X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gode Wii offline multiplayer spil?


Svar
dRxLdRxLSkrevet 17/08-11 15:55 
Vi er nogle stykker der har tænkt os at tage en wii multiplayer aften, og så ville jeg lige høre hvad der er værd at bruge tid på.
Her er
- New Super Mario Bros
- Smash Bros
- Metroid Prime 2
- Wario Ware: Smooth Moves
- Wii Sports Resort (fede sværd kampe)
- Wii Fitt+, en del super sjove balance spil
- Goldeneye 007 re-release til wii

Jeg magter ikke Mario Party og diverse sportsspil. Bloom Blox vil være tilgængelig, men jeg synes ikke at det er et topspil. Raving Rabbits kommer med hvis der kommer en overbevisende anbefaling herindefra.

Hvis vi skulle kaste os ud i noget Super Monkey Ball, er man så bedst tjent ved at gå efter 2'eren til gamecube eller er wii versionen acceptabel?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
John DoeJohn DoeSkrevet 17/08-11 17:06 
Hvad med Mario Kart?
Do not let Dr. Mario touch you, he is not a real doctor!
ElgenElgenSkrevet 17/08-11 17:55, rettet 17/08-11 17:57 
Jeg synes at SuperMonkeyBall til Wii er fatastisk, men står vist ret alene med den mening };-P

Og ja, hvordan ku du glemme MarioKart. ShameOnYou! };-P
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/08-11 17:59 
Jeg kunne også godt lide Super Monkey Ball til Wii. Der var uhyggeligt mange minispil at vælge imellem. Selvfølgelig var nogle mere heldige end andre, men helheds indtrykket var godt synes jeg.
Spiller nu: Phantasy Star IV
dRxLdRxLSkrevet 18/08-11 00:44, rettet 18/08-11 00:45 
Bare rolig, vi havde såmend snakket om Mario Kart, og jeg havde tilmed gået så langt som til at læse op på om det understøttede 4-spiller splitscreen (man ved jo aldrig ;)). Så det var bare en smutter.

Tak for tilbagemeldingerne indtil videre.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/08-11 05:28, rettet 18/08-11 05:36 
Jeg kan selv godt lide de forskellige rail shooters til Wii og hvis man er til "Whacky Japan" er Ghost Squad og de forskellige House of the Dead spil værd at checke ud. Resident Evil spillene er også gode, men for slow paced til at være party spil og bedst hvis man kun er to personer.
Der er også et par udemærkede kamp spil i form af Tatsunoko vs Capcom og Smash Brothers Brawl og selvom jeg ikke selv har spillet det har jeg hørt at Dokapon Kingdom er et af de 4 player spil der er designet for at spillere kan røv-rende hinanden og blive fjender for livet... Good fun :)

Look at all the fun these paid actors are having!!
HulleHulleSkrevet 18/08-11 09:08 
Er Dokapon Kingdom ude i EU?

Stemmer også på Capcom Vs Tatsunoko. Fantastisk spil, men bedst hvis alle er lige dårlige.

Monkey Ball Wii er lort, hvis du spørger mig. Hold dig til Super Monkey Ball 2. Monkey Lander er fantastisk i det spil.

Rayman Raving Rabbids 2 er ret så god. Der er selvfølgelig nogen platte minigames, men du kan sammensætte dem som du vil. Når jeg har holdt "årets gamer" her hjemme, har RRR2 altid været et hit der fik smilet og grinene frem. Specielt de hvor man kaninerne skal balancere mad og den med biografen. Good fun :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
3of193of19Skrevet 18/08-11 09:37 
Let's Tap kan også være ret underholdende :)
JonassoeJonassoeSkrevet 18/08-11 09:38 


We Dare
Spiller nu: Super Street Fighter IV, Super Smash Bros. Melee
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig