X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Skøre samlere


Svar
dRxLdRxLSkrevet 17/09-11 23:11 
En lidt længere velskrevet artikkel om hardcore Nintendo samlere og NWC i 1990.

God interessant læsning for de fleste herinde:

 "Don't ask—it's almost like a sickness. If you're ever, like, attracted to somebody you're not supposed to be, and you can just feel how wrong it is, it's kind of like that."

Link...
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KillerBean2KillerBean2Skrevet 29/03-12 14:28 
Jeg var lige et smut i en genbrugs bare for hyggens skyld. Der står en papkasse med en smule LP'er i, ved siden af kassen står en bunke singler som en gammel gut er ved at rode igennem. Jeg bladrer lige hurtigt igennem LP'erne, og så siger manden med singlerne pludselig ud af det blå: "Skulle du ikke lige vente til jeg er færdig?!". Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal sige, men svarer i hvert fald, at jeg ikke rigtig forstår hans udmelding. "Det er da almindelig pli, men det ved du nok ikke noget om!", siger han så. Og så mumler jeg et eller andet vås og vælger at gå min vej, fordi situationen virker så absurd.

Manden var tilsyneladende overbevist om, at alle andre, som rørte ved de LP'er, var maniske samlere, der var ude på at hugge gemte perler for næsen af ham. Det vil jeg sgu kalde en tosset samler :D
AV Intelligent Terminal
scavengerscavengerSkrevet 29/03-12 16:43, rettet 29/03-12 16:44 
Det er vist en speciel virus pladesamlere har. Jeg har set på flere loppemarkeder, at der har været optræk til slagsmål, fordi en mener at en anden ikke har fulgt "protokollen". Det er ikke noget jeg har set omkring bøger eller andre ting, kun blandt pladesamlere. Vi andre må leve efter devisen: "Hvis en anden end jeg så den først, så er det bare ærgerligt for mig."
Nemo me impune lacessit
dRxLdRxLSkrevet 21/07-12 21:55 
Endnu en lidt skør fortælling om samlere, denne gang om et konkurrence SNES cartridge:
http://blog.pricecharting.com/2012/07/how-i-got-nintendo-powerfest-94.html
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
AzzkikrAzzkikrSkrevet 22/07-12 00:00 
Det er sku vildt, 12k$....

Så er 400$+ for earthbound lige pludselig småpenge :P
solid snakesolid snakeSkrevet 12/01-13 19:41 
Er der nogen som ser TV3 lige nu med ekstreme samler.?
Han samler på spillemaskiner.. Crazy eller det kunne jo være en af os.. :D
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
WonderboyWonderboySkrevet 12/01-13 20:22 
Øv nåede ikke at se det, var det vildt?
I love monster land
MuertoMuertoSkrevet 12/01-13 22:22 
solid snake>
Er der nogen som ser TV3 lige nu med ekstreme samler.?
Han samler på spillemaskiner.. Crazy eller det kunne jo være en af os.. :D

Host host :D eller Rune/Eddie xD
solid snakesolid snakeSkrevet 13/01-13 02:17 
Jeg så ikke starten af det, men han skulle have flytte nogle store maskiner og var ved at gå amok, men nok mest fordi dem der skulle flytte det, ikke var påpasselig nok ifølge ham..
Jeg kan sagtens følge ham, hvis det nu har været hans kæreste eje i mange år, så er det da heller ikke rart, de ikke kan håndtere det ordentligt. Jeg kendte desværre ingen af arcade maskinerne.. Jeg så som sagt ikke starten.. :(
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
WonderboyWonderboySkrevet 13/01-13 11:21 
Okay lyder spændende mund ikke det bliver genudsendt på et tidspunkt?.
I love monster land
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig