X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Det org. Crysis på konsol


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 09/09-11 12:11 
Det org. Crysis fra 2007 kommer til Xbox360 og PS3 i næste måned.

Se debut traileren på Gametrailers

Crysis on consoles
SumezSumezSkrevet 09/09-11 12:13 
Kunne de ikke få det original Far Cry ud i stedet?
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at prøve noget fra "serien", og det første Far Cry er, efter alt hvad jeg har hørt, stadig det bedste af dem, og jeg har stadig ikke nogen PC der kan trække det. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 09/09-11 12:20, rettet 09/09-11 12:22 
Seriøst? Far Cry kræver ikke ligefrem det vilde hardware.

Du burde overveje at aflevere din PC til et museum ;)
AV Intelligent Terminal
HulleHulleSkrevet 09/09-11 12:25 
Heh, ja Farcry kunne køre på min gamle AMD 2200+ med middeldårligt grafikkort. Husker det også som et ganske udemærket spil..
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
jaesjaesSkrevet 09/09-11 12:31, rettet 09/09-11 12:38 
Ellers er der Far Cry: Instincts til Xbox, det er vist stort set samme spil.

Personligt droppede jeg hurtigt Far Cry: Instincts, og synes Crysis virker en del mere spændende :) Det skulle vist også være lidt bedre end Crysis 2.

EDIT: Skal ikke forstås som, at Instincts nødvendigvis er dårligt - det fangede ikke de første timer, og jeg havde samtidig et par spil liggende, jeg var lidt mere interesseret i.
SumezSumezSkrevet 09/09-11 12:42 
Killer Bean 2>
Seriøst? Far Cry kræver ikke ligefrem det vilde hardware.

Du burde overveje at aflevere din PC til et museum ;)

Går ud fra at den allermindst kræver et grafikkort med dedikeret hukommelse?
Min PC er købt til 4000 i Expert for ikke forfærdeligt længe siden og kører skidegodt, den er bare ikke beregnet til spil - det er der vel ikke noget sært i?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HyakotakeHyakotakeSkrevet 09/09-11 12:50 
jaes>
Ellers er der Far Cry: Instincts til Xbox, det er vist stort set samme spil.

Det kan du f.... tro det ikke er!!! Der er sindssygt stor kvalitetsforskel på ALT i de to spil!
SumezSumezSkrevet 09/09-11 12:51 
Ja så vidt jeg har hørt har Instincts droppet meget af den open world tendens som er det der primært vækker min interesse vedr. Far Cry.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HyakotakeHyakotakeSkrevet 09/09-11 13:03 
Svært at se det ud fra den konsol-trailer, men er det hele remastered med Crysis 2 engine? Eller er det "bare" det gamle spil, som har fået peppet grafikken lidt op?
Danny SallingDanny SallingSkrevet 09/09-11 14:20 
Bliver det som download eller retail?
Mht. Far cry instincts, så syntes jeg spillet var ret så godt, brød mig ikke om 2eren.
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
CoreCoreSkrevet 09/09-11 15:40 
jaes>
Skal ikke forstås som, at Instincts nødvendigvis er dårligt

...men det er det.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KillerBean2KillerBean2Skrevet 09/09-11 16:17 
Sumez>
Går ud fra at den allermindst kræver et grafikkort med dedikeret hukommelse?

Wikipedia siger: "64 MB DirectX 9.0c compatible graphics card".

Er din maskine sådan en core i-et-eller-andet som kun bruger det indbyggede Intel HD Graphics? Det burde faktisk være tilstrækkeligt.
AV Intelligent Terminal
enfenenfenSkrevet 09/09-11 17:07 
Far Cry Instincts var ikke værd at spilde penge på.

Har aldrig fået prøvet det først Crysis, så det ser jeg frem til at spille på konsol. Grafikmotoren ser ud til at være den samme som på Crysis 2.
What is the Matrix?
KTCKTCSkrevet 09/09-11 17:40 
Hvad snakker I om? Far Cry Instincts er så fantastisk godt, at jeg har købt det til både Xbox og Xbox 360!


...Eller, de er faktisk ret dårlige. Det værste er næsten, at styringen lagger, hvilket er ret skidt for et first person shooter.

Og nej, jeg ved ikke hvorfor jeg har spillet, og så endda til flere platforme. De var nok billige, eller sådan noget :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 09/09-11 19:30, rettet 09/09-11 19:30 
Killer Bean 2>
Wikipedia siger: "64 MB DirectX 9.0c compatible graphics card".

Er din maskine sådan en core i-et-eller-andet som kun bruger det indbyggede Intel HD Graphics? Det burde faktisk være tilstrækkeligt.

Jeg har et "ATI mobility Radeon HD 5145" - jeg ved ikke hvad det kan, men jeg ved at hver gang jeg prøver at køre et PC-spil der ser nogenlunde pænt ud skal jeg gennem en mindre krig bare for at gøre det spilbart. Bortset fra STALKER (som også kører meget af røv) har jeg ikke orket at køre noget der er nyere end Diablo II på nogen computer jeg har haft de sidste mange år. Jeg forstår slet ikke at spiludviklere stadig laver spil til PC. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillerBean2KillerBean2Skrevet 09/09-11 19:45 
Sumez>
Jeg forstår slet ikke at spiludviklere stadig laver spil til PC. :)

Nok fordi der stadigvæk er noget, der hedder grafikkort ;)
AV Intelligent Terminal
GreaseballGreaseballSkrevet 11/09-11 01:44 
Danny Salling>
Bliver det som download eller retail?
Mht. Far cry instincts, så syntes jeg spillet var ret så godt, brød mig ikke om 2eren.

Det bliver som download.

Crysis download only
KilroyKilroySkrevet 11/09-11 08:09 
Huh, til den pris bider jeg gerne. Især når styringen er blevet optimeret til joypad.
Kilroy Was Here
BeanoBeanoSkrevet 26/09-11 10:47 
Spillet udkommer på hhv. XBLM/PSN d. 4/5. oktober til 1600msp/€20.
XiwanaXiwanaSkrevet 26/09-11 12:34 
Det irriterer mig lidt, at spillet ikke også bliver udgivet på disk. Den ville se pæn ud i samlingen.
[inspirational quote here]
millenniummillenniumSkrevet 26/09-11 13:00 
Disk er klart at foretrække. Min PS3 HD lyser rødt, og flere major download-titler hjælper ikke på problemet.
The medium is the message.
CharzekCharzekSkrevet 26/09-11 23:51 
Ja, jeg ville også gerne have haft det som hardbox. Men det skal nok blive sjovt at spille igennem på min xbox.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/09-11 14:05 
Med fare for at lyde som en sur trold, men er Crysis overhovedet et godt spil? Jeg har næsten kun hørt fra PC-folkene at grafikken er spillets største force, mens resten er meget middelmådigt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BazeBazeSkrevet 27/09-11 14:18 
Jeg synes helt sikkert det var god underholdning. Men jeg er også svært glæd for superkræfter! :)
AmbyAmbySkrevet 27/09-11 14:50 
Jeg har lige spillet 2'eren igennem på konsol, og var middelmådigt skuffet :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/10-11 21:11 
Jeg har lige hentet det til PS3. Det er de altså sluppet ganske godt fra :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Danny SallingDanny SallingSkrevet 06/10-11 21:54 
Jeg mener personligt at det er bedre end 2eren :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/10-11 01:38 
Så skal jeg nok ikke have toeren :)

Det er virkelig tørt det her. Det minder mig uhyggeligt meget om Far Cry på Xbox. Også her vil spillet så gerne at du sniger dig frem, men det fungerer bare ad H til. Jeg troede faktisk det var ulovligt at udgive spil med så dårlig AI... (OMG Haha!).

Nå, men spøg og stealth til side så spiller det jo okay, hvis man bare vælger rushe vildt og vanvittigt igennem. Det kan man også ligeså godt for selvom områderne er enormt store er der intet at hente ved at udforske dem. Jeg håber lidt at der senere kommer nogle indendørs baner også. Det tror jeg ville gøre spillet meget mere intenst.

Det er enten en stealth FPS der ikke virker, eller en up-in-their-face shooter med meget kedeligt leveldesign. Jeg håber det bliver bedre, ellers kommer Rage jo ind ad døren om nogle timer :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Per SPer SSkrevet 07/10-11 01:39 
Jeg var pænt underholdt af det originale Far Cry, så Crysis til konsol er nok den eneste FPS lige nu, jeg har lyst til at spille.

Nogen der ved hvilken version der kører bedst? Xbox eller PS3?
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
nerosnerosSkrevet 07/10-11 06:58 
Konsolkongen>
ellers kommer Rage jo ind ad døren om nogle timer :)

Det er nemlig lige hvad det gør :D
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 07/10-11 07:25 
Det tør du skrive? Du som har festlige erfaringer med PestDanmark... ;)
nerosnerosSkrevet 07/10-11 07:31 
Hvem mig?

Haha! Ja ok det vil sige jeg henter det selv ude i butikkerne ;-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 07/10-11 07:39 
Åh sorry, havde jeg glemt man stadig kan :)
Danny SallingDanny SallingSkrevet 10/10-11 14:22 
Per S>
Jeg var pænt underholdt af det originale Far Cry

Også mig, var bare ikke vild med 2eren :-(
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
HulleHulleSkrevet 13/01-12 23:10 
Crysis er på tilbud til 75,- på PSN.. Jeg kunne ikke dy mig, til trods for Konsolkongens kraftige advarsel :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/01-12 23:28 
Jeg håber at du vil synes bedre om spillet end jeg gjorde :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
HulleHulleSkrevet 14/01-12 00:54 
Det gør jeg også. Mener at huske at vi to plejer at have nogenlunde ens smag i spil, med variabler naturligvis. Håber for pengepungen at det her er en af tilfældene.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/01-12 01:50 
Du må gerne poste dine indtryk når du har spillet det lidt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HulleHulleSkrevet 22/01-12 14:42 
Så blev det endelig gennemført, med et platin trofæ til følge. Ikke fordi det var svært at opnå. Da jeg som regelt spiller mine spil på sværeste sværhedsgrad, tog det ti minutter at få de sidste 4..
Nej, det er ikke et specielt godt spil. AI er som du nævner ekstremt ringe, hvilket ødelægger oplevelsen.
Det lader til at udviklerne er meget stolte af CryEngine 3, men jeg syntes ikke den gør noget specielt for spillet, før i de sidste par kapitler. Visuelt er den heller ikke noget at råbe hurra for på PS3.
En middelmådig oplevelse som er aller mest underholdende når man forsøger at finde huller i strukturen.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KillerBean2KillerBean2Skrevet 22/01-12 16:13 
Det, der slår mig mest ved Crysis, er, at udviklerne bag spillet har sindssygt dårlig smag. De er ikke vilde med lort, fordi de synes det er sjovt, men kun fordi de ikke fatter, at det er lort, de laver.

Alle de gange man oplever noget i spillet, hvor man tænker, at det må være en joke, opdager man bare, at spillet mener det dødsens alvorligt. Der er ikke en snert af selvironi at spore nogen steder.

Hvis det så bare havde være crap nok til, at man kunne grine af det.. Men det er det ikke engang. Bare ligegyldigt.
AV Intelligent Terminal
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig