X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Grand Theft Auto V


Svar
BeanoBeanoSkrevet 25/10-11 14:27, rettet 25/10-11 14:43 
Grand Theft Auto V er på vej (duh!) og trailer annonceret til d. 2. november - det bliver spændende!

Kilde
90 emne(r).
« < 1 2

Svar
KilroyKilroySkrevet 02/11-11 15:03 
neros>
Det bliver et nyt San Andreas!

Forhåbentlig ikke, jeg håber det bliver sjovt :)
Kilroy Was Here
nerosnerosSkrevet 02/11-11 15:04 
millennium>
GTA på Månebase Alpha.

Så ville jeg være SÅ klar!
Bashful Neophyte
KalicolaKalicolaSkrevet 02/11-11 15:30 
Ville være fedt hvis det foregår i fremtiden. Ala Bladerunner, og deus ex.
For The Love Of The Game
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/11-11 17:02, rettet 02/11-11 17:07 
Det blev sat i San Andreas og ligesom i det sidste er man etnisk igen :)
Jeg kan ikke helt spotte om det er moderne tid eller 90'erne

*EDIT* Næh man er ikke etnisk... Bare from down south.
jaesjaesSkrevet 02/11-11 17:28, rettet 02/11-11 17:28 
Ser meget nutidigt ud, og rygterne siger også 2012. Synes det er kedeligt, at det både er en genbrugsby og endnu et spil ca. i vores egen tidsperiode.
SumezSumezSkrevet 02/11-11 17:31 
Altså, hvad havde I ventet? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 02/11-11 17:32, rettet 02/11-11 17:33 
Hader at skulle være bitter men kæft det ser røv sygt ud..! Fatter ikke de gider at blive ved med at koge suppe på den opskrift. De er jo totalt tomme for ideer! Så skidt :-(
Bashful Neophyte
jaesjaesSkrevet 02/11-11 17:40 
Sumez>
Altså, hvad havde I ventet? :P

Som nævnt at det som minimum enten havde været en ny by eller en ny tidsperiode - det er vel en meget reel måde at fortsætte en serie på. Men kun noget indenfor konceptets rammer - Prag år 4019 kommer næppe til at ske uden en reboot :)
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 02/11-11 18:08 
Color me excited :) Ja, det er genbrug af settingen fra San Andreas, men jeg synes der stadig er meget at hente ved den brønd. GTA har altid været en USA-centreret serie og så er det på sin vis meget naturligt at fokusere på de to (mod)poler New York og Californien. Dog håber jeg også de disker op med noget nyt i næste cyklus.

Synes i øvrigt det er påfaldende at Rockstar igen er en af få udviklere der laver spil med satirisk og samfundskritisk bid. De små jabs man kan se i traileren mod immigrationsdebatten og den økonomiske krise/foreclosures (foruden de domæner Rockstar har registreret), tror jeg de kan få noget sjovt ud af :)

Men lad os nu se, det kan ende med at blive en fortærsket omgang, men jeg synes det ser lovende ud.
(...)
AzzkikrAzzkikrSkrevet 02/11-11 18:39 
Det ligner GTA? Jeg kan ikke rigtigt se hvorfor nogen er begejstrede eller skuffede, for mig ser det ud helt som forventet.

Desuden er det en 1 minut lang trailer, kan man ikke udlede noget af overhovedet.
nerosnerosSkrevet 02/11-11 19:15 
Den trailer siger da alt og intet nyt overhovedet..
Bashful Neophyte
GreaseballGreaseballSkrevet 02/11-11 19:23 
Cool nok trailer. Jeg tror ikke fans af serien bliver skuffet.

Man kan så spørger om det bliver en title vi får af se på denne generation of konsoler?
Der blev ikke nævnt nogen formater eller dato.

Neros.. der var EN nyhed.. ser den lige i starten... EN HUND! :p Om der er hunde med i selve spillet vides ikke. Der var jo i RDR.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 02/11-11 19:25, rettet 02/11-11 19:26 
Rockstar er rigtig gode til at lave trailers man ikke kan udlede noget af. Der fandtes ingen form for faktiske gameplay videoer af GTAIV op til spillets release. Der dukkede nogen gnidrede videoer op på youtube et par dage før det udkom, men de blev hurtigt pillet ned igen af Rockstar, så jeg tror ikke vi skal regne med at se noget denne gang heller.

GTA er et brand der sælger sig selv.

Jeg observerede for øvrigt at der ikke er skyggen af en mobiltelefon nogen steder i traileren.
SumezSumezSkrevet 02/11-11 19:32 
Greaseball>
Om der er hunde med i selve spillet vides ikke. Der var jo i RDR.

Tænker du på ham her? :D
http://www.youtube.com/watch?v=rFoMvLmfFEY
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SeventhSunSeventhSunSkrevet 02/11-11 20:00, rettet 02/11-11 22:03 
På nettet er folk ret overbeviste om at speakeren er Ray Liotta.
Så det peger altså på at Tommy fra Vice City kommer tilbage i en eller anden form.

Med en trailer nu, gætter jeg på en udgivelse før sommer.
Så det bliver altså nuværende konsoller (selvfølgelig) og PC kommer sikkert lidt senere.

Jeg havde håbet på lidt mere tema - ligesom 80'erne, 90'er bandekrig, rockere osv.
Indtil videre havde designet af logoet heller ikke rigtig nogen betydning.

Men alligevel er jeg super spændt på at se mere.
LA stemningen virker allerede super fed.
Og så elsker jeg bare hvordan tonen i videoen skifter der hvor arbejderne bliver sprøjtet :-)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
BeanoBeanoSkrevet 02/11-11 20:32, rettet 02/11-11 20:32 
Flot trailer - Havde håbet på det ville foregå i Vojens 1978, med ok alligevel....
jaesjaesSkrevet 02/11-11 20:48 
Med Ole Olsen som The Dawg of Vojens Speedway Center.
BeanoBeanoSkrevet 02/11-11 20:57 
Nemli' ... hvorfor må vi ikke få det spil? Har Sodastream stadig Ole Olsen licensen mon?
GreaseballGreaseballSkrevet 02/11-11 22:50 
Sumez>
Greaseball>
Om der er hunde med i selve spillet vides ikke. Der var jo i RDR.

Tænker du på ham her? :D
http://www.youtube.com/watch?v=rFoMvLmfFEY

LOL! Men så skal vi også have æsel kvinden med :p
millenniummillenniumSkrevet 02/11-11 22:50 
Der har før været rygter om en GTA i europa. Har i prøvet at køre rundt mellem småbyerne i Sydfrankrig? Det ville være en perfekt baggrund for et GTA. Men ikke i denne omgang. :/
The medium is the message.
KalicolaKalicolaSkrevet 02/11-11 22:56 
Det er ihvertfald tydeligt at det udkommer på nuværende konsoller.. Jeg syntes det ser cool ud. Men jeg fik heller aldrig spillet SA
For The Love Of The Game
KeenKeenSkrevet 02/11-11 23:04 
millennium>
Der har før været rygter om en GTA i europa. Har i prøvet at køre rundt mellem småbyerne i Sydfrankrig? Det ville være en perfekt baggrund for et GTA. Men ikke i denne omgang. :/


se det ville være ret fedt :)
WehnerWehnerSkrevet 02/11-11 23:14 
Det lyder faktisk ret tiltalende - a la Transporter med Jason Statham. Den første i serien var rigtig fed.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
jaesjaesSkrevet 03/11-11 17:45 
Rockstar har givet de første (sparsomme) detaljer:

"Developed by series creator Rockstar North, Grand Theft Auto V heads to the city of Los Santos and surrounding hills, countryside and beaches in the largest and most ambitious game Rockstar has yet created.

A bold new direction in open-world freedom, storytelling, mission-based gameplay and online multiplayer, Grand Theft Auto V focuses on the pursuit of the almighty dollar in a re-imagined, present day Southern California."

http://www.rockstargames.com/newswire/article/19471/grand-theft-auto-v-official-announcement.html
SumezSumezSkrevet 03/11-11 18:20, rettet 03/11-11 18:20 
Hvad er den modige nye retning, de tager spillet i?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KalicolaKalicolaSkrevet 03/11-11 19:43 
Reklame snak
For The Love Of The Game
jaesjaesSkrevet 12/11-12 19:51, rettet 12/11-12 19:51 
Ny info; et lille udpluk:
- Man spiller tre figurer, med forskellige evner, og kan i visse missioner skifte mellem dem på fastlagte steder. Uden for missioner kan man skifte som man vil
- Verdenen er større end Red Dead Redemption, San Andreas og GTA4 tilsammen
- Aktiviteter og minispil tæller bl.a. tennis, golf, triatlon og dykning
- Heists er et stort tema i spillet

http://www.videogamer.com/xbox360/gta5/news/gta_5_all_the_game_informer_details.html
http://www.computerandvideogames.com/377653/gta-v-full-details-bank-heists-dynamic-missions-and-underwater-gameplay
http://www.guardian.co.uk/technology/gamesblog/2012/nov/12/grand-theft-auto-v-preview-gta-5?CMP=twt_gu
SephSephSkrevet 14/11-12 17:46 
Ny trailer.

Link...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die..."
BeanoBeanoSkrevet 14/11-12 19:05 
Ikke helt ringe :)
AmbyAmbySkrevet 14/11-12 20:02 
Kane & Lynch? Er det jer?
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/11-12 14:34 
Jeg glæder mig til GTAV, men det er der også nogen der er væsentligt yngre end os der gør

http://gtavtrailercomments.tumblr.com/
GreaseballGreaseballSkrevet 15/11-12 16:03 
Darkbeat>
Jeg glæder mig til GTAV, men det er der også nogen der er væsentligt yngre end os der gør

http://gtavtrailercomments.tumblr.com/

That right there, is just a whole new level of sad :p
HulleHulleSkrevet 15/11-12 16:21 
Darkbeat>
Jeg glæder mig til GTAV, men det er der også nogen der er væsentligt yngre end os der gør

http://gtavtrailercomments.tumblr.com/

Jeg forstår seriøst slet ikke det link? Jeg er ved at blive for gammel...
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/11-12 16:50, rettet 15/11-12 16:50 
Det er comments fra GTA V traileren på YouTube... Stedet hvor folk ikke gider skrive ordentligt.
Hér er de bedste så klistret på billeder af solnedgange.
HulleHulleSkrevet 15/11-12 17:31 
Ahh, ok :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
spectrespectreSkrevet 31/01-13 16:59 
Grand Theft Auto V

Så Rockstar har offentliggjort releasedate på Facebook
Det var ret meget senere end jeg havde forventet...

Rockstar GTA V Release announcement
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
BeanoBeanoSkrevet 31/01-13 20:41 
Ja det er en udsættelse :P
DarkbeatDarkbeatSkrevet 01/02-13 07:03 
Det er godt nok tæt på den næste generation af konsoller også...
spectrespectreSkrevet 01/02-13 07:34 
Vi skal jo have et eller andet at spille, mens de får fixet de første par børnesygdomme.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
GreaseballGreaseballSkrevet 01/02-13 23:21 
Der også meget snak om det måske kommer som udgivelse titel på de nye maskiner.

Altså den amerikanske måde at skrive datoer på. "Den 9. i 17. Der godt nok mange måneder i dette år!" :p
90 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig