X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Verdens mest omfattende MMORPG!


Svar
mostwantedmostwantedSkrevet 16/07-03 21:17 
Det er helt utroligt! Det føles som om det er kommet ud af ingenting, men det krævede bare lige man slog øjnene op! Jeg har allerede min egen kopi af det, skal i ikke også ha' det? :)

Link til anmeldelse
... men det kan godt være jeg lyver! :D
AsseAsseSkrevet 16/07-03 21:22, rettet 17/07-03 01:33 
Lol, jo, jeg fandt lige ud af at jeg også havde et eksemplar liggende:P Rimelig slidt, det ku være man snart sku ha et nyt?;)
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 16/07-03 21:38 
Hmm, linket virker ikke, men jeg går ud fra at du taler om "real life" ;) Rimelig cool, må indrømme at efter omkring 18 års spil er det, på trods af utallige patches, ved at være lidt gammelt :P
I win, you loose
mostwantedmostwantedSkrevet 16/07-03 21:39 
Jeg gætter på at der er en masse folk her på forummet der ikke har det. Det jeg er syndt, for det er virkelig utroligt og de kunne sikkert godt bruge det... du kan stort set ALT i det!
... men det kan godt være jeg lyver! :D
mostwantedmostwantedSkrevet 16/07-03 22:00 
RQvsnapz >
Hmm, linket virker ikke, men jeg går ud fra at du taler om "real life" ;) Rimelig cool, må indrømme at efter omkring 18 års spil er det, på trods af utallige patches, ved at være lidt gammelt :P

Jeps! Det er sjovt du siger at dit er 18 år gammelt, for jeg fik mit på udgivelsesdatoen, og det er altså kun 15 år siden! 8)

Gamespot er oppe igen, så linket virker nu!
... men det kan godt være jeg lyver! :D
mostwantedmostwantedSkrevet 16/07-03 22:16 
Du kan lave stort set alt i spillet, men hovedmålet for mange er dating-delen i spillet :)

Jeg synes det er sjovt at et så gammelt spil kan have bedre grafik og styring end ALLE de nye spil til pc og konsol! :O
... men det kan godt være jeg lyver! :D
BrummelumBrummelumSkrevet 16/07-03 22:30 
Jeg synes der er for mange ting i spillet der koster penge. Det burde være gratis.
XBL Gamertag: Brummelum
mostwantedmostwantedSkrevet 16/07-03 22:45 
Ja, men det er også ude til en masse andre platforme!
... men det kan godt være jeg lyver! :D
quadquadSkrevet 16/07-03 22:52 
Trækker du den virkelig langt ud? eller...?
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 16/07-03 22:54, rettet 16/07-03 22:55 
mostwanted >
Jeps! Det er sjovt du siger at dit er 18 år gammelt, for jeg fik mit på udgivelsesdatoen, og det er altså kun 15 år siden! 8)

Det forstår jeg ikke. Det kan være de første 3 år var en betaperiode ;) Jeg går heller ikke ud fra at jeg kan huske så meget fra den tid så det kan nok være lige meget :P

Brummelum >
Jeg synes der er for mange ting i spillet der koster penge. Det burde være gratis.

Lige præcis. Man skal også tage uddannelse osv. Det er dog fedt at det hele kører i real time ;)
I win, you loose
mostwantedmostwantedSkrevet 16/07-03 22:54 
Om jeg trækker den ud? Altså listen over ting man kan spille Real Life på er altså næsten uendelig lang!

Det er også lidt mystisk at udviklerne har valgt at være anonyme i al de tid ikke? Selvom der er mange der mener de ved hvem det er der har skabt det!
... men det kan godt være jeg lyver! :D
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 16/07-03 23:00 
Jeg ved ikke om man kan kalde indholdet i real life for deciderede spil, nærmere aktiviteter. Nogle holder bedre end andre.
I win, you loose
quadquadSkrevet 16/07-03 23:02 
mostwanted >
Om jeg trækker den ud? Altså listen over ting man kan spille Real Life på er altså næsten uendelig lang!

Når jeg ikke quoter - Så er beskeden til ovenstående indlæg.
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 16/07-03 23:04 
Jeg er næsten 100% overbevist om at du har spillet dette spil, endda flere gange end jeg vil nævne her. Prøv at læse anmeldelsen, så kan det være du vil kunne genkende noget ;)
I win, you loose
quadquadSkrevet 16/07-03 23:05, rettet 16/07-03 23:05 
Jeg kan seriøst ikke se det sjove i det længere...Er det her humor på et andet plan?

Edit: Ahhhh, tænkte nok at Zape ikke fattede en skid :P
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 16/07-03 23:07 
Hold nu op wanger :) Man har kun det sjov man kan lave med andre :D
I win, you loose
mostwantedmostwantedSkrevet 16/07-03 23:08 
ZaPe >
Hvilke andre platforme?

Storset enhver du kan tænke på!

Hvilken udvikler mente man havde udviklet spillet?

"man" mente ikke noget... det kommer meget an på hvor i verden du lever, at "man" tror noget bestemt. I Asien er der mange der tror at den store asiatiske udvikler Buddha(tm) har udviklet det.

Og hvorfor har jeg ikke hørt om dette spil før? ;)

Spørg mig ikke! DU kan se de fleste ,mennesker har!
... men det kan godt være jeg lyver! :D
AsseAsseSkrevet 16/07-03 23:16 
ZaPe >
Wagner >
Trækker du den virkelig langt ud? eller...?

Mig? - Nej egentlig ik :)
Men for at den ikke bliver for lang, kommer jeg lige med alle mine spørgsmål nu:

Hvilke andre platforme?
Hvilken udvikler mente man havde udviklet spillet?
Og hvorfor har jeg ikke hørt om dette spil før? ;)

I seriously hope your joking!
BrummelumBrummelumSkrevet 16/07-03 23:16 
Jeg har hørt rygter om at det kun tog 7 dage at udvikle. Eller var det kun 6 og så holdt man pause den sidste dag. Kan ikke lige helt huske det. Det lyder i alt fald helt vildt.
XBL Gamertag: Brummelum
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 16/07-03 23:18 
Det kommer an på hvilken udvikler, man tænker på. Det siges at der var flere forskellige udviklere sat på projektet. Alt sammen kommer an på fra hvilken del af verden, man kommer.
I win, you loose
APHAPHSkrevet 16/07-03 23:27 
Wagner >
Jeg kan seriøst ikke se det sjove i det længere...Er det her humor på et andet plan?

åbenbart...Personligt har jeg kun kunne se det sjove i dette topic siden...øhh aldrig :/
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
SaturinoXSaturinoXSkrevet 17/07-03 03:23 
kan man stadig købe spillet ?
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
AmbyAmbySkrevet 17/07-03 08:19 
Jeg synes nu ikke det er et specielt fedt spil.
Det koster jo helt sindyge summer i måneden at holde kørende.
Fysikken er helt forkert, man kan jo næste ikke hoppe.

Jeg overvejer seriøs at stoppe med at spille, men på den anden side, så går man nok glip af noget. Alle de andre snakker jo om spillet.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
enfenenfenSkrevet 17/07-03 10:05 
Selvfølgelig kan du hoppe. Du skal bare have trænet benene ordentligt :)

Du har dog ret omkring forbrug. Det er sgu dyrt at få det hele til at løbe rundt - regninger, mad, forbrug m.m....
What is the Matrix?
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 17/07-03 11:51 
SaturinoX >
kan man stadig købe spillet ?

Det er gratis at erhverve sig, men dyrt i længden.
I win, you loose
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig