X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Jeg-har-lige-gennemført... tråden


Svar
millenniummillenniumSkrevet 25/09-11 00:28 
Kender i det. Man har lige gennemført et spil, og har lyst til at dele slutopelvelsen med andre. Ikke?

Denne tråd er for dem, som lige har set rulleteksterne for et netop gennemført spil. Hvilket spil? Hvilken oplevelse og hvilken følelse sidder man med umiddelbart efter handlingen slutter. OBS: Altid risiko for en spoiler.

Jeg starter: Batman Arkham Asylum (Ja, jeg er l... Se hele indlægget
The medium is the message.
924 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 > »

Svar
amnesiaamnesiaSkrevet 30/10-14 10:24 
... ?
Græsset ER grønnere på den anden side!
DarkbeatDarkbeatSkrevet 30/10-14 16:33 
Space Channel 5: Part 2.

Stadig et af mine ynglings rytme spil som jeg allerede havde gennemført PS2 versionen af for nogen år siden. Jeg syntes Part 2 er væsentligt bedre end det første spil fordi det bruger 3D modeller frem for det dér pre-renderede halløj og så er Rhythm Rogues også en bedre designet fjende end Morolianerne fra det første spil, efter min mening.

2'eren har også en væsentligt mere prominent Space Michael end 1'eren.

Jeg spillede det back-to-back på 360 og PS3 i denne omgang. Startede på 360, men stoppede da jeg opdagede at der må være en væsentlig del input lag i den version, eller også er det et eller andet med controlleren. Det føltes ihvertfald langt mere "rigtigt" på PS3.

Opdagede også et ret hidsigt cheat i spillet som der stod i et tooltip i 360 versionen (der er ingen tooltips på PS3):
Man kan rebinde alle knapper til den samme knap under options, for at trykke på det rigtige hver gang... Derfra er det bare at time det rigtigt, hvilket faktisk godt kan være lidt svært med én knap engang imellem.

http://instagram.com/p/utwwRVnPHy/
CamousCamousSkrevet 30/10-14 17:05, rettet 30/10-14 17:05 
Alisia Dragoon. Jeg hivede den ud tilfældigt for at teste den Genesis model 3 der kom ind af døren men den flotte intro og smukke musik gav mig lyst til at spille den igen.

What a fantastic game.

Jeg-har-lige-gennemført... tråden
Jeg-har-lige-gennemført... tråden
Jeg-har-lige-gennemført... tråden
Jeg-har-lige-gennemført... tråden
Jeg-har-lige-gennemført... tråden
SumezSumezSkrevet 30/10-14 17:19 
Jeg savner stadig mit Alisia Dragoon der forsvandt til et SSKT :(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CamousCamousSkrevet 30/10-14 17:35 
Sikke en tragedie. Men heldigvis en der kan rettes op på. Quick, to ebay!

Tror spillet er stadig relativt billigt at anskaffe, den er meget overset, men nok ikke for altid.
3of193of19Skrevet 31/10-14 00:28 
Bayonetta 2 (2nd climax mode).
Damn det er nice. Der er ikke så meget nyt gameplaymæssigt ift Bay 1, men det der er er pudset op rigtig godt.
Den eneste ting der var en smule skuffende var bosserne (i hvert fald på 2nd Climax) ift etteren. Det er et stykke tid siden jeg har spillet det, men mindes at nogle krævede noget strategi her og der, hvor de fleste bosser her bare er mash mash mash, evade, mash mash, evade ect.
Historien var meget fin, og forekommer meget helstøbt hvordan den hænger sammen med Bay 1.
9/10
SumezSumezSkrevet 04/11-14 00:18, rettet 04/11-14 00:45 
Gargoyle's Quest (GB)

Underholdende spil, meget udfordrende. Jeg kan godt lide at jo længere du kommer ind i spillet, jo større er fokus på at mestre Firebrands lidt specielle styring. Slutningen hvor man manøvrerer sig op på toppen af et fort omringet af pigge og lava, kun ved hjælp af alle de opgraderinger man har fået, føles som en god forløsning af hele konceptet. Styringen bliver noget mere simpel når man lærer at svæve permanent, men på det tidspunkt føles det fortjent.

Der er dog meget over spillet der får det til at fremstå ufærdigt. Der er kun ganske få baner i spillet, og de spilles fuldstændig lineært, så den RPG-agtige overworld virker lidt formålsløs. Jeg kan godt lide de random encounters man støder på, men det gør samtidig udforskning begrænset og stressende. Det er dog lidt ligegyldigt da der som nævnt heller ikke er noget at finde alligevel. Alle byerne er ens, og de forskellige områder på kortet har ikke meget identitet, så igen virker det som spildt potentiale.

Med en større, levende verden a la Zelda 3 eller 4, med flere figurer, og flere ting at samle og finde, kunne spillet have været ret genialt. Det er spildt potentiale at de opgraderinger man kan få, blot foræres naturligt til en som spillet skrider frem - hvorfor ikke benytte det som opfordring til at udforske nye afkroge af verden, udfordringer der kan tackles som sidequests i valgfri rækkefølge, men som i en hvis omfang er påkrævet for at kunne tackle andre udfordringer senere i spillet. Når nu det sidste fort kræver at man har alle opgraderinger for at kunne manøvreres, hvorfor så ikke gøre det tilgængeligt fra starten, så de i større grad føles som om man har opnået noget? Og hvorfor have en in-game valuta, når det eneste den kan bruges til er at blive omsat til ekstraliv?

Alt i alt føles det, som efterfølgeren Demon's Crest, som en prototype på noget der kunne have været, men den smule der er der, er rigtig godt. Jeg kan håbe på at 2'eren har noget af det jeg savner, men ud fra det jeg har spillet af det førhen, føles det spil meget som mere af det samme. Er det stadig for sent at håbe på en 4'er?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 04/11-14 01:17 
Jeg har selv spillet Gargoyle's Quest en del, både i sin tid og senere, og jeg er stort det enig i det du skriver. Sjovt nok har jeg toeren til min NES, men jeg har ikke fået taget mig sammen til at gennemføre det, og Demon's Crest er nok det spil, der lokker mest for at jeg køber mig en SNES.

Som Capcom har udviklet sig over den seneste årrække, tror jeg desværre at vi skal være glade for at de ikke har lavet flere spil i serien...
Det kunne dog have gjort sig smukt på Nintendo DS, hvis vi levede i et univers, hvor Capcom ikke er en grim skygge af sig selv.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 04/11-14 01:22 
Det så i et kort øjeblik positivt ud, da Tokuro Fujiwara vendte tilbage til Capcom for nogle år siden, og lavede et nyt Ghosts 'n Goblins spil, men det blev desværre en kort fornøjelse.
Gad vide hvad manden laver i dag. Jeg tror han arbejder for Platinum Games, men har ikke set ham få nogen nævneværdige credits.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
spectrespectreSkrevet 04/11-14 14:22 
1up>
Så er 2013 igang, og ud over mit Excel skema, så vil jeg da lige poste lidt herinde når jeg gennemfører et spil.

Første snit i bæltet i 2013 blev The Walking Dead til XBOX 360. Købte det på tilbud på XBL d. 28 december da alle afsnit var på tilbud. Første afsnit var gratis, mens de resterende kostede 200ms pts. Har spilet alle afsnit over en uges tid. Hvert afsnit tager ca. 2,5time at gennemføre. En virkeligt gribende historie, og man bliver virkeligt knyttet til charactererne. Derfor er det også ekstra svært når man skal træffe de hårde valg. Og de skal træffes hurtigt, ellers træffer 'spillet' valget for dig.

Jeg oplevede kun 1 bug, og det var i afsnit 3, hvor kameraet faldt af og gennem jorden, så man ikke kunne se hvad man lavede. Restart fra checkpoint løste problemet.

Håber der kommer mere af det.

#27 The Walking Dead Season 1, denne gang på PC. Ingen bugs denne gang, og jeg traf bevidst nogle andre valg i håb om et andet udfald i historien, og for at komme videre med nogle andre characters, men i sidste ende så er udfaldet det samme. Forskellen er den dialog man bliver præsenteret for.

Det er stadig et super godt spil, og stadig lige så mange "feels" som sidste playthrough...

Har 400 days og Season 2 klar og installeret :)
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
spectrespectreSkrevet 05/11-14 14:37 
#28 The Walking Dead 400 Days

Jeg havde ikke rigtigt nogen forventninger da jeg gik ind til dette spil. Det eneste jeg vidste om spillet var at det var "filler" indtil season 2 blev skudt afsted. Det er en serie af mini-afsnit hvor man spiller forskellige figurer. De forskellige afsnit krydser hinanden på den ene eller anden måde, og der er også nods til season 1.
Jeg havde håbet på man fik et hint om hvad der skete i slutningen af season 1, men det kan være at jeg får det når jeg starter på season 2 i den nærmeste fremtid.

on another note, så prøvede jeg lige Super Ghouls'n Ghosts igen idag, og gennemførte på 3 credits. Tror med lidt øvelse at jeg kan gennemføre det på et enkelt credit. Jeg lod mærke til at det der fik mig til at dø var der hvor man skal lave præcise jumps...
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
SumezSumezSkrevet 05/11-14 14:40, rettet 05/11-14 14:41 
Dvs. hele spillet? :P
Jeg kunne godt tænke mig at terpe det spil med dig. Kommer du med til næste Shed?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
spectrespectreSkrevet 05/11-14 15:21 
Jep, hele spillet ;) Jeg synes kun der er 2 steder hvor man skal have erfaring med hvor/hvordan man skal lave sine double jumps ellers er resten lige til.

Jeg, jeg kommer til næste Shed :D
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
CamousCamousSkrevet 05/11-14 19:11 
Efter at have høret Sumez snakke om det fik jeg lyst til at spille den igen.

Fantastisk spil, god musik og nok noget af det bedste grafik jeg har set.

Kan huske jeg også var helt forelsket i grafikken da jeg spillede den for første gang et par år tilbage.

Jeg-har-lige-gennemført... tråden
Jeg-har-lige-gennemført... tråden
Jeg-har-lige-gennemført... tråden

Presented by CAPCOM, den gang det betyd noget...

Jeg-har-lige-gennemført... tråden
CamousCamousSkrevet 08/11-14 21:25, rettet 08/11-14 21:26 
Gargoyle's Quest, og dermed har jeg spillet igennem alle spil i den fantastiske serie.

Altid lidt bittert når man når slutningen af en serie som man ved man ikke får flere gode spil i.

Jeg-har-lige-gennemført... tråden
Jeg-har-lige-gennemført... tråden
Jeg-har-lige-gennemført... tråden
Jeg-har-lige-gennemført... tråden
CamousCamousSkrevet 23/11-14 20:57 
PC Genjin 2

PC Engine er virklig den bedste ting der kom ud mit retro eventyr.

Jeg-har-lige-gennemført... tråden
Jeg-har-lige-gennemført... tråden
Jeg-har-lige-gennemført... tråden
Jeg-har-lige-gennemført... tråden
spectrespectreSkrevet 05/12-14 21:47 
#29 The Walking Dead Season 2

Denne sæson havde ikke helt samme impact som den første. Tror det er fordi der ikke er det samme "far-datter agtige bånd". Synes det toppede i midten af sæsonen, og så blev lidt tam til sidst.

Og så var jeg lidt overrasket over at de har fjerne det lille smule gameplay/puzzle solving der var i det første. Man skal INGENTING lave i sæson 2? Højst et par quicke time events og dialog valg. Historien er stadig gribende, men ikke nær så god som sæson 1.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
DarkbeatDarkbeatSkrevet 06/12-14 06:34 
Assassin's Creed Unity.

Det spil har mere sidecontent end hvad godt er og jeg fandt mig selv nødsaget til at rode med en stor del af det til jeg næsten var kørt helt sur i spillet, men jeg fokuserede til sidst på historien og powerede igennem den.

Nu hvor det er patchet lidt op, så det ikke går så meget i stykker, er det faktisk et spil der har sine øjeblikke... Når man gør ting der går som planlagt, så føles det godt og så syntes jeg at det har én af de bedste crowd mechanics jeg har set i et spil. Den måde folk bevæger sig rundt på og alle de forskellige ting de gør, minder mere om rigtige mennesker, mere end jeg har set i noget andet open-World spil, så det skal det have.

Det er selvfølgelig ærgerligt at spille et spil hvor historien er kedelig og man skal tvinge sig selv til at afslutte det, men jeg tror bare at jeg skal være bedre til at gå imod mit instinkt med at samle collectables i et spil jeg egentlig er lidt ligeglad med og så bare fokusere på plottet fremover... Jeg kan stadig godt værdsætte at muligheden for at spille videre med sidequests, efter historien er slut, er der for dem der har lyst til det.
Captain NCaptain NSkrevet 08/12-14 00:12 
Kom endelig igennem. Pokémon Alpha Sapphire idag.. Eller, fik da klaret alt som story linen bød på. Tvivler på jeg rent faktisk har tænkt mig at gå i krig med at prøve at fange alle Pokémonerne. Det projekt er for længst blevet alt for uoverskueligt ^^; Men vil nok stadig spille det lidt on/off indtil Majora kommer næste år.

Glimrende remake, ellers.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
spectrespectreSkrevet 09/12-14 21:19 
#30 Gone Home

Jeg kendte intet til dette spil ud over at jeg havde læst at det skulle være kort og godt. Man lander ved hoveddøren midt om natten i tordenvejr, og huset er tomt. Jeg var straks indstillet på noget horror halløj. Spillet udviklede sig til noget jeg overhovedet ikke forventede.

SPOILER-TEKST:
Da man begyndte at finde breve rundt omkring om at Oscar var et spøgelse der huserede på denne matrikel og de gav flere detaljer i deres spøgelsesjagt, så blev stemningen ret så intens.
Det viser sig dog at det er en teenage kærlighedshistorie LOL... all scared for nothing....
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
millenniummillenniumSkrevet 11/12-14 22:40, rettet 12/12-14 08:34 
God of War Ascension

Done deal, bond is broken. Utvivlsomt en bedre oplevelse end God of War 3, men ikke på højde med 1'eren fordi leveldesignet føltes ret fragmenteret hele vejen igennem. Det var først ved chapter 28: the trials of Archimedes at Kratos' smerte blev delt med mig. Kort efter afsluttet med en bossfight som vi kender det fra God of War: Guddommeligt stort, imponerende og bjergtagende så hænderne ryster, men reelt ikke meget gameplay bag scenografien. Kan anbefales hvis man har gennemspillet tidligere GOW spil.

EDIT: nu vil jeg gå igang med Alien Isolation...
The medium is the message.
JmogJmogSkrevet 13/12-14 21:38, rettet 14/12-14 14:30 
Far Cry 4

Efter 31 gode timer blev jeg færdig med spillets sidste story mission. Stor anbefaling herfra. Gameplayet er en poleret version af Far Cry 3, verdenen er flottere og mere interessant og historien er markant bedre.

Det er sjældent jeg gider jage collectibles i et spil bare for at få mere af baggrundshistorien med, men her opstøvede jeg det hele. Sidste gang jeg ikke kunne lade være med det var Arkham Asylum.

Spillede Far Cry 4 på PS4, og hvis man spillede treeren på konsol er det grafisk en øjenåbner her. Vildt flot og performance er langt bedre med stabil framerate og nul tearing.

Et af årets bedste spil.
RaGeRaGeSkrevet 14/12-14 03:30, rettet 14/12-14 03:30 
Takket være dine youtube videoer har jeg ikke kunne modstå at købe spillet :P
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
AmbyAmbySkrevet 15/12-14 14:27 
Darkbeat>
Assassin's Creed Unity.

(SNIP)

Har du prøvet coop delen? Overvejer at købe det sammen med 2 andre og gå igennem.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
GreaseballGreaseballSkrevet 15/12-14 23:31 
Fik endelig taget mig sammen til at nusse mig igennem Castlevania Lords of Shadow.

Meget flot spil, ja. Men det at kameraet er låst og skifter position så Gabriel syns han skal vade den anden vej eller ud i en giftig sump. Det fik nogen bandeord på vejen.
Puzzles var for det meste sjove og nemme, et enkelt slog jeg op fordi jeg bare ville videre og ikke gad bruge tid på det.

Men ja, fint spil.
millenniummillenniumSkrevet 23/12-14 14:51, rettet 23/12-14 14:52 
Uncharted: Golden abyss

Tja, det var Uncharted, men tydeligvis også en side-kick i serien, tilpasset den håndholdte konsol. Spillede det på normalt men var hamrende nemt og fik aldrig de intense skydedueller som på PS3. Desuden var miljøerne ret ensformige, modsat de andre udgaver som virkelig var en rejse gennem forskellige kulisser.
Men som et lille Uncharted-fix var det nu ok.
SPOILER-TEKST:
utroligt som Drake ikke laver andet end at opdage et stort, skjult rige, men ender med at smadre det hele og flygter med tomme lommer. Må være trættende.
The medium is the message.
spectrespectreSkrevet 27/12-14 23:11, rettet 27/12-14 23:12 
#31 The Firemen (SNES)
Rigtig fedt spil der faktisk spiller meget som et arcade spil, og det tager under 2 timer at gennemføre. Man bevæger sig op gennem etagerne, mens man slukker forskellige former for brande. Der er endda også brande der agerer slutbosser :D Det eneste minus ved spillet er, at dialogen ikke kan speedes op ved at trykke på knapperne, og de snegler afsted..
Og så er det tydeligt at udviklerne har taget meget inspiration fra The Towering Inferno fra 1974 8)
Jeg-har-lige-gennemført... tråden

#32 FTL: Faster Than Light (Steam)
11 timer senere lykkedes det endeligt. Tror dette var min 5 final battle med det kæmpe rebel flag ship der skal bekæmpes over flere faser. Dette spil er ret så vanedannende. Det tager ca. 2 timer for et spil fra start til slut, og spillet kan bare F*!@# en så hårdt på alle mulige måder. Jeg var godt forberedt på final battle 4. gang jeg mødte rebel flag ship, men så havde spillet valgt en ret så træls rute hen til det flag ship at jeg havde det ret skidt til fase2 i den battle >_<
Jeg-har-lige-gennemført... tråden
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
millenniummillenniumSkrevet 18/01-15 12:43, rettet 18/01-15 12:43 
Far Cry Blood Dragon:

Havde glædet mig meget til at spille det, men blev lidt meeeeh hver gang Far Cry 3 skinnede igennem for tydeligt. Havde håbet på komplet run-and-gun, og vidste slet ikke at jeg skulle tilbage til en open world med lejrer som skulle befries. Og den tropiske setting kunne ikke altid dækkes med lidt 80'er agtig farve.

Efter en 4-5 frie baser gik jeg bare direkte efter story mission. Synes de var sjove, ret lange (ofte krævede en mission mindst en time), og elskede de sekvenser hvor gennemtænkt infiltration blev udskiftet med uovervindeligt skydefest. Men mest af alt elskede jeg humoren, selvironien og mellemsekvenserne. Yes! En cyborg samlejescene med Top Gun lyssætning. Hvor jeg dog savner 80'erne.
The medium is the message.
Per SPer SSkrevet 28/01-15 18:50, rettet 28/01-15 19:33 
Layer Section (og andre navne) til Sega Saturn:

Endelig fik jeg gennemført spillet til Sega Saturn, der i mange år har drillet mig ved at jeg taber alle skibe og continues på den sidste bane. Bestemt ikke one-credit, men er pænt meget tilfreds med at det endelig er lykkes. :)

Min opdaterede P:R vurdering:

Link...
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
SumezSumezSkrevet 28/01-15 22:57 
Meget undervurderet shooter, det gør virkelig alt hvad det gør helt til bravour. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Captain NCaptain NSkrevet 29/01-15 11:34 
Er lige kommet igennem Legend of Korra til PS4'en.
Det var et ok spil. Tror måske de mange ringe anmeldelser af den gjorde at jeg forventede det værste.
I bund og grund vil jeg nok bare kalde det en poor man's Bayonetta.
Combat delen er lidt tung i det. Nogle sektioner er direkte frustrerende og spillet kunne uden tvivl godt ha brugt lidt mere polish.
3 timer tog det at komme igennem. Og 6 timer for at få et platinum trofæ.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
enfenenfenSkrevet 01/02-15 13:44, rettet 01/02-15 13:46 
Mass Effect 3:
Ganske fin afslutning på trilogien. God hovedhistorie med gode sidemissioner. Havde dog nok forventet en mulig større konsekvens for ens hold i løbet af spillet. SPOILER-TEKST:
Lidt som Mass Effect 2, hvor du kunne miste hele holdet på den sidste mission, hvis du traf de forkerte valg.

God Of War Ascension:
Godt. Underholdt igennem hele spillet på trods af historien ikke var lige nem at følge. Gode puzzles uden at være alt for tidskrævende. Ideen med kun et fast våben med forskellig magi fungerede fint sammenlignet med flere forskellige våben i GOW3.
What is the Matrix?
PapandPapandSkrevet 16/02-15 01:36 
Dishonored:
Spillet røg i glemmebogen i sin tid, da jeg aldrig rigtig blev dus med blink-systemet. I fredags gjorde jeg comeback og nu søndag aften ruller teksterne over skærmen. For satan en fed oplevelse!

Jeg endte med at smadre mig gennem spillet og stealth blev kun brugt til nøds. Hele vejen i gennem havde jeg en herlig Half-Life 2 følelse krydret med lidt Thief og Fallout. Specielt spillets leveldesign er helt i topklasse og jeg kommer utvivlsomt til at tage endnu en tur på hard, for dette er bestemt værd at vende tilbage til.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
SumezSumezSkrevet 16/02-15 08:53 
På trods af spillets ellers enormt positive modtagelse, synes jeg også Dishonered fremstår meget overset. Det blev ret hurtigt glemt til fordel for nyere releases. Jeg nåede kun at spille ~den første halvdel igennem, men ud fra hvad jeg har set, synes jeg helt klart det overgår det meste andet FPS-gejl jeg har spillet siden det første Bioshock, eller for den sags skyld Half-Life 2, og naturligvis den fadæse der er det nye Thief-spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 16/02-15 08:53 
shiiit, jeg får lyst til at spille Dishonered igen. Det var virkelig en episk spiloplevelse af de sjældne.
Jeg kørte så rent Thief-taktik med masser af tålmodighed. Følte altid jeg spillede det "forkert" hvis jeg bare drabte løs og hele tiden blev opdaget.

Faktisk også ret fedt at SPOILER-TEKST:
slutningen ikke havde en eller anden dum, forceret boss-fight.
The medium is the message.
NaieraNaieraSkrevet 16/02-15 15:34 
Jeg har på fornemmelsen, at så snart jeg trykker BESTIL på den asiatiske Xbox 360-udgivelse på Play-Asia, så bliver en HD-remaster til de nye konsoller annonceret.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
millenniummillenniumSkrevet 19/02-15 20:58, rettet 20/02-15 08:46 
StarFox64 3DS:

What? Var main game ikke længere? Flot, underholdende, lidt nemt men hurtigt overstået. Man skal tydeligvis ikke kun købe StarFox for SP spillet, men også for battles og rankings.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 19/02-15 21:06, rettet 19/02-15 21:07 
Man skal spille det igennem flere gange, forbedre sit spil, og prøve at nå den svære rute hele vejen gennem spillet. (der er tre ruter)
Se på det som et arcade spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 19/02-15 21:30 
Korrekt, jeg havde nok bare lidt forkerte forventninger, men nu ved jeg bedre :)
The medium is the message.
Captain NCaptain NSkrevet 20/02-15 04:26 
Så kom jeg atter engang igennem Majora's Mask. Det er og forbliver sgu et fænomenalt spil, uanset hvor mange gange jeg spiller det.
Dejligt at 3DS udgaven også har fået et mere optimalt save system så man ikke hele tiden skal stresse over den slags.
Lykkedes mig at indsamle og complete absolut det hele. Og prøvede faktisk også bare for at teste mig selv, om hvor meget jeg kunne klare på 3 dae før jeg tog den sidste kamp. Forbavsende meget faktisk. Hvis man kunne optimere sit run er jeg sikker på man næsten vil kunne hjælpe alt og alle i hele spillet før ens end game.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
SumezSumezSkrevet 20/02-15 10:18, rettet 20/02-15 10:20 
Hvor "optimalt" er 3DS'ens save system? Jeg kunne godt lide at man ikke kunne lave relle saves uden at skrue tiden tilbage til dag 1, så man føler at man binder sig til den måde historien udvikler sig i hver enkelt 3-dags cyklus.
Men flere muligheder for quick-saves (altså save der sletter sig selv når man starter dem igen) end få spredte uglestatuer vil selvfølgelig ikke være af vejen, hvis det bare er det de har skruet på.

Hvis man kunne optimere sit run er jeg sikker på man næsten vil kunne hjælpe alt og alle i hele spillet før ens end game.
Jeg mindes ikke at man rent teknisk kan nå at gennemføre questen med de to elskede og derefter udfordre slutbossen. Så ret ironisk at den ene sti der fører de to sammen pr. definition også dømmer dem til døden. Det siger virkelig en hel del om stemningen i Majora's Mask.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 20/02-15 16:40 
De har vist hævet antallet af statuer.
3of193of19Skrevet 23/02-15 22:42, rettet 23/02-15 22:45 
Xeodrifter til 3DS eshop.
Meget fin Metroid inspireret Adventure titel med neoretro bitartwork og soundtrack.
Lavet af Renegade Kid (Attack of the Mutant Mudds)

Specielt fint synes jeg om bosserne, der godtnok altid er det samme slags monster, men der ved hvert møde får flere angreb som skal kontres med de nye færdighed man har vundet undervejs, for ved sidste møde at være et sandt monster med afskillige angreb.
Også våbensystemet er innovativt. Man finder kapsler der så bruges til at frit opgradere og ændre standardpistolens egenskaber, hurtigere, stærkere, flere skud/sekund, spredning, oscillation. Man kan så til enhver tid omfordele som det passer og endda gemme tre indstillinger til at skifte imellem.
Lidt meget backtracking måske.
PapandPapandSkrevet 19/04-15 15:14 
Min 3. gennemførelse af Dark Souls 2 blev min første med de 3 dlc's. Samtidig var tanken, at alt skulle gøres så tæt på 100% som muligt uden brug af Bonfire Ascetic. Altså alle bosser, items, våben, armor, spells m.m, som er tilgængelig første tur gennem spillet. Det var også meningen at maxe alle covenants, men det blev dog for omfattende, så det blev kun til to. Alt andet er færdiggjort.

Den sidste optional boss i Crown of the Ivory King gav mig dog så mange problemer, at jeg i første omgang gav op. Scholar of the First Sin udkom i mellemtiden og der er ingen mulighed for overførsel af save, samt minimale forbedringer på pc, så jeg var ikke klar til at starte forfra i nærmeste fremtid. Den sidste boss er så unfair som noget kan være, så jeg var egentlig parat til at uninstalle og bruge min tid på noget andet. Men jeg måtte lige prøve en sidste gang... Og fandeme om ikke jeg nakker den / dem i første hug! Jeg tror mine erfaringer med Bloodborne har givet mig det ekstra der skulle til. Et dybtfølt He-Man sejrsbrøl gjorde pludselig dette til en helt fantastisk søndag. :P
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
OdinOdinSkrevet 19/04-15 17:44, rettet 19/04-15 23:24 
Scholar of the First Sin udkom i mellemtiden og der er ingen mulighed for overførsel af save, samt minimale forbedringer på pc, så jeg var ikke klar til at starte forfra i nærmeste fremtid.

Ah, ærgerligt. Jeg ville gerne have hørt nogle sammenligninger fra en med den tidligere version frisk i hukommelsen. Jeg har desværre hørt mange tale grimt om balancen i nyudgivelsen. Der har været skrevet og sagt en del om, at der nærmest lidt hovedløst er hældt flere fjender ind i områder, der ikke behøvede dem, hvilket overhovedet ikke gør spillet sjovere, men bare unødigt meget sværere og trægt at komme igennem. Selv for folk der ellers nød førsteudgaven.
PapandPapandSkrevet 19/04-15 18:07 
Ja det er også hvad jeg har hørt. Specielt på pc lugter det lidt af et money grab, selvom en opgradering på Steam kun koster ca. 100 kr. En fysisk PS4 kopi vil dog gøre sig godt i min samling, så måske jeg snupper den i stedet, hvis den falder lidt i pris...

Jeg-har-lige-gennemført... tråden
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
OdinOdinSkrevet 19/04-15 23:25 
Impressive. Hvor er dine Collectors Edition Guides og din Dark Souls: Design Works-bog?
PapandPapandSkrevet 19/04-15 23:43 
De mangler helt klart. Det gør den her også...

Dark Souls 12" Elite Knight at Bonfire statue
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
Captain NCaptain NSkrevet 22/04-15 21:06 
Så kom jeg lige igennem Grim Fandango: Remastered med Platin og det hele.
Var sgu også på tide jeg endelig fik spillet det spil.
Der var lige et par gange hvor jeg sad rimelig fast, godt det ikke er 90'erne mere og man har Youtube.
Det største problem var når jeg prøvede at trykke på noget og bruge en ting på noget men der så ingenting skete, så jeg går ud fra det så ikke er det man skal, men så viser det sig at jeg bare lige stod en pixel eller 2 forkert da jeg trykkede.
Men det var et dejligt spil ellers.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
--Skrevet 22/04-15 21:12 
Papand>
Ja det er også hvad jeg har hørt. Specielt på pc lugter det lidt af et money grab, selvom en opgradering på Steam kun koster ca. 100 kr. En fysisk PS4 kopi vil dog gøre sig godt i min samling, så måske jeg snupper den i stedet, hvis den falder lidt i pris...

Jeg-har-lige-gennemført... tråden

Det ser jo godt ud! :D Har også mine Souls (+BB) spil stående, på den bedste hylde i mit nye gameroom :D
Spiller nu: Animal Soccer World
924 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig