X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Copycat!


Svar
nerosnerosSkrevet 14/10-11 17:25, rettet 14/10-11 17:26 
Der der er åbenbart en som har rippet min youtube kanal til punkt og prikke kaldet: The neros Channel. Personen har downloadet alle mine videoer og uploadet dem igen på sin egen konto og kaldet den for neros2012 ;-)

Egentlig er jeg ikke særlig glad for den slags og kan i det hele taget ikke forstå hvorfor man har gjordt sig den umage?

Jeg tænker på om man måske kunne skrive til youtube og anmode dem om at lukke personens kanal ned hvis det altså er muligt og lovligt!

Så nogen der ved hvem og hvad man måske kunne skrive til?
Bashful Neophyte
KroeboCopKroeboCopSkrevet 14/10-11 17:34 
Shit what?!
Hoid to colony C05 where the computer is...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 14/10-11 17:36 
neros>
Egentlig er jeg ikke særlig glad for den slags og kan i det hele taget ikke forstå hvorfor man har gjordt sig den umage?

Det giver så lidt mening. Han/hun må jo et eller andet sted have gjort det, fordi vedkommende synes, det du laver er fedt. Men så kviterer personen bare ved at skide dig i nakken på den måde. Seriøst underligt :(
AV Intelligent Terminal
BeanoBeanoSkrevet 14/10-11 18:11 
@neros: Du hedder Neros77 på youtube?
nerosnerosSkrevet 14/10-11 18:31, rettet 14/10-11 18:32 
Ja neros77 er mig

neros2012 er en eller anden copycat?

Det kunne være en som jeg er blevet venner med på youtube men det er jo slet ikke til at vide hvem det kunne være. Man kan nemlig blokere folk ved jeg.

Hvis det nu bare var en som kaldte sig noget andet og på en måde bare var fan af min youtube kanel ville jeg bedre kunne forstå det. Men personen har fandme kopiret alt lige fra tekst under hver eneste film jeg har uploadet osv.

Det ser ud til at personen er igang med at kopier mig fuldstændigt..

Det er SÅ sort!!?
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 14/10-11 18:39, rettet 14/10-11 18:40 
Ok jeg har subscribed. Hedder beanodk.

Men vildt underligt med at klone dig...
nerosnerosSkrevet 14/10-11 18:53 
Godt Beano :-)

Ja jeg er helt på bar bund med det her. Aner ikke hvad jeg skal gøre?
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 14/10-11 18:54, rettet 14/10-11 18:55 
Klar over det til youtube. Ved ikke om det vil føre til noget, men et forsøg værd.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 14/10-11 19:31 
Også dem hvor dit ansigt er på ? :O

Har du prøvet at ta kontakt til ham?
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
nerosnerosSkrevet 14/10-11 20:10 
ChronoSousa>
Også dem hvor dit ansigt er på ? :O

Mit ansigt??

Jeg kan ikke se hans profil den har jeg ikke adgang til..! Men er der uploadet et billede af mig på hans profil? Nu får jeg seriøst paranoia :-(
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 14/10-11 20:34 
Nu kan jeg ikke finde personen mere? Måske er han blevet taget af igen.
Bashful Neophyte
HulleHulleSkrevet 14/10-11 20:41 
Paranoia eller skizofreni? ;)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
nerosnerosSkrevet 14/10-11 21:27 
Begge dele.
Bashful Neophyte
GreaseballGreaseballSkrevet 14/10-11 23:03 
Godt nok en skummel sag oO Har prøvet copycats før på DeviantArt med aldrig i det omfang som du nævner her.

BTW har added dig Neros, mit YouTube navn er DeviantDragonFurry :)
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 14/10-11 23:04, rettet 15/10-11 11:37 
videoer hvor dit ansigt er på... ville være dumt at copy ><

(har kigget dine yt videoer igemmen ser ikke ud til at du har nogle? :)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
nerosnerosSkrevet 15/10-11 00:58, rettet 15/10-11 01:11 
Nej jeg uploader ikke mig selv på den måde.

Det er fandme noget mærkeligt noget alt det her?
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 15/10-11 11:27 
På hvilken måde uploader du så dig selv?

Glem det, jeg tror ikke jeg vil vide det :O
nerosnerosSkrevet 15/10-11 11:42 
Yeah right ;-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 15/10-11 11:52 
Kan spambots o. lign. muligvis finde på den slags? (eller have noget at vinde ved det)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 15/10-11 12:24 
Det håber jeg så sandelig ikke!
Bashful Neophyte
jaesjaesSkrevet 15/10-11 18:48 
Måske det bare er Youtube, der opfører sig underligt for tiden. Har lige været inde i en kanal, der havde to af alle numre, men kun under én af sorterings-mulighederne. Antal "Views" var kun næsten de samme.
nerosnerosSkrevet 16/10-11 12:19 
Men hvordan kan et program eller youtube lave sådan en fejl det lyder da meget mærkeligt..?
Bashful Neophyte
jaesjaesSkrevet 16/10-11 14:07 
Ved det ikke, men tænkte, at hvis deres servere kan komme til at kopiere numre, kan de måske også komme til at kopiere kanaler.
nerosnerosSkrevet 16/10-11 14:14 
Det kan sikkert godt være du har ret. Ihvertfald var det lidt skræmmende at se.
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 17/10-11 20:55 
Underligt! Jeg har lige modtaget en email fra Youtube med en et bekræftigelseslink, om at der er oprettet en ny kanal via min emailadresse - og det er bestemt ikke mig der har gjort det. Gad vide om der er knas med Youtube i øjeblikket, eller skal man til at skifte sine passwords igen igen igen?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 17/10-11 21:00 
Fuck er det rigtigt?! Oh-oh! Jeg er træt af at blive hacket hele tiden. Jeg må hellere have et vågent øje på min konto fra nu af så.

Andre der har oplevet ligende ting?
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 17/10-11 21:32 
Echelon VI>
Underligt! Jeg har lige modtaget en email fra Youtube med en et bekræftigelseslink, om at der er oprettet en ny kanal via min emailadresse - og det er bestemt ikke mig der har gjort det. Gad vide om der er knas med Youtube i øjeblikket, eller skal man til at skifte sine passwords igen igen igen?

Sikker på det ikke er nogen der bare phisher?
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 17/10-11 21:58, rettet 17/10-11 21:58 
Nææ, det er jeg da bestemt ikke :)

Jeg slettede den nye kanal med det samme.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 17/10-11 22:02 
Du misforstår vist...

Du er sikker på mailen rent faktisk var fra youtube og linket er valid?
nerosnerosSkrevet 17/10-11 22:24 
Uanset hvad kan jeg bare ikke rigtig se hvad folk får ud af det?
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 18/10-11 08:35 
Beano>
Du misforstår vist...

Du er sikker på mailen rent faktisk var fra youtube og linket er valid?

Hundrede procent. Jeg bad Youtube gensende mig passwords, og der igennem fik jeg oplyst hvilke kanaler jeg har. Hvis det er et phising scheme, er det i så fald meget omfattende :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 28/10-11 23:52, rettet 28/10-11 23:54 
Min copycat har været på spil igen idag! Det er det mest sindsyge jeg længe har oplevet. Han stjæler alt hvad jeg oploader til sin egen kanal.

Jeg kan desværre ikke komme ind på hans egen neros2012 kanal og kikke da han har været snu og blocke mig inden jeg kunne blocke ham...!

Tænker på om der er en funktion på youtube ligesom på facebook der gør at man kan blocke personener sådan at de slet ikke kan se eller finde en. Det ville nok hjælpe en del så han ikke længere kan stjæle mine kreationer.

Jeg har skrevet og underrettet Youtube MOD's i dag så håber jeg fandme de lukker hans kanal ned.

Ikke nok med at personen stjæler han/hun skriver også kommentarer under mine uploads som tak osv hvis folk skriver til mig. Det er så meeeeeega sort det her :-(
Bashful Neophyte
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 29/10-11 00:15 
kan ikke finde ham, og de video fra ham kan jeg godt google mig til, men de er private... så kan ikke se hans kanal eller videoer.
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
jaesjaesSkrevet 29/10-11 00:58 
Spørgsmålet er så om vi har den rigtige eller forkerte Neros herinde. Din favoritfilm-liste er i hvert fald lidt spammer-agtig :P
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/10-11 01:03 
Haha :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 29/10-11 09:25 
jaes>
Spørgsmålet er så om vi har den rigtige eller forkerte Neros herinde. Din favoritfilm-liste er i hvert fald lidt spammer-agtig :P

Haha! Glad for du ikke har glemt den liste, og hvis jeg poster sådan noget i fremtiden kan du være helt sikker på det er den rigtige neros ;-)

Den nyeste udvikling der er sket med hensyn til min klon er, at han har gjort hele sin youtube kanal privat så det ikke er andre end ham selv som kan se mine uploads.

Håber jeg hører fra Youtube MOD's idag.
Bashful Neophyte
KillerBean2KillerBean2Skrevet 09/11-11 15:27, rettet 09/11-11 15:28 
Hva' så fik du det ordnet?

Til gengæld er det da overdrevet fedt, at Rosso Corsa Records bruger en af dine videoer på deres hjemmeside :D
AV Intelligent Terminal
nerosnerosSkrevet 09/11-11 17:04 
Jo tak! Haha! Jeg er også lidt stolt :-)

Nej desværre er der ikke så meget jeg kan gøre ved det. Youtube er totalt ligeglade med den slags kan jeg læse i deres forums hvor andre har haft samme problem. Det er trist. Jeg ved faktisk ikke lige pt hvad jeg skal stille op. Min Copycat vil med garanti stjæle alt hvad jeg lægger ud til sin egen kanal :-(

Jeg har skrevet 3 gange til youtube om det men intet hørt fra dem endnu.
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 19/11-11 22:10 
Utroligt at youtube intet vil gøre ved det? :-(
Bashful Neophyte
3of193of19Skrevet 19/11-11 22:16 
Måske er han bare en super fan der vil have alt dit stads organiseret på en anden måde i en privat kanal? :)
GreaseballGreaseballSkrevet 20/11-11 01:14 
Lave en kort video der omhandler din kanal med en masse links til din kanal og lign. Se om din copycat tør lægge den op på siden ;)
nerosnerosSkrevet 20/11-11 10:09 
Ja jeg har tænkt lidt på det samme. Bare så træls at youtube ikke vil gøre noget ved det? Jeg fatter det ikke..
Bashful Neophyte
The DaneThe DaneSkrevet 20/11-11 18:17 
Har du skrevet andre steder om det her, end herinde?

Hvis ikke kunne det jo være en person, som også læser herinde - ikke at det indsnævre mulighederne meget :)
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
nerosnerosSkrevet 20/11-11 19:56, rettet 20/11-11 19:57 
Jeg har været på facebook med det og selvfølgelig skrevet til youtube om det, og dem som abonnere på min kanal. Men jeg har fået en bange anelse om at det er en facebook "ven", men det er jo meget svært at komme til livs når personen gemmer sig!
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig