X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox Live Rewards


Svar
HeroldHeroldSkrevet 22/09-11 12:54 
En af mine gamle kollegaer i England nævnte Xbox Live Rewards, som er et eller andet program, der udløser MS Points alt efter hvad man laver på Xbox Live. Det er kun tilgængeligt i USA og UK lige pt, men jeg mindes at flere herinde har UK konti kørende, så det var måske en mulighed for at score lidt ekstra point til køb af spil på Live.

Link...
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KTCKTCSkrevet 22/09-11 13:22 
Jeg kender godt til det, og det virker. Det er dog ikke meget man får ud af det, men lidt har vel også ret.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HeroldHeroldSkrevet 22/09-11 14:00 
Ja, jeg aner ikke hvad der udløser point eller noget, men jeg ved at min kollega havde samlet nok op til at kunne udløse et skift af hans GamerTag, og det er alligevel 800 point = et lille Live Arcade-spil. Han havde ikke gjort noget for det. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KTCKTCSkrevet 22/09-11 15:20 
Man får 20 points for hver måned, hvor man udfylder et spørgeskema, og ellers er det lidt forskelligt hvad der giver noget. Nogle gange er det en bonus for at købe meget en måned.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig