X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Jeg-har-lige-gennemført... tråden


Svar
millenniummillenniumSkrevet 25/09-11 00:28 
Kender i det. Man har lige gennemført et spil, og har lyst til at dele slutopelvelsen med andre. Ikke?

Denne tråd er for dem, som lige har set rulleteksterne for et netop gennemført spil. Hvilket spil? Hvilken oplevelse og hvilken følelse sidder man med umiddelbart efter handlingen slutter. OBS: Altid risiko for en spoiler.

Jeg starter: Batman Arkham Asylum (Ja, jeg er l... Se hele indlægget
The medium is the message.
924 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 > »

Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/11-12 16:24 
Jeg har det på SFC og har en fanoversat ROM på mit flashcartridge. Kan godt være jeg skulle få det spillet :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
spectrespectreSkrevet 05/01-13 10:12, rettet 05/01-13 10:14 
Så er 2013 igang, og ud over mit Excel skema, så vil jeg da lige poste lidt herinde når jeg gennemfører et spil.

Første snit i bæltet i 2013 blev The Walking Dead til XBOX 360. Købte det på tilbud på XBL d. 28 december da alle afsnit var på tilbud. Første afsnit var gratis, mens de resterende kostede 200ms pts. Har spilet alle afsnit over en uges tid. Hvert afsnit tager ca. 2,5time at gennemføre. En virkeligt gribende historie, og man bliver virkeligt knyttet til charactererne. Derfor er det også ekstra svært når man skal træffe de hårde valg. Og de skal træffes hurtigt, ellers træffer 'spillet' valget for dig.

Jeg oplevede kun 1 bug, og det var i afsnit 3, hvor kameraet faldt af og gennem jorden, så man ikke kunne se hvad man lavede. Restart fra checkpoint løste problemet.

Håber der kommer mere af det.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
SumezSumezSkrevet 07/01-13 08:45 
Hjælper det at have set serien, eller kan man spille spillet 100% separat?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
spectrespectreSkrevet 07/01-13 08:57 
Man kan spille det seperat. Det foregår i samme univers som bøgerne/serien, men man følger et hold nye karakterere.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
jaesjaesSkrevet 07/01-13 15:59, rettet 07/01-13 16:04 
Jeg vil godt komme med det forslag, at man primært bruger denne tråd, hvis det giver rigtig meget mere mening end at bruge en separat tråd til spillet/serien - det er generelt fedt at have så meget som muligt samlet under samme spil i denne sammenhæng. Dels er det lettere at finde noget brugbart frem, når man bruger søgefunktionen, dels får man så en samlet god og fyldig info, når man gerne vil vide mere om et spil, og dels holder man eventuelle diskussioner mere samlede.

Problemet er kombinationen af, at P:R's forum ikke er voldsomt stort, og at de fleste af os som regel kun har tid og lyst til at skrive én forum-vurdering. Så hvis disse spredes alt for meget, er der for det meste ikke voldsomt meget, man kan læse om et spil uden at bruge en milliard år på at søge/skimme tråde :)

Det er lidt det samme, som når folk spørger om noget spilrelateret i "Dumme spørgsmål"-tråden - det er da meget mere brugbart, hvis spørgsmålet stilles i en tråd om spillet, serien, hardwaren osv. :)
WehnerWehnerSkrevet 07/01-13 16:13 
Helt enig jaes. Det er også min holdning.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
spectrespectreSkrevet 09/01-13 10:16 
Vanquish til xbox 360.

Over the top 3rd person action spil hvor man bare slår hjernen fra. Købte det billigt efter at have læst og hørt meget positivt om det på bl.a. neogaf og giant bomb, men allerede efter de første 30min sad jeg og spurgte mig selv hvorfor jeg spillede det? Men når man så kom til bosserne, så blev det fedt nok. Fede quick time event, og de bosser var for vilde.

Tror jeg er vokset fra denne genre. Kunne allerede mærke det lidt med Lollipop Chainsaw, men fik det nu bekræftet, at jeg ikke rigtigt gider den her genre mere. Lidt ærgeligt, for jeg har stadig Bayonetta til at ligge. Kan være jeg skal vente lidt med det.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
millenniummillenniumSkrevet 09/01-13 13:44 
1up>
Lidt ærgeligt, for jeg har stadig Bayonetta til at ligge. Kan være jeg skal vente lidt med det.

Jeg har også en incomplete Bayonetta liggende, og da jeg forleden prøvede det igen, kunne jeg ikke hitte hoved eller hale på det. Efter en lang pause, skal man tydeligvis starte heeeelt forfra.
The medium is the message.
SonicSonicSkrevet 09/01-13 19:46 
Har fået gennemført NSMBU og ZombiU. Mario er en lækker omgang 2,5D farvelade, afslappende, og hyggeligt, som man kender det.
ZombiU var bestialsk, og afgjort det bedste survivor horror jeg har spillet i længe. Spillet er plaget af nogle småfejl, og små-irritationer, såsom lange loadetider her og der, men ikke desto mindre er de ting til at leve med, fordi spillet er så intenst. Jeg gennemførte på knap 19 timer, og med godt 50 survivors xD Der var nogle steder i spillet, hvor jeg bare måtte brute force mig igennem! Og så fik jeg mig heller aldrig rigtigt vænnet til, at vente med at slå på en zombie, til man har checket, om de har gasflaske på ryggen eller ej :P Jeg syntes der er mange gode chok-episoder i spillet. Jeg har også brugt meget tid på at lede efter clues, hemmelige koder, skjulte indgange, osv. Alt i alt en god, til tider frustrerende oplevelse. Jeg håber personligt på der kommer mere af det her, men at de lige smider det sidste polish på.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
millenniummillenniumSkrevet 11/01-13 22:15, rettet 12/01-13 00:57 
Har lige gennemført Dishonored (minor spoilers)

OMG en spiloplevelse!! Jeg havde ligesom forventet et twist, da jeg 70% gennem spillet havde både reddet Emely og dræbt regenten. Syvende mission var interessant, fordi den var nærmest fysisk udmattende lang. Helt klart et valg i spillets pace. Og sidste mission: jeg holdt næsten vejret da jeg trådte de sidste trin mod finalen. Det afsluttes ikke med en krævende boss battle, men en hurtigt besluning, og bagefter fyldes jeg med en lidt bitter følelse, eftersom enhver handling har en moralsk dunst. Også i finalen.

Er det slut? Efter nogle spil har jeg lyst til at komme videre med det næste asap, men efter Dishonored vil jeg meget tænkeligt vende tilbage for at afprøve nogle andre konsekvenser. Visse ting indikerede, at jeg havde været lidt for morderisk, og jeg har stadig lidt dårlig samvittighed over tjenestepigen jeg dræbte på anden mission, bare fordi jeg var lidt paranoid.

En fantastisk spiloplevelse fra start til slut.
The medium is the message.
JmogJmogSkrevet 12/01-13 03:28, rettet 12/01-13 03:29 
Deadlight

Ganske underholdende og meget flot spil. Er en anelse kort prisen taget i betragtning (1200MSP) men jeg var glimrende underholdt mens det varede. Slutningen såvel som dialog og cutscenes er dog i den dårlige ende og gør deres bedste for at ødelægge en ellers god spiloplevelse.

Mere end noget andet så minder spillet mig om, hvor perfekt Shadow Complex var. Please Chair, hold nu op med det Infinity Blade nonsens og lav en toer til det bedste spil på XBLA.
millenniummillenniumSkrevet 08/03-13 23:36 
L.A. noire - complete edition,

Omkring 25 timers spilletid der føles som fyrre. De sidste 30% af spillet var mest en omgang get-on-with-it. Jeg løb hele tiden og skippede køreture, bare for at komme afsted. Serie-formatet gjorde målet med bestræbelserne noget slørede. Men sidste bane var alligevel god og afslutningen på historien udviser stor modenhed og guts til at gøre finalen noget anderledes.
God slutning, men for lang vej derhen og tydeligvis ingen replay value.
The medium is the message.
Captain NCaptain NSkrevet 09/03-13 17:39 
Er endelig blevet helt færdig med "New Super Mario Bros 2" til 3DSeren. Har fået indsamlet alt og klaret allere verdener og maxet coin counteren ud. Så nu kan det få lov at komme op til hylden. Tror "The World Ends With You" bliver det næste der ryger i maskinen.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
vyssenvyssenSkrevet 10/03-13 14:55 
Homefront. Godt nok for de 50 kr jeg gav for det. Historien taber altså pusten undervejs. ..
--Skrevet 10/03-13 14:57 
Enig vedr. Homefront. Det er faktisk ærgerligt, for der er rigtig mange gode elementer i det spil. Synes hele stilen i det var super fedt, og pludselig har man sådan en gadget af en tank, som kan pløje alt ned... Der er sådan lidt...
Spiller nu: Animal Soccer World
FancyPantsFancyPantsSkrevet 10/03-13 15:17 
vyssen>
Historien taber altså pusten undervejs. ..

Det gør hovedpersonen også, når man bliver standset af et lille bitte havebed, som han åbenbart ikke har kræfter til at hoppe over ;D
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
vyssenvyssenSkrevet 10/03-13 22:22 
Tanken kan jeg leve med. Det er mere manglen på dybde i slutningen i forhold til begyndelsen. Synes personligt introen rørte noget dybt i mig. Mere end halflife 2 endda. Så vidt jeg husker i hvert fald. Det er bare som om personerne bliver mere og mere 2 dimensionelle efterhånden som historien skrider frem. Og fra at føle spillet helt ind i knoglerne i starten, ender jeg med at åbne døren for en indsamler i den afsluttende cinematic og således gå glip af slutningen frivilligt. Håber dog på en toer fra en udvikler som tager universet alvorligt, trods alt.
JmogJmogSkrevet 11/03-13 00:21 
Dishonored

Alt det positive jeg havde hørt om spillet er fuldt berettiget. Der er en helt fantastisk følelse af frihed i hvordan man vælger at spille. Vil man gå rent stealth, ren action eller en blanding af de to? Spillet giver mulighed for det hele og straffer dig aldrig for det. Det føltes hele vejen igennem at jeg selv kunne styre hvilken spilstil der skulle bruges. Og så var verdenen interessant med en rigtig fed atmosfære.

Jeg har som sagt gennemført det nu, men har en alenlang liste over ting jeg ikke har fået oplevet under de forskellige missioner, som kunne opleves ved at spille på en anden måde eller bare ved at udforske endnu mere end jeg gjorde. Det er helt klart et fremragende spil med stor genspilbarhed.
SumezSumezSkrevet 11/03-13 07:45 
Bare lige forat stikke en kæp i hjulet: :)

A game's replay value is like chocolate sauce
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 11/03-13 11:14, rettet 11/03-13 15:56 
Synes han tager fejl. Jeg mener ikke spils replayvalue ligger i den indbyggede moralske skillevej, som kun gør det muligt at gennemføre spillets ene halvdel i første gennemspilning. Artiklen taler nærmest kun om spillet. Ikke om spillerens psykologi.

Der findes masser af spil med multi-lineære tråde til finalen, som jeg aldrig vender tilbage til, men hvad der gør udslaget IMO er spillerens superego: "Ja, jeg klarede missionen - men sikke et forbandet rod jeg efterlod bag mig. Elegant var det ikke. Jeg ved jeg kan gøre det bedre".

Og det er dér jeg synes Dishonored spillede kortene rigtigt. Ja, man kan få nogle andre facetter af plottet, men hvad der giver spillets dets replayvalue er at pirre spillerens præstationshang, perfektionisme og nydelsen af at overrumple fjenden, uden de fattede hvad der skete.
The medium is the message.
JmogJmogSkrevet 11/03-13 14:58 
Og så er der jo også lige det at man (som jeg) for eksempel har gennemført spillet uden at nå at unlocke alle ens evner endnu. Jeg har da tænkt mig at vende tilbage for at få nyt legetøj til min legeplads. Plottet vil der ingen ændringer være i, men jeg vil få mulighed for at spille på en helt anden måde.
Captain NCaptain NSkrevet 12/03-13 02:09 
Så kom jeg endelig igennem Ni No Kuni.
Rigtigt fedt spil. Dog efterlod slutningen mig lidt skuffende, den rundede ikke det hele godt nok af.
Der er heldigvis lidt post-game ting at give sig i kast med nu så det bliver det næste jeg nok vil gå i gang med.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
SonicSonicSkrevet 12/03-13 08:09, rettet 12/03-13 08:58 
Hvor lang tid brugte du? Er selv godt 32 timer inde.

Har iøvrigt fået gennemført MGR, kort oplevelse.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
GreaseballGreaseballSkrevet 12/03-13 08:12 
Fik gennemført Sly Cooper Thieves in Time.
Ikke noget svært spil. Men sjovt hvis man kan lide serien og syns det nye holder fanger godt stilen og humoren fra de første spil. De gode råd fra andre figurer hvis lige skal klare et tricky hop. De kan godt blive lidt træls i længen.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/03-13 12:53 
Sonic>
Hvor lang tid brugte du? Er selv godt 32 timer inde.

Jeg brugte 72 timer, men jeg gik også efter alle sidequests.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Captain NCaptain NSkrevet 13/03-13 20:01 
Jeg tog også alle sidequests jeg kunne, og det har taget mig omkring 70 timer også.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 31/03-13 15:02 
Fik gennemført Dead Space 3 (PC) sammen med en kammerat for nylig.

Med undtagelse af den ene udvidelse til historien, kan jeg ikke se hvad tuderiet over DLC går ud på.
Er man en smule tålmodig med sine Scavenger Bots, kan man let samle 60 Ration Seals og få en pakke med ressourcer, og 2-3 MK-V weapon parts - Hvilket kan gentages så tosset man ønsker, selv i områder hvor scanneren siger der intet er at finde.
Men nok om mit brok over brok!

Spillede det som sagt co-op, og jeg indtog i første omgang rollen som Carver.
Hvis folk kun har spillet det singleplayer, kan co-op varmt anbefales - primært på grund af de få co-op side quests man får.
DS3 er naturligvis ikke nær så uhyggeligt som de to forrige (hvad jeg husker, har DS3 også fjernet 'horror' fra listen over kategorier det dækker), men nogle af segmenterne fra co-op side quests gav mig nu alligevel mere hjernefnat end den paranoia man har opbygget gennem serien, som udløses delvist hver gang man vender ryggen til en ventilationsskakt.

- Næste mål er New Game+, hvor min kammerat får lov at opleve førnævnte med Carvers øjne+ører, og jeg med Clarkes :)
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
Crystal DragonCrystal DragonSkrevet 31/03-13 16:28 
Så fik jeg gennemført Red Dead Redemption. Jeg mangler lige at spille dens Undead Nightmare mode.

Mit næste spil bliver nok The Walking Dead season 1. Købte den på tilbud på PSN til 90,-
Anime otaku by heart - Gamer by soulSpiller nu: InFamous: Second Son, DanganRonpa 2: Goodbye ...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 31/03-13 16:36 
God fornøjelse med begge dele. Det er nogen af de ypperste zombie-spil oplevelser man kan have :)
KTCKTCSkrevet 31/03-13 21:12 
FancyPants>
Med undtagelse af den ene udvidelse til historien, kan jeg ikke se hvad tuderiet over DLC går ud på.
Tak! Jeg har prøvet at få dette frem herinde tidligere, så det er da rart at se, at jeg ikke er den eneste, der sagtens kunne klare sig med spillets eget indhold...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
spectrespectreSkrevet 03/04-13 20:13 
Har også lige gennemført Dead Space 3. Synes det var ret fedt, og ret uhyggeligt, mest i starten da man var i rummet, men halvdelen af spillet foregår ikke i rummet, hvilket overraskede mig meget. Spacewalks er stadig noget af det fedeste jeg har oplevet i et spil.

Det uhyggelige gik lidt over ca. 1/3 inde i spillet, da der er så mange jumpscares, at man til sidst ved lige præcis hvornår det sker. Og survival er også røget sig en tur, da der er så meget ammo i spillet at det kan være ligemeget.

Tog omkring 16 timer fra ende til anden, dog fik jeg ikke alle sidemissions, da jeg ikke opdagede at de var der i starten.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
FancyPantsFancyPantsSkrevet 03/04-13 20:43 
Jeg synes man skylder sig selv den oplevelse det er at spille de få co-op side missoner man kan støde på.
De giver i hvert fald et lidt dybere blik i hvad Carver er for en fætter.

- og så er der intet som den paranoia det kan give, når man ser og hører ting alle vegne, og den person man spiller det med, intet usædvanligt har oplevet.

Ang. Jump scares, så har de to første spil lært mig rigeligt om, aldrig at stå med ryggen lige op ad en ventilations skakt :P

Hunters er de eneste monstre der får det til at krible i mig... I hvert fald i det tidsrum hvor de ikke er i stasis, eller er midlertidigt pacificerede ved dismemberment.
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
KTCKTCSkrevet 03/04-13 21:29 
1up>
Og survival er også røget sig en tur, da der er så meget ammo i spillet at det kan være ligemeget.
Prøv det på en højere sværhedsgrad, så skal du nok komme til at spare på din ammo :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Captain NCaptain NSkrevet 04/04-13 01:27 
Har i de sidste par dage kommet igennem både
Spec Ops: The Line,
Joe Danger 2: The Moive
Liberation Maiden
og Ratchet & Clank: All 4 One.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 04/04-13 02:02 
Jeg var selv rigtig glad for Spec Ops. Er meget spændt på hvad folk herinde syntes om det, så du må meget gerne skrive i Spec Ops tråden hvis du har lyst.
slk486slk486Skrevet 04/04-13 10:07 
Bioshock Infinite og GOW: Ascension.
j/k
KillerBean2KillerBean2Skrevet 04/04-13 22:21 
Nu hvor der har været så meget snak om Bioshock Infinite, fik jeg lyst til at spille 1'eren. Så det blev lige gennemført endnu en gang. Stadig et virkelig, virkelig godt spil :)
AV Intelligent Terminal
Captain NCaptain NSkrevet 05/04-13 00:22 
Darkbeat>
Jeg var selv rigtig glad for Spec Ops. Er meget spændt på hvad folk herinde syntes om det, så du må meget gerne skrive i Spec Ops tråden hvis du har lyst.


Når jeg får tid skal jeg da med glæde give et resumé i tråden. Ellers kan du altid udspørge mig til SSKT.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
SumezSumezSkrevet 05/04-13 08:08 
Captain N>
Når jeg får tid skal jeg da med glæde give et resumé i tråden. Ellers kan du altid udspørge mig til SSKT.

Så må I have Jer en spoiler-fri diskussion eller tage den i Aldi :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Captain NCaptain NSkrevet 05/04-13 10:54 
Sumez>
Så må I have Jer en spoiler-fri diskussion eller tage den i Aldi :D

Ej da. Planen var ellers at binde dig til en stol og fortælle alt om historien i detaljer og vise billeder ala Clockwork Orange :)
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
millenniummillenniumSkrevet 16/04-13 22:43 
Lige gennemført Tomb Raider

Super fed slutning med en virkelig intens boss battle, som jeg dog klarede på første forsøg. Bossen var jo et set-up fra starten af, og jeg vidste at jeg helt sikkert skulle konfrontere ham på faldrebet. Hele det sidste kapitel, med vinden der pisker, ting der smadre og fjenderne der vælter frem - eller bliver flået væk af stormen - det fik virkelig pumpet gang i blodomløbet. Tror ikke Crystal Dynamics kunne have gjort noget som helst bedre i den finale, og
udtoningen var hverken for lang eller for kort.

Tror ikke jeg har været så mættet siden finalen i Uncharted 2. Uncharted 3 kommer slet ikke tæt på dette krams. Glæder mig virkelig til mere Lara Croft.
The medium is the message.
enfenenfenSkrevet 27/04-13 23:39 
Uncharted 2:

På alle punkter et bedre spil end etteren.

Flot grafik, god stemningsmusik, godt stemmeskuespil. Historien er til at holde styr på, uden at det bliver for rodet. Puzzles kan være udfordrende uden at virke alt for svære.
SPOILER-TEKST:
Sidste boss fight er lidt triviel

Black Ops 2 (multiplayer)

Har formået at klare mig igennem alle prestiges. Singleplayer må blive på et senere tidspunkt.

Sammenlignet med de andre COD spil er dette blandt de bedre inden for multiplayer. MW2 står stadig som det bedste i rækken efterfulgt af MW3 og så BLOPS2
What is the Matrix?
millenniummillenniumSkrevet 28/04-13 12:08 
enfen>
Uncharted 2:

På alle punkter et bedre spil end etteren.

Det er på alle måder også bedre end 3'eren. :)
Har stadig lyst til at genspille Uncharted2, hvis der bare ikke var så pokkers mange andre spil.
Scenen med bygningen der vælter er episk.
The medium is the message.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/04-13 14:23 
Helt enig, 3'eren var sgu lidt noget bavl :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SonicSonicSkrevet 28/04-13 18:58 
Jeg prøver at gennemføre 3'eren, men damn, syntes godt nok det er drøjt. Syntes afgjort 1'eren og 2'eren er klart de bedste.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
millenniummillenniumSkrevet 28/04-13 19:08, rettet 28/04-13 19:08 
3'eren har nogle peaks; Piraternes skib, især. Og flugten fra det brændende hus i Frankrig. Men mange af de andre sekvenser er forvundet i forglemmelsens hul. Især slutningen forstod jeg slet ikke hvorfor var så mat. Det var næsten som om udviklerne ikke rigtigt kunne finde ud af, at afslutte spillet. Ærligt indrømmet: Da jeg var tæt på slutningen, anede jeg det slet ikke.
The medium is the message.
slk486slk486Skrevet 28/04-13 19:59 
Jeg var ret vild med scenen før skibet, i skibskirkegården midt i havet, hvor det begynder at blæse op. Fandme fedt :)
j/k
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/04-13 20:06 
Jeg synes især de korridor-løbe sektioner er helt ude og skide ringe i 3'eren. Men også det at han løber som om han er retarderet og har skidt i bukserne irriterede mig meget. Jeg synes ikke rigtig der var noget der peakede som den nævnte højhus scene og toget i toeren.
Ser man bort fra den tekniske del er det noget middelmådigt bavl og fortjener slet ikke de høje anmeldelser det har fået. Jeg mener også Azzkikr er enig i det ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
HankyHankySkrevet 28/04-13 20:08 
Jeg synes det var næsten lige så godt som 2'eren :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
millenniummillenniumSkrevet 28/04-13 20:38, rettet 29/04-13 15:28 
slk486>
Jeg var ret vild med scenen før skibet, i skibskirkegården midt i havet, hvor det begynder at blæse op. Fandme fedt :)

Ja, det er hele dette chapter der fængede mig mest. Kravleriet gennem de rustne skibe, til skudkampene gennem molerne og ind i det hærgede cruisetogt skib.
Men det som Uncharted 2 gjorde bedst, var det eminente set-up fra første sekvens; det smadrede tog. Derefter spolede tiden tilbage, så jeg arbejdede mig gennem spillet med forventningen om at opleve årsagen til togkatastrofen. Det er denne simple, men effektive, set-up pay-off metode, som holder fast i spilleren. Forstår ikke hvorfor det ikke var genanvendt bedre i Uncharted 3.
The medium is the message.
924 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig