X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Dead Island Survival Kit


Svar
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 03/09-11 23:26 
Nogle der ved hvordan man få fat i dette spil, super fed pakke man får med.... det skulle kun være til folk i polen :(

http://www.ps3blog.net/2011/08/08/dead-island-survival-kit-ce-on-in-poland/

Det eneste sted er ebay til 1000 kr >< Det siges at i polen koster pakken 71$

Har kigget lidt rundt uden at kunne finde en pre order siden til en fair pris.... håber der er nogle som kender en side?? ellers ta' jeg til polen :D
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
HankyHankySkrevet 03/09-11 23:57, rettet 03/09-11 23:57 
Jeg skal faktisk til Krakow d.26 september :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
WehnerWehnerSkrevet 04/09-11 01:18 
Se hvad du kan finde ud af på den polske eBay:

Google translate og en valutaomregner kan nok hjælpe lidt
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 04/09-11 09:38 
tak, men den polske ligge på 1050 kr med ship til dk :(

hanky
bor du nær KBH :P , Så bliver du nød til at hjælpe mig :)
Vi kunne ringe/sms sammen hvis du skulle finde spillet i en gamestop... (for at høre prisen.) :P

BTW: krakow er en fed by, blev godt stiv på deres store plads (ved ikke hvad den plads hedder?)
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
DarkbeatDarkbeatSkrevet 04/09-11 12:24 
Dead Island har en virkelig mærkelig CE ordning.
Jeg har selv bestilt den "almindelige" collectors edition som jeg kun har kunne finde på et Tysk site.

http://www.gamesonly.at/XQ/ASP.index/artikel_id.4521/QX/Dead_Island__Limited_Red_uncut_Edition__inkl__Pre-Order_Bonus_Xbox360.html
millenniummillenniumSkrevet 04/09-11 14:03 
Men... Hvad nu hvis spillet stinker...? :-/
The medium is the message.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 04/09-11 15:27 
Ja så er det lidt ærgeligt. Ærger mig selv over at jeg købte den Splinter Cell Conviction CE med figur da jeg syntes det var et rimeligt skidt spil, men sådan er det lidt engang imellem :)
LarsGLLarsGLSkrevet 04/09-11 19:25 


IGN giver 8.0.
Spiller nu: Call Of Duty: WWII, What Remains Of Edith F..., FIFA 18
TheDukeTheDukeSkrevet 04/09-11 19:54 
Er der kommet anmeldelser fra nogle lidt mere troværdige sites endnu?
HulleHulleSkrevet 05/09-11 09:38 


Eurogamers anmelder er ikke begejstret
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
spectrespectreSkrevet 05/09-11 13:11 
Gametrailers gave det 8,5. Det var helt klart historien som trak det ned (5,6). Efter at have set videoen fra Gametrailers synes jeg godt nok grafikken og character animations ser noget outdated ud, og der er også en masse popup.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
HankyHankySkrevet 06/09-11 08:49 
ChronoSousa>
hanky
bor du nær KBH :P , Så bliver du nød til at hjælpe mig :)
Vi kunne ringe/sms sammen hvis du skulle finde spillet i en gamestop... (for at høre prisen.) :P

Det gør jeg ikke, nej, men jeg vil gerne kigge efter det, når jeg kommer derned. Finder jeg det, så køber jeg det til dig, og så må vi snakke sammen efterfølgende :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
enfenenfenSkrevet 06/09-11 09:30, rettet 06/09-11 09:30 
Bare som heads up, så har Amazon normal udgaven til ca. 266,- inkl. forsendelse.
What is the Matrix?
millenniummillenniumSkrevet 06/09-11 10:04, rettet 06/09-11 10:05 
8 fra Gamereactor ... men jeg synes generelt de er blevet lige lovligt non-kritiske. Størstedelen af spillene med high production value får 7 eller derover.
The medium is the message.
enfenenfenSkrevet 06/09-11 12:05, rettet 06/09-11 12:06 
Gamereactor...det siger vel også det hele :) Og ikke at forglemme Hyped.nu...

Men spillet - ud fra det jeg har set indtil - ser ud til at være interessant.
What is the Matrix?
BeanoBeanoSkrevet 06/09-11 13:12 
Edge er ikke spor begejstrede.

Anmeldelse
HyakotakeHyakotakeSkrevet 06/09-11 13:12 
Shopto har lige afsendt min forudbestilling, så jeg får det nok op til weekenden. Hvis det bare ligger på 7-8 skal jeg nok få mange sjove timer med det! :-)
ChronoSousaChronoSousaSkrevet 06/09-11 15:50 
hanky PM sendt :P
Spiller nu: Plumbers Don't Wear Ties
spectrespectreSkrevet 07/09-11 19:26 
Har lige set Giant Bombs Quick Look af Dead Island og må sige at jeg nu er ret hyped. De synes det er rigtig godt, og hvis det ikke havde været for den tynde historie ville de sige at den var kandidat til game of the year. Det var ihvertfald et af de bedste spil de havde spillet i år.

Hvad jeg så af det de viste, så mindede det mig om Fallout 3 blandet med Borderlands, med zombier.

Tror det kommer på min to-buy-liste for november måned.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
silverstarsilverstarSkrevet 07/09-11 19:51 
Beano>
Edge er ikke spor begejstrede.

Wow, jeg synes det Edge review virker useriøst, som om det er vigtigere at komme med smarte bemærkninger end fakta.
Det virker som om han har et horn i siden på udviklerne/titlen fra starten.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
BeanoBeanoSkrevet 07/09-11 20:06 
Der er vist også lige kommet en større patch (eller på vej) som måske retter op på mange af kritikpunkterne.
King ChaosKing ChaosSkrevet 08/09-11 00:27 
Jeg har spillet det et par timer... og synes det er ret sjovt... og meget forskelligt fra... alle de andre zombie-spil. Når man står og tramper på zombier så bli'r man bare suget ind. :P
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/09-11 00:30 
Har siddet og set Guru Larry spille det i Coop med en ven og det ser virkelig morsomt ud når man ganger op på én zombie og møg-curbstomper dem. :D

http://youtu.be/vidtDV_4ZLI
SonicSonicSkrevet 08/09-11 09:09, rettet 08/09-11 09:22 
Beano>
Der er vist også lige kommet en større patch (eller på vej) som måske retter op på mange af kritikpunkterne.

Er den patch ikke bare til folk der har købt det på Steam? Jeg mener at have læst et sted, at Steam versionen vist skulle være en ufærdig version, men aner det ikke? :/

:Edit: Fandt dette...

Patch
Parental Advisory: Explicit Lyrics
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/09-11 09:41 
Alternate Trailer

http://youtu.be/tvCqRY9kY-s
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/09-11 02:59 
Ved ikke om i har hørt om det ballade der har været med Steam versionen, men jeg syntes det er lidt sjovt.

http://uk.videogames.games.yahoo.com/e4/news/dead-island-in-deep-doo-doo-c221e4.html
HyakotakeHyakotakeSkrevet 10/09-11 11:39 
Ganske sjovt spil her efter en 10 timer og 13% completion, så det tegner jo meget godt for den samlede spiltid... og det er jo kun men én af karaktererne :-)

Men der er da godt nok tonsvis af glitches, når det kommer til saving (på X360)! Selvom den siger "Game saved" og "Checkpoint" bliver jeg tit smidt 2-3 skridt tilbage når jeg starter spillet op efter at være slukket. Den er altså ikke ret godt til at "huske" hvor man HELT præcist er kommet til, så jeg har måttet gøre dele af quests flere gange. Det er altså sloppy!

Men ellers er det jo en skøn blanding af Dead Rising, Fallout, Sacred 2 og Borderlands... :-)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig