X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Overstock


Svar
Danny SallingDanny SallingSkrevet 20/10-11 00:58 
Er Overstock gået døde i det? Kan huske i starten at jeg handlede utrolig meget der, men der er stort set ingen spil på siden mere :-(
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
scavengerscavengerSkrevet 20/10-11 08:48 
Jeg har tænkt det samme, men de har åbenbart brugt tiden på at få et søstersite (www.spilnintendo.dk) op at stå.
Nemo me impune lacessit
KillerBean2KillerBean2Skrevet 08/11-11 23:16 
De er der åbenbart stadig. De har bare nogle lidt... alternative produkter.

Limited edition? :D
AV Intelligent Terminal
KillerBean2KillerBean2Skrevet 06/02-12 12:53 
Og nu er de så helt døde og borte?
AV Intelligent Terminal
scavengerscavengerSkrevet 06/02-12 14:54 
Jeg tror al energien bliver lagt på sitet www.mutanten.dk der er et nyt spilsite, hvor bl.a. yours truly leverer anmeldelser.
Nemo me impune lacessit
HeroldHeroldSkrevet 06/02-12 15:25 
Jesus kristus, jeg var nødt til at rolle et sanity-check. Det er godt nok et grimt site.

Jeg forstår ikke rigtigt hvorfor han bliver ved med at lave websites.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 06/02-12 15:31 
Jeg er lidt svært ved at se hvad problemet er, Herold?
SumezSumezSkrevet 06/02-12 16:51 
Det har jeg ikke :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 06/02-12 17:06 
King Chaos>
Jeg er lidt svært ved at se hvad problemet er, Herold?

SKOMAGER BLIV VED DIN LÆST! Samme læst, plz.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
scavengerscavengerSkrevet 06/02-12 18:40 
Nu er manden her ikke selv til at forsvare sit projekt, og det første skud på stammen er måske ikke "spot on perfect" men der arbejdes hele tiden med tingene.

Jeg tog imod tilbuddet om at blive anmelder, da jeg syntes godt om nogle af de ideer og planer med sitet, som Tommy har. Det er meningen, at anmeldelser og artikler ikke skal være skrevet af eller for hardcore gamere, som nogle anmeldelser bærer meget præg af. Samtidig har Tommy lavet aftaler med en del "kendisser" der skal anmelde spil på sitet.

Så lad os nu se hvad det bliver til.
Nemo me impune lacessit
DeluxScanDeluxScanSkrevet 07/02-12 11:56 
En mutant, indeed.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
HeroldHeroldSkrevet 07/02-12 15:14 
scavenger>
Nu er manden her ikke selv til at forsvare sit projekt, og det første skud på stammen er måske ikke "spot on perfect" men der arbejdes hele tiden med tingene.

Jeg tog imod tilbuddet om at blive anmelder, da jeg syntes godt om nogle af de ideer og planer med sitet, som Tommy har. Det er meningen, at anmeldelser og artikler ikke skal være skrevet af eller for hardcore gamere, som nogle anmeldelser bærer meget præg af. Samtidig har Tommy lavet aftaler med en del "kendisser" der skal anmelde spil på sitet.

Så lad os nu se hvad det bliver til.

Men pointen er jo at det ikke er "første skud på stammen". Det er det samme koncept der genopstår som en udød døgnflue engang hvert 3. eller 4. år.

Og det med kendis-anmeldelser, tror jeg slet ikke jeg vil tage hul på, for det er da umiddelbart den dårligste idé der nogensinde har forpestet den danske spilbranche (ja, jeg kigger på jer, Pixel.tv/Zulu GameBusters).
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 07/02-12 15:19 
Hvad mener du dog?

De er jo kendte så deres mening er pr. automatik interessant og vigtig.

Den slags skal vi have mere af... :O
Alf81Alf81Skrevet 07/02-12 15:34 
Synes at det er lidt vildt som folk har det hårdt over den side. Det er faktisk ret let at undgå den, hvis man ikke orker den :)

Men nu hvor man lige er i fuld gang med at skælde ud, så synes jeg, generelt, at man skal lede længe efter anmeldelser, der er skrevet af og til hardcore gamere. Modsat, så synes jeg faktisk at det er en mangelvare.
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 07/02-12 16:45 
Jeg tror ikke det er siden i sig selv, folk har det så hårdt over. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Alf81Alf81Skrevet 07/02-12 19:10 
Hvad er det så?
Ting om dét og pis.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/02-12 20:12 
Det er noget med nogen der blev sure på hinanden engang... :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 07/02-12 20:39 
Hva? :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ElgenElgenSkrevet 07/02-12 21:00, rettet 07/02-12 21:01 
Hmm, jeg mindes at ham Tommydrengen på et tidspunkt blev ret aggresiv i sin 'markedsføring'. Jeg fik i hvert fald et par mails fra ham hvor han prøvede at prakke min DS-flash-carts på. Min adresse havde han, fordi jeg engang havde handlet på Overstock.
Tænker at det måske er sådan noget folk er blevet måklige over...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 07/02-12 21:17 
Ikke her -jeg har ikke noget specifikt imod sitet eller folkene bag. Det var primært kendis-pesten der inficerer så mange medier, som jeg gav en bredside :)
nerosnerosSkrevet 07/02-12 22:00 
Hvis Sidney Lee eller Johannes Langkilde siger det er godt så køber jeg det!!!

Approved!
Bashful Neophyte
KillerBean2KillerBean2Skrevet 07/02-12 23:57 
Jeg køber kun spil, som Pia Kjærsgaard har givet gode anmeldelser.
AV Intelligent Terminal
TheDukeTheDukeSkrevet 08/02-12 00:45 
Det må blive lidt trist i længden kun med Folkedansespil og kolonihave-sims.
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 08/02-12 09:07, rettet 08/02-12 09:07 
Konsolkongen>
Det er noget med nogen der blev sure på hinanden engang... :)

Nu endte det jo med at handle om spiljournalistik, så det er vel ikke helt forkert at linke til den tråd du hentyder til :)

Ikaruga Tommy
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 08/02-12 09:36, rettet 08/02-12 09:36 
Her i kaenguru land har vi faktisk et udmaerket spil magasin hver uge paa tv: Good Game.
Ikke for mainstream, og ikke alt for noerdet.

Good Game iView
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
SumezSumezSkrevet 08/02-12 10:02 
KristensenSoUSA>
Nu endte det jo med at handle om spiljournalistik, så det er vel ikke helt forkert at linke til den tråd du hentyder til :)

For lige at hælde mere ild på bålet, så bliver det først rigtig sjovt i denne tråd:
http://www.playright.dk/forumemne.php?id=15042&sort=0&start=420
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 08/02-12 10:34, rettet 08/02-12 10:34 
Og mens jeg sidder og læser igennem de forskellige tråde der linkes til, går det pludselig op for mig, hvem Tommy, der blev ved med at sende mig "Guld-kort" tilbudsmails, er :o

At det ikke er gået op for mig før, er mig lidt en gåde.

Disse mails omtales i QXL-tråden her...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HeroldHeroldSkrevet 08/02-12 10:57 
Det er da egentlig sjovt at manden sidder og pusher piratspil :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DeluxScanDeluxScanSkrevet 08/02-12 13:20 
Ah ha ha! Taenk, at jeg har misset de traade i tidernes morgen. Det er jo herlig underholdning! Der kan man sgu tale om dobbeltmoral.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
silverstarsilverstarSkrevet 08/02-12 17:02, rettet 08/02-12 17:06 
Hehe, den første tråd der linkes til er fyldt med drama, jeg kommer til at tænke på neo-geo.com forums når jeg læser den :) Det var før min tid, så det er gået min næse forbi.

Jeg kan godt se at der er en hel del "forhistorie" omkring tingene, jeg er også en af dem der har modtaget de der spam-mails med pirat-DS spil :/
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
RJKRJKSkrevet 08/02-12 18:18 
Ak ja, man fristes til at løfte sløret for mere af hvad der foregik bag kulissen, når man (gen)oplever så mange løgne, men på den anden side er det en ren Pandoras Æske at lukke op for, så det må nok hvile i fred.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig