X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Super Mario 3D Land


Svar
HankyHankySkrevet 17/09-11 01:30 
Lad os holde snakken om det næste blikkenslager eventyr herinde.

- 3D Screenshots af Super Mario 3D Land:

Tast følgende URL i 3DS browseren, for at se en række officielle screenshots i 3D på maskinen - http://www.nintendo.co.jp/3d... Se hele indlægget
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
58 emne(r).
« < 1 2

Svar
BeanoBeanoSkrevet 23/11-11 10:12 
Echelon VI>
Derudover vil jeg pointere hvor flot spillet er. Især den sidste bane overbeviste mig om konsollens grafiske formåen. Jeg håber at andre udviklere kan gøre Nintendo kunsten efter, og ramme samme flotte standard.

Måske ikke teknisk-imponerende (indtil videre), men de klassiske Mario figurer og elementer kommer utroligt flot til live i 3D. Som så ofte med 3DS spil, så skal det ses på 3D skærmen før man værdsætter det.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 23/11-11 10:15 
3D gør det selvfølgelig ekstra imponerende, men umiddelbart synes jeg ikke det er langt fra hvordan Super Mario Galaxy så ud - det kan selvfølgelig skyldes dårlig hukommelse :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 23/11-11 10:28 
Som sagt - også kun vurderet ud fra den første verden :)
Jeg skal helt sikkert spille det mere i aften.
SumezSumezSkrevet 23/11-11 11:48 
Echelon VI>
Jeg er endnu ikke startet på de otte alternative verdener, der omstrukturerer de baner man allerede har gennemført, så jeg ved ikke om sværhedsgraden bliver øget endnu.

Det må du gerne uddybe. Er det SAMTLIGE baner i hele spillet der bliver gjort sværere, så man kan få noget ud af at spille dem igen, eller er det bare enkelte baner der kan spilles i "remixede udgaver"?
Og er ændringerne i så fald interessante, eller er det blot overflødige udfordringer tilføjet eksisterende baner (som når man skal ud og finde nye "skjulte" stjerner på de gamle baner i Galaxy 2)?
Hvis spillet få kød på her, kan det gøre forskellen på hvorvidt jeg gider investere i spillet...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 23/11-11 13:21 
Det ser ud som om det er samtlige baner i spillet der er re-mixet. Det er hovedsageligt fjenderne og deres positioner der bliver skiftet ud, nogen baner ændre dog også karakter, og bliver sværere. Nogen baner ligner meget de originale, andre har jeg svært ved at genkende. "Evil Mario" introduceres desuden - denne gang fungerer han meget lig Galaxy. Desuden introduceres Luigi som spilbar figur. Han spiller anderledes, men han har vist ikke sine egne mønter!?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Alf81Alf81Skrevet 23/11-11 20:57, rettet 23/11-11 21:07 
Nu har jeg gennemført de første 8 Worlds, samt samlet alle Star Coins (nogen som ved hvad det egentligt unlocker?). Jeg synes virkelig det er svært at genkende de såkaldte remixede baner. For det meste kører de bare samme tema som nogle af de baner man allerede har været i, men synes ikke der er så meget remix over dem. Det kan selvfølgelig være at det kommer :) Men, synes at man tager fejl, hvis man synes at man har gennemført efter de første 8 Worlds.

Jeg er har været ganske underholdt indtil videre, men synes godt nok at spillet er en anelse for nemt. De baner der så endelig har givet mig problemer (hvis man kan kalde det det), skyldes udelukkende styring/"kamera" bøvl, og oftest har det taget max 3-4 forsøg.

Jeg ved ikke hvad der er med det, men det føles ikke heeelt færdigbagt. Med SMG i baghovedet, føles det på mange måder som et light-produkt. Gameplayet er der nogenlunde. Grafikken er charmerende og til tider ret flot. Musikken er virkelig god og lydene er fabelagtige. Når det så er sagt, så efterlades man lidt med følelsen af at det kunne have været så meget mere. Mange af elementerne der gjorde SMG så fantastisk, er til stede, men bliver aldrig rigtigt fulgt til dørs. Banerne er en smule for tomme og alt for små.

Kunne virkelig godt have brugt at de havde givet produktionen fuld rebekka, så vi nu kunne have siddet med et sandt værk, som SMG. Nu hvor det alligevel er så tæt på, så er jeg ikke i tvivl om det kan lade sig at gøre på en håndholdt.
Ting om dét og pis.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 23/11-11 21:40 
Alf81>
Nu har jeg gennemført de første 8 Worlds, samt samlet alle Star Coins (nogen som ved hvad det egentligt unlocker?). Jeg synes virkelig det er svært at genkende de såkaldte remixede baner. For det meste kører de bare samme tema som nogle af de baner man allerede har været i, men synes ikke der er så meget remix over dem. Det kan selvfølgelig være at det kommer :) Men, synes at man tager fejl, hvis man synes at man har gennemført efter de første 8 Worlds.

Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener? Synes du at de re-mix banerne virker som helt nye baner, eller at de ligner originaler identisk?

Langt de fleste af de remixede baner i de første tre verdener, ligner IMO originalerne virkelig meget.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Alf81Alf81Skrevet 23/11-11 21:54, rettet 23/11-11 21:55 
Jeg mente egentlig bare at temaerne var identiske, men at der var tale om helt nye baner. Men har spillet videre siden, og du har helt ret. Mange af de "nye" baner er bare remixede versioner af baner man allerede kender. Der er dog nogle jeg slet ikke kan genkende.

I øvrigt, så synes jeg spillet åbner sig op og bliver meget sjovere efter de første 8 Worlds. Spillet er jo' slet, slet ikke slut endnu :D
Ting om dét og pis.
58 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig