy Star IV
GreaseballGreaseballSkrevet 26/10-11 16:11 
Meh.. har set og spillet værre.

Men jeg ved du er SUPER kritisk så tager det med et gram salt :)
SeventhSunSeventhSunSkrevet 27/10-11 09:24 
Et GRAN salt - hedder det.

Det, for mig, eneste skuffende ved GTA IV var at mini-spillene var så relativt kedelige og ligegyldige.
Jeg synes det var rigtig fedt, at man kunne lege territorie-gangster i San Andreas.


Ang. V så synes jeg det er vældig interessant at spekulerer over hvad det grafiske præg af logoet peger på.
Det er jo åbentlyst noget fra en US pengeseddel, hvilket ikke siger så meget.
Men så kunne man alligevel forestille sig, at det pegede på noget Wall Street eller DC. Der er også folk på nettet, der mener at stilen er retro, og at vi igen skal tilbage i tiden. Længere tilbage end 80'erne.

Med succes'en fra Boardwalk Empire, kunne det være fedt med et "prohibition era" GTA :-)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SumezSumezSkrevet 27/10-11 10:00 
Wall Street var jo dækket ind i 4'eren, så det skal du nok ikke regne med.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 27/10-11 10:15 
Grand Theft Auto V

Kilde
King ChaosKing ChaosSkrevet 27/10-11 12:22 
Er det ikke underligt? Hvor er den fra? Den "normale" er da med Lincoln og ikke med romertal. Eller hva?
BeanoBeanoSkrevet 27/10-11 12:30 
Fra linket :) :

...the end of the game's logo is lifted almost directly from an old Silver Certificate, a type of paper currency used in the US between 1878 and 1964 (and which, if you can still find a note, technically remains legal tender)
King ChaosKing ChaosSkrevet 27/10-11 12:37 
Nååååå... :)
King ChaosKing ChaosSkrevet 27/10-11 12:39 
Så måske er det et GTA som foregår i slutningen af 1800-tallet og starten af 1900-tallet, hvor man rider rundt på heste i stedet for at køre i biler? :)
BeanoBeanoSkrevet 27/10-11 12:43, rettet 27/10-11 12:43 
Lyder bekendt... kan ikke lige sætte fingeren på det...
KilroyKilroySkrevet 27/10-11 15:07 
King Chaos>
Så måske er det et GTA som foregår i slutningen af 1800-tallet og starten af 1900-tallet, hvor man rider rundt på heste i stedet for at køre i biler? :)

Bare man kan tune hestene og høre gode radiostationer på dem, så er jeg tilfreds :)
Kilroy Was Here
King ChaosKing ChaosSkrevet 27/10-11 16:41 
Kilroy>
Bare man kan tune hestene og høre gode radiostationer på dem, så er jeg tilfreds :)

Ville det så ikke bare blive Country... og måske Western
GreaseballGreaseballSkrevet 27/10-11 16:54, rettet 27/10-11 17:00 
Der også snak om det kan pege på hovedpersonens baggrund. Måske en karakter med indiansk baggrund.

PS: SeventhSun... dumt spørgsmål.. men hvad er det nu "Et gran" er? :D
Bede-xBede-xSkrevet 27/10-11 16:57, rettet 27/10-11 16:57 
Hulle>
Bede-x -> Har du prøvet Just Cause 2? Hvis ikke, så giv det en chance, det har præcis det du efterspørger. Det er en stor sjov legeplads at hygge sig på.

Jeg har moret mig kosteligt i begge Just Cause spillene og selv om jeg gik død i toerens mange gentagelser, har det mange af de elementer jeg leder efter i sandkassespillene. Det mangler bare lige coop :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
King ChaosKing ChaosSkrevet 27/10-11 20:26 
et helt gran :P

Et gran
GreaseballGreaseballSkrevet 27/10-11 21:28 
Heh! Så har man sku' også lært det... eller gen-lært måske.
Er sku' lidt sjovt hvor ord stammer fra.

Nå... tilbage til GTA:V snakken.
KalicolaKalicolaSkrevet 28/10-11 09:19 
Måske bliver det cartoon grafik? ... Måske laver de en wind waker :D

Let's hope not
For The Love Of The Game
SumezSumezSkrevet 28/10-11 10:01 
Jeg synes det ville klæde spillet, men det skal du nok ikke regne med ud fra det logo at dømme.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/11-11 10:57 
Countdown til trailer

http://www.gamedot.co.uk/2011/11/02/gtav-trailer/

Rammer nettet om 6 timer
SumezSumezSkrevet 02/11-11 11:46 
Ok hvor vigtig er den trailer lige? :P Tror godt jeg kan vente med at se den til i morgen...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KalicolaKalicolaSkrevet 02/11-11 12:13 
Folk skal nok blive skuffet uanset hvad den trailer viser, det er jeg sikker på.
For The Love Of The Game
WehnerWehnerSkrevet 02/11-11 12:46 
Ikke hvis den viser cowboys i Dying West.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/11-11 14:12 
Hellere noget nyt så
nerosnerosSkrevet 02/11-11 14:16 
Det bliver et nyt San Andreas!
Bashful Neophyte
Alf81Alf81Skrevet 02/11-11 14:18, rettet 02/11-11 14:18 
Industrialiseringen.
Ting om dét og pis.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/11-11 14:21 
Jeg tror det bliver i Rusland. Alle ser sammenbidte ud og har ar i hovedet og atombomber under armen og er en trussel imod vesten og alting er brunt og gråt og FPS og blod på skærmen når man bliver ramt.
millenniummillenniumSkrevet 02/11-11 15:00 
GTA på Månebase Alpha.
The medium is the message.
90 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig