X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Battlestar Galactica


Svar
HulleHulleSkrevet 28/09-11 21:50, rettet 28/09-11 21:52 
Jeg er svært glad for denne serie, på trods af dens alt for tidlige og fremskyndede afslutning. De seneste par brætspilsaftener har bestemt ikke gjort glæden over serien mindre. Det er et fantastisk brætspil og kan anbefales til alle som har set serien, men også til de som ikke har.
Har du ikke set serien, men har bare et lille svagt punkt for sci-fi, så se den. Altså den nye serie, ikke den æld gamle :)
Kan du lide brætspil, er spillet over serien overraskende nok ikke et som du bør snyde dig selv for at spille.

Men mit spørgsmål er ikke direkte til denne serie, men til spinoff serien Caprica. Nogen der har set den og kan give spoiler fri anbefaling?
Jeg køber den nok uanset, men jeg tror næppe den udgives i Danmark, så jeg må nok ty til import.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
BeanoBeanoSkrevet 28/09-11 22:28 
Jeg er også vild med BSG - syntes faktisk slutningen var ganske god :)

Har ikke set Caprica men den var vist ikke den store succes :(

Der er en ny BSG serie på vej næste år, BSG Blood & Chrome, som handler om den første Cylon krig og unge Bill Adama... den er jeg spændt på.
HulleHulleSkrevet 28/09-11 23:24, rettet 28/09-11 23:24 
Fedt med endnu en fan :) jeg et enig i at slutningen var god :) men syntes 4. sæson bærer præg af at de skulle afslutte den hurtigt. Desværre.. Har endnu ikke fået set The Plan, men den står på hylden og venter på en dag jeg får tid.

Har læst mig til at Caprica blev termineret efter 1. sæson fordi der ikke var nok seere. Ærgeligt at amerikanerne skal bestemme hvad vi andre vil se. Det går sjældent godt når USA bestemmer hvad resten af verden skal og bør :P Men er Blood and Chrome skæbnen endu ikke uvist? Wiki skriver at det ikke er afgjort om serien får grønt lys :( Men lad os håbe det sker.

Har du egentlig stiftet bekendtskab med brætspillet?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
BeanoBeanoSkrevet 29/09-11 08:05 
Nej, jeg spiller slet ikke brætspil :)

Vedr. B&C så syntes jeg det lyder temmelig konkret, men nu ser vi... og krydser fingre!

Imdb link
HeroldHeroldSkrevet 29/09-11 11:34 
Brætspil > elektroniske spil!

Jeg har selv Battlestar Galactica, og det er et fantastisk spil med de rigtige mennesker. Forrædder-elementet er godt implementeret.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 29/09-11 12:56 
Brætspil er et opreklameret modefænomen. Det har kun eksisteret 5000+ år og er allerede på vej ud.
HeroldHeroldSkrevet 29/09-11 17:56 
:(
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HulleHulleSkrevet 29/09-11 22:09 
Imb lyder noget mere sikre i deres sag om Blood and Chrome end Wiki. Så jeg håber de har mest ret omkring det.

Yeah Herold. Boardgames for the win :) Men ja, det afhænger meget af hvor gode cylon spillerne er. Det bedste er når de gemmer sig rigtig længe og formår at sprede utryghed og paranoia blandt de som spiller som mennesker.
Har du spillet med nogen af udvidelserne?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/09-11 22:51 
Jeg spiller aldrig brætspil, men i formår alligevel at få det her til at lyde lidt spændende. Er det hurtigt at sætte sig ind i? Kunne du evt. tage det med til næste københavner-træf? :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
HulleHulleSkrevet 01/10-11 08:27 
Man kan sagtens lære at spille spillet meget hurtigt. Men jeg vil postulere at man først helt forstår kompleksiteten efter man har spillet minimum et helt spil igennem. (Eller også er jeg bare langsomt opfattende)

Nu ved jeg ikke hvor du bor, König, men du er velkommen til at deltage i vores brætspilsaftener hvis du får lyst til at spille med. De afholdes mest i Næstved.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/10-11 14:17 
Det er lidt langt fra Svendborg, men tak for invitationen :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 21/03-12 08:33 
Blood & Chrome trailer:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=A0ixAkA5bng
MrCaseMrCaseSkrevet 21/03-12 09:59 
Frak yeah!
Ikke mere neo-hippie fis om religion, genfødsel og cykliske universer. Good guys >< Toasters... Fight!
Have you considered sucking less?
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/03-12 10:35 
ADAMA! ADAMA! ADAMA!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HulleHulleSkrevet 21/03-12 11:03 
Glæder mig til at de den :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
ElgenElgenSkrevet 21/03-12 14:50 


Link...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SeventhSunSeventhSunSkrevet 22/03-12 13:43 
Ja så blev man lige så glad: http://collider.com/battlestar-galactica-blood-chrome-cancelled/154170/
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
HulleHulleSkrevet 22/03-12 15:11 
:( Verden er desværre ikke så Battlestar mindet.
I det mindste får vi pilot afsnittet at se.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
BeanoBeanoSkrevet 22/03-12 15:58 
vræl
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig