X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Zelda Marathon 2011


Svar
GilucGilucSkrevet 09/09-11 19:43 
Hej alle!

Så er det tid til Zelda Marathon 2011, og denne gang skal også Skyward Sword gennemføres. De starter med at spille i ugen hvor spillet udkommer (i Storbritannien udkommer det d. 18. november), og de skal også slutte samme uge. Altså har de fem dage til at gennemføre Zelda-spillene op til Skyward Sword, og det er endda inkl. de berygtede CD-i-spil, Soul Calibur II og Link's Crossbow Training. Har man spillet dem nok gange og bruger man delvist walkthrough, er det jo ikke alt for kompliceret - men at gennemføre et helt nyt Zelda-spil (Skyward Sword), kan nu godt blive noget af en opgave.

Det hele går selvfølgelig til at godt formål, pengene kommer ind fra folk der sidder og ser det live, som så donerer. Mener at de sidste år, og ved Mario Marathon er noget op på ganske klækkelige summer.

Jeg synes det er vildt fedt, at folk gider at dedikere deres tid til et velgørende formål som dette - hvad synes I? Et link til hjemmesiden kan findes herunder.

Zelda Marathon 2011
You can fight like a Krogan, run like a leopard, but you'll never be better than Commander Shepard!Spiller nu: Mass Effect
SumezSumezSkrevet 10/09-11 17:19 
Hvis jeg var deltager, ville jeg nok være mere bekymret for Zelda II end for cd-i spillene (som i sig selv er ganske underholdende, om ikke andet så som kusoge) - det spil trækker altså tænder ud. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 10/09-11 17:33 
Det må man sige. Apropos så se nederste spil i billedet her: http://newcomicreviews.com/unsorted/9/new/239828_460s.jpg
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
GilucGilucSkrevet 10/09-11 17:48 
Ja, Zelda II er ikke for folk med for lidt fritid og for utålmodige tendenser :)
You can fight like a Krogan, run like a leopard, but you'll never be better than Commander Shepard!Spiller nu: Mass Effect
JonassoeJonassoeSkrevet 10/09-11 19:21 
Man kommer ind på noget der hedder Amigogames.com, når man trykker på linket :(
Spiller nu: Super Street Fighter IV, Super Smash Bros. Melee
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig