X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Jeg-har-lige-gennemført... tråden


Svar
millenniummillenniumSkrevet 25/09-11 00:28 
Kender i det. Man har lige gennemført et spil, og har lyst til at dele slutopelvelsen med andre. Ikke?

Denne tråd er for dem, som lige har set rulleteksterne for et netop gennemført spil. Hvilket spil? Hvilken oplevelse og hvilken følelse sidder man med umiddelbart efter handlingen slutter. OBS: Altid risiko for en spoiler.

Jeg starter: Batman Arkham Asylum (Ja, jeg er l... Se hele indlægget
The medium is the message.
924 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 > »

Svar
spectrespectreSkrevet 30/08-13 10:11, rettet 30/08-13 10:12 
Tror jeg kom op på omkring 20 timer. Jeg brugte dog ikke så lang tid på at finde relics og de der blå missioner, men fandt alle tårne og lejre. Og craftede også en hel del
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
JmogJmogSkrevet 30/08-13 12:48 
Jeg ved ikke hvor meget tid jeg brugte på det, men det var godt nok meget alene på historien. Nød den (og karaktererne) hele vejen. Hver eneste gang Vaz kom på skærmen smilte jeg :-)
millenniummillenniumSkrevet 30/08-13 14:40 
Årrh maan, så kommer jeg til at bruge +30 timer på det, sådan som jeg feder den på øen. :)
The medium is the message.
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 30/08-13 15:30, rettet 30/08-13 15:31 
Når i har spillet single player i far cry 3 færdig, så start co-op op! Virkeligt sjovt!
Gode missioner! (op til 4 venner kan spille sammen)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
SumezSumezSkrevet 30/08-13 16:26 
Kan man spille 2 player co-op fra samme konsol?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 30/08-13 17:52 
? PAS
Har ikke prøvet, kun online med 4 venner.
Hun siger spiltscreen?

http://www.youtube.com/watch?v=UU16Y5g7BpU
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
JmogJmogSkrevet 31/08-13 00:00 
Sumez>
Kan man spille 2 player co-op fra samme konsol?

Tvivler. Har der nogensinde været et openworldspil hvor man kunne? Det ville kræve nogle ret heftige grafiske kompromiser.
SumezSumezSkrevet 31/08-13 09:26 
Det kommer jo an på begrænsningerne i selve spillet - har ikke prøvet spillet i co-op, så ved ikke hvordan det fungerer :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
vyssenvyssenSkrevet 31/08-13 23:57 
Super Mario Land 1 på Game Boy. Utroligt hvor meget bedre man er blevet til det spil i løbet af 20 år. Slutbossen er især blevet nemmere. Charmerende titel uanset hvad.
DarklynoonDarklynoonSkrevet 01/09-13 00:15, rettet 01/09-13 00:21 
lollipop chainsaw på normal, dog kun den dårlige slutning, første spil i lang tid jeg er grebet af, lige tilpas længe af baner til at man foruden de underholdende cut scenes gjorde at man lige vil se en bane mere for at for de næste sekvenser med.

havde dog problemer med styringen på de sidste baner, hvor hun flere gang ikke ville bevæge sig i nogen retning uden at spillet var gået i stå
Mortal Kombat the mother of all fighting games
FancyPantsFancyPantsSkrevet 01/09-13 00:32 
Var det PS3 eller X360 versionen?
Synes ikke rigtig jeg oplevede at mit gik i stå eller hakkede, da jeg spillede det på min 360.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
DarklynoonDarklynoonSkrevet 01/09-13 00:41 
360 udgaven
Mortal Kombat the mother of all fighting games
millenniummillenniumSkrevet 01/09-13 09:37 
Hvad med det der uPlay. Er det ikke bare en irriterende måde at få spillere til at registrere sig til (endnu) en tjeneste, så de kan få adgang til MP og blive overlæsset med gode tilbud fra UbiSoft? App'en ser i hvert fald ikke ud til at indeholde noget særligt interessant krams.
The medium is the message.
FancyPantsFancyPantsSkrevet 01/09-13 12:49 
uPlay lader dig rent faktisk bruge dine achievements til noget.
I Far Cry 3: Blood Dragon (PC) kunne jeg i hvert fald unlocke wallpapers og andre ting for mine achievement point :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
slk486slk486Skrevet 02/09-13 08:26 
Nøøøøøøj :p
j/k
millenniummillenniumSkrevet 02/09-13 08:47 
Jaa... jooo jeg havde nok forventet bedre integration med selve spillets univers. Men det er nok at kræve for meget at en app, som reelt er lavet mhp på omsætning og kundeloyalitet.
The medium is the message.
slk486slk486Skrevet 02/09-13 09:22, rettet 02/09-13 11:10 
Star Trek.... Af et eller anden masochistisk behov for at gennemføre hvad jeg starter. Ellers var jeg stoppet efter første bane.
j/k
3of193of19Skrevet 02/09-13 11:04 
Har en trekkie kammerat fra Manchester som først fik købt det et par uger efter launch som gerne ville have spillet det igennem på co-op. Det havde nok hjulpet en smile. Til den tid havde jeg allerede pisket mig selv igennem det og solgt det igen.
3of193of19Skrevet 12/09-13 22:21 
Donkey Kong Country Returns 3D. Urg endelig færdig. Træg og irriterende kontrol plus lange baner med få checkpoints og masser af urytmisk banedesign = en spilserie jeg ALDRIG rører ved igen. Er faktisk ked af at jeg købte det, da det evt medførte at Retro Studios nu er tvangsindlagt til at lave endnu et spil i den serie istedet for at bruge deres tid på noget fornuftigt på WiiU som et nyt Metroid (hvilket ville være mere passende på WiiU end vare endnu en platformer).
millenniummillenniumSkrevet 11/10-13 23:49, rettet 12/10-13 00:20 
FarCry 3:
19 timer. Og jeg valgte "Join Citra" i slutningen. Ups.

Hold da kæft hvor var det fedt. Jeg kunne virkelig godt lide spillets grænsesøgende balance mellem realisme og fantasi. De surrealistiske boss-kampe der kæmpes i en subjektivt rum. Det eneste svage led i hele spillet var missionerne for Buck, som jeg synes virkede lidt ved siden af hovedhistorien. Og så har jeg brugt pænt meget tid på at befrie camps og aktivere radiotårne. Spillede det lidt som de gamle GTA spil: mellem hver mission skulle jeg lige ud og lege lidt. Men i denne uge har jeg mest jagtet slutningen.

Fede missioner i øvrigt. Man ved aldrig helt hvad de byder. Nogle missioner bragte min hvilepuls på et faretruende højt niveau, og jeg testede metoder om og om igen, indtil succes. Andre missioner var nærmere bare en interaktiv historiesekvens med lidt knap-tryk. Men afvekslingen har været befriende. Den mission som brændte sig mest fast, var "burn the crops" missionen hvor man skulle brænde piraternes marker af med flammekaster. Der var simpelthen så meget stodder-mentalitet over missionen med den musikalske reggae-rock der brager løs. Enestående moment.
The medium is the message.
millenniummillenniumSkrevet 22/10-13 21:49 
Limbo:

Enestående lille spiloplevelse. Fantastisk afsluttet og meget typisk dansk-melankolsk. Alle priser og alt det ros spillet har høstet er fuldt fortjent, og selv med sin arty koncept, var jeg som spiller tilpas udfordret, hele vejen igennem.
The medium is the message.
dRxLdRxLSkrevet 22/10-13 21:51 
Mark of The Ninja, i ét hug af ca. 7 timer. Det var ikke meningen, men spillet var godt.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
GreaseballGreaseballSkrevet 24/10-13 00:03 
Main story mode i GTA V. Det var sjovt :) Og der stadig lidt tilbage efter credits.
Rigtig godt spil, selv om der godt måtte havde flere store heist og gerne mere brug af de forskellige muligheder til missioner som den verden under vandet de nu har lavet og lidt måske nogen jet fly missioner.

Rayman Origins, endeligt gennemført i multiplayer ;)
enfenenfenSkrevet 24/10-13 22:11 
Resistance 3:
Bedre end de to foregående. Historien er fin, og spillet kan godt spilles uden at have spillet de to første i serien.

Dog skuffede grafikken mig lidt. Havde forventet lidt mere. Styringen er som i forgængerne - det er ikke helt godt nok. Ligger langt fra COD standarden.

Heavy Rain:
Anderledes spil i forhold til, hvad man ellers ser på markedet. Historien er god, men man kan sagtens argumentere for, at der er plot huller. Mange konsekvenser og flere forskellige slutninger.

Grafisk meget flot. Godt soundtrack. Styringen kunne godt være bedre, når man skal navigere hovedpersonerne rundt.
What is the Matrix?
dRxLdRxLSkrevet 25/10-13 21:20 
Republic Commando (pc). Solid oplevelse, en anbefaling værd hvis man ikke allerede har været der.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
slk486slk486Skrevet 27/10-13 22:36 
Dragon Age: Origins

Er Awakening værd at kigge på, eller skal man bare gå til 2?
j/k
WehnerWehnerSkrevet 27/10-13 22:58 
Jeg kan godt lide serien, men vil anbefale at gå direkte til 2'eren. Awakening var ikke særlig interessant.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 27/10-13 22:58 
Risen 2: Dark Waters
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 28/10-13 00:13 
Batman: Arkham Origins.

Det er slet, slet ikke så tovligt. Jeg er stor fan af de tidligere Arkham spil, men med en ny udvikler gik jeg ind til det med lave forventninger. Der er da også et par bugs (der er én af Riddler Radiotårnene jeg ikke kan komme ud af fordi man ikke kan kravle ind i en luftkanal i PC versionen) men historien er virkelig godt fortalt og gør et godt arbejde mht. at udforske Batman og Jokeren's forhold. Jeg vil dog mene at "The Killing Joke" næsten er påkrævet læsning for at forstå det helt. Ihvertfald er det en Batman tegneserie man bør læse under alle omstændigheder.

Kampsystemet og gameplay er fantastisk som altid og selvom det store antal gadgets ikke giver mening når det nu skal forestille at være en prequel, så er man kittet så godt ud at jeg aldrig blev træt af at slås i det. Jeg tror sagtens jeg kunne spille en dedikeret brawler med et lignende kampsystem.
vyssenvyssenSkrevet 02/11-13 00:01 
Mafia 2. Ikke så fascinerende som 1'eren var. Dog blæste slutningen mig fuldstændig bagover. Vildeste slutning siden RDR. Pludselig var spillet det hele værd. Håber på en 3'er.
enfenenfenSkrevet 02/11-13 07:17 
Meget længe siden, jeg har spillet det. Så kan ikke huske slutningen. Men kan huske, jeg synes spillet var godt - dog med en lidt tom by.
What is the Matrix?
FancyPantsFancyPantsSkrevet 02/11-13 20:12 
Uncharted: Drake's Fortune.

Jeg var underholdt størstedelen af tiden, men er glad for at jeg spillede det fordelt over flere sessions.

De eneste negative sider må være at gunplay føles tamt det første lange stykke tid. Samt nogle af de senere checkpoint placeringer.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
3of193of19Skrevet 02/11-13 22:52 
Ace Attorney: Phoenix Wright - Dual Destinies

Lækkert afsnit i serien. Bare synd at Capcom var så bøvet ikke at lave en fin Limited Edition som i Japan.
enfenenfenSkrevet 02/11-13 23:12 
Prince of Persia: Forgotten sands

Ganske habilt spil, der minder meget om PoP: Sands of time. Masser af platforming med lidt gåder, og tilført en del kampe, der ikke byder på den helt store udfordring. For mig startede spillet lidt sløvt, men det ændrede sig heldigvis ret hurtigt til det bedre..

Til prisen det går for lige nu, så er det en no brainer.
What is the Matrix?
slk486slk486Skrevet 03/11-13 02:25 
Enslaved - PC

Rart endelig at få det færdiggjort. Det har ligget siden release da min 360'er smed mit 2/3 igennem save.
j/k
slk486slk486Skrevet 03/11-13 18:44 
Arkham City

Lidt irritationer pga af windows platformen, men ellers jo et dejligt spil, hvor historien holdt mig mere fænget end AA.
j/k
3of193of19Skrevet 06/11-13 22:12 
Shining Force Gaiden: Final Conflict
Så har jeg så gennemført alle "ægte" Shining Force spil (dem som Camelot har lavet, ikke alt det Neo bras). Godt midquel må jeg sige. Det limer Shining Force 1 og 2 sammen på en meget fin måde og oversættelsen som ShiningForceCentral har lavet er meget god.
Mit eneste problem var at Mages var rimelig overflødige. Ingen af dem nåede at lære lv 4 spells (som så rammer et enkelt mål for meget høj skade), hvilket betød at Ninjaerne med deres shurikens var langt mere effektive. Og den ene priest jeg havde nægtede at få flere MP :/ hurra for Monks :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/11-13 01:50 
Lyder godt :) Hvad spillede du det på siden det var en fanoversættelse. Emulator eller flashcart?
Spiller nu: Phantasy Star IV
spectrespectreSkrevet 07/11-13 07:33 
Bioshock infinitte

Ved ikke om jeg missede pointen men jeg synes ikke der var noget buildup til det twist i slutningen?
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
3of193of19Skrevet 07/11-13 07:43 
Konsolkongen>
Lyder godt :) Hvad spillede du det på siden det var en fanoversættelse. Emulator eller flashcart?

Emulator på min gamle DS lite.
millenniummillenniumSkrevet 07/11-13 08:40 
1up>
Bioshock infinitte

Ved ikke om jeg missede pointen men jeg synes ikke der var noget buildup til det twist i slutningen?

Jooo ... hun manglede jo en finger. :)

Men des mere jeg kommer på afstand af Bioshock Infinte, des mere erkender jeg overfor mig selv at det var årets mest overvurderede spil.
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 07/11-13 08:43 
1up>
Ved ikke om jeg missede pointen men jeg synes ikke der var noget buildup til det twist i slutningen?

Du er ikke alene, det virker som om det er der bare for at være der, og virker hverken chokerende, overraskende eller på nogen måde som noget der sætter historien i noget særligt perspektiv. Jeg havde virkelig håbet på et eller andet der kunne give spillets historie et skub i den retning der skulle til, så slutningen var noget af en skuffelse.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
slk486slk486Skrevet 07/11-13 08:47 
millennium>
Men des mere jeg kommer på afstand af Bioshock Infinte, des mere erkender jeg overfor mig selv at det var årets mest overvurderede spil.

Arh, den pris må gå til GTA V :p
j/k
millenniummillenniumSkrevet 07/11-13 08:50 
Jeg er ikke på afstand af GTA V. Jeg er dybt begravet i det. :)
The medium is the message.
slk486slk486Skrevet 07/11-13 08:58 
RIP ;)
j/k
millenniummillenniumSkrevet 07/11-13 09:07 
C'mon GTA V har da online. Bioshock havde .... løftet om flere DLC singpleplayer historier.

Ok ok, tilbage til emnet.
The medium is the message.
spectrespectreSkrevet 07/11-13 09:43, rettet 07/11-13 12:29 
Forklaringen med fingeren var fin nok, men

SPOILER-TEKST:
At Booker Dewit var Comstock kunne jeg slet ikke få til at hænge sammen? Hvorfor sende sig selv gennem tid og sted for at slå sig selv ihjel?

Eller var det det mystiske par der satte det igang pga det Comstock havde gjort mod dem?
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
BeanoBeanoSkrevet 07/11-13 09:52, rettet 07/11-13 10:09 
Ja til det sidste.

Fix dine tags :P

Edit:
SPOILER-TEKST:
Det mystiske par, Robert og Rosalind Lutece, er den samme person fra forskellige universer, men forskellige køn. Rosalind er "native" til spillets univers så vidt jeg husker.
millenniummillenniumSkrevet 07/11-13 09:56 
Du kan Google nogle forklaringer på slutningen i Infinte. Det var jeg også nødt til.
The medium is the message.
slk486slk486Skrevet 08/11-13 00:39 
COD4:MW. På tide lige at få de sidste par missioner under huden.
j/k
924 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig