X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

720p/1080i gamle xbox?


Svar
Danny SallingDanny SallingSkrevet 01/08-11 14:14, rettet 01/08-11 14:15 
Har prøvet at søge herinde efter svar, men har ikke kunne finde noget, så prøver lige at spørge. Hvilke xbox(1) spil køre enten 720p eller 1080i? Et link til en side med liste ville være at foretrække :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 01/08-11 14:33 
Så vidt jeg ved tror jeg maks at de køre 480p, men Halo 2 downloader en high-rez texture pack og opskalere vidst nok til 720 hvis man smider det i en 360'er.
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 01/08-11 14:34, rettet 01/08-11 14:38 
Danny, har du prøvet Google? Du ved den side hvor man søger med ord på det men leder efter? Prøv f.eks. "xbox hd games" og se om ikke det første resultat kan bruges.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
BeanoBeanoSkrevet 01/08-11 14:58 
Darkbeat>
Så vidt jeg ved tror jeg maks at de køre 480p, men Halo 2 downloader en high-rez texture pack og opskalere vidst nok til 720 hvis man smider det i en 360'er.

Øh hvor har du det fra?

360'erns emulator renderer rigtigt nok spillet i 720/1080p (som alle BC spil) men ikke nogen nye textures eller andre assets i spillet.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/08-11 15:00 
Hulk Ultimate Destruction og Soul Calibur 2 kører 720p. Soul Calibur gør det dog i 4:3 med sorte bjælker, men det ser rigtig godt ud.

Men din Xbox skal enten være NTSC eller moddet samt have component kabel før det kan lade sig gøre.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HankyHankySkrevet 01/08-11 15:02, rettet 01/08-11 15:08 
Hvad med den her? http://tinyurl.com/3toway2

EDIT:

Men wiki-listen ser ikke helt komplet ud.
Her er en liste, hijacked fra et andet forum:

25 to Life
Amped 2
Atari Anthology
Charlie and the Chocolate Factory
Crash Nitro Kart
Disney's Extreme Skate Adventure
Dragon's Lair 3D
Enter the Matrix
ESPN Major League Baseball 2K4
(16:9 only in 720p
ESPN NBA Basketball 2K4
Evil Dead: Regeneration
FIFA Soccer 2006
FIFA Street
FIFA Street 2
Freedom Fighters
The Incredible Hulk: Ultimate Destruction
Justice League Heroes
Mortal Kombat: Armageddon
MVP Baseball 2004
MVP Baseball 2005
MX Unleashed
MX vs. ATV Unleashed
NBA 2K3
NBA Ballers
NBA Live 2006
Scarface: The World is Yours
The Sims: Bustin' Out
Soul Calibur II
4:3 window in 720p
Steel Battalion: Line of Contact
Street Hoops
Syberia
Terminator 3: Rise of the Machines
Tony Hawk's Pro Skater 4
Tony Hawk's Underground
Tony Hawk's Underground 2
Total Overdose
True Crime: Streets of L.A.
The Urbz: Sims In The City
Virtual Pool
The Warriors
World Series Baseball 2K4
X-Men Legends
X-Men Legends II: Rise of the Apocalypse
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
dRxLdRxLSkrevet 01/08-11 15:15 
panzer dragoon orta?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Danny SallingDanny SallingSkrevet 01/08-11 15:17 
CenobiteDK>
Danny, har du prøvet Google? Du ved den side hvor man søger med ord på det men leder efter? Prøv f.eks. "xbox hd games" og se om ikke det første resultat kan bruges.

Ja smartass, jeg har prøvet, dog ikke med den tekst du skrev men med nogle andre tekster. Du behøver ikke være så nedladende i dit svar en anden gang!
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/08-11 15:18 
dRxL>
panzer dragoon orta?

480p
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 01/08-11 15:40, rettet 01/08-11 15:42 
Ærgeligt med Panzer Dragoon Orta, men så er det da dejligt at klassikeren 25 to Life kører i 720p istedet :D

@Beano Syntes den hentede textures imens jeg spillede for en del år siden, men det er nok i virkeligheden texture-popins jeg har troet værende texture streaming.
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 01/08-11 15:49 
Danny Salling>
Ja smartass, jeg har prøvet, dog ikke med den tekst du skrev men med nogle andre tekster. Du behøver ikke være så nedladende i dit svar en anden gang!

Sandt, og nu var det så lige dig der fik den, men jeg synes bare folk generelt er for sløve til at prøve at søge lige mere efter tingene. Det virker som om at hvis de ikke finder det i første forsøg eksisterer det ikke.
Og jeg er ikke den eneste der tænker sådan, ellers var siden lmgtfy.com (Let me Google that for you) nok ikke blevet oprettet. Og det link Hanky giver, er også til netop den side.

Om du vil tage det personligt eller ej, må du selv om, men håber at alle der læser dette og føler sig ramte, bruger lidt mere tid med google næste gang der er noget de ikke kan finde på nettet.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig