X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Mass Effect 3-tråden


Svar
WehnerWehnerSkrevet 13/10-11 23:13, rettet 13/10-11 23:13 
Vi må jo have en Mass Effect 3-tråd. OG hvornår kommer der en bedre lejlighed til at oprette en sådan, end når co-op just er annonceret.

Nyhed 12. oktober 2011
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
81 emne(r).
1 2 > »

Svar
WehnerWehnerSkrevet 13/10-11 23:13, rettet 13/10-11 23:13 
Vi må jo have en Mass Effect 3-tråd. OG hvornår kommer der en bedre lejlighed til at oprette en sådan, end når co-op just er annonceret.

Nyhed 12. oktober 2011
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 14/02-12 21:00, rettet 14/02-12 21:00 
Demo er på XBLM nu (1.7GB) og kommer på US PSN Store i aften og vel i morgen i EU også.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 18/02-12 10:12 
De kammer helt over med media stunts!

ME3 GPS madness!
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/02-12 11:11 
Det kommer til at koste omkring 870$ for hele spillet.

http://www.destructoid.com/it-will-cost-you-around-870-to-get-mass-effect-3-s-dlc-222045.phtml

Det har godt nok skudt DLC papegøjen med den Collectors Rifle som man kan opgradere med flere DLC koder.
nerosnerosSkrevet 18/02-12 11:50 
Kæft det er langt ude :-(
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 18/02-12 11:58, rettet 18/02-12 11:59 
Det meste er heldigvis ligegyldig våben, men er selvfølgelig ikke fan af måden de forsøger at malke forbrugeren.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/02-12 12:34 
Dybdegående undersøgelse om hvor vidt spillet er bedre med Kinect eller ej.

http://youtu.be/tYN0udt7Td4

"Det er det!" siger Microsoft og GameStop. Så må det jo være sandt :D
BeanoBeanoSkrevet 18/02-12 12:44 
Man kan lige se toppen af et hoved i hans skridthøjde.
HulleHulleSkrevet 18/02-12 13:26 
Heh :)

Men seriøst, udelukker de at man bare kan bruge den mikrofon der følger med maskinen?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
BeanoBeanoSkrevet 18/02-12 13:35 
Det er vist 100% sikkert - ellers kunne de jo ikke sælge Kinect enheder på den grund.
SumezSumezSkrevet 18/02-12 14:11 
Hende chicken der sidder ved siden af ham synes han er vildt smart og mandig, og slet ikke nørdet, når han sidder og giver kommandoer til sin Xbox mens han spiller sci-fi rollespil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HulleHulleSkrevet 18/02-12 14:16 
Det er satme en dyr mikrofon! Det er sgu til grin, med mindre de har en rigtig god undskyldning i retning af at Kinect har ekstra regnekraft det gør det muligt at implementere featuren.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
BeanoBeanoSkrevet 18/02-12 14:32 
Det har den ikke - det sker i konsollen. Voice commands er heller ikke ligefrem nyt eller krævende, både PS2 og Xbox spil havde det 10. år siden.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/02-12 14:51 
Og Dreamcast for 20 år siden.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HulleHulleSkrevet 18/02-12 14:55 
Men regnekraft har Kinect da, har den ikke? Var der ikke noget med at de skrabede Kinect lidt for at gøre den billigere. Det var måske bare kameraet.. Dunno.
Men ærlig talt, så er det godt nok ringe at sælge Kinect på den måde de gør med ME3.. Alle med mikrofon burde jo få voice kommand i spillet.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
BeanoBeanoSkrevet 18/02-12 15:35 
Konsolkongen>
Og Dreamcast for 20 år siden.

Hvordan kunne jeg dog glemme Seaman? :)
BeanoBeanoSkrevet 18/02-12 16:31 
Hvad syntes I ellers om demoen?

Jeg bestilte den straks til 360 da jeg syntes det tyder på at levere varen fra 2'eren :)

PS3 udgaven er ret skuffende i forhold til 360, lavere/ustabil framerate under cutscenes og gamepay, og underlige lydudfalde. Kan være final kode er bedre (er set før) men næppe på 360 udgavens niveau alligevel.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 18/02-12 18:47, rettet 18/02-12 18:48 
Der er en mirc. i famicom kontroller :)

Mener man kunne dræbe nogle enermy i zelda, ved at råbe i den! :D
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
BeanoBeanoSkrevet 18/02-12 18:51 
Det vil jeg dog ikke kalde voice commands :)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 19/02-12 12:57 
Det er jo ikke hele sandheden at DLC koster $870. Man får jo en masse loot oveni; bøger, figurer osv. som også har en værdi i sig selv.

(Ikke at det gør det SÅ meget bedre, men det er selvfølgelig et skråplan.)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 19/02-12 13:03 
Selvom EA elsker at boltre spillerne i DLC og online passes er jeg stadig totalt klar på Mass Effect 3. Kunne virkelig godt lide de to andre og hvordan ens valg bliver båret over igennem savegames.
SumezSumezSkrevet 19/02-12 13:12, rettet 19/02-12 13:12 
Beano>
Det vil jeg dog ikke kalde voice commands :)

Nææh, men hardwaremæssigt opfylder det ca. alle de krav, Kinecten gør for ME3 :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 19/02-12 13:22, rettet 19/02-12 13:23 
Hyakotake>
Det er jo ikke hele sandheden at DLC koster $870. Man får jo en masse loot oveni; bøger, figurer osv. som også har en værdi i sig selv.

$870 er også en overdrivelse da det meste af tilbehøret har samme DLC/unlock (assault rifle). Ca $240 giver de samme DLC/unlocks.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 22/02-12 02:40 
nu der blev talk om seaman... Så kommer det måske til N3ds :D

http://andriasang.com/con012/seaman_3ds/
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
BeanoBeanoSkrevet 22/02-12 08:38 


Du er for langsom :)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 29/02-12 23:46 
Game i England har financielle problemer og får ikke Mass Effect 3 på lager. Af frygt for at det kan have en indflydelse på Game i Scandinavien, har jeg valgt at annulere min Collectors Edition fra dem og bestille den et andet sted imens jeg stadig kan få fingre i den, så hvis andre har bestilt fra Game.dk er dette hermed en advarsel.

Kilde
BeanoBeanoSkrevet 06/03-12 09:53, rettet 06/03-12 10:06 
Gørp!

Eurogamer anmeldelse:
http://www.eurogamer.net/articles/2012-03-06-mass-effect-3-review

Gametrailers anmeldelse:
http://www.gametrailers.com/video/review-mass-effect/727642

Gamespot:
http://www.gamespot.com/mass-effect-3/reviews/mass-effect-3-review-6363905/

IGN:
http://xbox360.ign.com/objects/142/14235014.html
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/03-12 16:43 
Uh. Fine scores, men tør næsten ikke læse noget om det af frygt for spoilers. Glæder mig til at spille det selv. De andre spil var gode og det her bliver sikkert også godt, lige meget hvad folk skriver på metacritic http://www.destructoid.com/metacritic-user-reviews-tear-mass-effect-3-to-pieces-223248.phtml
CoreCoreSkrevet 07/03-12 11:48, rettet 07/03-12 11:50 
Jeg købte og spillede igår alle DLC-addons'ne til Mass Effect 2 og nu er jeg dælen-dyleme klar til ME3 i morgen.

Jeg havde et par mindre missioner i forvejen (Normandy crash-site m.fl.), men spillede i alt 4 stk. Hvis andre (som jeg selv var før indkøbene) er i tvivl omkring hvilke der er pengene værd, kan jeg anbefale:

Lair Of The Shadowbroker (800 MS Points); Fordi at missionen er lang, meget varierende og indeholder bl.a. en flyvende "bil-jagt" (i stil med Coruscant i SW: Episode 2 og Fifth Element).

Arrival (800 MS Points): Fordi at det er et regulært mellemspil mellem ME2 og ME3. Indholdsmæssigt er Shadowbroker dog stadig bedre.

Hvorimod:

Overlord (560 MS Points): Er lidt lunkent og virker bare som en gentagelse af noget, man allerede har spillet i grundspillet.

Kasumi: Stolen Memories (560 MS Points): Er vildt kort, meget ligegyldig og slet ikke pengene værd. Man får dog en ny allieret på holdet, til brug i grundspillet (hvis ikke man er færdig med dette).
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
SumezSumezSkrevet 07/03-12 11:58 
Købte selv shadowbroker da de havde dem til halv pris. Har dog stadig ikke haft tid til at spille selve spillet, så 3'eren må også stå over lidt endnu herfra. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Captain NCaptain NSkrevet 07/03-12 18:21 
Så går man lige et smut på PSN og ser den her

Das komplette Spiel ist
ab freitag früh, 1uhr,
erhältlich

Altid dejligt når de kan finde ud af a lokaliserer vores indhold :P
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
BeanoBeanoSkrevet 13/03-12 13:14 
Gratis Mass Effect 3 Data Pad app til iPhone og iPad:

http://itunes.apple.com/app/mass-effect-3-datapad/id506847903?mt=8
GreaseballGreaseballSkrevet 13/03-12 14:02 
Core>
Kasumi: Stolen Memories (560 MS Points): Er vildt kort, meget ligegyldig og slet ikke pengene værd. Man får dog en ny allieret på holdet, til brug i grundspillet (hvis ikke man er færdig med dette).

Enig at prisen er lidt for høj for hvad man får med. Dette er dog en pakke man bør hente før man begynder et nyt spil.
Udover Kasumi får man dog også en god sub-machine gun til holdet som er noget bedre end det man starter ud med.

Shadowbroker bør man næsten også havde med i et nyt spil da man kan score nogen gode tips til planeter med gode resurcer plus tjene flere penge på nogen invisterings terminaler.

Er vel næsten kun Arrival som finder sted efter ME2's egen historie.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 13/03-12 14:09 
Shadow Broker står fint på egne ben, uden det lir der følger med. Det er uden tvivl den bedste udvidelse til ME2, med nogle imponerende scener, og en reelt spændende historie.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
PlaykidPlaykidSkrevet 18/03-12 21:54 
Hver eneste gang jeg starter Mass Effect op får jeg en besked der lyder:"a sign in change has offucured...bla bla bla.", hvorefter den genstarter spillet.
Er jeg den eneste der oplever dette?
Spiller nu: Halo 3
enfenenfenSkrevet 20/03-12 08:51, rettet 20/03-12 08:51 
Jeg oplevede det for første gang i dag. Det var så i Mass Effect 2.
What is the Matrix?
GreaseballGreaseballSkrevet 20/03-12 11:31 
Jeg har set det EN gang i Mass Effect 2 også.
SumezSumezSkrevet 25/03-12 22:30 
Mass Effect 3-tråden

En af de bedre :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KamekKamekSkrevet 25/03-12 22:31 
:D
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
CoreCoreSkrevet 25/03-12 22:43, rettet 25/03-12 22:44 
Hold nu kæft, den er sjov.

Men nu hvor tråden lever lidt herinde. Så deler jeg lige mine frustrationer med jer også, i håb om at nogen har et bud.







*SPOILER SUPREME!!!!!!!!*









Er der nogen der har et bud på, hvorfor min "Long Service Medal"-achievement ikke popper op?

Min character har rod helt tilbage i ME1, og har været importeret igennem ME2 & 3. Jeg er rimeligt sikker på at det ikke er min egen import, jeg har fucket up i, da jeg har flere begivenheder i spillet, der refererer til tidligere valg/hændelser fra ME 1 & 2.

Jeg har set rulletekster, og bedstefaren har fortalt sine historier. Nu er jeg tilbage ved Free-raoming-segmentet, men ingen achievement. Glitcher den? Kan det i så fald fixes? Eller er der en "skjult" slutning, jeg overser (som i RDR)?

Samtidig undres jeg også over, at jeg ikke kan få Shepard til at overleve. Jeg smadrede Collectors-basen i ME2, har 5300+ i det her Militær-effektivitets-halløj, og skød TIM før han nåede at henrette Anderson (Renegade-action). Men selvom jeg vælger at destruere Reapers'ne, vælter Big Ben stadig. Alt det nævnte er ifølge andre sites kravene for at få hyrden ud i live.

Jeg har stadig mulighed for Damage control på begge ovenstående problemstillinger, da jeg stadig har mit "Restart Mission - The Citadel: The Return"-auto-save.

What to do?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
dpldplSkrevet 26/03-12 00:22, rettet 26/03-12 12:08 
Altså jeg kan kun sige jeg fik long service medal med min character som også kommer helt tilbage fra ME1. Så jo du har ramt en glitch eller bug.

Bliver lige nød til at sige det, WTF var det for en slutning, jeg aldrig været mere utilfreds med en slutning af et spil. Og jeg normalt let nok at gøre glad! Den ødelagde sgu min dag i går efter jeg havde gennemført ME3, hvilket enlig har været god mest af vejen.

*SPOILER!!!!!!!!!!!!!!*






Altså eneste der er med Shepard, er den scene hvor man kun ser en lille smule af hans/hendes brystkasse, der kort efter begynder at trække vejret igen. Jeg fik den scene ved paragon TIM til selvmord og vælge at ødelægge Reapers. (Gået igennem alle 3 valg, jeg havde i slutning.)

"SPOILERS SLUT"
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
DarkbeatDarkbeatSkrevet 26/03-12 08:03, rettet 26/03-12 08:03 
Her er noget spændende. En del fans, der var sure over slutningen, startede projekt "Take Back Mass Effect", hvor de blandt andet tog imod donationer til Childs Play via en eller anden livestream. Dette har ledt til nogen meget forvirrede mennesker der troede at de donerede til en ny slutning til spillet og nu vil have deres penge igen.

Tycho fra Penny Arcade (som er dem der står for Childs Play) har skrevet dette om det.
http://penny-arcade.com/2012/03/21/childs-play-and-retake-mass-effect
GreaseballGreaseballSkrevet 30/03-12 21:56 
CVG har lavet 5 grunde til hvorfor Mass Effect er bedre end Star Wars.
http://www.computerandvideogames.com/341999/features/5-reasons-mass-effect-is-better-than-star-wars/

Hvad siger i. Har de ret?
GilucGilucSkrevet 01/04-12 01:38 
Jeg vil nok mene at selve universet er bedre, men nu har det jo, pga. at formatet er videospil, også givet mig lejlighed til selv at gå mere i dybden med det. Ja ja, der er også utallige Star Wars-videospil, men jeg ser nu det primære medie for Star Wars værende filmene, mens det primære for Mass Effect er spillene (hvor der jo også findes bøger), så synes ikke helt det kan sammenlignes.
You can fight like a Krogan, run like a leopard, but you'll never be better than Commander Shepard!Spiller nu: Mass Effect
SumezSumezSkrevet 05/04-12 23:13 
Uanset hvor mange gange jeg hører om den slags, kan jeg ikke holde op med at blive lige forbavset og forarget, hver gang jeg opdager at den slags folk findes i verden:
http://www.gamesindustry.biz/articles/2012-04-04-ea-defends-itself-against-thousands-of-anti-gay-letters
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
TheDukeTheDukeSkrevet 08/04-12 13:21 
Mener du EA eller homo-haderne?
SumezSumezSkrevet 08/04-12 17:32 
Det er forhåbentlig indforstået :S
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
TheDukeTheDukeSkrevet 08/04-12 19:06, rettet 08/04-12 19:33 
Rygtet vil vide at EA har blæst antallet af klageskrivelser kraftigt op, for at kunne score nogle billige point på at gå til modangreb. Det lugter måske en smule af sølvpapirshat, men det passer egentlig langt bedre på EA's profil end det at kæmpe for nogen der ikke er dem selv.
CoreCoreSkrevet 18/04-12 23:17 
Random ME-spørgsmål.

Jeg spottede igår, at der i Classics-versionen af Mass Effect (1), er en bonus-disc indeholdende en bonus-mission.

Er der nogen der ved hvad denne er?

På Live ligger kun Bring Down The Sky og Pinnacle Station, så hvis der her er tale om en tredje, skal jeg da have mit første Xbox 360 Classic-spil.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 22/04-12 10:13 
Spoler alert...

Hjælp...
I me2 gav jeg legion lov at rode i databasen hvilket var imod talis mening.
I me3 kommer valget om jeg skal give legion lov til at uploade til geth hvilket også er imod talis mening...
Jeg kan ikke helt lige gennemskue hvad konsikvensen bliver eller hvor langt jeg skal genspille tilbage for at de begge kan overleve
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
81 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig