X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Halo 2 til November?


Svar
OkottaOkottaSkrevet 17/07-03 18:13 
Det lyder rart, hvis det holder stik.

Ja tak
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
nullernullerSkrevet 17/07-03 19:04 
citat fra msn
"Halo nu solgt i 3 millioner eksemplarer worldwide
(Xbox)
15/7-2003 af Henrik Krogh

HIP, HIP, HALO!!!! Halo har rundet et skarpt og beundringsværdigt hjørne. 3 millioner solgte eksemplarer på verdensplan!


Det gør spillet til den ubetingede største succes på Xbox hidtil.

"Great to see that Halo continues to be a success on Xbox," siger Bungies studio manager Pete Parsons, "and later this summer we will unleash Halo for the PC with online multiplayer capabilities featuring new maps, weapons and vehicles, plus the ability for fans to create mods."

Bungie arbejder i øjeblikket på højtryk på den meget ventede efterfølger Halo 2, som kommer til Xbox i 2004."

men hvad ved vi ?

Michael
Nu med Xbox 360
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 17/07-03 19:29 
Skal vi nu ikke lige slå koldt vand i blodet, og som skribenten selv giver udtryk for er det et rygte der så sjældent holder stik :(
I win, you loose
yokanabsteryokanabsterSkrevet 17/07-03 19:58, rettet 17/07-03 20:00 
Uanset hvor mange rygter eller udsagn folk kommer med, der fortæller at halo2 kommer i 2003, kan man sagtens tage det roligt, da bungie i flere interwievs og pressemeddelser har sagt at det ikke kommer før midten af 2004. Så må man så, selv vælge om man mest tror på en bungie selv eller en eller anden tysk hjemmeside ;)
soon the world will be one big computer
PlaykidPlaykidSkrevet 18/07-03 12:48 
Men man kunne da altid håbe på det, for jeg kan ikke sove om natten:)

Men det bliver jo nok først 2004, jeg tror heller ikke bungie vil fremskyde det på nogen måde.
Spiller nu: Halo 3
yokanabsteryokanabsterSkrevet 18/07-03 15:14 
PS2 playkid >
Men man kunne da altid håbe på det, for jeg kan ikke sove om natten:)


Det Kan man altid! Det er også derfor jeg bruger halvdelen af min dag på halo. For at dæmpe min "jeg kan ikke sove pgr. halo2" fanatik!
soon the world will be one big computer
PlaykidPlaykidSkrevet 25/07-03 12:22 
Ja, men jeg vil gerne spille Halo2 nu:)
Jeg bruger faktisk næsten kun min Xbox til at spille Halo, vi har en dejlig lille afsides rum oppe i vores sommerhus hvor jeg kan få lov til at spille.

Og jo, jeg kan da godt sove, men hvis jeg kommer til at tænke på Halo2 bliver det altså en anelse svære.
Spiller nu: Halo 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig