X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Originalt Composite/Component kabel?


Svar
KilroyKilroySkrevet 22/07-11 12:25 
Jeg sad her forleden og ville spille Hitman: Blood Money. Det kunne jeg dog ikke, da min Xbox brokkede sig over ikke at være sat op til PAL-60 eller sådan noget nonsens.
Jeg har forsøgt at ændre indstillingerne, men det er åbenbart ikke muligt uden det gamle kabel med en lille switch på. Selv kører jeg nu på HDMI-kabler.

Er der nogen der tilfældigvis har det gamle kabel liggende, som jeg kunne låne?
Eller er der nogen der kender en fiks måde at narre maskinen til at acceptere Hitman?
Kilroy Was Here
Danny SallingDanny SallingSkrevet 22/07-11 18:30 
Er det ikke bare at gå ind i indstillinger og sætte maskinen til enten 50/60hz?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
KilroyKilroySkrevet 22/07-11 22:37 
Hvis det var så nemt, så havde jeg hittet ud af det.
Der er ingen muligheder for at ændre hz under Display.

I stedet kan man vælge opløsningen på billedet. Hver gang man vælger en ny opløsning, spørger maskinen om billedet ser okay ud i... 60hz? Her kan man sige ja eller nej, men det gør hverken til eller fra, i hvert fald ikke med hensyn til Hitman-spillet :/
Kilroy Was Here
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/07-11 22:49 
Kilroy>
I stedet kan man vælge opløsningen på billedet. Hver gang man vælger en ny opløsning, spørger maskinen om billedet ser okay ud i... 60hz? Her kan man sige ja eller nej, men det gør hverken til eller fra, i hvert fald ikke med hensyn til Hitman-spillet :/

I 50Hz mener jeg. Det gør ingen forskel for spil da de alligevel vises i 60Hz, så det er sikkert kun til DVD afspilning at 50Hz kommer til gode.
Spiller nu: Phantasy Star IV
TheDukeTheDukeSkrevet 23/07-11 00:27, rettet 23/07-11 00:33 
Jeg havde samme problem. Jeg fandt dette workaround der virker, men (som i vanlig MS-stil) er pissebesværligt.

- Plug your default Xbox 360 cable on your Xbox 360;
- On this cable, switch from HD-TV to TV;

- Switch your Xbox 360 on;
- Go to My Xbox > System settings > Console settings > Display > PAL settings;
- Select PAL-60;
- On the cable, switch from TV to HD-TV;
- Switch off your Xbox 360;
- Plug your HDMI cable if you use one;
- Switch on your Xbox 360;
- Launch Hitman Blood Money;

Man skal heldigvis vistnok kun gøre det en gang, så er din PAL setting sat til 60.
KilroyKilroySkrevet 23/07-11 08:22 
Det er også den vejledning jeg er faldet over. Det var derfor jeg spurgte om der var nogen der havde "default Xbox 360 cable" liggende :)
Kilroy Was Here
TheDukeTheDukeSkrevet 23/07-11 15:28 
Hvor er du placeret i landet, Kilroy?
KilroyKilroySkrevet 23/07-11 19:24 
Noget syd for københavn.
Kilroy Was Here
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig