X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Super Mario 3D Land


Svar
HankyHankySkrevet 17/09-11 01:30 
Lad os holde snakken om det næste blikkenslager eventyr herinde.

- 3D Screenshots af Super Mario 3D Land:

Tast følgende URL i 3DS browseren, for at se en række officielle screenshots i 3D på maskinen - http://www.nintendo.co.jp/3d... Se hele indlægget
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
58 emne(r).
1 2 > »

Svar
HankyHankySkrevet 17/09-11 01:30 
Lad os holde snakken om det næste blikkenslager eventyr herinde.

- 3D Screenshots af Super Mario 3D Land:

Tast følgende URL i 3DS browseren, for at se en række officielle screenshots i 3D på maskinen - http://www.nintendo.co.jp/3ds/arej/screenshot/index.html
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Alf81Alf81Skrevet 17/09-11 08:42 
BRING IT!
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 17/09-11 12:37 
Ligner god klassisk sjov :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/09-11 13:05 
Ligner alle andre Mario-spil.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 17/09-11 14:05 
"Ligner alle andre fantastisk gode Mario-spil."

fixed :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/09-11 14:50 
Jeg snakker ikke kvaliteten i spillene. De ligner bare alle sammen hinanden. Det er lidt kedeligt og forudsigeligt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 17/09-11 15:48 
True, men hvis de holder kvaliteten fra NSMBW og Galaxy, er det svært at beklage sig
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/09-11 16:16 
Hvis det holder kvaliteten fra New Super Mario Bros. Wii bliver det ikke specielt godt :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
Alf81Alf81Skrevet 17/09-11 16:34 
Men derimod SMG, som det jo' også ligner noget mere end NSMB, så har vi da et hit på hånden.
Ting om dét og pis.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/09-11 18:03 
Jeg har kun spillet toeren igennem. Det var ganske godt, men jeg synes det jeg spillede af etteren var bedre.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 13/10-11 11:56 
Se hvem der er med!

... og han er sej!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/10-11 12:40 
Mario...?
Spiller nu: Phantasy Star IV
KillerBean2KillerBean2Skrevet 13/10-11 12:44 
Jeg fatter det heller ikke. Sad og tænkte: "Jakob Stegelmann er med i det nye SMB?! Sejt!!". Men næhh :/
AV Intelligent Terminal
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/10-11 12:48 
Måske Sumez mener den generiske skildpadde boss der er blevet skambrugt i de fleste Mario-spil? :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 13/10-11 13:00, rettet 13/10-11 13:01 
Jeg troede alle efterhånden havde set den her http://www.youtube.com/watch?v=gtHgCmX9xg0

Konsolkongen>
Måske Sumez mener den generiske skildpadde boss der er blevet skambrugt i de fleste Mario-spil? :)

Jeg taler om en sej mellemting mellem en frø og en skildpadde som kun har været brugt i SMB3, og aldrig siden :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 13/10-11 13:15 
Killer Bean 2>
Jeg fatter det heller ikke. Sad og tænkte: "Jakob Stegelmann er med i det nye SMB?! Sejt!!". Men næhh :/

Stegelmann har leveret mønterne - det er faktisk licenskroner!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/10-11 13:36 
Sumez>
Jeg taler om en sej mellemting mellem en frø og en skildpadde som kun har været brugt i SMB3, og aldrig siden :)

Jeg synes ellers den ligner meget den baby der er med i Sunshine.

Men hvis de stiler efter SMB3 lyder det ret spændende.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 13/10-11 13:56 
Ifølge det preview, 1UP postede i dag, er spillet meget et miks af elementer fra samtlige mariospil, men det lader til at især SMB3 har fået rigtig meget kærlighed.

Jeg kan godt lide at Nintendo helt har droppet idéen om at lave "virkelige" verdener som i Sunshine og M64, og i stedet fokuserer 100% på gameplayet når de designer banerne. Forhåbentlig bliver det lidt mere udfordrende end Galaxy-spillene.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/10-11 14:18 
Super Mario 3 er uden sammenligning den bedste Mario oplevelse jeg har haft og trods lidt design problemer et helt igennem fantastisk spil.
Super Mario 3D Land virker i hvert fald lidt mere spændende nu :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 13/10-11 14:33 
Sumez>
Jeg taler om en sej mellemting mellem en frø og en skildpadde som kun har været brugt i SMB3, og aldrig siden :)


Jeg har egentlig altid tænkt at det bare var en skildpadde - hvorfor skulle den også være en frø?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 13/10-11 14:35 
Nu skal du ikke stille spørgsmålstegn ved Stegelmanns ord.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 13/10-11 14:41 
Jamen, det er jo alligevel ikke ham selv der spiller spillene. Han sidder bare og er 2 meter høj :(
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 13/10-11 14:48 
og han er sej
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 13/10-11 14:50 
og han er seeeeeeej
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 10/11-11 13:15 
Et par anmeldelser...

Edge: 8/10
Eurogamer UK: 9/10
Gamespot: 8/10
IGN: 95/100
Joystiq: 4.5/5

Metacritic link
SumezSumezSkrevet 10/11-11 14:03, rettet 10/11-11 14:03 
Lyder mere som en Sunshine end en Galaxy. Men stadig pengene værd, tilsyneladende. :)

Håber bare det er bedre end NSMBDS
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JonassoeJonassoeSkrevet 10/11-11 14:21, rettet 10/11-11 14:22 
Sunshine > Galaxy
Hold da op hvor kunne man mange seje ting i Sunshine. Har aldrig oplevet så god styring i en 3D-platformer.

(Banerne er også sjove)

Alt hvad jeg har hørt om 3D Land får det dog til at lyde mere som Galaxy efter min mening. Mest på grund af det mere lineære banedesign.
Spiller nu: Super Street Fighter IV, Super Smash Bros. Melee
HulleHulleSkrevet 10/11-11 15:29 
Jeg er også kæmpe fan af Sunshine og forstår slet ikke det negative label som spillet har fået hæftet på sig. Så hvis det nye spil sammenlignes med Sunshine, så er jeg mere klar på det end nogensinde før :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Alf81Alf81Skrevet 10/11-11 15:55 
Jeg glæder mig sindssygt meget til spillet. Jeg smed min preorder for laaang tid siden.

Så kan andre fandme kvæles i ting med drager, sværd og roam! ;P
Ting om dét og pis.
BeanoBeanoSkrevet 10/11-11 18:51, rettet 10/11-11 18:57 
Jeg syntes det er flabet af Nintendo at udgive det samme dag som Skyward Sword. Ja, et luxusproblem... ;)

@Alf: Bowser er en drage... eller?
Alf81Alf81Skrevet 10/11-11 20:46 
Faktisk er det en super ide at udgive dem samme dag. Min kæreste er KÆMPE fan af Zelda, så hun har monopol på TVet når det udkommer (for det ikke skal være løgn, så udkommer det faktisk på hendes fødselsdag). Så vælger at se SM3DL som en fin trøst.

Er Bowser også med i dette? Spoiler!
Ting om dét og pis.
BeanoBeanoSkrevet 10/11-11 21:03 
Jeg ved det ikke men antog han er med :)
JonassoeJonassoeSkrevet 10/11-11 22:21, rettet 10/11-11 22:22 
Han er med i flere trailere. Nu med tanuki-hale (ligesom stort set alt andet i spillet).
Tror ikke jeg kender et Mario-spil, hvor Bowser ikke er skurken, bortset fra SMB2.
Spiller nu: Super Street Fighter IV, Super Smash Bros. Melee
3of193of19Skrevet 11/11-11 02:29 
Super Paper Mario
Super Mario RPG
Paper Mario 2
Super Mario Land 1+2
SumezSumezSkrevet 11/11-11 09:55 
Jonassoe>
Alt hvad jeg har hørt om 3D Land får det dog til at lyde mere som Galaxy efter min mening. Mest på grund af det mere lineære banedesign.

Jeg tænkte ikke så meget på banedesignet, mere udtalelser som:
1up>
Super Mario 3D Land's playful reverence for (and references to) the 8-bit days reminds us that Super Mario Bros. 3 truly was an amazing game, but it does so at the expense of its own identity. I have a hard time imagining that, 20 years from now, Nintendo's designers will be looking back at 3D Land as a template for a new game the way 3D Land builds on Mario 3's iconography. Ultimately, that's the difference between a good Mario game and a great one.

Jeg synes ikke Sunshine er et dårligt spil, faktisk er det et rigtig godt spil. Men det er jo ikke en målestok for platformspil på samme måde som SMB, SMB3, Mario 64 og Galaxy var.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JonassoeJonassoeSkrevet 11/11-11 09:55, rettet 11/11-11 09:57 
3of19>
Super Paper Mario
Super Mario RPG
Paper Mario 2
Super Mario Land 1+2

Nu er 3 af dem jo RPG-spil og ikke en del af Mario-hovedserien, men point taken :)

Og ja, selvfølgelig burde jeg have husket SML1+2. Hvordan kunne jeg glemme dem.
Spiller nu: Super Street Fighter IV, Super Smash Bros. Melee
SumezSumezSkrevet 11/11-11 09:57 
Beano>
@Alf: Bowser er en drage... eller?

Måske er han en mellemting mellem en frø og en skilpadde?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 11/11-11 09:58 
Jonassoe>
Nu er 3 af dem jo RPG-spil og ikke en del af Mario-hovedserien, men point taken :)

Og ja, selvfølgelig burde jeg have husket SML1+2. Hvordan kunne jeg glemme dem.

Og SMB2 (ikke-lost levels) :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 11/11-11 09:58, rettet 11/11-11 09:59 
Sumez>
Måske er han en mellemting mellem en frø og en skilpadde?

Ja det må være det - en Stegelmansaurus!
HankyHankySkrevet 14/11-11 18:38 
What the fuck.

http://kotaku.com/5858689/how-to-get-at-least-885-free-lives-in-super-mario-3d-land
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/11-11 19:08 
Haha der kan Skyrim slet ikke være med hvad bugs angår ;D
Spiller nu: Phantasy Star IV
Alf81Alf81Skrevet 14/11-11 19:25 
Ja, for mangel på liv i mariospillene er altid et KÆMPE problem :D
Ting om dét og pis.
3of193of19Skrevet 14/11-11 20:27 
Det er jo det samme som i ældre Mario spil hvor man kunne hoppe på en koopa, sende skjoldet afsted og så time det så man hoppe på det igen når det kommer tilbage efter at ramme en væg. Forskellen her ser bare ud til at det er væsentlig nemmere bare man står det helt rigtige sted.
BeanoBeanoSkrevet 15/11-11 11:59 
Så er de politisk korrekte på banen igen: Uha uha... Mario går med pels!!!

"Mario 3D Land's Tanooki Suit Revival isn't OK with PETA"
SumezSumezSkrevet 15/11-11 12:03, rettet 15/11-11 12:03 
3of19>
Det er jo det samme som i ældre Mario spil hvor man kunne hoppe på en koopa, sende skjoldet afsted og så time det så man hoppe på det igen når det kommer tilbage efter at ramme en væg. Forskellen her ser bare ud til at det er væsentlig nemmere bare man står det helt rigtige sted.

Yeah, den "feature" har vist været med i spillene siden for evigt. Jeg mindes et sted på en af skovbanerne i Mario World, hvor man kan få så mange ekstraliv at der begynder at komme grafikfejl, fordi spillet ikke ved hvad det skal skrive.

Sjovt nok har ekstraliv også været et åndssvagt overflødigt element i Mariospillene siden de indførte savegames. Lidt ærgerligt, for jeg syntes det var sjovt at udfordre sig selv lidt ekstra ved at gå efter 1up-svampene i Galaxy, der ofte krævede noget større behændighed end bare at spille banen igennem normalt. Det ville være sjovere hvis man fik noget lidt mere brugbart eller "synligt" ud af disse krumspring.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 22/11-11 20:26, rettet 22/11-11 20:37 
Jeg modtog spillet i dag, og er så småt ved at være igennem det efter kun fire timer og 13 minutter, med alle mønter i de fleste verdener. Det er ganske udmærket, især pacingen er god, men det er godt nok hurtigt overstået.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
ChronoChronoSkrevet 22/11-11 20:41 
Det passer meget godt med den tid jeg brugte på de første otte verdener... ;-)

Jeg er ellers ret vild med spillet. For det første - der er ingen tutorial! Hvornår er det lige sket sidst, at et Nintendo-spil ikke har sådan en? Her er bare fuld fart fra bane 1-1. Knapper og specielle hop må man læse om i manualen. Det er nu rart at slippe for. Men selvfølgelig starter det ud med at være ret let.

Der er heller ingen tekst og historiesekvenser - kun et enkelt postkort mellem verdener. Befriende.

Og så er der jo super vaskebjørnen, som man får hvis man taber en bane fem gange (tror jeg det er). Når man har den, så er man udødelig og så gennemføres banerne let. Det er selvfølgelig valgfrit, men mine børn er vilde med den feature.

Tricket fra den video virker glimrende i øvrigt. Så slipper man for at gå game over. Det burde de alligevel have afskaffet for længst.

Det eneste som virkelig irriterer mig ved spillet, er at man skal holde en knap nede for at løbe. Det fungerede glimrende i Galaxy uden, så det undrer mig at de har genindført den feature på en platform med analog-stick. Dumt.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
BeanoBeanoSkrevet 23/11-11 09:31 
Fik det også i går og nåede at den første verden - lovende spil indtil videre :)
God brug af 3D - hjælper meget til afstandsbedømmelse.
SumezSumezSkrevet 23/11-11 09:49 
Flere anmeldelser og tilbagemeldinger fra folk der har prøvet spillet tyder på en sjov, men kort og alt for nem oplevelse.
Lidt ligesom min opfatelse ad New Super Mario Bros. på DS som efter min mening ikke er værd at bruge penge på. Det er et sjovt spil, men virker også helt utroligt formålsløst. Så er lidt i tvivl om jeg egentlig gider købe 3D Land nu. Nogen af Jer der har spillet det, der kan uddybe lidt? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 23/11-11 10:06 
Sumez>
Flere anmeldelser og tilbagemeldinger fra folk der har prøvet spillet tyder på en sjov, men kort og alt for nem oplevelse.

Denne beskrivelse rammer det meget godt. Det er ikke på grund af sværhedsgraden at guld mønterne er svære at finde, enkelte af dem er bare godt gemt. Formålsløst vil jeg ikke kalde det, men det er altså meget nemt.

Jeg er endnu ikke startet på de otte alternative verdener, der omstrukturerer de baner man allerede har gennemført, så jeg ved ikke om sværhedsgraden bliver øget endnu.

Derudover vil jeg pointere hvor flot spillet er. Især den sidste bane overbeviste mig om konsollens grafiske formåen. Jeg håber at andre udviklere kan gøre Nintendo kunsten efter, og ramme samme flotte standard.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
58 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig