X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Jeg-har-lige-gennemført... tråden


Svar
millenniummillenniumSkrevet 25/09-11 00:28 
Kender i det. Man har lige gennemført et spil, og har lyst til at dele slutopelvelsen med andre. Ikke?

Denne tråd er for dem, som lige har set rulleteksterne for et netop gennemført spil. Hvilket spil? Hvilken oplevelse og hvilken følelse sidder man med umiddelbart efter handlingen slutter. OBS: Altid risiko for en spoiler.

Jeg starter: Batman Arkham Asylum (Ja, jeg er l... Se hele indlægget
The medium is the message.
924 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 > »

Svar
millenniummillenniumSkrevet 25/09-11 00:28 
Kender i det. Man har lige gennemført et spil, og har lyst til at dele slutopelvelsen med andre. Ikke?

Denne tråd er for dem, som lige har set rulleteksterne for et netop gennemført spil. Hvilket spil? Hvilken oplevelse og hvilken følelse sidder man med umiddelbart efter handlingen slutter. OBS: Altid risiko for en spoiler.

Jeg starter: Batman Arkham Asylum (Ja, jeg er lidt bagud i programmet).

Storslående spiloplevelse, men i de sidste momenter føler jeg, at nu skal det bare overstås. Der er andre spil i vente.
Synes ikke helt at finalen levede op til spillets sublime opbygning. Det store sug i maven udeblev - men absolut ikke skuffende. Har ikke rigtigt lyst til at genoptage spillets ekstra challenges. Tak for Batman, vi ses i Gotham City.
The medium is the message.
Captain NCaptain NSkrevet 27/09-11 22:00 
Er netop blevet færdig med Deus Ex. Det var et ganske fint spil men det hele gik lidt i snegle tempo for mig
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 27/09-11 22:33 
Jeg fik lige gennemført Gears of War 3 kampagnen, hvilket var en jævnt kedelig oplevelse. Der er godt nok ikke sket megen udvikling i seriens gameplay siden det første spil og forsøgene på at tilføje historien patos er som altid grinagtige.

Håber på at der er mere gods i de andre game modes. Deathmatch virker ret sjovt men også noget velkendt.
(...)
GreaseballGreaseballSkrevet 27/09-11 22:36 
Sjovt... jeg fik gennemført Gears 3 story mode i søndags og jeg nød hver et min. af spillets histrie.
Gameplayet er som man kender det, it it aint broken, dont fix it.
TovbroTovbroSkrevet 27/09-11 22:49 
Jeg fik idag klaret Space Marine og det lever ret godt op til Warhammer verdenen. Synes de har klaret det ret godt... Dog savner jeg at inkvisition ikke er sådan en gang tøsedrenge...
CharzekCharzekSkrevet 28/09-11 00:03 
Det er ikke mere end nogle dage siden jeg har gennemført Dungeon Siege III

Ganske godt spil, historien er lidt tam, og føles kort. Men som helhed var spillet ganske udemærket.
spectrespectreSkrevet 28/09-11 07:35 
Har lige gennemført Dead Space 2. Igen weaksauce final boss battle...
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
millenniummillenniumSkrevet 11/11-11 23:41, rettet 11/11-11 23:42 
Har lige gennemført Uncharted 3. (normal) Fantastisk rejse og panisk afslutning, men jeg kunne sagtens have klart 2 - 3 ekstra spilletimer. Måske.

(SPOILER)

Jeg havde nok forventet lidt mere boss-agtig afslutning, som 2'eren havde. Og så er prologen lige lovlig hurtig overstået, taget hele kampen i betragning. Men det er småting. Jeg er mæt og glad af spiloplevelsen.
The medium is the message.
The DaneThe DaneSkrevet 12/11-11 00:08 
Fik færdiggjort Alice: Madness returns forleden (på nightmare yay!). Men må sige, at slutningen er lidt tvetydig - svært at se om det blot er en drøm hun har om at "Wonderland" er rask igen eller hun bare er blevet komplet skør i bolden.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
KillerBean2KillerBean2Skrevet 12/11-11 01:39 
Sikkert begge dele :)
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 12/11-11 11:51 
The Dane>
Men må sige, at slutningen er lidt tvetydig - svært at se om det blot er en drøm hun har om at "Wonderland" er rask igen eller hun bare er blevet komplet skør i bolden.

Er der ikke også en eller anden konvention om at alt der er baseret på, eller inspireret af, Alice in Wonderland SKAL besidde denne tvetydighed? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
The DaneThe DaneSkrevet 12/11-11 13:29 
Har ikke selv læst det, men set ud fra hvad der foregår så skal det da nok passe.

- og ja, det kan også godt være begge to :p. Ville dog godt have et 3. spil nu hvor katten siger "wonderland is safe... for now." i slutningen :D.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
millenniummillenniumSkrevet 29/12-11 23:17, rettet 29/12-11 23:18 
Driver: San Francisco

Sidder netop og ser rulleteksterne. De sidste kapitler hvor sandhederne afsløres har ca. 20-30 minutters aktiv spilletid (afhængig af dygtighed) så det er en rimelig lang klimaks. Men når først trofæet nærmer sig, hænger man fast.
Alt i alt rimeligt tilfreds - bortset fra én ting: (SPOILER).
Hvorfor skal det sidste moment i det endelige opgør afgøres med en ... cutscene? suk. Helt ærligt, frarøv ikke os spillere glæden ved at klare ærterne. (SPOILER SLUT)
The medium is the message.
millenniummillenniumSkrevet 02/01-12 09:50 
De Blob 2 (NDS)
Lige på faldrebet d. 1. januar. Spillet er lidt en fodnote med et "play-it-safe" gameplay, men er især tynget af, at et monotomt design. Derfor gik jeg i gang i sommers, og har først færdiggjort det nu. Kun på sidste bane bliver en smule svær, men bossen er klaret på første forsøg. Et spil i min samling der snart lander i Gamestops pre-owned sektion.
The medium is the message.
WikzoWikzoSkrevet 02/01-12 10:49 
Rayman Origins. Gennemførte hoveddelen forleden, og i går fik min bror og jeg så klaret The Land of the Livid Dead, som er en ekstra hård bane. Den tog ret lang tid, men den var sgu meget sjov.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 02/01-12 15:30 
Portal. Yes, sandt nok. Kedede mig i dag of hev den ned fra Live. 2'eren var faenemonalt godt, og jeg ville gerne have stiftet bekendtskab med GLaDOS in 1'eren foerst, men saadan er det.
Et solidt spil, der dog ikke naar 2'eren til sokkeholderne. Men for kun 600 MS Points saa foeler jeg mig ikke snydt.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
GreaseballGreaseballSkrevet 02/01-12 15:37 
Sonic CD på Xbox360. Et herligt gensyn med en klassiker. Stadig væk en dejlig musik side og herlig bane design der koster en liv når man ikke lige er mest vågen ;)
Bonus baner er igen meget sjov om end EXTREMT fustrerende når man misser den sidste UFO for 117 gang, fordi man lig er en pixel fra og man skal ramme der hvor de vil være ikke hvor de er fordi de flytter sige rundt på sidste baner.
millenniummillenniumSkrevet 13/01-12 23:38 
COD modern warfare 2 campaign

Ja, først nu. Det blev jo primært købt til online-kampe, men så blev jeg pludselig grebet af single player historien. Er faktisk ret imponeret. Det var meget script styret og taler ikke til intellektet, men hamrende intenst og en velformidlet historie der anderkender blodrusen i spiloplevelsen. Afslutningen kunne næsten ikke gøres bedre med FPS genrens begrænsninger.
The medium is the message.
Crystal DragonCrystal DragonSkrevet 03/03-12 19:43 
Nu har jeg ikke LIGE gennemført dem, men for et par dage siden færdiggjorde jeg 2 spil på samme dag:

Beyond Good and Evil HD til PS3.

Okamiden til NDS.

Jeg købte Beyond Good and Evil HD fordi jeg havde spillet den engang da jeg var nogle år yngre og ikke så meget ind til spil, men jeg husker det var et godt spil og jeg blev bestemt ikke skuffet af mine minder. Jeg fik 100% i alle trophy's. ^_^
Okamiden var jeg gået igang for et par måneder siden, men fordi det var et spil jeg tit bare spillede inden jeg lagde mig til at sove så trak tiden meget langt ud. Den er ikke helt det store mesterværk som dens forgænger "Okami" var, men den er bestemt et kig værd og meget sjov at spille.
Anime otaku by heart - Gamer by soulSpiller nu: InFamous: Second Son, DanganRonpa 2: Goodbye ...
millenniummillenniumSkrevet 28/03-12 22:44, rettet 28/03-12 22:45 
Red Dead Redemption (endelig)

SPOILERS SPOILERS!!

En oplevelse med ups'n'downs. Hele historien handler reelt om moral, opdelt i de akter. Først er det ukompliceret, men da man rejser til Mexico, og lander midt i en revolution bliver den moralske bevidsthed udfordret. Skal man stoppe nedslagtning af civile, velvidende om at man får en dusør på nakken og bliver eftersøgt?
Den endelige... boss-fight, var interessant. Jeg tænkte, hvornår har jeg sidst kæmpet imod en boss, som endte med at begå selvmord? Aldrig.
Og den tragiske slutning låg ligesom i kortene. Jeg vidst blot ikke hvori bestod tragedien. Var det John eller hans familie som måtte lade livet? Den mystiske mand (I know you) som man møder undervejs, indikerer ligesom udfaldet.
Så jo - det er en historie om morale, og hvordan synderne klæber til kroppen, selvom man ændrer sig. Måske har Rockstar netop ville behandle et emne, som mange kritikere synes de har negligeret. Det er historien som udgør urværket - ikke dets gameplay, som under tiden kan virkelig temmelig tyndt.
The medium is the message.
enfenenfenSkrevet 28/03-12 23:45 
SPOILER ALERT!

Har du også spillet helt færdigt, så du får den sidste (rigtige) slutning?

Jeg må ærligt indrømme, at jeg har glemt, hvem det er, der begår selvmord?
What is the Matrix?
millenniummillenniumSkrevet 29/03-12 09:33 
SPOILERS. HUGE SPOILERS!!!

Det er Dutch van der Linde der ender med at springe ud fra kløften, efter John har indhentet ham.

Alt tyder på, at "I Know You" manden er en form for dødsengel der henvender sig til John, og taler om moralen, fordi John snart står for skud. Det slutter med et John bliver gennemhullet af soldater og regeringens agenter, hvorefter hans søn vokser op og bliver en outlaw (som man efterfølgende kan styre i en uendelighed).

Jeg endte på ca. 70% complete.

SPOILER SLUT!
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 29/03-12 13:41 
Som jeg ser det, er "I Know You" manden John selv, eller hans samvittighed omkring fortidens synder. Men jeg tror ikke man skal lægge så meget i det. :)

@millennium: Der er én sidste lille mission som sønnen - den går jeg ud fra du har spillet? Tager et par minutter at klare.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 29/03-12 14:48 
Sumez>
@millennium: Der er én sidste lille mission som sønnen - den går jeg ud fra du har spillet? Tager et par minutter at klare.

Hvilken? Hvor på kortet kan man finde den?
The medium is the message.
SumezSumezSkrevet 29/03-12 15:12, rettet 29/03-12 15:12 
Det er længe siden, jeg kan ikke huske det. Men mener det er ved den lille hytte der ligger ved en sø, hvor der har været et par andre missioner tidligere, og at man automatisk har det som aktiv story-mission efter man begynder spillet som Hr. Søn.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
enfenenfenSkrevet 29/03-12 15:13 
Det var det, jeg mente med 'den rigtige slutning' Millennium :)
What is the Matrix?
millenniummillenniumSkrevet 29/03-12 17:44 
ok, jeg har lige en lille opgave i aften. :)
The medium is the message.
millenniummillenniumSkrevet 30/03-12 09:15 
Jeg kan overhovedet ikke finde den mission, og der er ingen indikator på kortet. Jeg mangler desuden også et par submissioner - måske derfor?!
F*** det - nu vil jeg i gang med Heavy Rain. :)
The medium is the message.
enfenenfenSkrevet 30/03-12 09:17 
Uden at afsløre for meget, vil jeg sige, at den er værd at tage for at få en afslutning på spillet :)
What is the Matrix?
SumezSumezSkrevet 30/03-12 09:31, rettet 30/03-12 09:32 
Uden at afsløre for meget, vil jeg sige at det er en af de mest ligegyldige missioner i spillet, og lidt et antiklimaks efter John Marstons egen spoilerwarning-slutning. :P
Men ja, den sætter da et punktum på historien, og er derfor stadig relevant.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 30/03-12 09:42 
Jeg syntes at huske at den sidste mission (ved søen) var markeret på mit kort. Ellers havde jeg aldrig fundet det :)
enfenenfenSkrevet 30/03-12 09:42 
Men er det egentligt ikke også bare en sidemission?

Men slutningen med Marston kan vel egentligt også stå alene. Og er efter min mening også den bedste slutning af de to.
What is the Matrix?
millenniummillenniumSkrevet 30/03-12 11:52 
SPOILERS ... igen.

Netop. Jeg synes også den sørgelige slutning hænger perfekt sammen med det dystopiske miljø og dårlige vejr, som man ofte rider i. Og så er det nok en gammel western kliché, at heltene dør. (Butch Cassidy & The sundance kid, Young Guns, etc.) Mange spil giver en følelse af mæthed i slutningen, men RDD giver nærmest en sørgmodig tomhed. Jeg kan sgu godt lide spil, som tør bryde klicheen om den kalorietomme spilopleveelse.
The medium is the message.
WehnerWehnerSkrevet 30/03-12 11:53 
Jeg får helt lyst til at spille det igen. Der må meget gerne komme om ikke en toer, så i hvert fald bare endnu et western-spil fra Rockstar.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
spectrespectreSkrevet 30/03-12 12:05 
Har lige gennemført I Am Alive. Meget fedt element med at man har stamina når man kravler rundt, og der er forskellige måder at tackle fjenderne på, men kan ikke forestille mig hvordan dette spil ville have været i en fullscale retail release.

Synes hurtigt at det blev ensformigt, men længden på spillet passede fint, og historien var med til at man blev ved med at have lyst til at spille for at se hvad der kom til at ske.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
enfenenfenSkrevet 30/03-12 12:11 
Hvor langt er spillet?
What is the Matrix?
SumezSumezSkrevet 30/03-12 13:09 
Wehner>
Jeg får helt lyst til at spille det igen. Der må meget gerne komme om ikke en toer, så i hvert fald bare endnu et western-spil fra Rockstar.

1'eren var jo også en hel anden setting og hovedperson en 2'eren, så det burde de vel sagtens kunne gøre igen i en evt. 3'er.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 30/03-12 13:12 
Rockstar San Diego har svjv ikke annonceret hvad de arbejder på siden RDR, så mon ikke der er en opfølger på vej :)
HeroldHeroldSkrevet 30/03-12 13:17 
enfen>
Hvor langt er spillet?

Jeg kan ikke huske hvor lang tid jeg spillede det, for det var over et par dage, og jeg sad ekstremt fast, fordi jeg havde glemt hvordan man lavede free aim. :( Jeg brugte dog en god del timer på det, vil jeg mene. Minimum 10, men nok lidt mere. En god oplevelse alt i alt.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
spectrespectreSkrevet 30/03-12 13:21 
enfen>
Hvor langt er spillet?

Hvis det er I Am Alive, så tog det ca. 6 timer på Normal. Der er også en survival mode, men er ikke helt sikker på hvad forskellen er, da jeg ikke har prøvet det endnu.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
HeroldHeroldSkrevet 30/03-12 13:26 
1up>
enfen>
Hvor langt er spillet?

Hvis det er I Am Alive, så tog det ca. 6 timer på Normal. Der er også en survival mode, men er ikke helt sikker på hvad forskellen er, da jeg ikke har prøvet det endnu.

Jeg spillede Survival - man får mindre ammo og retrys.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dRxLdRxLSkrevet 30/03-12 13:29 
Sine Mora story på letteste sværhedsgrad, for nogle dage siden. Fornøjelse fra start til slut. Er begyndt på "Challenging" som ikke virker meget anderledes.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
QQSkrevet 31/03-12 06:30, rettet 31/03-12 06:31 
Half-Life 2: Episode One og Episode Two

En god oplevelse og samtidig ikke noget, der vil sætte sig fast som en milepæl i min erindring.
Begge episoder er korte, især etteren, og føles i høj grad som ekstra kapitler, hvilket de jo egentlig også er. Nye tiltag er der ikke mange af, men de få, der er, hjælper på oplevelsen. Jeg kan ikke sætte min finger på, hvad det er, der får det til at føles mindre wauw - måske føles Source forældet, måske er det bare fordi, at man kender det for godt. I forhold til HL2 er der i hvert fald ikke meget wauw over det - men et glædeligt gensyn - det er det. Og for en som mig, der stort set aldrig spiller hverken PC eller FPS, er det alt i alt en god oplevelse.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
QQSkrevet 31/03-12 06:31, rettet 31/03-12 06:33 
Beano>
Jeg syntes at huske at den sidste mission (ved søen) var markeret på mit kort. Ellers havde jeg aldrig fundet det :)

Så vidt jeg husker starter den på banegården i Blackwater, hvor en agent giver et tip om, hvor den gamle Marshall bor. Altså ham ved søen. Det kan være svært at opdage, da hans Stranger-ikon blender ind i alle ikonerne på kortet over Blackwater.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
millenniummillenniumSkrevet 12/05-12 13:19 
Har lige gennemført Crysis 2:

Må indrømme, jeg har haft nogle gevaldige pauser i det. Men da jeg va ca. 70% igennem satte det tænderne i mig, og jeg spillede det som det eneste. Historien gjorde aldrig indtryk på mig, men hele destruktionsshowet i New York gav mig altid en følelse af noget episk. Den sidste bane udgør hele klimaksen - absolut værd at kæmpe sig frem til. Afslutningen er en teaser til fortsættelsen, men da jeg foruden credits bliver kastet tilbage til spillets hovedmenu (uden bonus af nogen art) sad jeg med følelsen: Okææææ, var det dét?!

Som spiller manglede jeg noget - en 'tak' for alt mit hårde arbejde. :)

Nå næste spil.
The medium is the message.
millenniummillenniumSkrevet 13/07-12 12:56 
Har lige gennemført: Max Payne 3

Fra start til slut: Det er ikke holdt mange pauser i Max Paynes tredje voldsballet. Den lave barriere, simple styring, pumpende bassmusik og varierende kapitler sætter virkelig tænderne i mig. Slutningen var ikke svær, så mere boss-metodiske spillere vil muligvis synes det er for meget week sauce, men personligt var jeg opslugt af blodrusen og nød det rolige momentum under rulleteksterne. Sidste banes varierende rum og maniske ekstremer er virkelig et godt skud adrenalin, men det mærker man først når sidste kugle af affyret.

Who am I kidding? Sidste kugle er aldrig affyret.
The medium is the message.
millenniummillenniumSkrevet 03/11-12 17:09 
Har lige gennemført The Unfinished Swan

Det tog ikke lang tid, og det var heller ikke meningen. En fin lille finale, som nærmere opfordrer til at prøve spillet igen. Dog troede jeg at sidste kapitel havde mere udfordring og mindre udtoning.
The medium is the message.
OliverHOliverHSkrevet 05/11-12 12:27, rettet 05/11-12 12:28 
Cool tråd!

Inden for den seneste uge har jeg fået gennemført Star Ocean First Departure og Crisis Core. Star Ocean var en fed oplevelse, og fedt med den opdaterede SO 2 grafik! Havde nok regnet med en lidt længere oplevelse, men de ca. 20 timer passer egentlig ret fint til et psp-rpg. Måske en smule nemt, i hvert fald hvis man udnytter sine super specialties godt.
Crisis Core havde jeg ikke forventet mig meget af, da jeg generelt ikke er så meget for spin-offs. Men egentlig et glimrende spil, hvor kampsystemet overraskede mig positivt. Normalt fortrækker jeg turbaserede kampe. Synes godt om slutningen (spoiler, I guess), især hvor Zack bliver slået ihjel og man får lov at styre ham mod horderne af soldater, i en kamp man ved man ik' kan vinde, men alligevel kæmper for at holde ud så længe som muligt.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 13/11-12 11:37, rettet 13/11-12 11:42 
Jeg har lige gennemført Frontmission: 1st (NDS)

Det tog flere tilløb over lang tid inden jeg kom rigtigt i gang, fordi spillet har en meget stejl indlæringkurve, og en omvendt sværhedsgradskurve der starter højt. Når man igennem de første missioner og lærer at forstå systemet, gemmer der sig et fint SRPG i spillet, som især vil tilfredsstille Mech-fans. Der er ekstremt mange designs og våben at vælge imellem, så der er meget micro-management, men det er samtidig tilfredsstillende at kunne definere lige præcis den Mech man gerne vil skabe. Samtidig kan de fleste designs bruges i alle situationer så længe de er kombineret med andre komplimentere designs.

Der er to kampagner i spillet, hvor den første er ca. dobbelt så lang som den anden, og klart mest interessante. Amanos illustrationer er... knap så pæne, og ligner tit skitser, der udstiller et ikke særligt teknisk dygtigt kreativt arbejde. I anden halvdel er det bedre, og som om Amanos talent har hævet sig flere niveauer, uden at det nogensinde bliver helt godt. Heldigvis er pixel-grafikken enormt sprød, og de forskellige mechs og baner er kreative, forskellige og simpelthen visuelt tilfredsstillende.

Historien er klassisk, men interessant, selvom oversættelsen halter flere steder, og får dialogen til at virke unaturlig og fjollet på steder hvor det bestemt ikke er meningen.

Der er ca. 30 timer gemt i spillet. Det anbefales til alle SRPG- og Mech-fans.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
AzzkikrAzzkikrSkrevet 13/11-12 14:16, rettet 13/11-12 14:18 
Echelon VI>
Jeg har lige gennemført Frontmission: 1st (NDS)

Der er ca. 30 timer gemt i spillet. Det anbefales til alle SRPG- og Mech-fans.

Kan kun tilslutte mig ovenstående indlæg og vil blot tilføje at hvis man ikke orker handhelds kan spillet fint spilles på SFC, omend man ikke får så meget ud af spillets historie med mindre man kan japansk så er alle menu'er og shops osv på engelsk. Der dog kun "hoved" kampagnen i SFC versionen.

Det klart bedste spil i serien og sammen med FFT det bedste TRPG der findes imo.
924 emne(r).
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig