X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

League of Legends


Svar
happyEDhappyEDSkrevet 01/09-11 14:09 
Nu har jeg spillet rigtig meget LOL de sidste mange måneder, så ville høre om der var andre herindefra der spiller dette hurtigt vokende gratis online spil.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
TovbroTovbroSkrevet 09/11-11 11:19 
Jeg spiller det lidt men jeg bryder mig ikke ret meget om den måde folk "snakker" til hinanden. Jeg har så mange gange set flamewars derinde og det giver bare en dårligt indtryk. Det er sjovt nok ellers men det ødelægger bare hele oplevelsen af spillet.
TovbroTovbroSkrevet 09/11-11 11:20 
åh havde læst datoen forkert:(
happyEDhappyEDSkrevet 09/11-11 20:56 
Ja det er rigtig at der er desværre rigtig dårlig stemning i spillet og det kan man godt blive rigtig træt af, men spiller det stadig næsten dagligt det er en god måde lige at slå en halv time ihjel på. og så har jeg en del bekendte der spiller så det gør det sjovere.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
TLTLSkrevet 09/11-11 21:00 
Jeg spiller også LoL.

Lidt ærgeligt at det er blevet delt op i Europa med East og West. Da jeg nu har venner der spiller begge steder. Men ja jeg er ca. level 15 på begge sider af europe ;)
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
KillerBean2KillerBean2Skrevet 09/11-11 21:09 
Hmm, jeg har lige lavet en profil, bare for at se giraffen. Men når jeg kører exe-filen sker der ikke en hujende fis :/
AV Intelligent Terminal
happyEDhappyEDSkrevet 09/11-11 22:10 
du kan jo lige skrive gamer tag jeg er happyED
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 09/11-11 22:32 
Killingbeans... men der sker stadigvæk nul og nix, når jeg kører exe-filen :(
AV Intelligent Terminal
GakuGakuSkrevet 09/11-11 23:15 
Jeg kan varmt anbefale spillet. Det er utroligt velbalancerede særligt i forhold til de mange forskellig helte, som man kan spille.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 28/02-12 19:28 


Lol?
AV Intelligent Terminal
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig