X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Mistede mit save game!#%&


Svar
happyEDhappyEDSkrevet 01/09-11 14:06 
Jeg havde endelig fået finger i heavy rain, som jeg aldig har fået spillet. Lånt det på bibblioteket hvor man har det i 14 dage.
Jeg gik i ganng og allerede anden gang jeg spillede det sad jeg i over 4 timer i streg, som er meget unormalt for mig. Jeg er i hvert fald over hvalvejs i spillet nok tæt på slutning, og så idag da jeg sidder hjemme med min syge datter, (barns første sygdag), vil jeg lige ha et enkle kapitel.
Så tænder PS3'en, ikke tv endnu og rydder lidt op mens det starter op. Så sidder den lille "guldklump" og piller ved joypaddet og da jeg slå om på spillet, kan jeg se at det er prologen der er startet..
Med et spinkelt håb går jeg til hovedemenuen, men ganske rigtigt, væk er mit spil.
Tænk at det er så nemt at slette, man burde skulle ind i instillinger eller noget for at slette!!

Så nu ved jeg ikke om jeg kan få mig selv til at starte forfra eller bare se lidt forskellige slutniger på youtube.

Er der andre der har været ude for noget ligende:)
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
KeenKeenSkrevet 01/09-11 14:38, rettet 01/09-11 14:40 
har prøvet det samme men der er nogle gange en løsning, men nu kender jeg kun xbox360 og ikke om det virker på ps3...

nogle spil(igen på xbox) har stadig savegamet liggende, men kun viser det nyeste game i spillet...

Hvis det er tilfældet skal du bare slette det nye savegame under memory i dashboardet(eller hvor det nu liger på ps3) og så virker det gamle igen

prøvede også at miste 2-3 timers spilletid i mass effect pga. af at der åbenbart ikke var autosave, har ikke spillet spillet siden... :/
HankyHankySkrevet 01/09-11 15:53 
Jeg mistede engang mit 78 timers savegame i FF VIII, da min bror ville se hvor langt jeg var kommet, og han kom til at overskrive mit savegame, frem for at loade det :D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
dRxLdRxLSkrevet 01/09-11 16:28 
Mistede mit gemte spil i Final Fantasy VI (til DS) lige før jeg skulle op imod Kefka i hans tårn. Har ikke rørt det siden.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
happyEDhappyEDSkrevet 01/09-11 16:58 
Tror heller ikke jeg kommer til at rør HR..
Det var nu ellers godt. Og det ligger ikke på PS3'erne som på xbox'en desværre.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
AzzkikrAzzkikrSkrevet 02/09-11 01:18 
dRxL>
Mistede mit gemte spil i Final Fantasy VI (til DS) lige før jeg skulle op imod Kefka i hans tårn. Har ikke rørt det siden.

Hvornår er det kommet til DS?
dRxLdRxLSkrevet 02/09-11 04:42 
Rodede lidt rundt i det. Spillet var til GBA, men jeg spillede det på DS.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
jaesjaesSkrevet 27/02-13 16:45, rettet 27/02-13 16:55 
Jeg glemte at tage back-up, da jeg for noget tid siden solgte min gamle X360. Er der ikke nogle sites, hvor man kan downloade andres folks saves?
SumezSumezSkrevet 27/02-13 16:49 
GameFAQs har en sektion til det
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 28/02-13 11:15 
Der er desværre ikke X360-spil, men tak for buddet.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig