X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Syndicate remake


Svar
dRxLdRxLSkrevet 17/09-11 22:19 
Den dårlige nyhed er at det bliver som FPS den gode nyhed er at Starbreeze studios står for det. Ifølge artiklen vil man komme til at genspille missioner fra det klassiske spil, hvilket kunne blive et lækkert nostalgitrip hvis spillet bliver acceptabelt.

Link...
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
TheDukeTheDukeSkrevet 18/09-11 03:02 
Så god er den nyhed desværre ikke.

http://www.1up.com/features/starbreeze-secret-history

Det kan være at det nye team kan klare det fint, men Butcher Bay folkene er væk for længst.
millenniummillenniumSkrevet 18/09-11 16:02 
Må indrømme jeg har en mærkelig svaghed for isometriske perspektiver. Hvis de ikke genfinder vinklen, gider jeg ikke.
The medium is the message.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 18/09-11 20:46 
Er det ikke fordi Deus Ex har fået FPS-succes at de måske vil kopiere det? Eller har Syndicate-planerne været længere tid undervejs?
TheDukeTheDukeSkrevet 18/09-11 21:08 
Hvis de announcer det nu har det nok været i gang i et stykke tid.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 18/09-11 22:25 
De har vist været i gang længe. Rygterne har hvert fald længe kørte - projektet er gået under navnet Red Lime. Dog lyder spillet meget henad Deus Ex.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
jaesjaesSkrevet 30/09-11 21:17, rettet 30/09-11 21:19 
Trajler:
http://www.rockpapershotgun.com/2011/09/29/the-syndicate-announcement-trailer/?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+RockPaperShotgun+%28Rock%2C+Paper%2C+Shotgun%29

Både trailer, stil og gameplay virker meget smooth, synes jeg. Det bliver sikkert et forholdsvist konventionelt spil, men om ikke andet ligner det noget der glider godt.

Side-note: Noget af det første jeg tænkte på, da traileren kørte, er, hvor vesteuropæisk det hele virker. Mest positivt ment :)
BeanoBeanoSkrevet 30/09-11 21:21 
Ligner Deus Ex uden urin-filter ;)
nerosnerosSkrevet 30/09-11 21:22 
Det ser faktisk ret godt ud og musikken er da for Kickass!
Bashful Neophyte
TheDukeTheDukeSkrevet 30/09-11 21:33 
Der kommer til at være 4-player coop i nyfortolkninger af de gamle levels.

http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/134?ch=3

Jeg kunne godt finde på at købe det til PC, forudsat at jeg ikke behøver at installere Origin for at kunne køre det.
SumezSumezSkrevet 04/10-11 13:56, rettet 04/10-11 13:58 
Dejlig musik (dem der har produceret traileren har læst på internettet at Skrillex er populært), men spillet ser ikke videre sindsoprivende ud.

edit: Da jeg skrev ovenstående var det ikke lige gået op for mig at det faktisk -var- Skrillex der havde lavet musikken >_>
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
millenniummillenniumSkrevet 04/10-11 14:07, rettet 04/10-11 14:08 
"We didn't wanted to do a hi-res version of the old game, but make a complete new version"

FPS + Sci-fi = new?!?!?!?!
The medium is the message.
GreaseballGreaseballSkrevet 09/10-11 11:07 
Det org. Syndicate var sjovt at spille sammen med flere. Hver især med sin agent.
Hvis man endelig skulle havde lavet noget nyt så kunne man da stadig havde beholdt det org. isometriske perspektiv men samtidig havde den mulighed for at overtage direkte kontrol over en af sine agenter, i FPS perspektiv.
millenniummillenniumSkrevet 09/10-11 21:02 
Det var netop det optisk 'magtfulde' blik i syndicate der gjorde det fedt. Lidt God's eye. Men FPS er så snævert, småt og subjektivt.
The medium is the message.
jaesjaesSkrevet 09/10-11 21:26 
Jeg forstår godt EA's valg, når de tilsyneladende helst vil lave spillet som en storproduktion. I den kontekst er tiden fuldstændigt løbet fra spil, som de gamle Syndicate. Naturligvis lidt trist, men samtidig er det positivt, at sim-spil - og andre former for taktiske og strategiske spil - er ved at blomstre op som mindre produktioner.

Og co-op for fire spillere, hvor hver figur har individuelle evner der kan bruges taktisk, er jo trods alt lidt i samme ånd som i de gamle spil. Så det er vel kun single-player-delen, som komplet skifter stil.
dRxLdRxLSkrevet 10/10-11 09:46 
Greaseball>
Det org. Syndicate var sjovt at spille sammen med flere. Hver især med sin agent.

Kunne man det? På Amiga med to mus?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 10/10-11 09:58 
Eller link kabel?
GreaseballGreaseballSkrevet 10/10-11 14:27 
dRxL>
Greaseball>
Det org. Syndicate var sjovt at spille sammen med flere. Hver især med sin agent.

Kunne man det? På Amiga med to mus?

Nej.. På konsol i små pus. I ved de der maskiner fra sega og Nintendo som man sætter til tv ;)
dRxLdRxLSkrevet 14/10-11 20:09 
Kan ikke sætte ord på præcis hvorfor, men det ligner ikke noget jeg har lyst til at bruge tid på:

gameplay gennemgang på gametrailers.com
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DarkbeatDarkbeatSkrevet 25/10-11 20:42 
EA afviser ikke et nyt traditionelt Syndicate spil hvis det nye spil skaber nok brand-awareness.

http://news.softpedia.com/news/Syndicate-Remake-Is-Still-Possible-EA-Says-229830.shtml


Det er åbentbart meget fy at tage nogen chancer nu om dage....
millenniummillenniumSkrevet 26/10-11 10:41 
Brand-awareness, pft! De har lavet et spil som basalt set ligner alt andet, og ikke skiller sig ud. De små kosmetiske nyheder er kun noget som fanboys vil tage til sig.

Tag dog en chance, EA. Lav det med samme perspektiver som Dead Nation og Lara Croft: Guardian of Light. Det får mere opmærksomhed på den måde.
The medium is the message.
dRxLdRxLSkrevet 10/02-12 01:41 
Ser ud som om de er ved at gøre det rigtig.
Nogen der har lyst til at spille 4 spiller samarbejds-demoen med mig fredag aften? (10/2/2012)

Link...
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dRxLdRxLSkrevet 10/02-12 23:18 
Ingen interesserede? Jeg spillet det lidt med tilfældige her til aften og demoen er okay uden at være prangende ;)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig