X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Dårlig Stil Er...


Svar
CoreCoreSkrevet 29/07-11 09:59, rettet 29/07-11 09:59 
...at hænge folk ud med Facebook-link og derved navn og persons nævnelse, som værende "Hackeren bag PlayRight-Angreb", i en offentlig tråd, og efter at have indset at man har taget fejl, sletter tråden, og bare lader som om det aldrig er sket.

Ikke så meget som en simpel efterfølgende skrivelse, forklaring eller undskyldning kan man finde ud af at følge op på det med.

Jeg har børn på både 8 og 12, og begge ville i det mindste være mænd nok til at levere et forsagt "Undskyld, jeg tog fejl". Så er det edderma'me ynkeligt at et "voksent" menneske ikke er i stand til det samme.

MEGET pinligt Baze.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BazeBazeSkrevet 29/07-11 10:06, rettet 29/07-11 10:36 
Core, nu havde jeg tænkte mig at sende en pb, da tråden blev fjernet med det samme af RJK, men jeg tænkte det lige kunne vente til at jeg stod op. Linket jeg smed op henviser automatik til ens egen profil, så der er såmænd blot tale om en lille prank.

Beklager. ;-)

EDIT: Så folk på P:R har ikke set dit navn osv.
JuggernautJuggernautSkrevet 29/07-11 10:36 
I burde tage den her over pb og ikke bruge det offentlige rum til mudderkast.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 29/07-11 10:36 
Jeg håber Core er indforstået med at Baze prøvede at lave en joke, som desværre nemt kunne misforstås - intet var rettet personligt mod Core eller nogen andre, og Baze har hermed undskyldt officielt.
Hvis der er mere der skal afklares tager I det i privatbesked, så jeg låser tråden her. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
scavengerscavengerSkrevet 31/07-11 20:35 
Min ene søn har knækket stikket fra høretelefonerne af inde i jack'et på sin DSi. Jeg har ikke noget værktøj der kan få den ud. Er der nogen gode ideer til hvad man kan gøre? Kan det betale sig at indlevere den til rep.?

DSi'en virker fint bortset fra der ikke er lyd på.
Nemo me impune lacessit
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig