X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Metroid Prime PAL


Svar
ChronoChronoSkrevet 07/03-03 16:10 
Her er lidt godt nyt til jer som har valgt at vente på PAL versionen af Metroid Prime.

Spillet bliver opdateret, eller forbedret om man vil, på flere områder. Tale bliver tilføjet ved enkelte begivenheder og spillet får en højere sværhedsgrad. Det er småting, men alligevel en lille "undskyld forsinkelsen" gave.

Og køb det så! Jeg er 40% igennem og elsker det. Kanon stemning og meget at udforske!
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 07/03-03 17:13 
Dejligt!!
Det er ligesom at være de første til at få FFX International ;P (FFX er sgu ikke det samme uden expert grid)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
zpeakerzzpeakerzSkrevet 07/03-03 22:46 
Chrono >
Her er lidt godt nyt til jer som har valgt at vente på PAL versionen af Metroid Prime.

Spillet bliver opdateret, eller forbedret om man vil, på flere områder. Tale bliver tilføjet ved enkelte begivenheder og spillet får en højere sværhedsgrad. Det er småting, men alligevel en lille "undskyld forsinkelsen" gave.

Og køb det så! Jeg er 40% igennem og elsker det. Kanon stemning og meget at udforske!

WTF? er det UDE? Er jeg langsom eller har jeg misforstået dig?
Work Rules: 1. The boss is always right. 2. If the boss is wrong, refer to #1.
NaieraNaieraSkrevet 07/03-03 22:47 
Han har en US version...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
MobyMobySkrevet 08/03-03 18:09 
Dropper webhotellet - køber Metroid Prime. Kan simpelthen ikke vente længere ;)
OmenOmenSkrevet 09/03-03 02:28 
Chrono >
Og køb det så! Jeg er 40% igennem og elsker det. Kanon stemning og meget at udforske!

Nyd det mens det varer, det eneste "problem" med spillet er nemlig at det ikke er langt nok. =)
Vote Ficus!
RitesRitesSkrevet 09/03-03 08:12 
Omen: Jeg har hørt at det skulle være ret langt?

-Desuden varer PAL versionen jo lidt længere :)
» a winner is you «
OmenOmenSkrevet 09/03-03 14:08 
Tja, jeg tror jeg har spillet det noget lignende 18 timer, men det er nok bare mig der bitcher =)

Om ikke andet skal det siges at de 18 timer holder!!
Vote Ficus!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig